Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11  (gelezen 29539 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #380 Gepost op: 17-01-2021, 16:09:52 »
Vermoljoen denkt bij de Pokemon bij mij Skitty, want zij heeft dezelfde persoonlijkheid als mij. We lijken heel schattig, maar kunnen ook vrij explosief zijn naar mensen die te veel in mijn bubbel komen.  :o ik schattig en explosief?  ::rofl::
Hahaha ik was al zolang bezig met die vraag dat ik het beu was  ::rofl:: Enkele antwoorden kon in wel hier en op Discord vinden, maar ja dan blijft er nog heel veel over en heb ik het maar wat ingevuld.

Mijn toelichting, is die wel nodig?  ::rofl::  Ik ga vanavond of morgen alles eens eventjes bekijken (nu eerst verder werken aan een taak over een boek dat ik nog niet helemaal heb gelezen  ;D )
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #381 Gepost op: 17-01-2021, 16:14:27 »
Compliment overigens aan Starlight. We maken wel altijd de 'grappige' opmerking Stalklight, maar jij hebt gewoon erg veel mensenkennis, weet goed dingen bij iemand te plaatsen zelfs als diegene het er nooit over gehad heeft ::ok::
Ik zoek ook wel veel op, maar ik denk dat veel mensen inderdaad ook wel overschatten hoeveel. Ik ben vaak ook wel weer verbaasd hoeveel ik puur op gevoel goed doe ::jaja::

Hoewel ik deze keer in poule B dus veel minder tijd had om daar goed over na te denken en veel meer heb moeten gokken, en het qua punten niet eens heel erg veel verschil maakt. Dus om eerlijk te zijn weet ik zelf ook niet echt hoe ik hier nou zo goed in ben ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #382 Gepost op: 17-01-2021, 16:30:25 »
Oh leuk, het jaarlijkse antwoorden toelichten! Ik heb niet meegespeeld dit jaar, maar wel vragen beantwoord, dus here goes:
1. Hoogtepunt 2020: Toch nog kunnen reizen naar Mexico en Polen.
Mexico was de eerste week van 2020 voor het werk en toen ik terug kwam was ik ziek geworden, waardoor ik bijna het weekendje Warschau afgezegd had. Dat was een escape room groepsreis. Ik had van het werk voor Mexico een flesje handgel meegekregen en gebruikte dat quasi nooit, maar omdat ik nog steeds een beetje ziek was toen ik op escape room weekend vertrok, had ik die handgel maar meegenomen om mezelf wat te ontsmetten. Een vriendin die mee reisde liet me laatst weten dat ze dat toen zo overdreven vond. We wisten toen nog niet wat er boven ons hoofd hing en dat het 2 maanden later de norm werd...  :-\\
Veel mensen hadden dit goed. En I wish dat het Nieky's antwoord was.  :)

2. Hoop voor 2021: Snel terug met mensen af kunnen spreken
Hoewel ik ontzettend goed alleen kan zijn en me bijna geen moment heb verveeld, is het met een hobby als board games toch handig om live met mensen af te kunnen spreken.

3. Forummoment: Alle online initiatieven
Ik vond het erg gezellig met alle spellen ter afleiding hier!

4. Leukste forumspel: De allereerste weerwolven (in Casa de Papel stijl)
Veel hadden WIDMO gezegd. Tja dat spel zelf zat inderdaad heel leuk in elkaar. Maar de ruzies waar ik in betrokken raakte en die ik me veel te snel en veel te groot aantrek lieten er toch iets van een zure nasmaak op achter om het qua beleving voor mij het leukste forumspel te maken. Maar puur op basis van leukste opdrachten en leukst in elkaar gestoken, definitely WIDMO!  ::bravo::

5. Sportmoment: Aan conditie gewerkt en kan nu 7.5 km hardlopen
Normaal zou ik gewoon "lopen" zeggen, maar op een overwegend Nederlands forum maar "hardlopen" gebruikt. Ja, ik geef helemaal niks om sport, dus elk antwoord ŕ la 'die of die sporter heeft die kleur medaille in dat evenement behaald' hoef je sowieso al niet aan mij te linken. Maar ik ben inderdaad wel gaan lopen en doe het nog steeds. Hoewel ik al 7.5 km heb gedaan, ben ik dit nieuwe jaar officieel begonnen met de start to run lessen om tot 7.5 km te kunnen gaan. En hopelijk daarna 10.

6. Pokemon: geen
You guys, ik ben 5000 jaar oud, ik ken toch helemaal niks van Pokémon? Ik weet zelfs niet eens of er een accent op die e moet of niet. Ik had eigenlijk zelfs "idgaf" ingevuld. Niet om negatief te klinken, maar gewoon omdat Pokemon me koud laat. Which is OK, ieder heeft zijn ding, en leuk voor jullie Pokemonners.

7. Tv serie: Handmaid's Tale
Vandaar dat het ook in de Zap trailer zat.

8. Meest beluisterde nummer: Taylor Swift - Lover
Apart dat er Wrapped Lover staat, want het heet gewoon Lover. Ja, ik ben totaal geen romantische ziel, maar dit nummer stond blijkbaar op 1. Het is ook mooi.

