Auteur Topic: Reality Song Contest Sofia- spring 2020  (gelezen 490836 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #800 Gepost op: 29-04-2020, 20:14:57 »
Trouwens Wouter. Ik denk dat de inschrijvingen bij de Mol wel bewezen hebben dat die termijn echt geen invloed heeft. Zet je de termijn op 5 dagen of op 3 weken. Iedereen werkt toch naar de deadline toe.

Dat kan ik niet ontkennen. Voor een volgende keer hou ik ze korter
klaar voor de strijd

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #801 Gepost op: 29-04-2020, 20:51:40 »
Dat kan ik niet ontkennen. Voor een volgende keer hou ik ze korter
Dat lijkt me een goed plan, maar dan moet er wel weer, net zoals nu, ruim van tevoren bekend zijn dat de inschrijvingen zullen openen. Zeker in het najaar ben ik (en waarschijnlijk velen met mij) hier toch minder actief en zo kun je net die 5 dagen missen.
Als het dus ruim van tevoren bekend is, ben ik absoluut een voorstander.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #802 Gepost op: 29-04-2020, 22:32:09 »
Dat kan ik niet ontkennen. Voor een volgende keer hou ik ze korter
Ik ben zelf iemand die altijd tot het laatste moment wacht met insturen, dus ik snap Convans' punt wel, maar in 5 dagen een liedje zoeken lukt me niet hoor (en in 5 dagen beoordelen ook niet). Twee weken ipv drie moet misschien nog wel lukken, maar veel korter dan dat zou ik het echt niet maken.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #803 Gepost op: 29-04-2020, 22:37:29 »
Ik ben zelf iemand die altijd tot het laatste moment wacht met insturen, dus ik snap Convans' punt wel, maar in 5 dagen een liedje zoeken lukt me niet hoor (en in 5 dagen beoordelen ook niet). Twee weken ipv drie moet misschien nog wel lukken, maar veel korter dan dat zou ik het echt niet maken.

Ik bedoelde vooral de inschrijfperiode. Liedje zoeken 2 weken en beoordelen ook max 2 weken lijkt me wel voldoende

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #804 Gepost op: 29-04-2020, 22:44:31 »
..welk probleem lossen we hier precies mee op?


Bedoel, het heeft een klein negatief effect, omdat sommige inactievere forummers de inschrijfperiode wellicht gaan missen.
Maar het positieve effect ter compensatie mis ik vooralsnog.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #805 Gepost op: 29-04-2020, 22:51:52 »
Dat je bijna zou vergeten dat dit nog bestaat? Zo creëer je desinteresse imo. Ik heb 2,5 weken geleden alles beluisterd en beoordeeld en was dan alles totaal uit het oog verloren. Had zelfs bijna mn punten vergeten inzenden.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #806 Gepost op: 29-04-2020, 23:24:49 »
Dat je bijna zou vergeten dat dit nog bestaat? Zo creëer je desinteresse imo. Ik heb 2,5 weken geleden alles beluisterd en beoordeeld en was dan alles totaal uit het oog verloren. Had zelfs bijna mn punten vergeten inzenden.
Ik bedoel dit niet lullig ofzo, maar dat is dan toch jouw probleem? Als jij wel in 2 dagen alles kan beoordelen, dan stuur je je punten toch gewoon meteen op? En daarnaast stuurt Wouter 24u voor de deadline altijd een reminder, dus tenzij je verder op het forum heel inactief bent vergeet je het echt niet zo snel.

Van mij mag de tijd om je in te schrijven bij een random songfestival wel wat korter, en bij vrije keuze de tijd om het liedje na inschrijving daadwerkelijk in te sturen - maar daar was jij het dan juist weer niet mee eens. Wat dat betreft hoeft er van mij dus niet per se iets te veranderen - de tijd die mensen nodig hebben verschilt duidelijk. Als je het te kort maakt ga je denk ik juist krijgen dat mensen geen tijd hebben en je meer diskwalificaties krijgt.

Ik ben zelf deze keer in ieder geval erg blij met 3 weken om te beoordelen, want ik had eerder veel te weinig tijd om de liedjes te luisteren. Twee weken had misschien net gekund, maar dat was stressen geweest en ik heb geen zin om te stressen om een online spelletje.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #807 Gepost op: 29-04-2020, 23:35:48 »
Het is niet makkelijk om te beoordelen. Iedere keer ben ik mijn lijstje aan het aanpassen, maar nu ga ik mijn definitieve opmerkingen en punten geven.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #808 Gepost op: 29-04-2020, 23:43:44 »
Ik bedoel dit niet lullig ofzo, maar dat is dan toch jouw probleem? Als jij wel in 2 dagen alles kan beoordelen, dan stuur je je punten toch gewoon meteen op? En daarnaast stuurt Wouter 24u voor de deadline altijd een reminder, dus tenzij je verder op het forum heel inactief bent vergeet je het echt niet zo snel.

Van mij mag de tijd om je in te schrijven bij een random songfestival wel wat korter, en bij vrije keuze de tijd om het liedje na inschrijving daadwerkelijk in te sturen - maar daar was jij het dan juist weer niet mee eens. Wat dat betreft hoeft er van mij dus niet per se iets te veranderen - de tijd die mensen nodig hebben verschilt duidelijk. Als je het te kort maakt ga je denk ik juist krijgen dat mensen geen tijd hebben en je meer diskwalificaties krijgt.

Ik ben zelf deze keer in ieder geval erg blij met 3 weken om te beoordelen, want ik had eerder veel te weinig tijd om de liedjes te luisteren. Twee weken had misschien net gekund, maar dat was stressen geweest en ik heb geen zin om te stressen om een online spelletje.

En begrijp mij nu ook niet verkeerd, maar wat doe jij wel allemaal? in 3 uur tijd heb je toch de liedjes beoordeeld en verstuurd.
Ja het is mijn probleem en daarom geef ik gewoon een suggestie om de tijd wat in te korten. Niemand moet er mee akkoord gaan hoor. Ik vind 'geen tijd hebben' wel altijd relatief. Doet me wat denken aan personen die zeggen dat ze wel beginnen sporten, maar daar echt de tijd niet voor vinden. Terwijl je gewoon soms eens tijd moet maken. Na een drukke dag denk ik ook vaak dat ik geen tijd heb om nog te gaan sporten, maar als ik het goed in plan lukt dat wel bijna altijd.

Nu ja ik snap wel dat er mensen zijn die de liedjes een paar keer willen beluisteren en dan ook gaan vergelijken en beoordelen op basis van verschillende criteria. Daar kruipt idd wel wat tijd in. Maar de liedjes gewoon beluisteren kan je toch ook doen als je wat aan het werken bent op de computer, als je aan het koken bent, als je aan het schoonmaken bent, als je in de badkamer staat, ...

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #809 Gepost op: 29-04-2020, 23:54:14 »
En begrijp mij nu ook niet verkeerd, maar wat doe jij wel allemaal? in 3 uur tijd heb je toch de liedjes beoordeeld en verstuurd.
Moet ik hier nu serieus op ingaan? Als ik zeg dat ik geen tijd had, had ik geen tijd. En nee, ik kan niet liedjes luisteren terwijl ik andere dingen aan het doen ben, want dan luister ik maar met een half oor en heb ik achteraf geen idee meer wat ik gehoord heb.

En kun je nu alsjeblieft gewoon een keer accepteren dat mensen dingen op andere manieren doen dan jij zonder ze voor absurd of belachelijk uit te maken of hun tijdsplanning in twijfel te trekken? Thanks ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #810 Gepost op: 29-04-2020, 23:56:14 »
Nou jongens, die chagrijnigheid verspreidt zich nog sneller dan welk virus dan ook. Hoog tijd voor een Frans-Canadees volksdansje, dus pak elkaars handen maar vast (in gedachten natuurlijk), en dans maar vrolijk mee. ::bravo::

Sky might be falling but remember you can fly

Online Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #811 Gepost op: 29-04-2020, 23:58:06 »
Haha, blijkbaar zijn er snel op hun tenen getrapt ja. Lockdown doet wat met een mens ;)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #812 Gepost op: 30-04-2020, 00:05:11 »
Haha, blijkbaar zijn er snel op hun tenen getrapt ja. Lockdown doet wat met een mens ;)
Ahja, alsof ik degene ben die anderen voor absurd en belachelijk uitmaakt en vindt dat de tijd korter moet puur omdat hij het wel in 3u kan ::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #813 Gepost op: 30-04-2020, 00:09:52 »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #814 Gepost op: 30-04-2020, 00:11:37 »
Ahja, alsof ik degene ben die anderen voor absurd en belachelijk uitmaakt en vindt dat de tijd korter moet puur omdat hij het wel in 3u kan ::)

Waar scheld ik iemand uit? Ik vind het belachelijk als je aan een spel deelneemt en niet wil winnen. Ik scheld daar toch niemand mee uit? Ik zeg al niets meer als jullie dit beledigend opvatten.

En je kan in 3 uur tijd alles beluisteren en beoordelen, ik zeg toch niet dat je dat moet doen? Twas maar een suggestie om aan te tonen dat het zeker niet veel tijd in beslag moet nemen en dat je die liedjes ook kan beluisteren tijdens andere taken. Excuses als dit allemaal aanvallend overkomt, zeker niet de bedoeling Starlight.
« Laatst bewerkt op: 30-04-2020, 00:15:07 door Convans »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #815 Gepost op: 30-04-2020, 00:19:29 »
Nou jongens, die chagrijnigheid verspreidt zich nog sneller dan welk virus dan ook. Hoog tijd voor een Frans-Canadees volksdansje, dus pak elkaars handen maar vast (in gedachten natuurlijk), en dans maar vrolijk mee. ::bravo::



Ik dacht dat jij smaak had Spacy  ::)
Frankje Lapi

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #816 Gepost op: 30-04-2020, 00:21:17 »
Waar scheld ik iemand uit? Ik vind het belachelijk als je aan een spel deelneemt en niet wil winnen. Ik scheld daar toch niemand mee uit? Ik zeg al niets meer als jullie dit beledigend opvatten.

En je kan in 3 uur tijd alles beluisteren en beoordelen, ik zeg toch niet dat je dat moet doen? Twas maar een suggestie om aan te tonen dat het zeker niet veel tijd in beslag moet nemen en dat je die liedjes ook kan beluisteren tijdens anders taken. Excuses als dit allemaal aanvallend overkomt, zeker niet de bedoeling Starlight.
Het woord uitschelden heb ik niet gebruikt, maar je noemt andere mensen dan toch belachelijk? En je hebt ook al eerder mensen uitgemaakt voor absurd. Je reacties getuigen niet bepaald van een groot inlevingsvermogen in anderen. Iedereen moet het maar kunnen omdat jij het ook kan. Ja, daar raak ik dan behoorlijk geïrriteerd van. Niet iedereen is en denkt hetzelfde als jij. En als je zegt dat je dat accepteert en het niet beledigend bedoelt moet je misschien je woorden wat beter kiezen ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #817 Gepost op: 30-04-2020, 00:26:40 »
Ja ik vind de woorden absurd en belachelijk niet echt beledigend, maar blijkbaar komen die dan harder over bij anderen.

Ofwel interpreteer je belachelijk wat te negatief. Denk aan Bart uit de mol die zegt ‘voor 500 euro? Das belachelijk’.

Maar daarom zeg ik toch ook steeds dat het mijn mening is die ik geef, waarom zou ik dan denken dat iedereen denkt en dingen kan zoals ik? Totaal niet toch?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #818 Gepost op: 30-04-2020, 00:27:33 »
Ik heb trek in een gebraden kip  ??? #eveneenrandomopmerkingvoordegoedesfeer
« Laatst bewerkt op: 30-04-2020, 00:31:01 door MollenvangR-Art »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #819 Gepost op: 30-04-2020, 00:28:05 »
Ik dacht dat jij smaak had Spacy  ::)
Ik? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor. ;D

Deze situatie vraagt om zwaarder geschut:

Sky might be falling but remember you can fly