Auteur Topic: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]  (gelezen 89058 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #40 Gepost op: 3-01-2021, 19:50:35 »
Ehm ik heb braadslee ingevuld hoor lieve host
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #41 Gepost op: 3-01-2021, 19:52:39 »
Het goede antwoord was...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dat betekent dat er nog ruimte is voor kandidaten uit de andere teams om mee te gaan naar de volgende ronde. Dit zijn de kandidaten uit vak 1 en vak 3 die de meeste goede antwoorden hebben gegeven. Dit zijn:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Van harte gefeliciteerd aan deze 5 kandidaten voor het bereiken van de volgende ronde! Voor de overige kandidaten:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De volgende selectieronde plaats ik vanavond op het forum en begint morgen om 20:00.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #42 Gepost op: 3-01-2021, 19:53:16 »
Oh alsnog gewonnen dan is het prima  ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #43 Gepost op: 3-01-2021, 19:54:42 »
Ehm ik heb braadslee ingevuld hoor lieve host

Oeps, ik heb op het scoreformulier bij jou twee antwoorden omgewisseld  ::oink:: Uiteindelijk betekent het niets voor de uitslag, want dat betekent dat je vraag 5 goed had in plaats van vraag 4. Bij beide was het goede antwoord namelijk C.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #44 Gepost op: 3-01-2021, 19:58:33 »
Gefeliciteerd aan iedereen die door is ::bravo:: Quizvragen is niet mijn ding, maar ik heb er toch nog 2 goed gegokt ::boogie::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #45 Gepost op: 3-01-2021, 20:00:37 »
Wauw wat heb ik dit slecht gemaakt ::rofl:: gefeliciteerd iedereen die door is! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #46 Gepost op: 3-01-2021, 20:04:08 »
Wauw wat heb ik dit slecht gemaakt ::rofl:: gefeliciteerd iedereen die door is! ::bravo::

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #47 Gepost op: 3-01-2021, 20:04:32 »
 ::bravo:: Ik moet zeggen dat dat van die Fransen een gok was, maar ook deels een beetje redeneren. Iets met voetbal en de geschiedenis die nu nog voortleeft :P

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #48 Gepost op: 3-01-2021, 20:05:06 »
 ;D

Aflevering 2
1. TimvDons
2.
3.
4.
5.
7.
8.
9.
10.

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #49 Gepost op: 3-01-2021, 20:12:15 »
Gaat de 2e ronde trouwens ook op tijd? Want ik kan er morgen om 20.00 uur niet bij zijn waarschijnlijk.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #50 Gepost op: 3-01-2021, 20:26:26 »
Oh wauw dat had ik niet verwacht! :o

::bravo::
🜃

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #51 Gepost op: 3-01-2021, 20:30:30 »
Aflevering 1, Opdracht 2

Nu we met een kleiner groepje zijn is het een mooi moment om jullie te vragen iets over jezelf te vertellen. Wie zijn onze kandidaten eigenlijk?


Allereerst naar Mrchipie:

Citaat
Heey, ik ben Mrchipie, ben 19 jaar en ik woon in Heerhugowaard. In mijn vrije tijd Zit ik vooral tv of series te kijken, te gamen of spelletjes te spelen en discussiëren hier en op Discord.  Ik sta bekend om mijn grappige en prikbare momenten hier en op discord, Maar ben gewoon een lieve jongen hoor ::trots:: Als ik het geld win, Ga ik sowieso geld geven aan mn ouders en dingen kopen voor mn opa en oma. En Reizen als dat weer mogelijk is.

Kijk eens aan, ik denk dat de hele familie Chipie thuis voor de buis gekluisterd is om te volgen hoeveel geld er naar Noord-Holland komt. En nu we toch in het noorden zijn, gaan we meteen door naar Alkmaar, Fabiann:

Citaat
Ik ben Fabian, ben 29 jaar en woon samen met mijn vriend en onze twee katten in Alkmaar. Ik ben beleidsadviseur bij een waterschap, luister met plezier naar muziek, speel graag een spelletje en kijk veel films/series. Als ik hier een mooi bedrag win, deel ik dat graag met mijn familie en vrienden om zo ons leven nóg mooier te maken. Ook zou ik graag meer willen reizen. Uiteraard nadat corona op z’n retour is.

Dankjewel! Ik voel aan mijn water dat we hier met een sterke kandidaat te maken hebben. Dan gaan we door naar één van de uitblinkers van de vorige ronde, MollenvangR!

Citaat
Mijn naam is MollenvangeR-Art, zeg maar MollenvangR. Je kunt me kennen als presentator van diverse forumspellen, waaronder Wie is de mol online en de Fantasy Tennis Tour. Verder ben ik dol op voetbal, nieuwe muziek ontdekken, series kijken, acteren en lezen. Als ik ervandoor ga met de 5 miljoen dan neem ik een aantal forummers die meewillen, mee op een cruise (zodra dat weer kan), ga ik een mooie reis maken door Noord-Europa, koop een dikke auto en verder zie ik nog wel wat ik doe.

Ik proef een rode draad in de manier waarop de kandidaten het geld uit willen gaan geven, misschien kan de winnaar een groepsreis organiseren voor alle deelnemers? Eens kijken of de volgende kandidaat daar hetzelfde over denkt:

Citaat
Dag allemaal,

Ik ben wouterv, 30 jaar en sinds kort samenwonend met mijn vriendin in Vissenaken. Naast het samenwonen, werken voor Infrabel en studeren aan de VUB lees ik graag, speel ik tafeltennis of geniet ik van een avondje met vrienden (wanneer dit terug kan natuurlijk).

Win ik de grote pot? Dan gaat dit zeker naar mijn huisje om alles verder af te werken ;)

Welkom in deze ronde Wouter, met 3 goede antwoorden was jij één van de beste kandidaten van de vorige ronde. Tot nu toe sta jij als een huis, hopelijk jouw woning na de winst van de prijzenpot ook. En dan last but not least: naar het zuiden!

Citaat
Mijn naam is Mitch en woon al mijn hele leven (26 jaar) in Tilburg. Ik woon op mezelf en houd me buiten het werk bezig met films/series kijken, sporten en sociale activiteiten met vrienden. Met het prijzengeld ga ik een mooie reis maken en een groot feest geven wanneer dat weer kan ::bravo::

Kijk eens aan, dat zijn onze kandidaten! Dan nu op het naar het spel:

Raad het woord

Dit spel begint morgen om 20:00. Vanaf dan plaats ik eens in de zoveel tijd één extra woord, met een maximum van 10 woorden. Jullie doel als kandidaten is om te raden welk woord er omgeschreven wordt met deze 10 woorden. Wie het woord als eerste raadt wint, en krijgt de mogelijkheid om één van de andere spelers uit het spel te spelen. Die speler mag zelf kiezen wij hij/zij/hen weg wil werken.

Spelregels:
- Raden gebeurt in dit topic. Jullie mogen onbeperkt woorden raden.
- Het woord moet exact goed zijn: dus goed gespeld, juiste (werkwoords)vorm, etc. Hoofdlettergebruik telt niet mee.
- Dubbelposten, meerdere woorden in één bericht plaatsen of het wijzigen van berichten is niet toegestaan.
- Jullie mogen hulpmiddelen gebruiken (zoals een online woordenboek).
- Per woord wordt er maximaal 24 uur geraden.

Het spel gaat door tot er nog maar 2 spelers over zijn, die gaan naar de halve finale.

Graag tot morgen!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #52 Gepost op: 3-01-2021, 20:35:06 »
Waat, woont mrchipie gewoon in mijn geboortestad! :o
🜃

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #53 Gepost op: 3-01-2021, 21:36:46 »
En jij in de mijne  :o
chipsverslaafde <3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #54 Gepost op: 3-01-2021, 21:39:43 »


Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond. Welkom bij de straatprijs vanuit... Heerhugowaard

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #55 Gepost op: 3-01-2021, 21:40:31 »
Dat was ook paar maanden geleden ::rofl:: Teminste, Winston stond ergens in een straat met het miljoenjacht koffertje, niet bij mij helaas :\'(
chipsverslaafde <3

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #56 Gepost op: 4-01-2021, 11:58:03 »
Aflevering 2
1. TimvDons
2. LdHmolletje
3.
4.
5.
7.
8.
9.
10.

Gefeliciteerd aan iedereen die door is ::bravo:: Quizvragen is niet mijn ding, maar ik heb er toch nog 2 goed gegokt ::boogie::
Die braadslee wist ik wel vrij zeker... Texapoly had ik gegokt. Jammer van Gregor de Bovenlander... Ik dacht dat de spin een later boek was... We hebben die boeken op het werk gehad, maar blijkbaar toch verkeerd onthouden.

Maar goed, succes aan de finalisten!
« Laatst bewerkt op: 4-01-2021, 11:59:58 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #57 Gepost op: 4-01-2021, 19:47:20 »
Aflevering 2
1. TimvDons
2. LdHmolletje
3. Ricardo
4.
5.
7.
8.
9.
10.
Så hva gjør vi nå?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #58 Gepost op: 4-01-2021, 20:00:37 »
Aflevering 1, Opdracht 2, Woord 1

Jullie eerste hint is:

aanmelden

Edit: ik geef niet per gok aan of dat goed/fout was. Als het woord goed was laat ik dat weten, zo niet dan kunnen jullie door blijven raden. Dat doe ik om te voorkomen dat 1 iemand alles kan raden zonder dat de andere kandidaten een kans krijgen (omdat die bijv. niet online zijn).
« Laatst bewerkt op: 4-01-2021, 20:04:36 door LuchtManiak »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #59 Gepost op: 4-01-2021, 20:01:19 »
registreren
klaar voor de strijd