9. Favo NL-talig lied: Bazart - Maanlicht
OK ik ben dan wel 5000 jaar oud, maar Ingeborg - Door de Wind, seriously?
Nee qua muziek heb ik een redelijk recentere smaak dan dat.

10. Loterij: Lening afbetalen, vrijstaand huis kopen en reizen.
Ja een vrijstaand huis waar je je buren niet hoort en je zelf ook niet perse rekening hoeft te houden met je buren qua geluid, is toch wel mijn uiteindelijk droom, qua huizen dan. En reizen.
Wel grappig wat voor uiteenlopende antwoorden ik hier kreeg. De ene dacht dat ik het saai op m'n rekening ging zetten of investeren in onroerend goed, de ander dat ik een feestje ging bouwen met liters limonade en kilo's chocolade.  ::rofl:: (Voor een feestje koop ik wel iets sterkers dan limonade)

11. Persoon leren kennen in 2020: Elio
Elio  ::love::

12. Nieuwe hobby: D&D op Roll20
Nadat iemand gilde dat ik naar m'n kelder moest om D&D te spelen ( ::hypocriet:: ::sorry:: ), dacht ik hé misschien is D&D wel leuk, nooit gespeeld. Gelukkig werd ik in een groep uitgenodigd en heb ik ervan kunnen proeven en het leuk bevonden!  ::ok::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #383 Gepost op: 17-01-2021, 16:55:43 »
Waarom denkt iedereen dat ik iets met huizen heb ::rofl::.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #384 Gepost op: 17-01-2021, 17:06:28 »
Ik zal ook mijn antwoorden nog even uitleggen. Dit jaar behoorlijk minder tijd gehad dan vorig jaar, dus niet meegedaan met de quiz. Maar voor wie het wat boeit:


Hoogtepunt 2020: Rondreisje door Georgië
Eerste week van Januari (mijn kerstvakantie) meteen even prachtige steden en natuur van Georgië bezocht. Met als hoogtepunten toch wel mollocaties Vardzia (die grotten met die zangers), het trage treintje zonder pakketten, maar vol met Russen en finalelocatie in Akhaltikhe.
Meesten wisten dit, was ook vrij logisch.

Hoop voor 2021: Wat denk je zelf? Iets met einde van de Coronaproblematiek…
Spreekt voor zich. Lastig om exact dit te raden natuurlijk.

Forummoment: Gewoon alle Lockdownspellen
Ja, er werd opeens zoveel leuks georganiseerd op het forum dat ik niet kon kiezen. De algehele verhoogde activiteit was gewoon erg leuk. Wederom lastig te herleiden antwoord.

Leukste forumspel: RealityNet's Most Wanted
Lekker spannend om te doen. En een leuke discordclub aan overgehouden. Genoeg mensen die dit wel wisten.

Sportmoment: Tour de France dan maar, verder niet echt iets gezien aan sport.
Veel mensen denken dat ik blijkbaar niet van sport hou. Ik kom dan niet zo vaak in de topics, maar kijk het toch wel graag. Alleen dit jaar was er gewoon weinig dat me interresseerde. Tour wat dat betreft het enige wat nog wel spannend was.

Pokémon: Lickitung, een van de weinige die me qua naam is bijgebleven. Wie wil er nou geen Lickitung in huis?
Tja, ik heb niet zo veel met Pokémon. Deze kon ik me nog herinneren. Achteraf vond ik Mr. Mime eigenljk leuker. Verbaasd me niet dat weinigen dit wisten.

Serie/Film: Victoria (2015)
Ik zag vaak Dark voorbijkomen, maar die kende ik al langer. Victoria is overigens niet de beste film ooit gemaakt, maar wel erg bijzonder aangezien het 1 shot is van 90 minuten lang. Hierdoor een beetje traag en niet wow. Maar wel erg knap in elkaar gezet. Én het speelt zich af in Duitsland.

Meest beluisterde nummer: Faouzia - How It All Works Out
Dat wist ook bijna iedereen. Een van mijn artiesten van het RSC. Wel een ander lied en in dit geval de Stripped versie, want daar komt haar stem zo goed naar voren.

Favoriete NL-lied: Racoon - Het is al laat toch
Ik had geen idee. Ik luister bijna nooit meer Nederlandstalig. Maar deze was afgelopen jaar nieuw en ik kon het wel waarderen. Veel mensen dachten bij deze vraag overigens Het Dorp, wat opzich ook wel weer waar is. Achteraf had ik eigenlijk ook voor 'toen ik je zag' moeten kiezen. Maar daar denk ik nooit aan. BLŘF werd ook regelmatig genoemd. Die mensen mogen zich nog even schamen. Ik heb veel liever Still van Jupiter Jones en Frankfurt Oder van Bosse.

Loterij winnen: Apparatuur kopen. Eerst studie afmaken, dan emigreren.
Met apparatuur bedoelde ik vooral filmapparatuur. Ik zou het wel vet vinden om later documentaires te kunnen maken van bijzondere plekken op de wereld. Lange tijd in een land verblijven om de cultuur echt te leren kennen en je geen zorgen hoeven te maken over de financiering. Maar eerst heb ik nog wat meer vaardigheden nodig, waardoor ik mijn studie moet afmaken.
Ik heb best veel goede antwoorden voorbij zien komen.

Persoon leren kennen: Een bepaalde leraar. Inspirerend figuur is dat.
Heel enthausiast over zijn beroep. Hij is dan ook Documentairemaker en heeft ook veel in het buitenland gewerkt, om terug te komen op de vorige vraag. Werkt erg motiverend.

Nieuwe hobby: TV kijken
Niet echt nieuw, maar toen ik terugkwam in Nederland toch vooral erg veel TV gekeken.
Oh en Chardo, in de lockdown heb ik welgeteld 0 minuten gegamed. Tenzij je online bord-/kaartspellen ook meerekent of spellen op dit forum. Veel anderen dachten blijkbaar boswandelingen in mijn eentje. Ik doe best graag dingen alleen, maar door een bos wandelen hoort daar niet bij helaas.

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #385 Gepost op: 17-01-2021, 17:46:12 »
Hier dan ook de toelichting op mijn antwoorden!

1. hoogtepunt: De Alpen van boven. Nooit geweten dat die er zo mooi uitzagen. En dan ook nog eens het begin van een heerlijke vakantie!
Ik had het geluk om vlak voor Corona nog een paar daagjes naar Malta te mogen gaan. Wat een heerlijke dagen waren dat! En het begon al fantastisch toen we over de Alpen vlogen. Zo mooi al die bergtoppen, sommigen met sneeuw... Mooie meertjes, leuke dorpjes van boven! Dan besef je echt hoe mooi onze wereld toch is! Misschien niet de makkelijkste vraag van mij (al had je er wel met logisch denken achter kunnen komen) Slechts 7 keer goed gegaan. Ik een Scouting-kamp? Dat is al dik 30 jaar geleden dat ik dat voor het laatst had... En opvallend vaak Parco della Madonie! Klinkt in ieder geval wel mooi!

2. hoop: Dat de wereld eindelijk weer eens 'normaal' kan gaan doen, want zoals het nu gaat is op zijn zachtst gezegd niet zoals het zou moeten.
Ja, dat hoop ik echt, dat de wereld weer 'normaal' kan gaan doen. Want ik heb echt het idee dat de wereld een beetje gek aan het worden is; dat de wereld met paniekvoetbal bezig is. En niet alleen dankzij Corona, maar ook door vele andere zaken die de laatste jaren spelen. Als je mijn commentaren hebt gevolgd zal je er wel een paar weten te noemen, waar ik het over heb.
Enkel geraden door PutyourHANSup, Michael90 en SpacyColours! De meesten dachten dat ik niet meer dat vervelende mondkapje wilde dragen. Dat klopt zeker, maar er zijn ergere dingen.

3. forummoment: Dankzij het RN Songfestival een nieuw nummer ontdekt dat echt insloeg als een bom bij mij!
In alle edities van het Songfestival was het me nog nooit overkomen dat een nummer me dusdanig pakte dat ik hem later nogmaals had gedraaid. Tot Erdö, Erdö. Geen idee wat het is, maar het is zo'n magisch nummer!
9 maal werd het goed geraden!

4. leukste forumspel: Wie is de Mol Online
Lijkt me logisch... Ik deed er zelf aan mee, en het was gewoon een super leuk spel!
13x goed. Een paar keer ook Most Wanted. Deed ik inderdaad aan mee, en was ook echt leuk! Maar net niet zo leuk als WIDMO!

5. sportmoment: Mathieu van der Poel die Vlaanderens Mooiste weet te winnen.
Over een antwoord op deze vraag heb ik zeer lang moeten nadenken... Zou ik weer gaan voor Dakar? Voor Max? Voor de Tour? Toen bedacht ik me ineens de magistrale zege van Van der Poel!
Goed gegokt(?) door PutyourHANSup!, Lödewijck en Michael90. Hier heb ik (zoals verwacht) heel wat antwoorden de revue zien passeren. Vele hadden zeker gekund, maar Brent, ik en Ajax? Nou nee... Mijn ploegen zijn toch echt Feyenoord en ADO Den Haag...

6. favoriete Pokémon: Psyduck. Ik heb wat met gele eendenkuikentjes, en daarnaast is hij zo lekker onnozel.
Jaja, ik mag dan wel oud zijn, maar ik heb (zeker toen het er net was) regelmatig Pokemon gekeken. En daarbij was Psyduck echt mijn favoriet! Hij is heerlijk onnozel, en ja, ik heb een zwak voor gele eendenkuikentjes... Ik was blij dat er nog een tweede Psyduck-fan was, want anders had niemand die eigenlijk fout mogen hebben, aangezien ik blijkbaar in het verleden weleens Psyduck als favoriete Pokemon had genoemd!
Toch slechts 4maal goed gegaan. (en eenmaal de andere Psyduck bij mij geplaatst)
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #386 Gepost op: 17-01-2021, 17:46:55 »
Hmm, het bericht was blijkbaar te groot voor 1 bericht, dus hier is de rest!

7. welke film of televisieserie: Manifest
Ik heb afgelopen jaar weinig voor mij nieuwe series gekeken... Helaas heb ik Handsmaid's Tail nog niet op dvd gevonden, anders was het vast die geworden. Maar Manifest is een verrassende serie! Goede karakters, interessant verhaal. Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
Enkel Nieky had dit goed! Opvallend vaak het Hof van Assissen genoemd... Maar tot mijn spijt (en schaamte) ben ik nooit zo'n fan van Vlaamse series...

8. meest beluisterde nummer: Holdviola - Erdö, Erdö
Dit mag toch helemaal niemand mis hebben... Ik heb het hier op dit forum zo vaak over dit nummer gehad. Al heb ik nog eens moeten 'natellen' of het niet Highland Cathedral had moeten zijn, maar nee, Erdö, Erdö heb ik toch vaker gehoord. Soms wel een keer of 20 achter elkaar...
Toch nog driemaal fout gegaan... Tim toch... Billie Eilish? (ik heb zelfs moeten nagooglen wie dat eigenlijk is...) En Molduck en Convans, ik ben inderdaad niet echt op de hoogte van de huidige muziek, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niks draai!

9. favoriete Nederlandstalige liedje: Wim Sonneveld - Het Dorp
Ik ben geen groot fan van Nederlandstalige muziek, maar er zijn toch zeker enkele pareltjes. Met als absolute toppunt: Het Dorp. Zo verschrikkelijk mooi, zulke mooie muziek, zo'n mooie tekst!
Toch maar 11x goed gegaan, terwijl ik er toch ieder jaar op stem voor de top2000...

10. loterij: Alle landen van de wereld bezoeken.
Oke, ik zou eerst een auto kopen, maar daarna zou ik dolgraag alle landen van de wereld willen bezoeken. Dat is al vanaf mijn kindertijd een echte droom!
Viermaal juist. Daarnaast nog enkele antwoorden die ook wel op me hadden kunnen slaan. Maar het huis van de buren kopen? Dan zou ik toch eerst denk ik mijn eigen huurhuis moeten kopen.

11. persoon: Eigenlijk niemand in het bijzonder.
Hoe diep ik ook na heb gedacht, ik kon werkelijk niemand bedenken...
Tot mijn grote verrassing hadden 10 van jullie dit door!

12. hobby: Lezen
Ik ben weliswaar een paar jaar geleden herbegonnen met lezen, maar afgelopen jaar ben ik er echt fanatiek in geworden. Ik probeer echt iedere dag minimaal een uur buiten, bij het station te lezen. En op dagen dat ik werk, probeer ik zowel voor mijn werk als na mijn werk een half uurtje te lezen...
Enkel Molduck, Daisy en Nieky hadden het juiste lees-antwoord bij mij!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #387 Gepost op: 17-01-2021, 17:51:32 »


6. Pokemon: geen
You guys, ik ben 5000 jaar oud, ik ken toch helemaal niks van Pokémon? Ik weet zelfs niet eens of er een accent op die e moet of niet. Ik had eigenlijk zelfs "idgaf" ingevuld. Niet om negatief te klinken, maar gewoon omdat Pokemon me koud laat. Which is OK, ieder heeft zijn ding, en leuk voor jullie Pokemonners.



Pokémon was jaren terug ook al een ding, iig toen ik jong was (en zoveel schelen wij nou ook weer niet qua leeftijd ;)), mijn neefjes, nichtje en diverse klasgenoten waren helemaal idolaat van Pokémon, en ik vond het vreselijk :-X

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #388 Gepost op: 17-01-2021, 17:52:41 »
Ik legde de link met James Bond ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #389 Gepost op: 17-01-2021, 17:59:31 »
Ik wacht even tot alle antwoorden er zijn ;D

12. Nieuwe hobby: D&D op Roll20
Nadat iemand gilde dat ik naar m'n kelder moest om D&D te spelen ( ::hypocriet:: ::sorry:: ), dacht ik hé misschien is D&D wel leuk, nooit gespeeld. Gelukkig werd ik in een groep uitgenodigd en heb ik ervan kunnen proeven en het leuk bevonden!  ::ok::
Was ik dat?  ::schaam:: ::rofl:: Volgens mij met Ranking the forummers een keer genoemd als roast. Ironisch dat we het nu samen spelen  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #390 Gepost op: 17-01-2021, 18:17:44 »
Maar wie wint toch die Sanmol trofee???

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 17-01-2021, 21:10:29 door Sanmol »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #391 Gepost op: 17-01-2021, 18:40:40 »
Ik wacht even tot alle antwoorden er zijn ;D
Was ik dat?  ::schaam:: ::rofl:: Volgens mij met Ranking the forummers een keer genoemd als roast. Ironisch dat we het nu samen spelen  ::rofl::
Haha nee Brent in WIDMO omdat ik Corona had gezegd.  ;D

Volgens mijn psycholoog zou ik dat over een paar sessies stilletjes aan verwerkt moeten hebben.  ::regenboog::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #392 Gepost op: 17-01-2021, 19:34:56 »
Door tijdsgebrek kon ik dit jaar niet meespelen maar ik ga wel mijn antwoorden delen:

1) Hoogtepunt: Mijn relatie met mijn vriendin, sinds 01/08 zijn we officieel samen.


Ik had bij een eerdere MFQ al gepost dat ik ermee zat dat ik al heel lang vrijgezel was, maar dit jaar
is daar verandering in gekomen. Ik had ook al wat gepost dat het in het begin niet goed leek te gaan maar sinds 1/08 zijn we officieel een koppel.

Veel hadden dit goed, sommigen hadden ook samenwonen erbij en hoewel dit ook klopt heb ik dit niet geantwoord omdat dit pas gebeurde nadat ik mijn antwoorden had ingediend.

2. Hoop voor 2021: Deze keer een vlotte zwangerschap voor mijn zus, nadat de vorige helaas fout gelopen is.

In maart had ik gepost dat ik nonkel zou worden, maar in juli kregen we het bericht dat mijn zus een miskraam had gehad (op een zeer uitzonderlijke manier, want het ziekenhuis had dit nog nooit meegemaakt op deze manier). Ondertussen is ze opnieuw zwanger, en bevalt ze normaal in juli/augustus (maar gerust ga ik nooit meer zijn).

Velen wisten dit, de andere zaken die bij mij geplaatst zijn hoop ik ook natuurlijk :)

3. Forummoment: De songfestivals zijn altijd leuk.

Ik organiseer ze natuurlijk zelf, maar daarom vind ik het zo leuk. Veel forummers doen mee, nieuwe muziek ontdekken en de sfeer is over het algemeen altijd wel goed :)

De mol, andere initatieven op dit forum waren ook leuk maar het AL-uitje was ik niet bij en de masked singer was de tegenpartij toen (lag toen ook ziek op bed).

4. Leukste forumspel: the big puzzel

Puzzelen doe ik keigraag, dus dit spel was echt leuk (en ik deed het best goed)

5. Sportmoment: Mijn eigen competitiewedstrijd tafeltennis waar ik mijn spannendste match ooit gespeeld heb, én gewonnen.

Dit was echt een leuke en enorm spannende wedstrijd waarin ik in 5 sets (waarvan er 4 boven de 10 punten gegaan zijn en dus beslecht zijn op twee punten) gewonnen heb. Mijn coach en die van de tegenstander vonden dit echt een promomatch voor tafeltennis.

Ik werd ook geplaatst bij RSC Anderlecht en Kompany, ik ben Anderlechtfan maar toch heb ik dit niet gekozen (Vermoljoen, ik vind je opeens nog leuker :) )

6. Pokemon: Snorlax, aangezien dat eens in een groepsreis mijn bijnaam was.


Die bijnaam kreeg ik omdat ik altijd en bijna overal (zittend in een overvolle trein vb.) in slaap viel en lang kon doorslapen.

7. Tv serie: Hof van Assissen, een serie uit de jaren '90

Ik ben geen grote serie-kijker, maar deze serie kende ik nog van vlagen, dus heb ik de box gekocht en ik vond het echt goed (hoewel het echt gedateerd is).

8. Meest beluisterde nummer: Ik ben niet echt mee met de huidige muziek. Ik zet altijd iets op wat ik leuk vind, ongeacht hoe oud het is.

Ik heb niet echt een grote voorkeur qua muziek, ik hou wel van vanalles :)

9. Favo NL-talig lied: Yevghueni- Als ze lacht


Mijn eerste songfestival inzending ooit was Yevghueni. Ik vind dat een leuke muziekgroep en als ze lacht is écht een van mijn favoriete nummers ooit

10. Loterij: Mijn woonlening en die van mijn ouders afbetalen.


Ik zou dit doen, dan zijn mijn ouders en ik direct van alle kosten af.

Veel plaatsten iets van een huis bij mij, maar zou geen nieuw huis meer kopen of een make-over geven aangezien ik net gebouwd hebben. Reizen is leuk maar zou ik niet direct doen (en zeker niet naar een land als VS, want ik heb weinig goede woorden over voor VS)

11.Persoon leren kennen in 2020: Mijn vriendin

Obvious :)

12.  Nieuwe hobby: Puzzelen

Ik hou van woordpuzzels (kruiswoordraadsels, cryptogrammen,...)

Wie kent mij het beste:

Dennis met 9 antwoorden.
klaar voor de strijd

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #393 Gepost op: 17-01-2021, 19:55:27 »
5. Sportmoment: Mijn eigen competitiewedstrijd tafeltennis waar ik mijn spannendste match ooit gespeeld heb, én gewonnen.

Ik werd ook geplaatst bij RSC Anderlecht en Kompany, ik ben Anderlechtfan maar toch heb ik dit niet gekozen (Vermoljoen, ik vind je opeens nog leuker :) )

Ik jou ook ook  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #394 Gepost op: 17-01-2021, 20:52:23 »
Er klopte inderdaad iets niet aan Ricardo's liedjes. Dat is een beetje z'n eigen schuld though, want hij had het in Word ingeleverd en niet alle antwoorden goed gekopieerd / overgetypt  :-X
Ik heb de liedjes nu gefixt en hoewel het extra punten oplevert, stijgt hij er geen plaats mee.

Hier is het up to date bestand!

Ranking:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #395 Gepost op: 18-01-2021, 01:15:12 »
Hahaha, had niet gehoeven. Ik had je nog niet bedankt voor het hosten ::hug::. Ik zal wanneer ik tijd heb ook eens kijken wie ik het beste ken en wie mij het beste kent!
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #396 Gepost op: 18-01-2021, 03:37:35 »
Aaaah nog even mijn toelichting:

1. Wat was jouw hoogtepunt van 2020? - Mijn succesvolle carričre
Ik heb mijn eerste échte niet tijdelijke baan gekregen in 2020 als sociaal makelaar bij een Welzijnsorganisatie, waar ik het super naar mijn zin heb. Daarnaast is hij ook interpreteerbaar op het opstarten van de wie is de mol podcast Totale Tunnelpaniek, waarvan het eerste seizoen ook een succes was.

Cumlaude voor een master Fabiann, moet er niet aan denken ::rofl::
Een geboorte die ging als gewenst, ik heb wel een nichtje gekregen maar dat ging niet helemaal zoals gewenst ;).
Radio maken kan natuurlijk gezien worden als podcasten, dat snap ik nog wel.
Behalen van diploma en vaste baan werd nog vaak genoemd, maar ik heb mijn diploma dus een jaar eerder al gehaald.

2. Wat is jouw hoop voor 2021? - Dat 2020 voorbij is
Er zijn naast dat er zeker verschillende hoogtepunten waren wel erg veel dieptepunten geweest in 2020 die ik graag achter mij laat in 2020. Geen heel duidelijk antwoord dus deze is maar 2 keer goed gegokt. Knuffelen had inderdaad zeker gekund.

3. Wat was jouw forummoment van 2020? - Nieuwe close vriendschappen gemaakt
Volgens mij redelijk duidelijk dat ik met best wel een aantal forummers een stuk closer ben geworden of goed bevriend mee ben geraakt dit jaar. Onder andere zichtbaar in de podcast met Lodewijk, Spacycolours en Chardo. Maar ook anderen op Discord, een meeting in de Efteling, verschillende escaperooms etc.

Slim en sluw de Big Puzzle finale halen is vaak genoemd, maar erg sluw vond ik mij daarin niet perse. Wel ook een hoogtepunt uiteraard.
Net als The Masked Singer in the big puzzle, super om te organiseren maar de blijvende contacten winnen het wel van één moment hier.
Het AL uitje was ik inderdaad ook bij LdHmolletje, dus had gekund.

4. Wat was het leukste forumspel van 2020? - Wie is de Mol Online
Oh wat arrogant, hoe noemt zijn eigen spel!  ::rofl:: Nee ik heb hier best wel een tijdje aan gewerkt, alles zelf gedaan, redelijk groots aangepakt en ik was zeer tevreden met het resultaat. Daardoor was het voor mij het leukste spel om mee te maken.

Ik snap dat The Big Puzzle ook vaak is neergezet want daar zat ik ook het hele spel lang in natuurlijk. Zeker ook een hoogtepunt maar met Wie is de Mol Online ben ik toch veel meer bezig geweest, dus dat is iets dichter bij mijn hart blijven staan.

5. Wat was jouw sportmoment van het jaar? - Dat de sport gecanceld werd
Ja natuurlijk zoals gebruikelijk één van de niet sport antwoorden en redelijk mijn taalgebruik dus deze is nog wel een paar keer goed gegaan.

Andere opties die zijn gegeven zijn sport? wat is dat? en het met een halfoog naar een voetbalwedstrijd kijken. Geen hele onlogische keuzes opzich.

6. Wie is jouw favoriete Pokémon en waarom? - Cramorant, because it's chocking slightly, but isn't really bothered

Ben ik totaal niet geheimzinnig over geweest, best een aantal keer genoemd en hoe leuk is deze pokémon?! ::love:: Die zat gelijk in mijn team laatste generatie.

Grootste gedeelte had dit ook goed. Op het forum heb ik in het Pokémon topic ook nog verwezen naar dat ik mega-evolution echt stom vind. Daardoor had je sowieso kunnen weten dat mega-altaria en mega-ampharos niet het juiste antwoord waren (want dat waren Brent en Lodewijk). Ondanks dat Altaria op zichzelf een top 5 pokémon is van mij ::bravo::.

7. Welke film of televisieserie heb je in 2020 ontdekt? - The Bridge
Dit heb ik eigenlijk nergens genoemd dus geen wonder dat het vaak fout is gegaan. Ik ben dankzij Jesper dit gaan kijken. Het deed mij een heel klein beetje aan de forumsoap van Daisy denken ;D.

Andere antwoorden: Umbrella Academy en Please like me al ontdekt voor 2020, The Masked Singer heb ik wel ook ontdekt in 2020 dus dat was een optie geweest.

8. Wat is jouw meest beluisterde nummer van 2020? - Fancy van Twice
Heb ik nog letterlijk een keer gepost bij weerwolven, maar ook door het jaar heen verschillende liedjes van Twice gepost in de muziektopics, sowieso veel K-pop want daar ben ik ook mee aangestoken dit jaar. Helemaal fan en goed opzoekbaar, dus redelijk goed gedaan.

Let it go ben ik ondertussen toch echt wel klaar mee, Alicia Keys is ook al een ouder nummer terwijl ik toch altijd best wel van de "nu" muziek ben, Lady Gaga is gewoon op basis van stereotype neem ik aan :P.

9. Wat is jouw favoriete Nederlandstalige liedje? - Woke van Arjen Lubach
Ik luister eigenlijk nooit Nederlandstalige muziek dus dit was een lastige vraag. Ik vond dit nummer wel grappig en kan de humor goed waarderen. Heb het nummer best een aantal keer gepost dus was ook opzoekbaar.

Toen ik je zag reken ik trouwens ook wel een beetje goed, gewoon niet aan gedacht maar topnummer! Eentje die ik wel echt fout reken is Maan. Slechtste Voice winnaar  :-X.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #397 Gepost op: 18-01-2021, 03:49:43 »
10. Wat zou je doen als je een loterij zou winnen? - Studieschuld aflossen...en dan is het geld weer op
Ik heb best een goeie studieschuld opgebouwd dus die zou ik mooi in 1 keer aflossen. Jammer genoeg voor jullie maakte Bjorrn precies dezelfde grap maar dan nog net iets beter en werd het daardoor een verwarrende keuze.

11. Van welke persoon ben je dankbaar dat je hem/haar/hun in 2020 (beter) hebt leren kennen? - Lodewijk
Ja eigenlijk veel meer personen, maar ik ga niet flauw doen, de vraag is welke persoon dus ik noem gewoon 1 persoon. Lodewijk is gewoon ontzettend humoristisch, altijd gezellig en gewoon een goed persoon. Maar uiteraard had ik ook Spacy, Chardo, Brent etc. kunnen noemen  :-*.

De pakjesbezorger staat hier niet zo vaak voor de deur trouwens en ik heb geen flauw idee wie Elio is ;D

12. Welke oude of nieuwe hobby heb je opgepakt tijdens de 'lockdown'? - Gamen
Ook redelijk opzoekbaar, ik heb namelijk een nintendo switch gekocht. Daarnaast doen we echt bijna wekelijks samen mario karten/smashen met o.a. Lodewijk, Spacycolours, Chardo, Brent, Lucy, Susdus, Lyra en meer. Dus die hobby heb ik weer opgepakt.

Online spellen deed ik voor de lockdown ook al in overvloed dus dat is geen verandering, het beoefenen van musicalliedjes doe ik juist minder doordat ik geen lopende musicals heb waar ik inzit en D&D had inderdaad gekund gezien ik dat wel doe met een groepje van dit forum.

Wie kent mij het beste?
1. Lodewijk - 9
2. Spacycolours - 7
3. Nieky - 5
    Michael90 - 5
5. Starlight - 4
    LdHmolletje - 4
    Susdus - 4
8. Brent - 3
    Ricardo - 3
    Daisy - 3
    Convans - 3
12. Fabiann - 2
     Timvdons - 2
     Molduck - 2
     Vermoljoen - 2
     Putyourhansup - 2

Volgens mij heb ik de juiste persoon gekozen bij vraag 11 ;D. Beetje tegenvallende score gezien ik bij voorgaande quizzen vaak redelijk makkelijk was.

Wie ken ik het beste?
1. Lodewijk - 12
2. Chardo - 11
3. Lucy - 10
4. Brent - 9
   Sanmol - 9
   Viwiru - 9
   Wouterv - 9
8. Spacycolours - 8
9. Vermoljoen - 7
   Swifty - 7
   Molduck - 7
   Bjorrn - 7
13. Miek1999 - 6
    Molfreak Arno - 6
    Trialk - 6
16. Daisy - 5
     Hulpdakdekker - 5
     Michael90 - 5
     Mollenvangr-art - 5
     Susdus - 5
     Fabiann - 5
     Grasisgroen - 5
     LdHmolletje - 5
     Robbieazerty - 5
     Starlight - 5
     Timvdons - 5
     Monkeysuncle - 5
28. Franklapidus - 4
     Convans - 4
     Putyourhansup - 4
32. Brtdm - 3
     Hautoa - 3
     Pac - 3
35. Mitchkox - 2
     Ricardo - 2
     Mrchipie - 2
38. Nieky - 1

Nou vanaf 5 goed vind ik het zeker een voldoende. Daaronder voornamelijk op Hans en Nieky laag gescoord, die zou ik beter moeten kennen.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2021, 09:52:32 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #398 Gepost op: 18-01-2021, 13:59:53 »
Ik ga geen hele uiteenzetting maken over wie mij het beste kent of over wie ik het beste ken, want zo fanatiek heb ik niet naar jullie antwoorden gezocht. Desalniettemin hoop ik wel dat ik jullie wat heb bijgebracht over Arcanine en ieder die Geen favoriete Pokémon heeft (het triggerde me wel dat er zoveel waren) in ieder geval een klein beetje geďnspireerd is geraakt.

Bedankt voor de organisatie Minke D. (en voor het tonen van je emailadres, dus nu gaan we je helemaal volspammen en allemaal chainmails doorsturen)

TOT VOLGEND JAAR ::joehoe::




Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #399 Gepost op: 18-01-2021, 14:05:55 »
Ik kom ook even antwoorden toelichten  :D

1. Hoogtepunt 2020: Kamer gevonden voor volgend collegejaar
Jaa ik heb een kamer vanaf aankomende zomer dus dat is wel even een hoogtepuntje  ::bravo::. Werd vaak goed beantwoord  ::jaja::

2. Hoop voor 2021: Dat het in alle opzichten beter wordt dan 2020
Niet een heel origineel antwoord, maar iets beters kon ik ook niet bedenken, ik hoop dat ik me in 2021 zowel fysiek als mentaal beter voel dan afgelopen jaar ::jaja::. Veel mensen dachten dat mijn hoop voor 2021 was dat ik mijn rijbewijs ga halen maar die hoop is een beetje vervlogen door CBR gedoe :-X

3. Forummoment van 2020: Weerwolven: La Casa El Hombre Lobo winnen met de wolven
Jaa het eerste potje met de wolven was zo leuk ::bravo::. Iedereen had deze goed, ik had 'm ook bewust specifiek geformuleerd speciaal voor jullie ;D

4. Leukste forumspel: The Big Puzzle, ik heb er spijt van dat ik zelf niet heb meegedaan
TBP vond ik superleuk om te volgen  ::bravo:: ik deed niet mee omdat ik niet genoeg tijd dacht te hebben maar uiteindelijk viel dat wel mee, dus ik had best mee kunnen doen eigenlijk. Gemiste kans, wie weet volgende keer! LdH had deze als enige goed, veel gegeven antwoorden waren The Masked Singer en Weerwolven (had ook zeker gekund)

5. Sportmoment: was er sport?
Ja geen idee, ik volg dat echt helemaal niet ;D. Veel van jullie antwoorden zaten wel in de richting van 'niks voor mij/ik hou er niet van' dus wat dat betreft zaten jullie goed ::jaja::

6. Favoriete Pokémon: geen
Een vaak gegeven antwoord was 'Chikorita: deze Pokémon heeft net als ik korte benen, is vriendelijk en heeft kalmerende krachten', heel lief van jullie  ::hypocriet::(en klopt ik ben klein dus het had zomaar gekund). Ik heb hier en daar weleens wat losse afleveringen van Pokémon gezien maar zou mezelf geen Pokémonfan noemen en ik weet dus al helemaal niet wat mijn favoriete Pokémon is :P

7. Film/tv serie: Locke & Key
Deze had bijna iedereen goed, ik denk met dank aan de zoekfunctie want ik heb weleens gepost dat ik dat aan het kijken was :). Mrchipie en D*N zeiden Dark: ben ik ook groot fan van maar dat keek ik al eerder (is dus geen ontdekking van dit jaar  :))

8. Meest beluisterde nummer: Hearts & Colors - LA On A Saturday Night
Ja ik hou gewoon van dat nummer  :D D*N was de enige die deze goed had  ::ok::

9. Nederlandstalig liedje: Uit Elkaar van Yes-R
Eigenlijk luister ik geen Nederlandstalige muziek maar ik wilde wel een antwoord geven dus dan maar eentje die ik vroeger luisterde  :P. Goed beantwoord door Nieky en michael90 ::ok::

10. Wat zou je doen als je een loterij zou winnen: Reizen

Ik heb nog niet zoveel van de wereld gezien dus dat staat dan zeker op mijn lijstje  ::jaja::.

11. Van welke persoon ben je dankbaar dat je hemhaar/hun (beter) hebt leren kennen: buurvrouw van een vriendin mijn moeder + forummers
Ja dankzij de buurvrouw van mijn moeder heb ik een kamer gevonden dus dat was fijn ::hypocriet:: en ook dankbaar voor het contact met forummers (zowel hier als via app), zeker in deze tijden ::jaja::. Mensen die vraag 1 goed hadden hadden deze natuurlijk ook goed vanwege de link met 'kamer vinden'. Andere antwoorden hadden eigenlijk allemaal iets te maken met bijv studiegenoten, dat had natuurlijk ook gekund omdat ik nog student ben dus is zeker geen gekke gedachte  ::ok::

12. Oude/nieuwe hobby: bullet journaling en scraperfoil
Bullet journaling ben ik mee begonnen op aanraden van Lucy toen ik afleiding zocht aan het begin van de coronacrisis en dat doe ik nog steeds  :D. En scraperfoil tekeningen maken is een oude hobby die ik ook weer heb opgepakt. Werd nog best vaak fout beantwoord, maar met 1x in het creatieve topic zoeken hadden jullie deze kunnen weten, foei! ;)
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves