Auteur Topic: Reality Song Contest Sofia- spring 2020  (gelezen 490950 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #820 Gepost op: 30-04-2020, 00:37:40 »
Ik heb trek in een gebraden kip  ???
Een hotdog is ook heel lekker
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #821 Gepost op: 30-04-2020, 00:40:10 »
Ja ik vind de woorden absurd en belachelijk niet echt beledigend, maar blijkbaar komen die dan harder over bij anderen.

Ofwel interpreteer je belachelijk wat te negatief. Denk aan Bart uit de mol die zegt ‘voor 500 euro? Das belachelijk’.

Maar daarom zeg ik toch ook steeds dat het mijn mening is die ik geef, waarom zou ik dan denken dat iedereen denkt en dingen kan zoals ik? Totaal niet toch?
Ja, en je mening is dus dat anderen absurd en belachelijk zijn als ze dingen anders doen dan jij. Of het beledigend is zullen we dan maar even in het midden laten, maar aardig en met een groot begrip voor anderen is anders. En daarnaast denk je blijkbaar dat iedereen maar even "tijd kan maken".

Maar goed, ik ben wel klaar met de discussie eigenlijk. Ik zit hier ook alweer veel te veel energie aan te besteden.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #822 Gepost op: 30-04-2020, 00:52:29 »
Ja om af te sluiten. Ik erken zeker dat ik soms wel hard ben in de woordkeuze, maar neem die dan ook met een korrel zout. ‘Aan een spel deelnemen zonder dat je wil winnen, dat is toch niet zo fijn’. Dat klinkt nu toch ook niet echt daadkrachtig  :P

En ik had onlangs een leuk stuk gelezen over hoe relatief tijd is. Ook op het werk een opleiding time management gehad. Vandaar dat ik dit even aanhaalde. Maar nogmaals het is maar een meningsuiting

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #823 Gepost op: 30-04-2020, 00:53:55 »
Nou jongens, die chagrijnigheid verspreidt zich nog sneller dan welk virus dan ook. Hoog tijd voor een Frans-Canadees volksdansje, dus pak elkaars handen maar vast (in gedachten natuurlijk), en dans maar vrolijk mee. ::bravo::



Ik? Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor. ;D

Deze situatie vraagt om zwaarder geschut:


Dit zijn pure pareltjes, dat getuigt weer van enorme goede smaak, SpacyColours ::love::

Dat Frans-Canadees doet me aan één van mijn favoriete liedjes denken waar ik meteen vrolijk van wordt

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #824 Gepost op: 30-04-2020, 00:55:37 »
Ik heb weer veel veranderd, maar toch mijn lijstje ingediend. Ik had 6 liedjes die zeker vast stonden, maar daaronder waren er nog 8 opties voor de laatste 4 plaatsen. Heel veel gewisseld, maar nu ga ik er gewoon van afblijven en het insturen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #825 Gepost op: 30-04-2020, 01:07:45 »
Dit zijn pure pareltjes, dat getuigt weer van enorme goede smaak, SpacyColours ::love::

Dat Frans-Canadees doet me aan één van mijn favoriete liedjes denken waar ik meteen vrolijk van wordt


Die had ik wel wat puntjes gegeven hoor :) gezellig liedje!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #826 Gepost op: 30-04-2020, 01:13:27 »
Ik zat er aan te denken om het in te zenden, maar jullie kunnen geen Frans dus ik heb wat anders gekozen!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #827 Gepost op: 30-04-2020, 01:34:13 »
@Brent: dat nummer is inderdaad veel te goed, ik denk dat het een verstandige keuze van je was om die niet in te sturen! ::bravo:: ::bravo::

Nu we toch bezig zijn; dit is het nummer dat ik dit jaar tot nu toe het meest beluisterd heb:

Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #828 Gepost op: 30-04-2020, 02:56:52 »
Dan wil ik ook nog even een prachtig lied ten gehore brengen in aanloop naar de deadline.

Je kent het wel, soms heb je van die liedjes waarbij je direct aan die ene vakantie of locatie moet denken. Zo denk ik bij het lied 'Parijs' van Kenny B. nog altijd aan Berlijn. (handig als zo'n lied uitkomt op het moment dat je met je klas naar Berlijn gaat).
Gelukkig ben was het lied 'Budapest' wel precies populair op het moment dat ik in Boedapest was. (twee weken na Berlijn)

Tot zover nutteloze informatie.

Bij mijn tijd in Yerevan is er vooral één lied waar ik steeds aan moet terugdenken. Het duurde lang voordat ik hem gevonden had, maar het is eindelijk gelukt. Wel enigszins geschrokken toen ik de tekst eens kon horen op normaal volume. Tip: ga nooit te veel met Duitsers om!
En alvast sorry aan iedereen die deze taal kan verstaan.  ::sorry::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #829 Gepost op: 30-04-2020, 07:23:03 »
Ik heb trek in een gebraden kip  ??? #eveneenrandomopmerkingvoordegoedesfeer

Of een #atjevoordesfeervoordesfeeraaaaaaaaatjevoordesfeeheer?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #830 Gepost op: 30-04-2020, 09:27:03 »
Nou jongens, die chagrijnigheid verspreidt zich nog sneller dan welk virus dan ook. Hoog tijd voor een Frans-Canadees volksdansje, dus pak elkaars handen maar vast (in gedachten natuurlijk), en dans maar vrolijk mee. ::bravo::



Sfeermaker ben je ook ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #831 Gepost op: 30-04-2020, 11:48:12 »
Dan wil ik ook nog even een prachtig lied ten gehore brengen in aanloop naar de deadline.

Je kent het wel, soms heb je van die liedjes waarbij je direct aan die ene vakantie of locatie moet denken. Zo denk ik bij het lied 'Parijs' van Kenny B. nog altijd aan Berlijn. (handig als zo'n lied uitkomt op het moment dat je met je klas naar Berlijn gaat).
Gelukkig ben was het lied 'Budapest' wel precies populair op het moment dat ik in Boedapest was. (twee weken na Berlijn)

Tot zover nutteloze informatie.

Bij mijn tijd in Yerevan is er vooral één lied waar ik steeds aan moet terugdenken. Het duurde lang voordat ik hem gevonden had, maar het is eindelijk gelukt. Wel enigszins geschrokken toen ik de tekst eens kon horen op normaal volume. Tip: ga nooit te veel met Duitsers om!
En alvast sorry aan iedereen die deze taal kan verstaan.  ::sorry::
Kan ik ook minpunten uitdelen? Maar is Brtdm dan Duitsland?  ::vergroot::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #832 Gepost op: 30-04-2020, 13:24:55 »
Haha, blijkbaar zijn er snel op hun tenen getrapt ja. Lockdown doet wat met een mens ;)
Jij bent degene die loopt te zeiken dat mensen het spel niet spelen zoals jij het ziet. Wanneer anderen daar een mening tegenaan gooien dan zijn ze opeens "snel op hun tenen getrapt" suuure, you do you babe ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #833 Gepost op: 30-04-2020, 13:34:46 »
Lieverds, laten we plezier gaan maken.

Als iedereen met liedjes komt, dan ik ook :D

Vandaag wordt het lentefeest Valborg gevierd in Zweden. Wat mij betreft is dit misschien wel het allermooiste Zweedse liedje dat er is ::love::


Ik had eigenlijk nog een special act vanuit België gepland, maar misschien doe ik dat morgen nog wel ::joehoe::
...óf niet!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #834 Gepost op: 30-04-2020, 13:53:43 »
Acts uit België zijn niet altijd zo'n goede combinatie met Reality Song Contests :-X

Kunnen we ook een keer doen als thema: België. Dan moeten er toch ook toffe nummers kunnen worden ingezonden? ;D
..zeker als ze in West-Vlaams dialect gaan ofzo ::love::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #835 Gepost op: 30-04-2020, 13:57:53 »
Over West-Vlaamse muziek ken ik wel erg veel  ::hypocriet::

Brihang is wel een aanrader dan!
« Laatst bewerkt op: 30-04-2020, 14:01:06 door Convans »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #836 Gepost op: 30-04-2020, 14:01:52 »
Na lang geschuif en geluister heb ik mn punten ingestuurd! Ben benieuwd ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #837 Gepost op: 30-04-2020, 14:07:41 »
Ik heb gisteravond mijn punten ingestuurd na ook veel geschuif. Vooral mijn plaatsen 1 en 2 vond ik lastig, die waren namelijk allebei echt topfavoriet bij me, kon echt niet kiezen...

Zo veel zin in !!!  ::bravo::

Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #838 Gepost op: 30-04-2020, 14:32:20 »
Acts uit België zijn niet altijd zo'n goede combinatie met Reality Song Contests :-X

Kunnen we ook een keer doen als thema: België. Dan moeten er toch ook toffe nummers kunnen worden ingezonden? ;D
..zeker als ze in West-Vlaams dialect gaan ofzo ::love::
België stond op mijn lijstje. Had dan deze ingestuurd (geen West-Vlaams helaas :P)


Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #839 Gepost op: 30-04-2020, 14:35:59 »


Ik had deze ingezonden  ::jaja::