Auteur Topic: Reality Song Contest Sofia- spring 2020  (gelezen 490909 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1640 Gepost op: 6-05-2020, 09:00:05 »
Ik ben niet echt een voorstander van een editie zonder Europa. Ik heb nog zo veel liedjes over die ik een keer zou willen insturen maar waar ik geen mogelijkheid tot heb door alle landstalen, random en misschien dus ook geen-Europa.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1641 Gepost op: 6-05-2020, 09:03:34 »
Ik ben zeker voor :D Misschien niet direct nu, maar misschien tegen de zomervakantie hebben we toch niets te doen
Hoeft er dan niemand hier te werken?

Zijn er hier veel forummers die rekening houden met de datum van liedje?
Het is niet het eerste waar ik op let... Want dan denk ik weer: wanneer is een nummer 'oud'? Voor de ene is dat misschien bij een paar jaar, voor de ander is dat 30 jaar...

Kunnen we de jubileum editie geen weddenschap editie maken? Iedereen moet met minstens één andere deelnemer een weddenschap doen over het songfestival.
Dan weet ik wel een aantal weddenschappen met deelnemers waar ik toch nooit punten van krijg!

Thema niet-onafhankelijke "landen"? ::tandpastasmiley::

Met deelnemers als Friesland, Catalonië, Abchazië, Tibet, Groenland, Frans-Polynesië... ::love::
Dit is daadwerkelijk een leuk idee!

Ik vind dat we wel wat buiten onze comfortzone mogen komen ::jaja::
Inderdaad. Deze editie vond ik daarom ook echt leuk! Alleen maar liedjes in de eigen taal van het land. Volgende keer zou je het zelfs kunnen doen zonder Engels?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1642 Gepost op: 6-05-2020, 09:17:25 »
Thema niet-onafhankelijke "landen"? ::tandpastasmiley::

Met deelnemers als Friesland, Catalonië, Abchazië, Tibet, Groenland, Frans-Polynesië... ::love::
Ik claim Vlaanderen alvast

 >:D
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1643 Gepost op: 6-05-2020, 09:18:48 »
Ik zou het het leukst vinden om random te doen, maar alle landen uit Europa en Australië, Amerika etc. over te slaan.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1644 Gepost op: 6-05-2020, 09:19:55 »
Ik zou het het leukst vinden om random te doen, maar alle landen uit Europa en Australië, Amerika etc. over te slaan.
Dan blijft alleen Afrika en Azië nog over? Dan kan je dus geen nummer zoeken voor Micronesië of Belize...
Ich bin ein Bärliner!

Online JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1645 Gepost op: 6-05-2020, 09:21:17 »
Dan blijft alleen Afrika en Azië nog over? Dan kan je dus geen nummer zoeken voor Micronesië of Belize...
Heel Europa wordt overgeslagen, en de 'makkelijke' landen zoals Amerika, Canada en Australië.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1646 Gepost op: 6-05-2020, 09:30:07 »
Ah, ik dacht al dat je het over de complete continenten had...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1647 Gepost op: 6-05-2020, 09:58:25 »
Pfff jongens ik stuur nog altijd graag een liedje die me wel wat boeit ook hoor  :P

Dus Europa overslaan, vind ik wat minder.. Ik vind het net leuk om wat te zoeken in Europese landen, je komt dan veel goede liedjes tegen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1648 Gepost op: 6-05-2020, 10:06:13 »
Alleen lyricsvideo's toegestaan.

Ik win. (Ik zeg het nogmaals: klikken op eigen risico)

Of alleen misheard lyrics-videos zijn toegestaan! ;D

Ik heb deze editie geleerd dat een mooie videoclip geen garantie is voor bonuspunten

Misschien had je dat eerst moeten proberen alvorens het te concluderen :-\\

Ik zou het het leukst vinden om random te doen, maar alle landen uit Europa en Australië, Amerika etc. over te slaan.

Dat globale concept lijkt redelijk wat aanhang te hebben, lijkt me prima ::ok::

Ik ben niet echt een voorstander van een editie zonder Europa. Ik heb nog zo veel liedjes over die ik een keer zou willen insturen maar waar ik geen mogelijkheid tot heb door alle landstalen, random en misschien dus ook geen-Europa.

Dat is toch juist precies saai.
Als iedereen nummers maar op de plank houdt, dan hoef je nooit te gaan zoeken & kom je nooit eens nieuwe nummers en artiesten tegen.
En wordt er een hoop minder toffe muziek in de meerdere muziektopics in de Relaxhoek gepost, omdat ze worden achtergehouden.

We kunnen ook gewoon als voorwaarde geven dat het een land moet zijn dat nog nooit gewonnen heeft :)

Kan je ook als nieuwe overkoepelende regel doen.

Elk land dat heeft gewonnen, mag de opvolgende 10 edities niet meedoen ;D



Overigens heb ik het beste thema bedacht ::ok::

Nummers die je zelf haat.

Kan ik eindelijk eens winnen :)



Verder ben ik ook groot voorstander van guilty pleasures, waarbij iedereen zelf mag inschatten wat dat voor hen betekent.

Kunnen mensen eindelijk eens All I want for Christmas is you inzenden, en I'm a Barbie Girl ;D

Instrumentaal zou ik ook zeker voorstander van zijn ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1649 Gepost op: 6-05-2020, 10:08:42 »
Ik wilde dit jaar trouwens ook al iets uit Artsakh insturen. Maar omdat het geen erkende staat is mocht dat natuurlijk niet
En aangezien ze Armeens spreken en het officieel in Azerbeidzjan ligt, kon ik het ook niet namens Azerbeidzjan insturen.

