Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 21  (gelezen 60507 keer)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1200 Gepost op: 6-12-2020, 16:47:45 »
volgens mijn lijst ben je zelfs 22e (vaker punten gehad dan Japan) ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1201 Gepost op: 6-12-2020, 16:49:22 »
@Nieky mijn reactie was juist bedoeld als hetgeen waar jij het over hebt aangezien Vermoljoen (en anderen) al de hele week loopt te zeiken over een anti-witte-mannen complot dat niet bestaat  ::) en daar was ik nogal klaar mee

Ik heb Australië bijna punten gegeven want t was gewoon een goed liedje, dus ik kijk verder ook niet naar witte mannen met gitaren gedoe. Ik let vooral op originaliteit en dan ga ik liever voor de kip.

Dus vat die reactie niet verkeerd op, was juist omdat ik daar ook klaar mee ben!
Frankje Lapi

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1202 Gepost op: 6-12-2020, 16:50:51 »
@Nieky mijn reactie was juist bedoeld als hetgeen waar jij het over hebt aangezien Vermoljoen (en anderen) al de hele week loopt te zeiken over een anti-witte-mannen complot dat niet bestaat  ::) en daar was ik nogal klaar mee

Ik heb Australië bijna punten gegeven want t was gewoon een goed liedje, dus ik kijk verder ook niet naar witte mannen met gitaren gedoe. Ik let vooral op originaliteit en dan ga ik liever voor de kip.

Dus vat die reactie niet verkeerd op, was juist omdat ik daar ook klaar mee ben!

Prima hoor. Zoals ik zei; het was niet persoonlijk.
You'll never walk alone

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1203 Gepost op: 6-12-2020, 16:51:12 »
een complot tegen mij?  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1204 Gepost op: 6-12-2020, 16:51:42 »
volgens mijn lijst ben je zelfs 22e (vaker punten gehad dan Japan) ::hypocriet::

is aangepast nu :)
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1205 Gepost op: 6-12-2020, 16:57:18 »
volgens mijn lijst ben je zelfs 22e (vaker punten gehad dan Japan) ::hypocriet::
Oelala thank you! ::bravo::

En over de kritiek: Ik ben sinds songfestival 1 shady geweest over mijn medekandidaten en was niet van plan dat te gaan veranderen eigenlijk ;D ::hypocriet::. Mijn inzendingen worden vaak net zo hard de grond ingeboord, dus het is all fair & games ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1206 Gepost op: 6-12-2020, 17:00:40 »
Gefeliciteerd Israël! ::bravo:: Het was helaas niet het soort originele of grappige nummer dat bij mij in de punten zou vallen, maar wel leuk dat er eens iets totaal anders wint :)

En zelf ben ik ook blij met m'n 10e plek! Toch hoger dan ik zelf had verwacht :) (en volgens mij ook een van de weinige top 10 plekken die ik nog nooit eerder heb gehad ;D)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1207 Gepost op: 6-12-2020, 17:03:10 »
Oelala thank you! ::bravo::

En over de kritiek: Ik ben sinds songfestival 1 shady geweest over mijn medekandidaten en was niet van plan dat te gaan veranderen eigenlijk ;D ::hypocriet::. Mijn inzendingen worden vaak net zo hard de grond ingeboord, dus het is all fair & games ::ok::.

Prima! Als zelfs onze moderators vinden dat bepaalde personen/inzendingen consequent (dus ook buiten het punten geven) belachelijk gemaakt mogen worden dan is het voor mij wel even klaar  ::zwaai::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1208 Gepost op: 6-12-2020, 17:07:37 »
Prima! Als zelfs onze moderators vinden dat bepaalde personen/inzendingen consequent (dus ook buiten het punten geven) belachelijk gemaakt mogen worden dan is het voor mij wel even klaar  ::zwaai::
Maar.. maar... wie moet mij dan als zekerheidje 12 punten geven? :( :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1209 Gepost op: 6-12-2020, 17:11:16 »
Prima! Als zelfs onze moderators vinden dat bepaalde personen/inzendingen consequent (dus ook buiten het punten geven) belachelijk gemaakt mogen worden dan is het voor mij wel even klaar  ::zwaai::

Pfff beetje flauw om het op "onze moderators" te gooien. Dit is gewoon mijn mening als "normaal forumlid" die meedoet aan een spel, los van mijn moderator positie. Als mensen zich niet goed voelen bij bepaalde commentaren kunnen ze dat aangeven bij de moderatoren en dan kijken we daar serieus naar.

En ja dan vind ik ook dat je moet kijken naar hoe die persoon zichzelf opstelt. Ik deel uit, maar incasseer ook. Persoonlijk vind ik het irritanter als iemand alles afkraakt en dan zelf niet kan incasseren  ::vergroot::. Je kan niet zelf negatief doen en dan gaan huilen dat de rest negatief terug doet, dat is gewoon hypocriet ::niet-ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1210 Gepost op: 6-12-2020, 17:14:03 »
Dit is dus precies zo'n opmerking die ik bedoel. Als je mijn post goed leest dan zie je dat ik ook kritisch op mezelf ben.
Maar ook tijdens die listening was er geen fijne sfeer als je wel van gitaarmuziek houdt bv. Dus ja, dan kun je ook een tegenreactie van o.a. mij verwachten.

