Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11  (gelezen 29515 keer)

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #400 Gepost op: 18-01-2021, 14:49:32 »
Haha nee Brent in WIDMO omdat ik Corona had gezegd.  ;D

Volgens mijn psycholoog zou ik dat over een paar sessies stilletjes aan verwerkt moeten hebben.  ::regenboog::
Volledig terecht was dat van mij, zo blijkt nu na heel wat maanden!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #401 Gepost op: 18-01-2021, 15:48:49 »
Goed gedaan Starlight en gefeliciteerd D*N! ::bravo::

Zo goed kennen jullie mij:

Chardo: IIII II
D*N: IIII III
Daisy: II
Fabiann: II
LdHmolletje: III
Michael90: IIII
Mitchkox: III
Mrchipie: III
Nieky: IIII
putyourhansup: II
Ricardo: IIII
Starlight: IIII
Susdus: IIII IIII I (wij hebben duidelijk te veel gechat ::hypocriet::)

Ik zal mijn antwoorden ook even toelichten!

1: Veel nieuwe vrienden gemaakt! ::bravo::

Bijna iedereen had het kroepoekantwoord bij mij (en mijn antwoord dan weer bij Susdus ::rofl::). Nu maak ik af en toe wel eens een Indonesisch gerecht met kroepoek erbij, of at het wel eens in een Chinees restaurant toen dat nog een ding was, maar voor de uit de hand gelopen kroepoekverslaving moet je echt bij Susdus zijn.

2: Dat ik m'n rijbewijs ga halen! ;D

Er zijn maar een paar mensen met wie ik het hier over gehad heb dus was lastig te raden. De meesten plaatsten hem bij Miek, misschien omdat zij net als ik de neiging heeft om elke zin af te sluiten met een smiley. ;D

Wereldvrede was dus helaas fout, maar lijkt me op zich ook wel chill.

3: De spanning en lol beleven met de leden van Team Fatinidad in Most Wanted

Ik had zó veel dingen kunnen noemen. De spellenweek was bijvoorbeeld ook erg tof. Maar als het gaat om iets op het forum zelf dan was Most Wanted voor mij toch echt datgene waar ik met het meeste trots en plezier op terugkijk. Velen hadden dit antwoord (logischerwijs) bij MV of Ricardo en bij mij gewoon "Most Wanted" maar dat was Nieky! ::love::

4: RealityNet's Most Wanted natuurlijk ::hypocriet::

De hypocriet-smiley verraadde dat ik het was, daardoor had vrijwel iedereen deze goed! Overigens erg tof om te lezen dat zoveel mensen dit als hoogtepunt / favo forumspel hebben ingevuld. :)

5: De goal van Joël Veltman waardoor Nederland de EK-finale won

Ach ja, ik krijg veel "grappig bedoelde" antwoorden op mijn conto geschreven, in dit geval klopt dat. :-X

6: Gengar want awesome

Één blik op mijn Discord-profielfoto en je zou het kunnen raden, want daarop staat een Haunter en die evolueert in een Gengar. ::vergroot:: Maar de andere Pokémon die aan mij werden gekoppeld (Lickitung, Meowth, Totodile) vind ik ook allemaal erg tof. ;D

7: Lego Masters

Deze was wel goed vindbaar, ik heb daar meerdere keren over gepost (en dit heeft me zelfs nog verdacht gemaakt in Most Wanted ::rofl::). Een aantal hadden dit antwoord ook bij Brtdm gezet, en ik kreeg ook opvallend vaak David Attenborough toegewezen gekregen, wat heel creepy is want die heb ik inderdaad gezien maar daar nooit iets over gepost.

8: Focus - Sylvia
Het verbaast me niet dat D*N, michael en mrchipie deze goed hebben, want dit was ook één van de nummers die ik koos voor de Spotify-lijst van WidDM.

9: U-Niq & Feis - Klein, klein jongetje
Het was lastig kiezen, maar ik luister vaak Nederhop uit m'n jeugd (heb ik ook wel eens iets over gepost), en dit nummer in het bijzonder geeft me extra kippenvel sinds de moord op rapper Feis in 2019. ::sorry:: Opvallend veel mensen hadden dit goed, ik ben trots op jullie! ::bravo::

10: Zo veel mogelijk van mijn vrienden en familie helpen met het verwezenlijken van hun dromen.
D*N, Starlight en Susdus kennen me! ::love:: (dit antwoord zegt heel veel over mij)

11: Ik heb dit jaar zó veel personen (beter) leren kennen, dat ik onmogelijk kan kiezen. :-X
Op zich een antwoord die wel bij me te plaatsen valt, en daarnaast ben ik degene die het vaakst de :-X-smiley gebruikt. :-X

12: Skyrim! ;D
Toen de tweede lockdown begon en ik wederom thuis moest zitten vanwege het sluiten van de horeca, heb ik mezelf verwend met Skyrim en Fallout 4. Ik ben grote fan van de Elder Scrolls en Fallout series. Skyrim heb ik bij release al wel gespeeld maar nog nooit 100%, en Fallout 4 is volledig nieuw. De afgelopen tijd ben ik er niet eens meer aan toegekomen vanwege alle andere projecten etc. dus voorlopig ben ik daar nog wel even mee zoet. ;D
« Laatst bewerkt op: 18-01-2021, 15:58:29 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #402 Gepost op: 18-01-2021, 17:54:31 »
Mijn antwoorden

1. Twee weekendjes en een midweekje weg
Je moet het bij mij altijd in de reishoek zoeken, zelfs in 2020. Veel opties waren er niet om weg te gaan, voor mij, aangezien ik in de zomervakantie altijd werk kan ik dan niet weg (behalve een weekendje, wat ik dus wel gedaan heb) - dus dat antwoord had niet bij mij gepast. Dit waren ook echt voor mij de hoogtepunten van 2020, verdere hoogtepunten van vorig jaar zijn echt op 1 hand te tellen (en die zijn dan nog voor alles op slot ging, bijv het OneRepublic concert). Een huis gekocht? Nee, ik woon alweer bijna 8 jaar in mijn koop appartementje, naar volle tevredenheid. ::jaja::

2. Niet meer afhankelijk zijn van regels; ofwel, spontaan de dingen kunnen doen, dit je wilt doen, zonder ergens mee rekening hoeven te houden.
Antwoord zegt genoeg. Dit was een moeilijke vraag, veel vergelijkbare antwoorden, toch een aantal keer geraden. Antwoorden die fout waren, waren ook niet heel vreemd.

3. De spontane opzet van allerlei forumspellen tijdens de eerste lockdown.
Toen de eerste lockdown begon, ontstonden er direct allerlei initiatieven, echt heel leuk. Verveling kwam iig niet door het forum.

4. Ultimate Werewolf
Ik snap dat het merendeel RealityNet's Most Wanted bij mij heeft geplaatst. Daar heb ik tot soms wat stressend aan toe veel energie in gestoken en het was erg leuk en vermakelijk (en gewonnen natuurlijk!) Maar het eerste wat in me op kwam was Ultimate Werewolf. Ik heb achter de schermen zoveel lol gehad, elke ronde die KD. en ik weer doorkwamen en dan nog winnen ook, het was geweldig. En het is me ook nog gelukt de wolven PM op mijn telefoon te lezen onder iemands neus, en die had niks in de gaten.  ;D

5. Romain Grosjean die ontsnapt uit de vlammenzee in Bahrain.
Als je me een beetje kent, weet je dat ik hier onmogelijk niét Romain Grosjean kon noemen, dus het was alleen gokken welke van de twee het was. Slechts één ander antwoord bij me geplaatst door Chardo, ik denk dat je me echt niet kent want je kon niet verder van de waarheid zitten, ik ben dol op sport (kijken dan hč ;)).

6. Geen
Ik heb niets met Pokémon, en dat is ook geen geheim. Ik heb dus ook geen favoriet. Bijna iedereen wist dit.

7. Geen specifieke serie - maar de vele Scandinavische thrillers op Netflix.
Ik weet zeker dat ik hier wel iets over gepost heb, dat ik het zo leuk vond dat er zoveel op Netflix te vinden zijn. Ik heb diverse series gekeken en ik kon er niet eentje uitkiezen. Verbaast me echt dat het maar geraden is door 3 personen (mrchipie, Starlight en Nieky). Andere antwoorden die aan me gekoppeld zijn ken ik eigenlijk niet, behalve High School Musical, maar dat is dus echt helemaal niet mijn genre.

8. U2 - With or without You
1 dag voor de quiz online kwan heb ik mijn Spotify jaarlijst op Instagram gedeeld, maar ik geloof niet dat iemand van de deelnemers gezien heeft ::rofl:: (hooguit de host). Maar goed, ik ben geloof ik de enige die dit nummer in zijn Top 2000 lijst gezet heeft, dus deze was wel te doen, is ook veel geraden zie ik. Mitch denkt weer dat ik een musical fan ben, maar nee, die moest toch duidelijk naar iemand anders ::rofl::

9. Blřf - Zo stil
Ook deze stond in mijn top 2000 lijst en is dus vaak geraden.

10. Een wereldreis maken
Altijd geroepen dat 'als ik de loterij win, ga ik een werelreis maken.' En nee LdHmolletje, ik ga dan niet een cursus Spaans onderweg volgen, ik ga gewoon van het landschap, de steden en wat ik verder nog tegenkom genieten.

11. Eindelijk na maanden via een MS Teams call een aantal Antwerpse collega´s ´ontmoeten´. En er dan na al die tijd achter komen dat er één van hen geen vrouw is maar een man …
Bijna geen nieuwe mensen leren kennen. Zou ook niet weten hoe, ben geen student, ben niet verhuisd en heb geen andere baan gekregen...... Wel met wat andere collega's gaan samenwerken, waaronder een aantal Belgen. Na maanden besloten we dat het tijd werd om eens een videocall te houden. En toen kwam ik erachter dat iemand dus een man was en geen vrouw (die persoon had geen avatar in MS teams, anders was me dit uiteraard niet overkomen ;)). Omdat ik het gevoel heb dat ik ook niet mensen beter heb leren kennen in mijn kring (die is niet zo breed), leek me dit wel een leuk antwoord.
Heb je random.org gebruikt Mitch, want bij vraag 1 heb je ingevuld dat ik een huis gekocht heb, en nu ben ik iemand dankbaar voor een kamer. ::rofl::

12. Geen
Ik vermoedde al dat niemand deze juist ging hebben, het is ook niks voor mij om 'geen' in te vullen, maar ik wist echt niks.

Ik ga later nog wel eens even kijken wie ik het beste kende, en we mij het beste kende.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2021, 17:56:41 door Daisy »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #403 Gepost op: 18-01-2021, 20:33:32 »
Gefeliciteerd D*N!  ::oink:: goed gedaan uiteraard Starlight en goed gedaan Susdus, Daisy en SpacyColours, wint volgend jaar één van jullie?

Niet meegedaan dit jaar ivm tijdgebrek zoals al eerder gezegd, maar hier toelichting alsnog:

1. Dat, op 1 wens na, al mijn wensen voor 2020 uit zijn gekomen
- Vorig jaar antwoordde ik dit op de laatste vraag: "Mijn leven op orde hebben - nieuwe mensen in mijn leven, weten wat ik wil, doen wat ik leuk vind, misschien een plek voor mezelf gevonden hebben" --> daarvan is alles uitgekomen behalve misschien "weten wat ik wil" want ik wil zoveel ;D. Plek voor mezelf bedoelde ik vorig jaar meer mee "uit huis gaan/op kamers gaan" en dat is gebeurd! Veel leuke nieuwe mensen leren kennen, leven een beetje op orde qua rust en regelmaat en ik doe wat ik leuk vind qua studie

2. Weer eens op vakantie kunnen gaan
- Lang niet op vakantie geweest, en ik heb juist het laatste jaar steeds meer de wens om naar heeel veel landen te gaan reizen. Dus ik verlang enorm!
@Daisy @Susdus ik kan niet acteren  :\'(

3. Een verhaal geschreven!
- Ja, dit wees natuurlijk naar de Forumsoap ;) veel geraden zie ik. Een spel organiseren ofzo zou niet per se iets voor mij zijn, gewoon vanwege gebrek aan tijd, maar dit vind ik echt mega tof om te doen!


4. The Masked Singer in The Big Puzzle

- Niet meegedaan als deelnemer aan The Big Puzzle - niks voor mij dat Forumspel - maar wel aan The Masked Singer, en ik heb die week echt zo erg gelachen en genoten! Super leuk was het. Twijfelde over het tweede weerwolvenpotje waarin we met een erg leuk groepje mensen wolf waren, maar dat was af en toe ook wel erg stressvol, Masked Singer was gewoon puur plezier!

5. Sportmat gekocht en oefeningen begonnen te doen
- Spreekt voor zich. Gestopt in de sportschool, thuis begonnen te sporten. Scheelt geld en tijd!

6. Geen
- Ik heb helemaal niks met Pokémon.

7. The Assassination of Gianni Versace
- Was makkelijk te vinden volgens mij. Mega goede serie, waargebeurd verhaal. Al 3x gezien inmiddels en ook het boek gelezen waarop de serie gebaseerd is.
@Heel veel mensen, ik heb Scream de serie al ontdekt 1 dag nadat het uitkwam, zo'n 5 jaar geleden ;D

8. GLEE - New York State of Mind
- Jaaaaa, love it. Dit vat ook wel mijn jaar samen, ik was ook echt in een New York State of Mind: veel overwonnen/veel van het leven overhoop gegooid/heel ander leven gaan leiden. Zit lekkerder in mijn vel. Mijn leven is afgelopen jaar BIZAR veel veranderd. Diploma gehaald, van veel mensen afscheid genomen, veel nieuwe mensen leren kennen, begonnen met studeren, verhuisd... en zo kan ik nog wel even door gaan. Veel mensen dachten Lucy, zei ze laatst al tegen me  ;D grappig!

9. Trijntje Oosterhuis - Tokio
- Jaaa, op de valreep nog veranderd! Dit kwam een paar dagen voor de deadline uit en wauw wauw wauw  ::love:: Origineel van Leafs ook te gek maar deze versie is bizar mooi en hierdoor wil ik zelfs nog sneller naar Japan!

10. De wereld rond reizen
- Spreekt voor zich, ik wil zoveel zien. Daisy ook zie ik, wanneer gaan we?  :P
@Starlight ik kan al Spaans  ;D

11. Ik ga niet kunnen kiezen: huisgenoten, nieuwe vrienden van m'n studie, studentenvereniging, etc. Te veel nieuwe mensen leren kennen
- Was makkelijk te raden lijkt me. Huisgenoten waaronder Lucy natuurlijk ;D en verder veel nieuwe mensen in Utrecht en van de studie en verenigingen ook!

12. Lezen, veel tijd voor gehad
- Lezen is weer helemaal populair bij mij, heerlijk! Ik lees elke dag wel even
Frankje Lapi

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #404 Gepost op: 18-01-2021, 21:12:25 »
7. The Assassination of Gianni Versace
- Was makkelijk te vinden volgens mij.
Niet met de zoekfunctie in ieder geval, anders had ik het wel ingevuld ;)

Citaat
@Starlight ik kan al Spaans  ;D
In tegenstelling tot wat veel mensen denken kan ik niet alles over iedereen bij elkaar stalken ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #405 Gepost op: 18-01-2021, 22:43:04 »
Gefeliciteerd met de winst, D*N! ::bravo::
Ik voel me nog steeds vereerd dat je mij hebt uitgekozen als favoriete nieuwe persoon van 2020. Dat maakt het feit dat je mijn WidMO-sollicatie erg saai vond en ik bijna niet gekozen werd door mijn grijsheid toch een beetje goed. En onze onderlinge scores laten ook wel zien dat we elkaar goed hebben leren kennen.

Dank aan Lucy voor het organiseren van deze jaarlijkse forumquiz (ik doe nu net alsof ik dit jaarlijks volg maar dit is de eerste keer)! Het moet wel een klotewerk zijn geweest om dit allemaal in goede banen te leiden met al die ongeleide projectielen hier. Ik weet nog dat je met een gezicht vol tranen en snot naar me toe kwam om te zeggen dat ik nét de finale niet had gehaald en dat je hoopte dat ik niet woest zou zijn en meteen mijn account zou verwijderen in mijn agressieve bui. Maar dat was geen probleem. Het invullen kostte zo veel tijd dat ik echt geen zin meer had om Poule A te doen. Ook had ik totaal niet verwacht toch nog relatief hoog te eindigen als nieuweling, want van een groot aantal mensen weet ik bijna niets.

Toen ik vanochtend wakker werd, was ik van plan al mijn antwoorden te verklaren, maar ik heb een veel beter idee: luister allemaal naar de RN-podcast Totale Tunnelpaniek over Wie is de Mol?! De galante D*N, SpacyColours, Larikoek (en Chardo) geven mij daar (bijna) wekelijks alle ruimte om hoofdstukken uit mijn autobiografie voor te lezen, dus de kans is aanwezig dat antwoorden op de forumquizvragen ook eens langs zullen komen! O ja en als je van Wie is de Mol? houdt dan is de podcast ook leuk om te luisteren.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2021, 22:48:20 door Lodewijk van Lodenstein »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #406 Gepost op: 19-01-2021, 15:34:45 »
Eventjes mijn (vrij makkelijk te vinden) antwoorden toelichten ;)

1. Wat was jouw hoogtepunt van 2020? - Deze zomer door het scoutskamp 10 dagen niet aan corona moeten denken […] deugd gedaan!
Ik denk dat dit wel vrij duidelijk was aangezien wel geweten is dat ik bij de scouts zit en ik dit zeker wel op Discord en het forum heb vermeld, want dat heeft zoals ik zei ook echt enorm veel deugd gedaan. Deze vraag werd door bijna iedereen juist beantwoord. Ik heb nog geen vriendin, Fabiann  ;D

2. Wat is jouw hoop voor 2021? - Terug vaker kunnen afspreken met vrienden
Dit was voor mij wel de moeilijkste vraag van de quiz omdat veel antwoorden natuurlijk met COVID-19 hadden te maken en dat was de mijne ook. Ik kan er verder niets bij zeggen, want ja ik wil gewoon terug vaker met vrienden kunnen afspreken  ::jaja::  Deze vraag werd niet vaak juist beantwoord. Ik heb vaak 'Verder gaan met school en meer op het forum doen' als antwoord gezien en dat is ook niet vreemd, want het past wel bij mij.

3. Wat was jouw forummoment van 2020? - Voor het eerst een forumspel mogen organiseren.
Ik vond het enorm leuk om samen met JaccoS voor de eerste keer een groot forumspel te mogen uitwerken en organiseren. The Big Puzzle werd ook goed ontvangen door de kandidaten en kijkers, en dat maakt het nog leuker om zo'n forumspel te mogen organiseren  ::bravo::  Deze vraag werd door bijna iedereen juist beantwoord.

4. Wat was het leukste forumspel van 2020? - Mol Online. Dat was een enorm goede afleiding tijdens de eerste lockdown en daardoor had/heb ik leuke gesprekken met medeforummers.
Uiteraard was dit WIDMO georganiseerd door D*N. Als ik toen niet had meegedaan (en zolang in het spel was gebleven) had ik me waarschijnlijk veel meer verveeld.  ::jaja::  Deze vraag werd niet veel juist beantwoord. Ik heb vaak The Big Puzzle als antwoord bij mij gelezen. Ik vond het organiseren van The Big Puzzle eigenlijk even leuk als het deelnemen aan WIDMO en aangezien ik in de vorige vraag al naar het organiseren van TBP verwees, besloot ik hier WIDMO in te vullen. Daarnaast zag ik ook af en toe WIDMO zonder toelichting staan, dus dat is ook zeker niet zo vreemd.

5. Wat was jouw sportmoment van het jaar? - Vincent Kompany stopt met voetballen en wordt trainer van RSC Anderlecht.
Als Anderlechtfan was het niet moeilijk om een sportmoment van het jaar uit te zoeken. Kompany was een jaar eerder al teruggekeerd als speler, maar in het begin van het nieuwe seizoen besloot Kompany te stoppen met voetballen en werd hij trainer van Anderlecht. Tot nu toe is dat nog niet altijd even positief uitgedraaid, maar dat komt hopelijk nog wel goed  ::ok::  Ik speel geen tafeltennis, maar als ik zelf een spannende tenniswedstrijd had, dan had ik die zeker kunnen vernoemen. Helaas door de huidige situatie niet enorm veel competitiewedstrijden gespeeld. Voor de rest heb ik niet veel met andere sporten dan voetbal en tennis. Deze vraag werd redelijk goed beantwoord.

6. Wie is jouw favoriete Pokémon en waarom? - Geen
Sorry guys, maar ik heb echt niet veel met Pokémon. Ik heb enkel Pokémon Go redelijk lang gespeeld, maar op basis daarvan kon ik niet echt een Pokémon kiezen. ::sorry::  Deze vraag is opvallend vaak verkeerd beantwoord vind ik  ::jaja::

7. Welke film of televisieserie heb je in 2020 ontdekt? - The Masked Singer
Ik heb heel veel netflixseries ontdekt die ik hier zeker had kunnen neerzetten (Undercover, The Politician, The Good Place,..), maar ik heb toch voor het programma The Masked Singer gekozen. Ik vond het enorm leuk om iedere vrijdag naar te kijken en uit te zoeken wie in welk pak zat (niet zo intensief als het zoeken naar de Mol, gewoon als kijker). En zeker het moment wanneer (ook na 99% zekerheid) duidelijk werd dat Kathleen de zeemeermin was... Ja dat blijft zo mooi  ::love::  Ik heb veel The Umbrella Academy als antwoord gelezen, maar dat heb ik (nog) niet gezien. Deze serie heb ik wel samen met andere netflixseries die ik tegenkwam en interessant vond nog toegevoegd aan mijn (veel te lange) lijst. Dus hopelijk heb ik dankzij jullie weer extra series die leuk zijn om naar te kijken  ::bravo::

8. Wat is jouw meest beluisterde nummer van 2020? - Two Steps from Hell - Victory
Ik ben grote fan van filmmuziek, en zeker ook van instrumentale muziek. Ook behoor ik tot de 'mannen met gitaren'-groep. Two Steps from Hell heeft enorm leuke muziek en het nummer 'Victory' heb ik dit jaar volgens Spotify heel vaak beluisterd. Blijkbaar was dit toch niet zo goed aan mij te koppelen en kreeg ik Let it Go en Taylor Swift veel aan mij gekoppeld ???  En onthoud vooral ook eventjes dat ik zelden fan ben van rapmuziek ;)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #407 Gepost op: 19-01-2021, 15:34:56 »
9. Wat is jouw favoriete Nederlandstalige liedje? - Wim Soutaer - Allemaal
Met een heel klein beetje research, als je dit niet al wist, was dit heel makkelijk gevonden volgens mij (te vinden bij de bekendmaking van kandidaten in WIDMO, ook bij Sinterklaas in mijn surprise voor Hans,..). Dit nummer blijft zo goed als Nederlandstalig karaoke-nummer om op te dansen/zingen/klappen/...  ::bravo:: ::bravo::  Bazart vind ik ook best leuk, maar dat was dus niet mijn antwoord ;)

10. Wat zou je doen als je een loterij zou winnen? - Ik zou een huis laten bouwen naar mijn eigen smaak en als er nog over is het sparen
Tja, heel moeilijke vraag. Deze werd enkel door Molduck juist ingevuld/gegokt.

11. Van welke persoon ben je dankbaar dat je hem/haar/hun in 2020 (beter) hebt leren kennen? - Een nieuwe klasgenoot waar ik veel interesses mee deel en nu best goede vrienden mee ben geworden op zo'n korte tijd.
Ook een best moeilijke vraag. Ik heb vaak 'nieuwe klasgenootjes!' en 'Mijn Fatinidad broeders' als antwoord gelezen. Ze hadden alle twee gekund, want ik ben in een best leuke klas terechtgekomen waar we echt om zoveel kunnen praten en lachen en dat komt ook in de buurt van mijn gegeven antwoord. Ook de Fatinidad-groep bestaat uit leuke forumleden waarmee ik vaak leuke gesprekken mee heb, maar dat is toch net wat anders dan de mensen die je 'in het echt' hebt leren kennen ;)

12. Welke oude of nieuwe hobby heb je opgepakt tijdens de 'lockdown'? - Ik ben vaker gaan hardlopen, eerst omdat het moest voor school, maar ik ben het toch blijven doen.
Dit was best wel makkelijk bij mij te koppelen en dat blijkt inderdaad zo te zijn. Net zoals Robbie had ik ook bewust 'hardlopen' getypt, maar normaal zou ik ook gewoon 'lopen' of 'joggen' zeggen. Aantal keer als een antwoord iets met lezen gezien, maar ik lees heel zelden boeken.

Wie kent mij het beste?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wie ken ik het beste?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Volgend jaar kom ik KEIHARD terug  ::joehoe::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #408 Gepost op: 19-01-2021, 15:57:12 »
Leuk om alle antwoorden te zien :D Vind ik stiekem het leukste van de hele quiz.

Naar aanleiding van kritiek vorig jaar dat sommige antwoorden 'te vaag' zouden zijn, heb ik er dit jaar geen instinkers ingestopt. Het meeste was op te zoeken of te beredeneren, maar het helpt natuurlijk niet dat ik niet heel veel buiten het WIDM-gedeelte post.

1. Wat was jouw hoogtepunt van 2020? Sinulog vieren!
Ik denk dat dit heel veel 1-seconde-Googlezoektochten waren ;D Bijna iedereen had dit goed, één iemand dacht dat ik een rondreis door Georgië had gemaakt ???

2. Wat is jouw hoop voor 2021? Dat dictators van hun sokkel vallen en dat democratieën zich opnieuw uitvinden met aandacht voor de toekomst
Niemand had dit goed. Toch schuilt er een activist in mij. Ik ben me steeds meer gaan inlezen in de politiek en hoop op verandering - en dan niet klimaatverandering. Dat is echt een onderwerp waardoor ik in ben gaan zien dat het huidige systeem gedoemd is om onze problemen op de langetermijn te schuiven, met alle gevolgen van dien.

Eigenlijk koppelt dit antwoord ook terug op mijn hoogtepunt van 2020. Want tijdens Sinulog (het grootste festival van de Filipijnen), kreeg ik via-via plekjes op de eerste rang van de tribune om de show mee te maken. Zo kon het gebeuren dat ik vrijwel oog-in-oog stond met president Duterte tijdens zijn speech. 'If you destroy my country,' zei hij, doelende op drugsgebruikers, 'I will kill you. I will really kill you.' :\'(

3. Wat was jouw forummoment van 2020? Mijn forumnaam voorbij zien komen in WIDM
Dit kon je gokken. Ik heb bewust 'mijn' gezegd om het nog iets makkelijker te maken, maar alle forumnamen die voorbij kwamen waren een hoogtepunt ::joehoe::

4. Wat was het leukste forumspel van 2020? Realitynet Song Contest
Mag geen verrassing zijn. Verbluffend veel mensen dachten de weerwolvenspellen, terwijl ik daar helemaal niet aan heb meegedaan.

5. Wat was jouw sportmoment van het jaar? Dat de Olympische Spelen niet doorgingen dit jaar en dat dat niet eens de opening van het journaal was
Ja, dit vond ik iconisch. Ieder ander jaar hadden de kranten er wekenlang vol van gestaan, nu was een bijnieuwtje.

Opvallend veel mensen dachten dat ik tien kilo ben kwijtgeraakt, maar ik ben juist tien kilo aangekomen ::rofl:: En dat mocht ook wel, want wie me in het echt heeft gezien weet dat ik een lange spriet ben. Ik ben nu eindelijk eens echt op gezond gewicht ::joehoe::

6. Wie is jouw favoriete Pokémon en waarom? Totodile! Dat was mijn eerste Pokémon op Pokémon Crystal. Ik had een Ferilagatr van level 100!
Dit is gewoon waar. Ik ben van de generatie Pokémon Gold/Silver/Crystal, dus daar moest je het antwoord ook zoeken.

7. Welke film of televisieserie heb je in 2020 ontdekt? Down the Road. Schitterend, puur programma.
Ik ben geen serie- of filmfanaat (zoiets plaatste ik nog in het serietopic), maar ik ben wel dol op human interest-programma's. Ook dat heb ik laatst nog gepost, maar zie het maar eens terug te vinden. Dat de Scandinavische series aan mij gekoppeld werden is overigens geen verrassing ;D

8. Wat is jouw meest beluisterde nummer van 2020? Ash - Dans la Peau
Zo simpel kan het zijn. Mijn liedje van het laatste songfestival ::love::

9. Wat is jouw favoriete Nederlandstalige liedje? Hero - Toen ik je zag.
Dit stond in mijn Top 2000-stemlijstje. Toch waren er genoeg die het fout hadden.

10. Wat zou je doen als je een loterij zou winnen? Een fonds oprichten om klimaatverandering effectief tegen te gaan
Zoals gezegd ben ik me dit jaar meer in gaan lezen in de klimaatproblematiek. Het besef dat we met onze luxe vandaag eigenlijk op kosten leven van de samenleving van straks houdt me veel bezig. Ik ben gaan nadenken waar het écht om gaat in het leven. Meer tijd met vrienden, minder met spullen. Geen vliegreizen meer als je met de trein op zoveel mooie plekken kunt komen (en het nog leuker is ook). Niet méér willen, maar meer aandacht schenken.

11. Van welke persoon ben je dankbaar dat je hem/haar/hun in 2020 (beter) hebt leren kennen? Ik ben heel dankbaar dat ik de lockdown bij m'n familie heb kunnen doorbrengen
Sinds de lockdown woon ik weer bij m'n ouders, en dat bevalt prima voorlopig ::hug::

12. Welke oude of nieuwe hobby heb je opgepakt tijdens de 'lockdown'? Ik ben onwijs aan het boeken lezen geslagen! De teller staat op rond de 30 sinds de lockdown
Ik ben een heuse boekenwurm geworden ::jaja:: Cryptogrammen had ook nog gekund ::ok::
...óf niet!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #409 Gepost op: 19-01-2021, 16:51:37 »
Zoals beloofd.

Wie kent mij het beste? Daar was de uitslag niet heel verrassend.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar wie ken ik het beste. Nou ik ken blijkbaar één iemand heel goed, namelijk

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #410 Gepost op: 19-01-2021, 17:39:23 »
Ik heb maar 4 goed bij Daisy. Dat is te weinig  ::ohno::
Gelukkig heeft ze er andersom maar 2 goed  ;D

Mijn antwoorden
1. De zomervakantie wat was het heerlijk om er na de intelligente lockdown even tussenuit te gaan.

Zoals (bijna) elk jaar een vakantiegerelateerd antwoord. Ik heb heerlijk met collega's gekampeerd in Zuid-Limburg en daarna nog naar de Franse Alpen gegaan. Geheel coronaproof, want we kwamen er niemand tegen. Lekker wandelen en fietsen in de natuur. Heerlijk  ::jaja::

Best vaak goed beantwoord, sommige mensen dachten dat ik heel blij was met de winst van Biden. Voor de wereld en Amerika zeker goed nieuws. Maar ik kies hier altijd voor een persoonlijk hoogtepuntje hoor. En nee D*N; 2020 was niet alleen maar een verloren k*tjaar, dat antwoord past totaal niet bij mij.

2. Het oude normaal
Stomme vraag, hier had natuurlijk iedereen dezelfde soort antwoorden. Niet gek dat het weinig goed is gegaan. (Knap Hans & Ricardo !)

3. Realitynet's most wanted!
Dat was gewoon hét leukste spel van dit jaar. Leuke opzet, leuk hunterteam, leuke boeven. Achteraf had het AL-uitje ook wel gepast, maar toen ik dat antwoord pas las in poule B besefte ik me pas dat dat ook nog (net) in 2020 was.

4. Realitynet's most wanted!
Zie vraag 3, maar deze had dan weer wel bijna iedereen goed.

5. Van Aert tegen van der Poel in de ronde van Vlaanderen.
Ja dit was natuurlijk gemeen. Iemand anders uit Poule A had een vergelijkbaar antwoord. En dat antwoord is heel vaak ingevuld bij mij (misschien omdat diegene het antwoord begon met Van der Poel?)

6. Lapras, elegant en sterk. Perfect om de dragonites van de League mee te verslaan.
Ricardo & Mrchipie hadden dit goed. Knap! Ik heb vroeger best veel pokémon gespeeld, maar wel alleen de eerste 3 generaties. Alles van daarna ken ik niet. Lapras vond ik tof! En ik was niet de enige zag ik (Hatuoa ook :D)

7. Sherlock,
Hier is echt elk antwoord voorbijgekomen geloof ik. Recent Sherlock ontdekt. Toffe serie. Suits paar keer voorbij zien komen. Dat kijk ik al wel iets langer.

8. Harry Styles - Watermelon sugar
Ik luister vooral muziek in/op vakantie via Spotify e.d. en dit was een toffe zomerplaat. Hier vaak U2 gezien. Snap ik want daar heb ik weleens op gestemd in de top2000. Dus de zoekfunctie kan je ook op het verkeerde been zetten. Coldplay ook paar keer aan mij gekoppeld, maar dat luister ik recent niet veel meer.

9. Abel - Onderweg
Inkoppertje. En de enige die D*n over mij goed had (foei). Bijna iedereen had dit goed.

10. Parttime gaan werken
Tja, lastige vraag om een antwoord op te bedenken. Ik vind mijn werk heel leuk, maar structureel 3,5 dag werken ipv 5 lijkt me qua werkdruk ideaal. Reizen hier vaak gelezen. Snap ik wel, ik vind reizen heerlijk, maar na 4 weken wil ik altijd weer naar Brabant.

11. 2 hele lieve collega's
Oké ik heb meer lieve collega's, maar ben dit jaar veel toegegroeid naar 2 collega's in het bijzonder. Misschien was dit te koppelen als je wist dat ik nog fysiek naar werk moest gedurende het grootste deel van het jaar. Dat helpt natuurlijk bij het naar elkaar toegroeien. Bijna iedereen gaf het 'mijn vriendin + uitleg' antwoord. Die ken ik na 9 jaar wel aardig.

12. Niet echt iets nieuws opgepakt, maar wel meer tijd aan dingen gaan besteden zoals lezen of puzzelen
Hardlopen doe ik al jaren. Lezen is echt iets wat ik afgelopen jaar veel meer ben gaan doen. Puzzelen ook een beetje, maar dat kan ik niet zo goed (legpuzzels).
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #411 Gepost op: 19-01-2021, 17:51:32 »
Ik heb maar 4 goed bij Daisy. Dat is te weinig  ::ohno::
Gelukkig heeft ze er andersom maar 2 goed  ;D
....

5. Van Aert tegen van der Poel in de ronde van Vlaanderen.
Ja dit was natuurlijk gemeen. Iemand anders uit Poule A had een vergelijkbaar antwoord. En dat antwoord is heel vaak ingevuld bij mij (misschien omdat diegene het antwoord begon met Van der Poel?)



Je moet niet zulke vage antwoorden geven ;)
Nee serieus, ik vond dat dat dit jaar best wel meeviel.  ::jaja::

Ik twijfelde heel lang bij wie dat andere Grosjean antwoord nou hoorde, de meeste liefhebbers zaten in de andere poule of deden niet mee, dus heb ik die op het laatste moment toch maar aan jou gegeven (zeker ook vanwege jou uitspraken op twitter hierover). Ik had jou eerst dat 'verkeerde' wielerantwoord gegeven (degene die met Van Aert begint moet een Belg zijn was mijn idee :P, dus dat kon Nieky niet zijn) - maar dat 'verkeerde antwoord' heb ik daardoor uiteindelijk wel bij de goede persoon gezet, dus uiteindelijk heb je me toch nog ergens een extra punt bezorgd ;D

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #412 Gepost op: 19-01-2021, 22:59:26 »
Hier mijn toelichting op mijn antwoorden.
Wie ken ik het beste en wie ken mij het beste komt later deze week

1. Wat was jouw hoogtepunt van 2020? 
GroepsVideobellen met vrienden :D dit waren mijn grote geluksmomenten van dit jou. Het is altijd super Leuk en gezellig

2. Wat is jouw hoop voor 2021? Meer geluk en gezondheid. Denk dat dit antwoord geen toelichting nodig heeft.  We hopen op nog meer duckies


3. Wat was jouw forummoment van 2020? Meedoen met de zwakste schakel. Ik doe niet meer vaak mee met forumspellen maar aan dit spel wilde ik heel graag meedoen helaas kwam ik niet ver

4. Wat was het leukste forumspel van 2020? Realitynets most wanted. Dit is echt het aller aller tofste forumspel van 2020


5. Wat was jouw sportmoment van het jaar? fietsen naar de Hell ;P 
We fietsen in het weekend regelmatig een stukie. En hell is een dorpje hier in de buurt.

6. Wie is jouw favoriete Pokémon en waarom?
* Psyduck  Geen motivatie. Natuurlijk een duck. Maar geen motivatie om het moeilijker te maken. Want heel vaak is psyduck met de motivatie van Ldh bij mij geplaatst.

7. Welke film of televisieserie heb je in 2020 ontdekt? verschillende series maar de leukste/verrassend vind ik wel Below Deck Mediterranean
Hebben het afgelopen jaar verschillend series en films gezien. Dit vond ik wel de grappigste naam. Alleen seizoen 3 was het leukste om te zien

8. Wat is jouw meest beluisterde nummer van 2020?*
* let it go - frozen het was geen makkelijk jaar. Een liedje om alle zorgen te laten gaan zoals de titel zegt En omdat ik Disney hou.
9. Wat is jouw favoriete Nederlandstalige liedje?*** alles overwinnen - nick & simon. Is al jaren mijn favoriete liedje. Want je kan alles overwinnen.

10. Wat zou je doen als je een loterij zou winnen? een villa met zwembad kopen. Een grote villa met zwembad. Zodat ik daar kan wonen met mijn familie.
11. Van welke persoon ben je dankbaar dat je hem/haar/hun in 2020 (beter) hebt leren kennen? Spacycolours
in korte tijd heel goede vrienden geworden. mede door de eerste lockdown en discord

12. Welke oude of nieuwe hobby heb je opgepakt tijdens de 'lockdown'? Tekenen heb een bullet journal gekregen voor mijn verjaardag.
Ik ben weer begonnen met tekenen en kleuren. Ook ik weer meer gaan haken. Dat antwoord is ook veel bij mij geplaatst
deelnemer WIDMO 18 :)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #413 Gepost op: 20-01-2021, 09:27:07 »
Ook mijn antwoorden:

1 Door heel veel thuis te zijn een nog sterkere band met het gezin opbouwen.
In een nieuwe samengestelde gezinssituatie is voor ons de coronatijd wel zwaar geweest, maar het heeft ook echt geholpen met het creëren van een eigen plek voor iedereen.
Hadden best veel mensen goed. Antwoord van Mitchkox over een broertje zou van mijn ouders van beiden 70 jaar behoorlijke wereldwonderen hebben gemaakt.

2 Dat ik weer mensen mag zien en vooral knuffelen, dat mis ik enorm!

Ik ben een sociaal dier en houd enorm van fysiek contact. Dat ik mijn ouders al bijna een jaar niet geknuffeld heb bijvoorbeeld, dat is echt raar.
Niemand had dit goed maar alle antwoorden leken ook wel een beetje op elkaar.

3 Het winnen van een spelletje mede dankzij (onbedoelde) hulp van een bekende Nederlander
Dat was het onderschriftenspel van de jubileumeditie van WidM. Bij dit plaatje:

had ik Patrick: "Ik wist welk sleuteltje ik moest hebben. Maar ja, je doet er verder niets mee."
En in de finale gaf Patrick zelf me nog even dat zetje in de rug door ook nog een keer "Maar je doet er verder niks mee" te zeggen.
Veel mensen hadden de forumspellen die fijn waren, toen ik die zin herlas had ik die zeker ook zo kunnen opschrijven, is wel mijn schrijfstijl.

4 Weerwolven de diva versie. Creatieve dagen en nachten, leuk hoor!
Toen was dat potje nog bezig en het werd alleen maar leuker en leuker. Heerlijke chaos en met mijn medewolfjes uiteindelijk op het nippertje gewonnen.
Sneu voor Mitchkox, Nieky, Mrchipie en LdHMolletje die wel goed zaten maar de verkeerde pakten. The Big Puzzle had me ook leuk geleken hoor.

5 Arjen Robben die even een contractje bij mijn FC tekent. Dat-ie niet speelt maakt niet uit, het is zo'n morele boost.
Tja, als FC Groningen fan in een lelijk sportjaar was deze niet zo lastig. Als enige echt actieve Groninger was deze niet moeilijk, hadden veel mensen goed.
Mrchipie kijkt zelf nooit in het sportkanaal op Discord denk ik, anders had hij vast niet opgeschreven dat ik niet van sport hou ;-)

6 Sudowodoo, ik hou van bomen en van het plaatje op de Pokedex
Ik vond "Geen" zo flauw en ik zie af en toe wel wat langskomen dankzij de kids, dus ik heb even de Pokedex gepakt en ben plaatjes bij langs gegaan.
Alleen Michael90 had deze goed.  ::oink::

7 Lucifer. Devilish fun!

Oh wat een heerlijke serie met Tom Ellis als de duivel die in LA, de City of Angels, als nachtclubeigenaar op zijn geheel eigen wijze moordmysteries oplost.
Nooit geraden, wel een paar keer Sherlock (vind ik fantastisch, goeie smaak Nieky) en Down the road (nooit gezien, moet ik denk ik gaan kijken)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2021, 16:12:48 door monkeysuncle »
My fall will be for you

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #414 Gepost op: 20-01-2021, 09:27:48 »
8 Nightwish - Ghost Love Score
Te halen uit het top2000-topic, veel mensen hadden dit goed. Deze live versie van dit nummer, met Floor Jansen als zangeres, is zelfs in 2019 wereldwijd het meest gebruikt in "Reacts to.." video's. Het is een hobby van me om al die reactie-video's te bekijken en mensen hun eerste Floorgasm te zien ervaren. En natuurlijk super dat deze meer dan 1000 plekken steeg in de top2000. Sorry aan de ouders van Susdus die dit enorme herrie vonden.

9 Typhoon - Zandloper

Heerlijk nummer met vooral een lekker relaxte rap en een hypnotizerend refrein. En de koninklijke familie ging er ook lekker los op in 2016. Ook te vinden in het top2000-topic, dus ook veel goede antwoorden.

10 Een groter huis kopen met een ruime tuin en daarbij absoluut een goede schoonmaakdienst en tuinonderhoudsdienst.
Niks mis met ons huis, maar een grotere tuin zou wel fijn zijn. En het huishouden en de tuin onderhouden is niet mijn hobby, dus dat uitbesteden zou heerlijk zijn.
Alleen de koning en koningin van deze quiz, D*N en Starlight hadden dit goed. Heel veel mensen hadden parttime werken, maar dat doe ik al een beetje (36 uur) en nog minder zou niet handig zijn.

11 Mijn vriendin, de lockdown heeft ons echt geholpen nog meer naar elkaar toe te groeien. Niet veel nieuwe mensen in 2020
Zoals ook bij vraag 1, als je meer op elkaars lip zit tijdens een lockdown, dan leer je elkaar ook heel veel beter kennen. Dat kan een relatie maken of breken, bij ons heeft het de band alleen maar sterker gemaakt.
Hadden alleen Michael90 en Susdus goed. Veel mensen hadden de dankbare tijd bij de familie, had ook zomaar een antwoord van me kunnen zijn. Geen idee wie Andhard Chrysostomus Kallixtus Jr. is Ricardo.

12 Solo bordspellen, omdat de bordspelgroepen die ik had natuurlijk niet meer konden. En een aquarium van twee meter.
Tja, weinig groepen en veel spellen, dus dan probeer je ook maar eens de solo-varianten. Ik speel nog steeds veel liever met anderen, maar dit is in ieder geval beter dan online. En dat aquarium is vooral de hobby van mijn vriendin, maar ik kijk er wel graag naar.
Werd mede dankzij het topic over bordspellen veel geraden. Lezen, ook vaak als antwoord genoemd, vind ik heerlijk. En D*N, ik ben niet zooo saai, dat ik "Geen" zou invullen bij deze vraag  ::rofl::

Best veel mensen hadden best veel vragen goed, nais  ::bravo::
Wie kent mij het beste/heeft het best gezocht, afgeleid, etc?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dank Lucy voor de organisatie  ::hug::
My fall will be for you

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #415 Gepost op: 20-01-2021, 22:31:04 »
zoals beloofd
 
Wie kent mij het beste?
D*n 7
Timvdons 6
Hans 4
Fabiann 2
Brent 1
Convans 1
ldh 2
lodewijk 3
mrchipie 2
starlight 8
vermoljoen 4

michael90 2
Daisy 5
Nieky 5
ricardo 2
spacy 7

zoals gedacht kent de top 3 mijn het beste  :)

wie ken ik het beste?
Bjorrn  3
Brent 1
Convans 1
D*N 2
Fabiann 0
Grasisgroen 3
LdHmolletje 2
Lödewijk 1
Molduck
Mrchipie 2
putyourHANSup! 3
Robbieazerty 3
Sanmol 4
Starlight 3
Swifty 3
TimvDons 4
Vermoljoen 4
ViWiRu 2
Wouterv 1

een verrassende uitslag hebben de leuke gesprekken met nieuwe mensen toch geholpen :)
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #416 Gepost op: 20-01-2021, 22:42:50 »
Nog even mijn toelichtingen! Sommige vragen sla ik over, want ja, valt niet veel over te zeggen.


1. Radio maken was mijn hoogtepunt! Ik heb nog gepost in, ik denk, het schooltopic dat ik een stageplek had bij Nostalgie op de redactie. Dat was geweldig. Als ik nu bij de Top2000 op tv die mensen in de studio zag staan, kreeg ik helemaal heimwee. Ik weet nu een beetje hoe dat eraan toegaat en zou dat zo terug doen. Veel mensen hadden hier slagen voor de opleiding bij mij ingevuld, klopt ook, maar uiteindelijk was de radio unieker. En het RN-songfestival was een drama dit jaar, dat was echt niet mijn hoogtepunt haha.

2. -

3. Masked Singer op het forum was supertof, ook omdat er zóveel activiteit was in dat topic van allerlei forummers.

4. Ik wilde niet 2x hetzelfde antwoord geven: bijna iedereen koppelde hier Masked Singer aan mij, maar ik keek hier meer naar forumspel als geheel. Mol online heb ik redelijk actief gevolgd en zat heel goed in mekaar. ::jaja::

5. Sport is saaaai. Dus ja, ik had net de avond voordat ik m'n antwoorden invulde, een voetbalwedstrijd gekeken. Of ja, de tv stond hier aan met die wedstrijd. Dus dat was dan maar direct een hoogtepunt.  ;D

6. Nooit actief Pokémon gekeken, hooguit her en der eens een losse aflevering.

7. Please Like Me heb ik deze zomer ontdekt en redelijk snel achter elkaar gekeken (voor mijn doen dan ;D). Superleuke serie, ook omdat de jongeren daar veel uitgaan en ik helemaal weemoedig werd want ja, dat konden we natuurlijk niet tijdens de lockdown. Het antwoord is heel vaak bij D*N gezet, maar die kende de serie dus al. ;) Mensen zetten hier vaak Masked Singer bij mij, was ik echt zo enthousiast daarover? Dat komt steeds maar terug hahaha.

8. Het liedje van Thijs heb ik, toen het uitkwam, veel gedraaid. Ik weet niet of dat nu echt mijn meest gedraaide nummer van heel het jaar was, maar volgens Spotify wel dus sure. Heb ik gepost nog, dus was terug te vinden. Maar ik zag Everything van Michael Bublé staan toen Minke de antwoorden postte en dacht al: oei, die kunnen veel mensen wel eens bij mij gaan zetten. En zo geschiedde. ;D

9. Heel vaak BLOF aan mij gekoppeld, terwijl ik nog in het top 2000 topic postte dat ik Guus beter vind (specifiek Brabant beter dan Zoutelande, maar in het algemeen vind ik dat ook).

10.   –
11.   –
12.   –

Dan de statistieken.

Wie ken ik het best?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wie kent mij het best?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 20-01-2021, 22:51:23 door putyourHANSup! »

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #417 Gepost op: 20-01-2021, 22:46:19 »
Ik had te weinig tijd in mijn lijstjes gestoken. Dit jaar laatste, maar daardoor wordt het volgend jaar makkelijker te overtreffen. Morgen zal ik mijn antwoorden toelichten.

Lucy bedankt voor de organisatie! ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #418 Gepost op: 20-01-2021, 22:46:19 »
Ja Michael Bublé was een leuke. Die had ik eerst ook bij jou gezet. Je hebt daar ook ooit over gepost.

Maar later zag ik dat je ook ooit over Thijs Boontjes had gepost (die was moeilijker/cryptischer te vinden uit mn hoofd).

You'll never walk alone

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #419 Gepost op: 20-01-2021, 22:49:16 »
Ja Michael Bublé was een leuke. Die had ik eerst ook bij jou gezet. Je hebt daar ook ooit over gepost.

Maar later zag ik dat je ook ooit over Thijs Boontjes had gepost (die was moeilijker/cryptischer te vinden uit mn hoofd).
Jup, Everything staat elk jaar in m'n stemlijstje.

Ik zie dat ik 'm ook fout heb gezet, terwijl in m'n hoofd ik die aan gig had gekoppeld :o

En jaaa, bedankt Luus voor de organisatie! Was weer top ::bravo:: ::love::