Dus ik ben zeker voorstander voor een editie met niet erkende staten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1650 Gepost op: 6-05-2020, 10:13:43 »
Hoi allen,

Ik kan niet elke dag op het forum zijn dus vandaar nu pas mijn reactie..

Fabiann gefeliciteerd met de toch nog ruime overwinning!! Ik heb het je zo lang mogelijk geprobeerd moeilijk te maken maar hier kon je weinig tegen doen...  ::rofl::

Ik heb echt genoten! Mijn inzending was een gok, wist ook dat het alles of niks was. Dit kwam ook uit gezien de commentaren en punten  ::tandpastasmiley::

Dank jullie wel allemaal! Vorig jaar tweede van onder, nu tweede van boven  ::rofl::

En wat de extra editie betreft: ik heb geen voorkeur. Helemaal zonder Europa kan denk ik niet. Wouter: misschien een idee om "mijn" gemailde idee nu al in te zetten?


Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1651 Gepost op: 6-05-2020, 10:21:29 »
Ik ben ook geen voorstander van zonder Europa.

Wel ben ik, zoals altijd, voorstander van random zodat je idd niet liedjes op de plank kan hebben liggen.
You'll never walk alone

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1652 Gepost op: 6-05-2020, 10:46:34 »
Ik ben ook altijd voorstander van volledig random. Vind ik gewoon het leukste, haha. ;D Wat ik ook wel tof vond was dat je een keer door kon geven uit welke poule je een land wilde. Dat zou misschien ook kunnen als we een editie zonder Europa doen?

Waar ik ook altijd voorstander van ben, is mijn gemaakte afspeellijst met de door mij ingezonden nummers tot nu toe. Denk bescheiden dat ik de beste smaak heb van iedereen, zo door de jaren heen. ::hypocriet::

Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1653 Gepost op: 6-05-2020, 10:53:10 »
En random maar met Europa alleen dan zonder bepaalde landen (lees: winnende) dus geen Duitsland, Frankrijk, Nederland, Noorwegen,Finland, Zweden etc.?

Dan blijven vanzelf wat 'moeilijkere' landen over uit Europa.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1654 Gepost op: 6-05-2020, 10:57:40 »
Van mij ook nog gefeliciteerd, Faab!  ::bravo::


Even 'ter verdediging' een uitleg over de keuze van Bulgarije: Ik had niet veel tijd op dat moment om een liedje te zoeken, maar wilde toch meedoen, omdat het zo'n leuk spel is en ik altijd meedoe  :). Toen kwam op facebook deze clip met zangeressen voorbij en toen heb ik die meteen ingestuurd zonder verder te zoeken. In de introtekst kun je al lezen dat ik het zelf ook een suikerzoet liedje vind, zou het ook niet echt voor m'n lol luisteren, maar ik vind wel dat ze goed zingen. En het leek me wel eens leuk en out of the box om zo'n jong iemand mee te laten doen. Ach, spraakmakend is het wel geweest  ;D   Maximiliana is teleurgesteld en zonder knuffelbeertjes teruggereisd naar haar eigen land. Maar ze komt terug, let maar op!  ::zwaai:: (zeggen ze ook altijd bij de voice kids ;) )
...maar soms even niet :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1655 Gepost op: 6-05-2020, 11:18:22 »
Gaan we nou weer krijgen dat iedereen die ik veel punten heb gegeven hun eigen liedjes af gaan branden? >:(
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1656 Gepost op: 6-05-2020, 11:18:30 »
Fabiann gefeliciteerd met de toch nog ruime overwinning!! Ik heb het je zo lang mogelijk geprobeerd moeilijk te maken maar hier kon je weinig tegen doen...  ::rofl::
Jij ook gefeliciteerd met je tweede plaats, mooie comeback na de vorige keer! ::bravo::

Waar ik ook altijd voorstander van ben, is mijn gemaakte afspeellijst met de door mij ingezonden nummers tot nu toe. Denk bescheiden dat ik de beste smaak heb van iedereen, zo door de jaren heen. ::hypocriet::
Er zitten zeker goede liedjes bij inderdaad! ::bravo:: 5 van de 8 liedjes hebben van mij punten gekregen en Khalas Khalas ben ik pas achteraf meer gaan waarderen. ::ok::

Ik heb zelf uiteraard ook zo'n afspeellijst. ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 6-05-2020, 11:22:09 door Fabiann »
🜃

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1657 Gepost op: 6-05-2020, 11:21:05 »
Gaan we nou weer krijgen dat iedereen die ik veel punten heb gegeven hun eigen liedjes af gaan branden? >:(

 ::rofl::  nee hoor, nogmaals bedankt  ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1658 Gepost op: 6-05-2020, 11:27:24 »
Ik had net een meeting over een prject dat ze de afkorting FIE hebben gegeven en hoor nu de hele tijd in mijn hoofd 'FIE Cosmos'....  ::)


Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #1659 Gepost op: 6-05-2020, 11:41:19 »
Ik ben eigenlijk nog steeds heel benieuwd wat jullie van mijn andere Deense opties hadden gevonden.
Dit was mijn tweede keuze:

En dit mijn derde:


Was dit een betere keuze geweest dan En Anden?
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg