Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11  (gelezen 29517 keer)

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #360 Gepost op: 17-01-2021, 14:04:41 »
en natuurlijk gefeliciteerd aan Starlight, want je hebt het alsnog spannend gemaakt ;)  :-*
En ik zie nu natuurlijk allemaal kleine domme foutjes, waarmee ik het nog een stuk spannender had kunnen maken als ik ze wel goed had gehad :\'( ;D

Maar ik ben uiteindelijk toch best tevreden over hoe ik het heb gedaan ::jaja::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #361 Gepost op: 17-01-2021, 14:06:21 »
En ik zie nu natuurlijk allemaal kleine domme foutjes, waarmee ik het nog een stuk spannender had kunnen maken als ik ze wel goed had gehad :\'( ;D
Oh ja maar die heb ik ook gemaakt hoor. Lucy haar hoogtepunt, Bjorn en Hans omdraaien daar, Vermoljoen zijn favoriete nummer, allemaal dingen die ik eigenlijk had moeten weten maar gewoon dom heb ingevuld  ::schaam:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #362 Gepost op: 17-01-2021, 14:10:18 »
Hoop trouwens dat dit je dag/gevoel iets beter maakt Dennis? :) (gezien je ik voel me nu bericht eerder vandaag  ::hug::)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #363 Gepost op: 17-01-2021, 14:12:47 »
Gefeliciteerd top 3 ::bravo:: ::bravo::.

Echt te weinig tijd kunnen pakken voor de finale en dan ook helaas de pool met minder bekenden. Soms gaat school dan voor  ::hypocriet::. Top 6 was ik dan alsnog niet geworden.
Så hva gjør vi nå?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #364 Gepost op: 17-01-2021, 14:23:57 »
Hieronder mijn toelichting op de antwoorden. ::joehoe::

1. Parco delle Madonie, een prachtig natuurpark op Sicilië waar ik begin oktober was. In september postte ik dat ik hoopte begin oktober naar Italië te kunnen. Dat is dus gelukt. 6 van jullie hadden dit goed! ::ok::
2. Dat mijn dierbaren gelukkig en gezond zijn, alleen Michael wist dit! Ik vond dit zelf ook de moeilijkste vraag om te raden, in Poule A had ik niemands antwoord goed. :o
3. Het winnen van het RN Songfestival natuurlijk, tsja dit antwoord kon natuurlijk alleen door Michael of mij gegeven zijn, 14 van jullie hadden het goed! ::bravo::
4. The Big Puzzle, vond ik erg leuk om aan mee te doen, 8 van jullie hadden dit goed. ::vergroot::
5. Op de bonnefooi hiken zonder uitrusting, dit sloot dus aan op mijn hoogtepunt, alleen Starlight had dit door (?). :D
6. Alolan Ninetales, de mooiste Pokémon die er is, 6 van jullie hadden dit goed! ::love::
7. The Umbrella Academy, dit heb ik volgens mij ergens gepost. The Queen's Gambit had ook gekund inderdaad. The Bridge ben ik ooit bij in slaap gevallen. The Good Place ben ik nog niet aan begonnen. En Please Like Me heb ik een paar jaar geleden al gebingewatched... ::confettie::
8. Kristian Kristensen - Du ga mæ viljestyrke, tsja dit was natuurlijk een inkoppertje, mijn winnende songfestivalinzending. Alleen Molduck wist dit niet... ::ohno::
9. Veldhuis & Kemper - Ik Wou Dat Ik Jou Was, vroeger veel naar dit liedje geluisterd, het beschreef een beetje mijn broer en mezelf, alleen Brent wist dit, of nou ja hij gokte dit vast goed... ;)
10. Meer reizen en nieuwe dingen ontdekken, oh deze had niemand goed! Brent en Vermoljoen kwamen met 'Delen met familie en naar Amerika reizen' nog het dichtste bij. ::super::
11. Ik denk dan toch mijn vriend, ik studeer al een tijdje niet meer en geen idee wie Elio is? Alleen D*N, Hans, LdH en Spacy hadden deze goed. :-*
12. Boeken lezen, hoewel dat nu toch weer is weggezakt, ja heb het inmiddels weer opgepakt hoor. Alleen LdH en Nieky hadden dit goed...  ::nieuwsgierig::



En degene die mij het beste kent, is niemand minder dan:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En degene die mij het minste kent, is:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Zelf ken ik Lödewijk, ViWiRu en Wouterv het beste, met 8 goede antwoorden. ::vergroot::

Van Susdus weet ik helemaal niets. :o En van Brent en Hautoa wist ook maar 1 antwoord... ???
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #365 Gepost op: 17-01-2021, 14:27:04 »

5. Op de bonnefooi hiken zonder uitrusting, dit sloot dus aan op mijn hoogtepunt, alleen Starlight had dit door (?). :D


 ::)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #366 Gepost op: 17-01-2021, 14:29:08 »
::)
Jaja jij en Tim hadden 'm ook goed! ::bravo:: Maar jullie hadden niet de link gelegd met mijn hoogtepunt. ;)
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #367 Gepost op: 17-01-2021, 14:31:46 »
Ah op die manier. ::ok::
Had je Waldo niet even wat eerder kunnen verstoppen, daardoor wist ik dat ik dat ik vraag 1 bij jou fout had. :P

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #368 Gepost op: 17-01-2021, 14:35:10 »
Gefeliciteerd D*N  ::bravo::


Uit Poule A kent Ricardo mij duidelijk het beste. Had ik ook wel verwacht.


Nog een klein dingetje. Ik zie dat in de huidige versie heel wat antwoorden bij de muziekvraag zijn foutgerekend omdat in het antwoord een - staat ipv een –.
In ieder geval bij Ricardo het geval, waardoor hij al op 6 punten zou moeten uitkomen. Maar wellicht dat het wel juist is in de definitieve versie. En anders mag lekker iemand anders alles één voor één controleren.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #369 Gepost op: 17-01-2021, 14:36:06 »
Gefeliciteerd Dennis. ::bravo::

Ik zit de antwoorden terug te kijken en schijnbaar denken veel mensen dat ik het beklimmen van een kerktoren als hoogtepunt van het jaar beschouw ::rofl::

Edit 1: En Convans die denkt dat mijn forumhoogtepunt het AL-uitje is terwijk ik geen AL ben ::rofl::

Edit 2: Chipie, Ik ben een Feyenoord Fan, en zeker geen Ajacied die nog 1x keer kon genieten van Ziyech die speelt bij mij geliefde Ajax ::rofl::

Edit 3: En ik ben niet van voetbalclub veranderd, wat wel veel mensen dachten ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 17-01-2021, 14:45:30 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #370 Gepost op: 17-01-2021, 15:17:41 »
Oh ja, ik ken mijn vriend al een paar jaar, en ik loop ook al langer hard, ik liep afgelopen zomer meer dan 10km achter elkaar ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #371 Gepost op: 17-01-2021, 15:35:45 »
Veel hebben Pastorale bij mij gezet en dat klopt ook wel, dat lied mag op mijn uitvaart gespeeld, want het hoort bij mijn leven  :D maar uit de vele mooie liedjes heb ik De Wedstrijd gekozen van Bram Vermeulen, zo mooi die tekst en muziek  ::love::   Fantastig toch is ook wel eentje die ik leuk vind  ::jaja::

En zoveel mensen die bij mij zetten dat ik niet mee ben met hedendaagse muziek ofzo, i.i.g. typisch vlaams woordgebruik toch  ???  Nee , Michael Buble staat standaard op tijdens het afwassen  ;D
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #372 Gepost op: 17-01-2021, 15:37:45 »
Nee , Michael Buble staat standaard op tijdens het afwassen  ;D
Ja dat snap ik wel met al dat zeepschuim dat vrijkomt dan :P

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #373 Gepost op: 17-01-2021, 15:39:40 »
Lekker bubbelen  ::rofl::
...maar soms even niet :)

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #374 Gepost op: 17-01-2021, 15:47:21 »
Jaja jij en Tim hadden 'm ook goed! ::bravo:: Maar jullie hadden niet de link gelegd met mijn hoogtepunt. ;)
Ik geloof eigenlijk ook niet dat ik die link had gelegd ::rofl:: Je hoogtepunt volgens mij wel terug kunnen vinden en bij de sportvraag vond ik dat van de antwoorden die ik nog moest verdelen het beste bij je passen ::jaja::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #375 Gepost op: 17-01-2021, 15:48:54 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik ken ViWiRu het beste  ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #376 Gepost op: 17-01-2021, 15:58:47 »
Wat is er vaak gekozen voor 'The Masked Singer met Forummers' bij mij, dat was een actie van de concurrentie he, ik zat (vrijwel in mijn eentje) een ander topic proberen leuk te maken :(

Opvallend vaak ook het mooie antwoord van Lodewijk bij 'wat wens je'. Ik was een stukje bondiger ;D

Vermoljoen denkt bij de Pokemon bij mij Skitty, want zij heeft dezelfde persoonlijkheid als mij. We lijken heel schattig, maar kunnen ook vrij explosief zijn naar mensen die te veel in mijn bubbel komen.  :o ik schattig en explosief?  ::rofl::
En MrChipie Alolan Ninetales, de mooiste Pokémon die er is Ik vind mezelf niet de mooiste  :P ;D

Ik ben geen seriekijker maar The Queens Gambit zou ik blijkbaar volgens jullie wel waarderen. The Good Place ben ik gestrand in het begin van seizoen 2, bij The Umbrella Academy na 1 aflevering, en The Handmaids Tale durf ik niet zo goed...

Girl on Fire was vaak goed ingevuld  :D Taylor Swift zie ik ook een paar keer, grappig  ;D en 'niet mee met huidige muziek' is waarschijnlijk gekozen vanwege mijn vraag aan Lucy hierover in dit topic?

Even aan mij moeder vragen is ook vaak goed geplaatst  ::ok::

Bij de loterijwinst vaak iets over reizen of over een huis in het buitenland  ::ohno:: ik ben niet zo reislustig

Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #377 Gepost op: 17-01-2021, 16:00:02 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik ken ViWiRu het beste  ::bravo::

Tsss wat ken je mij slecht, de 2 die je goed had waren heel erg makkelijk en bovendien de meest gegeven antwoorden bij die vragen :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #378 Gepost op: 17-01-2021, 16:02:15 »
Lucy, het was weer erg geslaagd, dankjewel! ::bravo:: Ik blijf het een fantastisch spel vinden :D ook al doe ik niet altijd mee. Tijdgebrek in december, en ik 'ken' steeds minder mensen hier, heb niemand ontmoet het afgelopen jaar en zit niet op discord.
Compliment overigens aan Starlight. We maken wel altijd de 'grappige' opmerking Stalklight, maar jij hebt gewoon erg veel mensenkennis, weet goed dingen bij iemand te plaatsen zelfs als diegene het er nooit over gehad heeft ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #379 Gepost op: 17-01-2021, 16:07:14 »
Tsss wat ken je mij slecht, de 2 die je goed had waren heel erg makkelijk en bovendien de meest gegeven antwoorden bij die vragen :P

...maar soms even niet :)