Vandaar mijn oproep nu aan beide "kampen" (lelijk woord maar weet even niet beter)
In mijn ogen ben je eigenlijk helemaal niet kritisch op jezelf. Je reactie vloeit mede voort uit iets waar jij het niet mee eens bent, een mening zijnde over die gitaarmuziek. Zoals gezegd was jij tijdens de LL één van de meest negatieve aanwezigen, dan niet dé negatiefste. Achteraf heb ik dat zelfs nog eens gezegd. Je zegt zelf dat je de sfeer niet fijn vond, maar daar heb je eigenlijk zelf toen ook flink aan meegewerkt. Je kan natuurlijk niet verwachten dat 39 mensen in één contest dezelfde mening gaan delen. In dat geval heb ik slecht nieuws voor je. Het is en blijft natuurlijk een forum, zijnde een plaats waar mensen discussiëren.

Om het vermaledijde woord "hypocriet" maar niet in de mond te hoeven nemen, stel ik dat het soms beter is om eerst de hand in eigen boezem te steken vooraleer je iets gaat posten.
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 17:16:41 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1211 Gepost op: 6-12-2020, 17:21:28 »
Ik weet zeker dat als ik consequent zeg dat ik alle zwarte mannenmuziek waardeloos vind dat ik als xenofoob of racist weg zou zijn gezet en er wel ingegrepen was.

You'll never walk alone

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1212 Gepost op: 6-12-2020, 17:23:45 »
Gefeliciteerd Michael!!!  ::bravo:: ::bravo::

Israël stond bij mij ergens onderin eerlijk gezegd maar ja... heb nou niet de meesst voor de hand liggende smaak met Jordanië en Japan op 10/12 punten  ::rofl::

Achteraf vond ik mijn Ghanese inzending ook wat eentonig. Maar goed. Ik zin op gezonde wraak  ::joehoe::

Dank Wouter wederom!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1213 Gepost op: 6-12-2020, 17:24:43 »
Ik zet ook niet voor niks een disclaimer bij mijn punten. Iedereen zijn mening ofc. En ik brand liedjes af, Niet personen. Love iedereen ::love::. Ik ben net zo shady als bij het normale songfestival. Ik schrijf mn ongezouten eerste mening wat in mij op komt.
chipsverslaafde <3

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1214 Gepost op: 6-12-2020, 17:33:43 »
Gefeliciteerd Michael!

Ik vind mijn liedje extreem ondergewaardeerd. Bij de laatste 5? Slaat nergens op :P Ik blijf wel bij het normale songfestival voortaan, daar komen meer liedjes hoog die ik goed vind dan hier ::rofl::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1215 Gepost op: 6-12-2020, 17:34:41 »
Oh nog iets anders wat ik wil voorstellen: kan er alsjeblieft een limiet komen op de lengte van de tekstjes bij de liedjes? Sommige tekstjes worden meer een heel verhaal in plaats van een korte introductie. Het is allemaal heel fijn om te lezen, maar het hoeft allemaal niet zo uitgebreid naar mijn mening.

Ik ben echt oprecht geïnteresseerd in een beetje achtergrondinformatie, maar meestal is het voor mij echt gewoon veel te veel informatie en dan zijn er ook nog eens rond de 40 tekstjes ::ok::
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 17:40:15 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1216 Gepost op: 6-12-2020, 17:39:21 »
Gefeliciteerd Michael!  ::bravo::

Voor het eerst dat ik het eens een keer totaal niet eens ben met de winnaar, maargoed. Wat boeit mijn mening nu nog?
Sowieso zelden zo slecht de top ingeschat.

Ook helaas nèt geen bingo. Niemand wilde mij 2 punten geven.  :-\\

Maar al met al ben ik best tevreden met weer een top-10 notering!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1217 Gepost op: 6-12-2020, 17:41:46 »
Oh nog iets anders wat ik wil voorstellen: kan er alsjeblieft een limiet komen op de lengte van de tekstjes bij de liedjes? Sommige tekstjes worden meer een heel verhaal in plaats van een korte introductie. Het is allemaal heel fijn om te lezen, maar het hoeft allemaal niet zo uitgebreid naar mijn mening.

Ik ben echt oprecht geïnteresseerd in een beetje achtergrondinformatie, maar meestal is het voor mij echt gewoon veel te veel informatie en dan zijn er ook nog eens rond de 40 tekstjes ::ok::
Haha omg ja same. Dat was altijd een regel maar ik weet niet waarom dat ooit veranderd is?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het grootste gedeelte van de tekstjes nu niet eens meer lees door de hoeveelheid tekst :-[.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1218 Gepost op: 6-12-2020, 17:44:45 »
Prima hoor. Zoals ik zei; het was niet persoonlijk.
::ok::

Gaat me vooral om het "typische geluid" wat toevallig vaak door witte mannen met gitaren (+band) wordt overgedragen  ;D zoals Australië ditmaal. Heeft niks te maken met dat het witte mannen zijn, gewoon saaie standaard liedjes (maar meestal wel van kwaliteit)
Frankje Lapi

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 21
« Reactie #1219 Gepost op: 6-12-2020, 17:55:53 »
SO I AM CONFUSION

"Wafia Al-Rikabi was born in Netherland in Arab and Dutch family and now based in Australia. She escaped from Syrian Refugee Crisis and had globalized upbringing, all of this help create her outstanding music style."

IRAK EXPLAIN!

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE