Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11  (gelezen 29536 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #420 Gepost op: 20-01-2021, 23:18:01 »
Ja Michael Bublé was een leuke. Die had ik eerst ook bij jou gezet. Je hebt daar ook ooit over gepost.

Maar later zag ik dat je ook ooit over Thijs Boontjes had gepost (die was moeilijker/cryptischer te vinden uit mn hoofd).

Thijs Boontjes stond destijds in het voorprogramma van Krezip, en Hans was zo enthousiast dat wij hem live hadden gezien, wij (iig ik) waren geloof ik wat minder enthousiast  ::sorry:: Anyway, dit wist ik nog zonder opzoeken.  :D

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #421 Gepost op: 20-01-2021, 23:38:11 »
Haha klopt! Geen idee verder hoe hij live is, maar die studioversie vind ik tof ja ::jaja::

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #422 Gepost op: 21-01-2021, 08:35:41 »
Thijs Boontjes stond destijds in het voorprogramma van Krezip, en Hans was zo enthousiast dat wij hem live hadden gezien, wij (iig ik) waren geloof ik wat minder enthousiast  ::sorry:: Anyway, dit wist ik nog zonder opzoeken.  :D

Ja die was niet zo goed  :P
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #423 Gepost op: 21-01-2021, 21:27:40 »
Toelichtingen bij de antwoorden lezen vind ik stiekem ook altijd het leukste :)
Dus dan zal ik daar zelf ook aan meewerken ;D

1. Wat was jouw hoogtepunt van 2020?
Ik zou vooraf vooral voor de winst van Biden over Trump hebben getekend.
Ik had moeite met het verzinnen van een antwoord. Dit is natuurlijk ook compleet vreemd om als hoogtepunt te noemen, maar meer van.. als ik het jaar nog eens over had moeten doen, dan had ik vooral gewild dat dat er weer in zat.
Biden wordt vast een vrij gemiddelde president, maar het alternatief lijkt me duidelijk.

2. Wat is jouw hoop voor 2021?
Eindelijk eens (het meest) gewenst zijn na een gesprek.
Ik heb jaren van stilstand gehad. Eerst qua weten wat ik überhaupt nu helemaal kon & wilde; daarna via cursussen & tijdelijk als bijbaantje scripties redigeren; daarna via volstrekt vruchteloos zoeken in de hoek van UX: zegmaar het gebruiksvriendelijk ontwerpen van software.
...want er werd altijd gezegd dat IT booming was enzo, en ohja, dan zeker de gebruiksgerichte kant, hopen vraag naar.
..ye, so that wasn't the case. Compleet overschot in UX: voor startersfuncties kunnen ze jaren ervaring eisen (die je elders gratis moet opdoen, zonder verdere overweging dat inkomen best heel nuttig is om te overleven).

En bij een paar gesprekken (uit tientallen sollicitaties) vonden ze me echt heel interessant enzo, soms zelfs voor een tweede gesprek, en ja, ze zouden het best met me aandurven als ik de enige of beste optie was. Maar helaas helaas was er telkens iemand net een stukje beter.

SO THAT DIDN'T WORK OUT EITHER.  ::)

Tot ik ging zoeken bij Functioneel Applicatiebeheer, wat dus een beetje gebruiksgericht inrichten van aangekochte software bij bedrijven is; waarbij ik me vooral op ziekenhuizen met EPD's richtte. Grotendeels wat ik toch al zocht (aangezien ik idealiter UX bij een zorgtechnologie-ontwikkelaar wilde doen), maar dan in dienst bij de instelling ipv de ontwikkelaar.
Ineens had ik bijna elke week wel ergens een gesprek. Dus toen was het ineens gewoon een kwestie van tijd of ik daadwerkelijk ergens zou worden aangenomen.
Dus uit dat oogpunt mijn antwoord: was al vaak erg close geweest, en met zoveel gesprekken moest gewoon 1x het muntje de goede kant opvallen.

..ohja, ook goed om te melden, ik ben sindsdien aangenomen bij een zorginstelling voor thuiszorg, begeleid wonen, etc.
Waarbij ik de enige in de functie ga zijn, dussss meteen alle verantwoordelijkheid op m'n schouders, hoewel ik pas net begin.
..maar wel onwijs blij enzo ermee ;D

Damn, in dit tempo heb ik gewoon 6 posts voor 12 vragen nodig ofzo.
Misschien moet ik voortaan gewoon een dagboek schrijven en dat copypasten ::) ;D
Okay, de rest gaat korter zijn hoor :-X

Sidenote: Dictators die van hun sokkel vallen & heruitgevonden democratiën is een paar maal bij mij geplaatst.
Dat is een antwoord dat waarschijnlijk 10 jaar geleden uitstekend had gepast, zeker bijvoorbeeld bij de Arabische Lente. Maar sindsdien zijn m'n idealistische hopen en verwachtingen er goeddeels vanaf geschuurd.
:-\\

3. Wat was jouw forummoment van 2020?
Mongolië dat nog bijna het Songfestival wint.
Ik hou van ongewone & creatieve inzendingen ;D
Achteraf had ik echter mijn overwinning bij de TdF-poule moeten doen. Leukste sportpoule van het jaar, extreem sterke tegenstanders & hiervoor haalde ik wel veelvuldig de subtop, maar kwam het steeds net niet bij elkaar.

Sidenote: Lockdownspellen waren ook leuk en gezellig hoor, maar niet het antwoord ;)

4. Wat was het leukste forumspel van 2020?
Ik vond zelf m’n eigen probeersel wel leuk, maar is alleen vanwege de tijd enigszins verwaterd :(
Mja, dunno, ik had er meer van verwacht maybe, waarbij ik de wereld schreef voor een solo-play avontuur. En vervolgens kostte het vrij veel energie om ermee door te gaan.
Probleem was waarschijnlijk weer de vrij forse updates, maarja, dat heb je een beetje om recht te doen aan 5-10 verschillende suggesties tegelijkertijd + de rest vd wereld een beetje schetsen.

Misschien dat ik nog eens iets probeer met ultra-korte updates (bv een hard maximum van 100 woorden bij updates) met wat meer een komische soort Johnny English insteek.
..als ik daar tijd en energie voor ga hebben met m'n baan.. :-X
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #424 Gepost op: 21-01-2021, 21:28:22 »
5. Wat was jouw sportmoment van het jaar?
Pogacars tijdrit in de Tour.
Ik ben een stuk minder sportfan dan sommigen hier.. en een stuk meer dan anderen ;D
Dus ik volg het gedeeltelijk wel redelijk, maar vergeet ook veel. Vond het daarom lastig om iets überhaupt te bedenken.
Maar Pogacars afsluitende tijdrit was buitenaards.
Achteraf was de vlammencrash van Grosjean zeker ook een optie geweest, hoewel ik die niet live meekreeg.

6. Wie is jouw favoriete Pokémon en waarom?*
Spheal, vanwege z’n Nokia & Bluetooth-headset.
 ::hypocriet::
I mean, ik weet genoeg van pokemon dat ik een voorkeuren zou kunnen hebben enzo. En bijvoorbeeld Lapras, sure, die begrijp ik ook wel weer bij mij.
Maar scrollde even snel door de verschillende generaties, en mja, mwah, vond er niet echt enorm eentje bovenuit springen.

..en toen herinnerde ik ineens Drawfee.
Jongensnogaantoe, dat is geweldig, gaat dat kijken. Als ik in een pesthumeur ben, dan moet ik gewoon even kijken hoe Julia (niet gehinderd door enige kennis) een stel pokemon een compleet nieuw uiterlijk geeft. Zoals Spheal, die in je lokale winkelcentrum werkt.
De rest van de aflevering is ook leuk hoor, maar Spheal begint rond 10m  ;D
Spoiler: Spheal & z'n Nokia (klik om te tonen/verbergen)

7. Welke film of televisieserie heb je in 2020 ontdekt?
Jane the Virgin
Ye, ik dacht al dat daar slecht op zou worden gescoord ::rofl:: Zelfs Starlight heeft 'm fout ::) :-*
David Attenborough, man... ik snap het wel hoor... maar ik vind z'n recente programma's gewoon moeilijk om te kijken. Z'n focus op de vernietiging en teloorgang is geheel terecht & kan ik hem alleen voor prijzen, maar ja... :(

Verder ook meerdere andere uistekende opties. Dark & Sherlock zijn beide geweldig. The Queen's Gambit is ook enorm sterk, en man, wat is eindelijk schaken eens accuraat in een film/serie weergegeven :o Ze gebruiken zelfs interessante partijen en stellingen - wat wil je nog meer.
En Lucifer heb ik gemengde gevoelens over. Begon heel interessant, maar daarna vond ik de kwaliteit hard achteruit rennen, tot ergens de tweede helft van seizoen 2 if memory serves. That said, daarna heeft het zeker uitstekende afleveringen gehad. Moet alleen nog eens het laatste seizoen eens kijken. Maar aan die serie begon ik al 2,5 jaar geleden ofzo, dus niet bepaald nieuw.

Ohja, maar Jane the Virgin dus. Ik had heel lage verwachtingen, maar na meermaals aansporen toch een kans gegeven. Ennnn het is hilarisch ::bravo::
Soms kloppen verwachtingen totaal niet... zoals ook nog bij een andere vraag zal blijken.

8. Wat is jouw meest beluisterde nummer van 2020?**
Big Wild - Aftergold feat. Tove Styrke
Ik doe niet echt aan Spotify, dus daar kon ik niets opzoeken.
Dit was m'n best guess, maar ik verwacht eigenlijk dat een ander nummer vaker is geluisterd. Zou alleen niet weten welke.

Hans Zimmer is fantastisch, dus snap zeker dat dat bij me is gezet. Had eigenlijk ook nog wat vaker Nightwish bij mij vermoed, want ik dacht (maar misschien dat ik mis zit) dat ik dat in eerdere jaren ook vaak genoeg heb gepost. ::love:: ::love:: ::love::
Ohja, trouwens, qua filmmuziek is Two Steps From Hell, uit Poule B, ook absoluut fantastisch. Neem nu Protectors of the Earth :o :o :o

..ohja, en qua Baby Got Back ben ik eerder fan van deze versie ::tandpastasmiley::

Wat is jouw favoriete Nederlandstalige liedje?***
Herman van Veen – Later
Herman van Veen heeft zoveel mooie nummers ::love::
Heb deze al vrij vaak een beetje gezongen (blijkbaar met de nadruk op 'een beetje', aangezien Starlight orenschijnlijk nooit de tekst had verstaan :-X ). Maar moet altijd automatisch grijzen als ik 'm hoor - dan weet je dat het nummer goed zit :)
Intrigerend genoeg heb ik Over de Muur van Klein Orkest ook sterk overwogen, die in mijn poule uiteindelijk door Michael90 is ingezonden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #425 Gepost op: 21-01-2021, 21:29:09 »
10. Wat zou je doen als je een loterij zou winnen?
Een onevenredig groot huis kopen… en vervolgens een goed deel van de rest doneren aan goede doelen, om de afkeurende blikken van m’n vriendin te verminderen.
Ja, kijk, dat is te zeggen..
Ik ben niet onwijs materieel ingesteld.
Maar zoals eerder genoemd zijn m'n meest idealistische trekjes er door de jaren een beetje afgesleten. Dus ik zou tegenwoordig niet meer het gros van ettelijke gewonnen miljoenen wegdoneren, of een goed doel ermee oprichten.
Want geld is gewoon beswel handig.

Desalniettemin, ik zou dus niet direct auto's, rolexen en dergelijke gaan kopen.
Maar amai, als je ergens in het buitengebied dan langs van die landhuisjes loopt, dat je je eigen zwembad en tennisbaan kan hebben.. en for that matter een games room enzo..
Het is totaal niet nodig! En je moet het allemaal weer schoonhouden en onderhouden, of daarvoor mensen in dienst nemen, maar dat is ook weer gedoe enzo... Tis misschien niet eens handig of praktisch!
...maar och, dat is toch wel een soft spot voor mij hoor ;D

Alleen Starlight is overwegend nog wat idealistischer dan ik, dus dat zou vast na een tijdje een danig schuldgevoel oproepen om zegmaar niet ál het geld voor onszelf te houden ;D

Ohja, trouwens, ja reizen en een wereldreis... Duh.
Ik nam sowieso wel aan dat daar genoeg voor overbleef  ;D

11. Van welke persoon ben je dankbaar dat je hem/haar/hun in 2020 (beter) hebt leren kennen?
Andhard Chrysostomus Kallixtus Jr. en zijn vrienden.

12. Welke oude of nieuwe hobby heb je opgepakt tijdens de 'lockdown'?
D&D
Deze zijn gerelateerd, dus beantwoord ik gezamenlijk.

Jaren geleden sprak ik met een expat-collega over bordspellen enzo, en toen informeerde hij behoeds of ik wellicht een D&D-groep kende.
En ik dacht natuurlijk van, ja hallo, ik ben wel enigszins nerdy, maar ik heb ook m'n grenzen hoor. :-X Maar dat zei ik natuurlijk niet ;D
Anyway, ik destijds een beetje zoeken enzo. Was er net een d&d-show begonnen, ik een beetje kijken, om te zien wat het überhaupt was. Allemamachies-on-a-stick, it was the best ever.
Nooit waren m'n verwachtingen zo fout ::rofl::

Dussss sindsdien wist ik dat D&D basically het tofste ter wereld was (okay, een wereldreis klinkt ook wel tof verder, maar los van dat..), alleen toen moest ik nog eens daadwerkelijk zelf een campaign vinden.
Dat had wat meer voeten in aarde.

In feite tot afgelopen zomer met paar forummers, dus vandaar dat ik nu echt D&D als speler had opgepakt.
En daaraan gerelateerd: ik maakte een personage genaamd Andhard Chrysostomus Kallixtus Jr. - die ik een stuk assertiever en mondiger speel dan dat ik normaal ben. Dus die heb ik zogezegd ook leren kennen :)

Sidenote: Ik heb niet m'n vriendin zoveel beter leren kennen of naar elkaar toe gegroeid, dat was al redelijk het geval ;)
Wandelen ook veel gedaan, en Skyrim is een spel waar ik ongetwijfeld aan verslaafd zou kunnen raken, dus geen gekke antwoorden. Ik lees daarentegen nog steeds veel minder dan ik zou willen ::rofl::





Nou, dat was hem al!
Dat viel toch hendig mee ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #426 Gepost op: 21-01-2021, 21:50:58 »
Wat fijn HDD, een echte baan, en direct ook lekker zelfstandig met veel verantwoordelijkheid, goed gedaan! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #427 Gepost op: 21-01-2021, 21:53:15 »
Hierbij dan ook nog de toelichting van mijn antwoorden :)

1. Hoogtepunt - Er waren zeker nog wel leuke dingen dit jaar, maar er springt niets echt bovenuit.
Tja, ik wist er ook niet meer van te maken. Ondanks corona was het jaar echt niet alleen maar verschrikkelijk, maar mijn normale hoogtepunten zoals een vakantie konden dit jaar natuurlijk niet. En toen kon ik ineens niet echt één duidelijk hoogtepunt bedenken.

Is vaak goed ingevuld, hoewel sommige mensen ook dachten dat ik wel op vakantie was geweest (jongens, echt, één blik in het coronatopic was genoeg geweest om te weten dat ik al sinds vorig jaar maart bijna de deur niet uit kom) of dat ik cum laude was geslaagd voor mijn masteropleiding. Dat ben ik inderdaad ook, maar dat was alweer 4 jaar geleden.

2. Hoop - Eindelijk eens samenwonen.
De dieptepuntvraag is eruit gehaald om niet alleen maar corona-antwoorden te krijgen, maar met deze vraag krijg je dan natuurlijk alsnog alleen maar corona-antwoorden. Vond ik een beetje saai, dus ging ik voor een persoonlijk antwoord, namelijk eindelijk eens samenwonen – wat vrijwel iedereen wel wist.

En gezien het feit dat HDD dus sinds kort een baan heeft, gaat dit binnenkort ook eindelijk gebeuren ::love::

3. Forummoment - Het AL-uitje in januari
Ik heb dit jaar vrijwel niet meegedaan aan spellen, dus ik moest even diep nadenken over deze vraag. Toen herinnerde ik me ineens dat we in januari, voor corona, een AL-uitje hadden naar een escape room en een pannenkoekenrestaurant, want ontzettend tof en gezellig was :D

4. Forumspel - The Masked Singer in The Big Puzzle
Naast dat ik zelf weinig meedeed aan spellen, heb ik er eigenlijk ook maar weinig gevolgd. Ik doe natuurlijk wel elk songfestival mee, maar daar had ik dit jaar eigenlijk minder plezier in dan anders. Verder heb ik WIDMO, RN’s Most Wanted en het eerste weerwolvenspel met een half oog gevolgd, maar daar hield het eigenlijk ook wel op.

The Big Puzzle volgde ik dus eigenlijk ook niet, tot ik meekreeg dat daar The Masked Singer werd georganiseerd. Ik vond het echt supertof dat zoveel forummers daarvoor wel een stukje wilden zingen, en sommigen bleken ook nog eens een enorm goede stem te hebben ::bravo::

5. Sportmoment - Veel vaker gaan wandelen
Ik heb echt heel weinig met sport, dus zoals meestal heb ik maar weer eens een meer persoonlijk sportmoment gekozen. Ik ben dit jaar een stuk vaker even een stukje gaan wandelen (onder andere dankzij Pokémon Go, zie vraag 6 ;D), dus dat vind ik wel een sportieve prestatie eigenlijk.

Is ook relatief veel goed gegaan, hoewel er ook mensen waren die ondanks dat ze het antwoord op vraag 11 goed hadden, wel dachten dat ik 7,5km kan hardlopen of op de bonnefooi kan hiken. Dat gaat hem niet worden hoor ::rofl::

6. Pokémon - Eevee, omdat die superschattig is en in een hoop verschillende Pokémon kan evolueren.
Als kind keek ik eigenlijk helemaal geen Pokémon, maar ik speel wel Pokémon Go, wat vrij makkelijk terug te vinden was op het forum. Opvallend dus dat er toch zo vaak “geen” aan me gekoppeld is. Maar sinds ik in 2016 voor het eerst Pokémon Go speelde was ik meteen helemaal verliefd op Eevee ::love:: En sinds ik Pokémon Go in 2019 weer ben gaan spelen, heb ik ook alle evoluties verzameld, die ik ook allemaal vrij awesome vind :D

7. Ontdekte film/tv-serie - The Queen’s Gambit
Volgens mij de enige serie die ik überhaupt dit jaar heb ontdekt – verder heb ik vrijwel alleen series gekeken die ik al kende (waaronder dus Jane The Virgin met HDD, die ik alsnog fout invulde ::schaam::) Maar The Queen’s Gambit is ook wel echt een hele toffe serie ::bravo:: Qua films vond ik verder niets wat ik dit jaar heb gezien goed genoeg om als ontdekking te zien.

Hier heb ik blijkbaar helemaal niet over gepost, dus vrij logisch dat hij weinig goed is gegaan. Alleen Fabiann heeft hem goed (gegokt?), maar die wist natuurlijk ook dat hij niet bij hemzelf hoorde terwijl hij er wel als enige over had gepost.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #428 Gepost op: 21-01-2021, 21:53:27 »
8. Meest beluisterde nummer - Mutemath – Typical
Geen idee of dit echt mijn meest beluisterde nummer was, want ik heb dit jaar weer veel op YouTube geluisterd ipv op Spotify – maar volgens Spotify was dit dus mijn meest beluisterde nummer. Was vrij makkelijk terug te vinden: zowel door op Mutemath te zoeken als door de YouTube-code te zoeken. Daarom ook vrij vaak goed gegaan :)

9. Nederlandstalige liedje - Jurk! – Niemand
Ik luister eigenlijk vrij weinig naar Nederlandstalige muziek. Er zijn zeker wel wat Nederlandstalige nummers die ik leuk vind, maar ik luister ze vrij weinig en heb ze vaak moeten leren appreciëren. Daarom ben ik uiteindelijk voor dit nummer gegaan: dit was één van de eerste Nederlandstalige nummers die ik direct leuk vond toen ik het hoorde.

Alle overige nummers die aan me zijn gekoppeld ken ik eigenlijk niet ;D

10. Loterij - Uit eten, leuke reis maken, een paar giften aan mensen en goede doelen en de rest heel saai op mijn spaarrekening zetten.
Deze vraag was natuurlijk ook net een loterij, met al die soortgelijke antwoorden, maar dit was het eerste wat in me opkwam. Eerst uit eten om het te vieren, een leuke verre reis maken (beide uiteraard alleen als het weer veilig zou kunnen), en ik weet ook wel genoeg mensen in mijn omgeving en goede doelen die het geld nog een stuk harder kunnen gebruiken dan ik. Maar ik zou ook heel verantwoordelijk en saai een deel bewaren voor later. In tegenstelling tot HDD dacht ik dus niet als eerste aan een huis kopen, maar mochten we de loterij winnen ben ik daar ook zeker niet tegen ;D

Relatief vaak goed gegaan, hoewel het antwoord waar goede doelen als eerste werden genoemd ook vaak aan me werd gekoppeld. Best goed ingeschat door de meeste mensen dus, maar ik zou sowieso ook gaan reizen :)

11. Persoon leren kennen - De chronic illness & disability community op Twitter.
Nieuwe personen leren kennen was in 2020 een beetje moeilijk, en ik heb ook niet echt iemand die ik al kende heel veel beter leren kennen. Dus hoewel een hele community noemen een beetje als cheaten voelde, is dit het enige antwoord wat ik kon bedenken. Het was zo fijn om met name in dit jaar, waarin ik ineens zo veel vaker werd geconfronteerd met validisme dan voorheen, een community te hebben die in exact dezelfde situatie zit en het gewoon begrijpt. Dat heeft me mentaal echt enorm geholpen.

Aan de paar mensen die dit niet goed hebben ingevuld: huh, hoe dan???

12. Hobby tijdens lockdown – Puzzelen
Ik heb eigenlijk amper extra tijd gekregen door de lockdown, want ik werk altijd al vanuit huis. Maar mijn moeder is wel aan het puzzelen geslagen, en daardoor ben ik dat ook ineens een stuk vaker gaan doen :)

Lezen was ook een passend antwoord geweest, ware het niet dat ik dat helaas helemaal niet zoveel meer ben gaan doen. Een bullet journal gebruik ik ook, maar daar teken ik niet in, die gebruik ik gewoon voor wekelijkse to-do lijstjes. Ook D&D was achteraf een goed antwoord geweest, want dat ben ik ook gaan spelen dit jaar, en blijkt echt ontzettend tof te zijn ::love:: Alleen was dat net na de lockdown, dus niet aan gedacht om hier in te vullen. Haken daarentegen doe ik niet.


Zo, maar 2 posts, heb ik goed gedaan ::hypocriet::
Normaal zou ik hier ook nog iets toevoegen over wie ik het beste ken en wie mij het beste kent, maar met zoveel deelnemers vind ik dat deze keer toch te veel werk ::sorry::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #429 Gepost op: 21-01-2021, 22:41:51 »
2. Wat is jouw hoop voor 2021?
Eindelijk eens (het meest) gewenst zijn na een gesprek.
Ik vond dit al een bijzonder antwoord, maar nu je het uitlegt snap ik hem. ;D Gefeliciteerd met je baan! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #430 Gepost op: 21-01-2021, 23:19:41 »
Gefeliciteerd met je baan HDD ::bravo::

8. Meest beluisterde nummer - Mutemath – Typical
Geen idee of dit echt mijn meest beluisterde nummer was, want ik heb dit jaar weer veel op YouTube geluisterd ipv op Spotify – maar volgens Spotify was dit dus mijn meest beluisterde nummer. Was vrij makkelijk terug te vinden: zowel door op Mutemath te zoeken als door de YouTube-code te zoeken. Daarom ook vrij vaak goed gegaan :)


Ik zag in Poule A en B hetzelfde liedje staan, dus dacht dat zijn van Starlight en HDD ;D Stom, want Mutemath komt er via de zoekopdracht gewoon uit.  ::jaja::

Wel bedankt voor de tip dat je ook op YT code kunt zoeken, dat wist ik niet, handig voor over 2 jaar  :P

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #431 Gepost op: 19-11-2021, 13:43:44 »
Binnenkort is het weer tijd voor de jaarlijkse forumquiz. ::vergroot::
Weet jij nog een leuke vraag die gesteld kan worden tijdens deze editie? Stuur mij een PM en wie weet keert jouw vraag terug in de quiz!  :D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #432 Gepost op: 22-11-2021, 09:25:17 »
Daisy, weet je ook al ongeveer wanneer hij online komt (en hoe lang hij open blijft staan)? Aangezien ik (hopelijk) de eerste week van december niet in Nederland ben...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 11
« Reactie #433 Gepost op: 22-11-2021, 22:16:22 »
Ergens aankomend weekend, en dan heb je tijd genoeg om iets in te leveren  ;)