Auteur Topic: RealityNet Jaarboek 2021  (gelezen 20241 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: RealityNet Jaarboek
« Reactie #60 Gepost op: 13-01-2021, 06:03:15 »
Net ff kort bekeken, maar wat ziet dit er enorm fraai uit, met tal van artikelen vanuit verschillende kanten vanuit Rn. Heel erg bedankt voor het vele werk wat er in is gestoken  ::bravo::

Ik ga hem uitprinten en zo als echt soort magazine lezen en zal zeker hier en daar wat herinneringen hebben aan lang vervolgen tijden , maar ook lachen met Pokémon karikaturen van forummers. 


Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: RealityNet Jaarboek
« Reactie #61 Gepost op: 13-01-2021, 08:45:41 »
Oeh, wat gaaf! :o Veel plezier! ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet Jaarboek
« Reactie #62 Gepost op: 13-01-2021, 13:42:36 »
Even een beetje doorgebladerd, ziet er leuk uit!
...maar soms even niet :)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: RealityNet Jaarboek
« Reactie #63 Gepost op: 21-01-2021, 22:27:11 »
Ziet er echt geweldig uit zeg!! Leuk dat ik ook nog een paar keer genoemd ben  ;D

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet Jaarboek 2021
« Reactie #64 Gepost op: 22-05-2021, 15:40:44 »
Dag medeforummers,

Na de succesvolle eerste editie van het RN jaarboek zal er ook dit jaar weer aan een nieuw jaarboek gewerkt worden! :D Echter zullen het deze keer niet Lyra en SpacyColours zijn die voor de organisatie gaan zorgen, maar wel ikzelf. Daarom wil ik ze nog eens even bedanken voor het in goede banen leiden van het RN Jaarboek 2020 en het vertrouwen in mij om dit verder te zetten!  ::bravo::

Deze wijziging zal geen grote veranderingen met zich meebrengen. Het plan is ook deze keer om rond Nieuwjaar een jaarboek in virtuele vorm te publiceren. In dit Jaarboek willen we alles bespreken wat er dit jaar op RealityNet is gebeurd zoals forumspellen, realityseries, interviews, etc. Naast deze vaste rubrieken zijn er nog genoeg andere leuke, creatieve ideeën mogelijk. Gewoon een leuke, gezellige terugblik om het jaar mee af te sluiten.

Ik ben dus op zoek naar forumleden die tijd hebben en het zien zitten om mee te werken aan dit jaarboek! Ook al schrijf je maar één pagina, alle bijdrages zijn leuk en welkom.  ::bravo:: Als dit je leuk lijkt, laat het dan even weten via PM naar Vermoljoen. Dan voeg ik je toe aan de discordserver zodat we makkelijk kunnen samenwerken. Dit kan tot en met maandag 31 mei, want vanaf 1 juni verdelen we de eerste onderwerpen onder elkaar. Tot die tijd zijn natuurlijk alle voorstellen en ideeën welkom in de discordserver!

Hopelijk tot snel!  ::joehoe::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RealityNet Jaarboek 2021
« Reactie #65 Gepost op: 22-05-2021, 21:36:51 »
Leuk ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: RealityNet Jaarboek 2021
« Reactie #66 Gepost op: 24-05-2021, 22:19:34 »
Echt supergaaf, ik weet zeker dat dit weer net zo'n mooie editie gaat worden! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet Jaarboek 2021
« Reactie #67 Gepost op: 31-05-2021, 22:00:38 »
Morgenavond verdelen we de eerste onderwerpen onder elkaar! Wie nog mee wil doen mag me zeker iets laten weten.  ::joehoe::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet Jaarboek 2021
« Reactie #68 Gepost op: 28-12-2021, 12:35:49 »
Wij gaan beginnen aan het verdelen en schrijven van de volgende onderwerpen uit schrijfronde 2:
-> Pointless
-> Sequester
-> Survivor
-> Mol Online All-stars
-> RSC 23
-> Forumsoap
-> Interviews
-> Highlight nieuwe opvallende leden
-> Spacy's Glazen Bol
-> Nieuwe ideeën zijn natuurlijk ook welkom!

Mocht je het zien zitten om aan één of meerdere van deze onderwerpen mee te schrijven, dan mag je me zeker iets laten weten! Publicatie van het jaarboek wordt verwacht rond eind januari/begin februari.  ::joehoe::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: RealityNet Jaarboek 2021
« Reactie #69 Gepost op: 23-09-2022, 16:52:00 »
Is er al meer bekend over het Jaarboek aangezien er eind augustus te lezen staat. Of gaan we door voor 2022 ::bravo::

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet Jaarboek 2021
« Reactie #70 Gepost op: 26-09-2022, 20:26:21 »
Het is echt echt echt erg, maar ik hoop het jaarboek zo rap mogelijk af te hebben. Er zijn mensen die erg veel moeite hebben gedaan om iets prachtig te schrijven en er zijn beloftes die uiteraard moeten worden nagekomen. Ik zeg dan ook eerlijk dat ik het een beetje heb onderschat en dat door bepaalde omstandigheden afgelopen maanden en door zomervakanties er nog minder tijd voor mij is geweest om eraan te werken.
Het heeft na januari enkele maanden geduurd voordat ik alle artikels had om alles in een mooie lay-out te gieten. Dat allemaal is zwaarder gebleken dan gedacht. Ondertussen zit ik aan de laatste onderdelen en kan ik zeggen dat het bijna af is.

Indien iemand alsnog een jaarboek voor 2022 zou willen organiseren, dan mag men mij altijd iets laten weten en dan zal ik die van 2021 aan diegene overhandigen om samen te voegen. Ik ga het echter niet meer op mij nemen om nog een jaar erbij te doen.

Ik benadruk graag dat het jaarboek 2021 er sowieso nog komt! Het is niet helemaal ideaal zoals het nu is gelopen, maar terugblikken kan na een jaar ook nog plezant zijn (hoop ik)!
« Laatst bewerkt op: 26-09-2022, 20:27:58 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::