Auteur Topic: De Zwakste Schakel Seizoen 7  (gelezen 55383 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #500 Gepost op: 6-12-2020, 17:00:07 »
Gefeliciteerd
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #501 Gepost op: 6-12-2020, 17:05:26 »
Gefeliciteeerd ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #502 Gepost op: 6-12-2020, 17:34:46 »
Gefeliciteerd  ::bravo::

En bedankt aan de persoon die op mij stemde  ::bravo::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #503 Gepost op: 6-12-2020, 17:35:52 »
Me thinking I could be the sterkste schakel van de week:


Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #504 Gepost op: 6-12-2020, 17:46:21 »
Tijd voor de uitslag van de stemming van de Zwakste Schakel. De twee personen met de meeste stemmen vallen af:

B&W, helemaal geen vragen goed hebben bij de speedronde heeft je niet veel goed gedaan

LdHmolletje, lijkt het soms niet helemaal op een rijtje te hebben en duurt lang om te antwoorden

Ik stem op B&W als zwakte schakel, aangezien de speed ronde niet goed is gegaan.  Ook in de eerste ronde ging het een aantal keer mis, dus voor het team lijkt dit mij de beste beslissing. Wel jammer, want je was een actieve speler! Bedankt voor je deelname  ::bravo::

Daarnaast stem ik op Enigma TV als zwakste schakel. Dit vond ik een moeilijke keuze, aangezien die vorige aflevering goed gescoord heeft. Maar het genomen risico in deze speedronde - waarin je veel geld verloren hebt in de laatste vraag - heeft de doorslag gegeven. Die keuzes kunnen later funest zijn voor het team.

Alles fout in de speedronde B&W. En dan ook nog denken dat The Hunger Games één van de bestverkochte boeken ooit is? Zelfs "De Cock en de verdwenen Zweedse Nikon" heeft beter verkocht!

En stem ik tactisch? Nee. Niet nu. Dus kies ik voor Mr. Chipie. Vier van de vijf fout in de speedronde. Da's te veel en was echt niet nodig...

Mrchipie: Gewoon omdat hij niet heel lekker heeft gepresteerd.

Monkeysuncle: Meer gepast en gebankt dan dat hij vragen heeft beantwoord.

Monkeysuncle: er waren niet persé hele zwakke schakels, maar deze persoon heeft geen geld verdiend met de speedronde en 2 keer gepast tijdens de vragen

Molfreak Arno: ook deze keuze was moeilijk, maar ook geen geld verdiend met de speedronde en 1 keer gepast

B&W is de zwakste schakel omdat hij geen enkel goed antwoord gaf bij de speelronde en bankte te vroeg.

MR Chippie is een zwakke schakel want ik heb het gevoel dat hij er niet lekker in zit.

B&W, je kunt de overzichten zo maken dat ze je eigen gepruts nog enigszins verbloemen maar je speedronde zei genoeg.

Mrchipie, de speedronde is er juist om de trage denkers eruit te filteren en zegt genoeg over je prestaties

B&W: Meeste fouten van allemaal. Ik vond hem in ronde 1 al de zwakste, en er is gewoon geen verbetering in zicht.

MrChipie: 4 fout in de snelle ronde. Gewoon te veel.

Als zwakste schakel kies ik LdHmolletje, die een beetje in het midden zweeft wat betreft prestaties. Wat goede antwoorden, wat foute antwoorden. Minpuntje is er wel dat hij op mij stemde afgelopen ronde..........

Sanmol, ongemakkelijk en saai

Molfreak arno: Omdat ik denk dat we aan jou het minste zullen hebben de komende ronde en is ook om eventueel mezelf te redden.

B&W: Omdat jij alle vragen fout had bij de speedronde en Vorige keer het ook niet al te best deed.

Eindstand:
B&W: 7 stemmen
Enigma TV: 1 stem
LdHmolletje: 2 stemmen
Molfreak Arno: 2 stemmen
monkeysuncle: 2 stemmen
mrchipie: 5 stemmen
sanmol: 1 stem

Daarmee is de uitslag bekend:

B&W, jij krijgt het niet eens voor elkaar om een simpele vraag goed te beantwoorden. Met 7 stemmen ben je de zwakste schakel. Tot Ziens ::zwaai::

Mrchipie, waarschijnlijk beschouwde jouw medekandidaten jouw als een zak chips. Op een gegeven moment is het klaar. Met 5 stemmen ben jij de zwakste schakel. Tot ziens ::zwaai::



B&W en mrchipie, heel erg bedankt voor jullie deelname ::bravo::

Voor de overige kandidaten, speelronde 3 begint in ieder geval niet voor 20.00 uur
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 17:47:54 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #505 Gepost op: 6-12-2020, 17:49:39 »
Tot ziens ::zwaai:: Het was leuk :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #506 Gepost op: 6-12-2020, 17:50:17 »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #507 Gepost op: 6-12-2020, 17:50:25 »
Volgensmij heb ik al meerdere keren gezegd dat ik bij de speedronde een black out had en gewoon niet tegen tijd stress kan? Oh en er waren meer rondes dan alleen de speedronde en was niet de enige met zoveel fout, sommigen nog wel erger en kijken jullie wel naar de vorige rondes? waar ik eena beste heb gescoord en alles bij de speedronde. blijkbaar niet, maar heey het was leuk. succes nog ! ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 17:55:52 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #508 Gepost op: 6-12-2020, 17:51:23 »
Helaas B&W en Chipie! Maar bedankt voor jullie deelname!
(ik ben stiekem wel heel benieuwd van wie die tweede stem op mij was... Dat die persoon zo zeker was dat ik op hem had gestemd... haha!)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #509 Gepost op: 6-12-2020, 18:23:57 »
Toch bedankt voor het geld dat jullie wel verdiend hebben, jullie waren niet slecht hoor maar het moest iemand zijn.
En bedankt om mij deze keer weer te sparen, ik dacht echt dat ik de meeste stemmen ging krijgen als zwakke schakel. Ik heb zin in de volgende ronde.  ::bravo::

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #510 Gepost op: 6-12-2020, 18:25:09 »
Jammer B&W en MrChipie  ::hug:: Speedronde is weer de scherprechter, lijkt me ook terecht. Blij dat ik de bovenste 8 gehaald heb  ;D
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #511 Gepost op: 6-12-2020, 18:27:25 »
Had ook gemoeten ::hypocriet:: Maar indd was leuk! succes iedereen!

chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #512 Gepost op: 6-12-2020, 19:32:09 »
Helaas, bedankt voor jullie deelname!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #513 Gepost op: 6-12-2020, 19:52:05 »
Ik wacht nog op antwoord van de sterkste schakel voordat we kunnen beginnen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #514 Gepost op: 6-12-2020, 20:23:58 »
Sterkste schakel!!  ::bravo::
Dank jullie voor de felicitaties... klein succesje na mijn dramatisch verlopen songfestival  ::rofl::

Ik mail zo de spelleiding over mijn voordeel... en dan kunnen we beginnen  ::jaja::

B&W en Mr.Chipie, dank voor jullie deelname!  ::hug::
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 20:26:45 door KingLennart »

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #515 Gepost op: 6-12-2020, 21:25:11 »
Speelronde 3
We hebben helaas afscheid moeten nemen van B&W en mrchipie, maar we moeten door. We zijn alweer beland bij speelronde 3. Ik heb alvast een korte mededeling. Ik ben van vrijdag t/m zondag voor een heel groot deel verhinderd. Het kan dus zijn, indien het spel traag verloopt, dat we een paar dagen rustig aan doen. Het kan ook zijn dat we weer op tijd klaar zijn, en dat we in het weekend een korte break hebben. De tijd zal het leren. Nu in ieder geval tijd voor speelronde 3. De speedronde is vanaf nu weer aan te vragen. Stuur even een berichtje en we zoeken een tijdstip uit.

We beginnen direct met de algemene ronde. In deze algemene ronde hanteren we de volgende speelvolgorde met bijbehorende categorieën:
  • TV & Radio - Molfreak Arno
  • Denksport - Sanmol
  • Sport - Kinglennart
  • US sitecoms - LdHmolletje
  • Literatuur - LuchtManiak
  • Geschiedenis - monkeysuncle
  • Techniek - Enigma TV
  • Topografie - ViWiRu

En dan beginnen we direct met de vraag van Molfreak Arno voor €20 euro

De BBC is een bekende radio- en tvomroep. Waar staat de afkorting BBC voor in de televisie en radiowereld?
« Laatst bewerkt op: 6-12-2020, 22:17:43 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #516 Gepost op: 6-12-2020, 21:37:41 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #517 Gepost op: 6-12-2020, 22:06:24 »
 ;D
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #518 Gepost op: 6-12-2020, 22:15:05 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De Zwakste Schakel Seizoen 7
« Reactie #519 Gepost op: 6-12-2020, 22:16:24 »
Zucht...
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela