Auteur Topic: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]  (gelezen 90035 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #460 Gepost op: 10-01-2021, 17:10:34 »
Het is niet Lama t/m ukkies, want daar heeft Jacco toch tussen gepost?
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #461 Gepost op: 10-01-2021, 17:11:16 »
Die post is ongeldig, dus we mochten door met de reeks ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #462 Gepost op: 10-01-2021, 17:14:39 »
Dan is het: gefeliciteerd met jullie overwinning... Wij kunnen vrees ik niet meer winnen.
Ich bin ein Bärliner!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #463 Gepost op: 10-01-2021, 17:20:26 »
:D

Dank!
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #464 Gepost op: 10-01-2021, 17:32:11 »
Ach volgende keer misschien wel driemaal is scheepsrecht!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #465 Gepost op: 10-01-2021, 19:45:33 »
Terwijl het publiek dwars door elkaar het alfabet begon op te roepen, ging mrchipie door met openen van koffers.
“Hmm Linda, doe maar koffer 25.” zei de Noord-Hollander zelfverzekerd. En nog voordat de koffer openging werd de hele studio opgeschrikt door iemand uit de blauwe tribune die plots triomfantelijk omhoog sprong. Iedereen keek naar de tiener.
“Sorry,” zei die breedgrijnzend, “Nieuw pacman record.”

Toen Linda zich weer tot keerde, bedacht hij zich opeens. Het werd koffer 24.
“Zeker weten?” vroeg Luchta de Mol voor de zekerheid nog. Mrchipie knikte voldaan. Dan gaan we maar eens kijken wat er in deze gouden koffer zit....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dat was het eerste koffertje deze ronde, nog vier te gaan. Laten we ons lekker focussen op de linker geldrij, links, links, links, let’s go! Wat wordt de volgende koffer?

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #466 Gepost op: 10-01-2021, 20:02:11 »
.En nog voordat de koffer openging werd de hele studio opgeschrikt door iemand uit de blauwe tribune die plots triomfantelijk omhoog sprong. Iedereen keek naar de tiener.
“Sorry,” zei die breedgrijnzend, “Nieuw pacman record.”

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::rofl::
My fall will be for you

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #467 Gepost op: 10-01-2021, 20:04:09 »
Hup team rood!! ::bravo:: ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #468 Gepost op: 10-01-2021, 20:14:36 »
Hup team rood!! ::bravo:: ::bravo::
::rofl:: ik had Lama vanmorgen een berichtje gestuurd, maar was vergeten te zeggen dat het al gespeeld is ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #469 Gepost op: 10-01-2021, 20:25:04 »
Ik had ook een bericht gestuurd  ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #470 Gepost op: 10-01-2021, 20:29:50 »
Maar echt al dat geschreeuw hier in de studio

ehm ik ga voor koffer 16
chipsverslaafde <3

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #471 Gepost op: 10-01-2021, 20:35:05 »
Hup team ... Oh ja dat maakt allemaal niet meer uit  ;D

Hup mrchipie dan maar  ::cheerleader::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #472 Gepost op: 10-01-2021, 20:38:12 »
Hup team ... Oh ja dat maakt allemaal niet meer uit  ;D

Hup mrchipie dan maar  ::cheerleader::

Team rood mag nog steeds aangemoedigd worden hoor ;D
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #473 Gepost op: 10-01-2021, 20:39:13 »
Definitieve uitslag opdracht 1 (aflevering 2)

De resultaten zijn binnen! Allereerst complimenten voor al het harde werk door de kandidaten. Ik denk dat veel leden op RealityNet doorgekregen hebben dat jullie hier een strijd aan het voeren waren. En nu eens kijken wat Linda's bucketlist jullie heeft opgeleverd.

De blauwe team ging onder aanvoering van Jacco waanzinnig van start. Terwijl Tim ploeterde op een gedicht (waarmee de eerste 5 rode punten binnengehaald werden doorbrak Jacco niet alleen de 10.000 maar zelfs het highscore record van Pacman. Door technische problemen met de FlashPlayer wisten we echter niet of die punten meegerekend konden worden. De 5 punten voor het markeren van Vermoljoens onderschrift met een Gandhi-uitspraak haalde echter wel gegarandeerd 5 punten binnen.

Vervolgens ging de directe strijd tussen de twee tribunevakken los, op drie podia. Terwijl men het ene na het andere compliment naar elkaar toeslingerde (waarmee Ricardo lichte trauma's veroorzaakt heeft), werd het hele alfabet meerdere malen rond geraasd en doken allerlei forumleden op om één van beide teams te supporten. Dit laatst eindigde met een overtuigend winst van 15-2 voor het rode team, waarmee zij 10 punten. Overigens wil ik deelnemers die van plan zijn om in aflevering 9 nu alvast waarschuwen. Het is namelijk mogelijk dat er opeens nog mensen in dit bericht posten om "Team Rood" veel succes toe te wensen. Laat je daar niet door afleiden ;)

Ondertussen bleef het blauwe team stug door complimenteren. Ondertussen nam Jacco eens even goed de tijd om iedereen eens even goed te begroeten. Ik hoop dat die mooie begroetingen "Hey", "Hoi", voor mij bedoeld waren. Kortom: die 2 punten waren in the pocket. In de tussentijd was team rood allerlei complotten aan het plannen om het ABC-topic vol te spammen, wat mij in een paar uur 241 nieuwe privéberichten opleverde. Jacco bedacht inmiddels zelf nog wat eigen topics, want het ABC-topic was blijkbaar niet interessant genoeg. Dat leverde nog eens 5 mooie puntjes op. En leuke nieuwe gespreksstof in de relaxhoek uiteraard!

Terwijl Tim zijn vader aan de RN-familie toevoegde (5 punten), leverde een ander familievraagstuk ernstige dilemma's op. Want hoe heet toch de man van tante Ei? Oom Ei? Hoe? Haan? Niemand kwam er echt uit. Ondertussen werd de_witte onterecht van C-erieuze misdaden beschuldigd, terwijl Nieky vrolijk allerlei berichten bleef circuleren. Daarmee voegde het rode team wederom 5 punten aan de ranking toe. Hiermee kwam de tussenstand op 25-12. En de man van tante Ei? Dat was:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De genadeklap werd uitgedeeld door een gigantische spam-actie van team rood: Swifty, TimvDons, MollenvangR-Art en WouterV gingen tekeer en dankzij een alfabet-incident bij Jacco wist dit team de 20 punten binnen te slepen waarmee de uitslag definitief werd. Ook met de toerekening van de 20 punten in verband met de fantastische pacman-prestatie van Jacco was het rode team namelijk niet meer in te halen.

Van harte gefeliciteerd rode tribune! Met deze fantastische overwinning stomen jullie door naar de volgende ronde. Zo dadelijk komt daarvoor de instructie online. Mochten jullie het leuk vinden om een witte handschoen voor elkaars voeten te gooien, dan zou ik zeker even online blijven.

Tot het zover is gaan we even naar de reclame. En deel ik graag deze prachtige spotprenten die zijn ingeleverd door jullie. Alle kijkers mogen stemmen welke jullie favoriet is.

Creatie van JaccoS



Creatie van Ricardo


Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #474 Gepost op: 10-01-2021, 20:44:35 »
Wat een heerlijk verslag ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #475 Gepost op: 10-01-2021, 20:47:20 »
Damm ik heb nog zitten denken aan spiegelei, scambled egg etc. maar kwam niet op omelet.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #476 Gepost op: 10-01-2021, 20:49:25 »
 ::megafoon:: LINDA IK KAN JE NIET VERSTAAN DOOR DAT GEJUICH OP DE TRIBUNE! DUS IK ZOU GRAAG KOFFER 16 OPEN WILLEN HEBBEN!

EN WAT MOET IK NOG OPENEN
« Laatst bewerkt op: 10-01-2021, 21:08:24 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #477 Gepost op: 10-01-2021, 22:50:57 »
Excuus voor het lawaai mrchipie. Overigens is koffer 16 al geopend, daar zat de 2 miljoen euro in. Hieronder het nieuwe overzicht. (sorry dat dat er niet elke keer bij zit, kan alleen als ik achter de pc zit)


Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #478 Gepost op: 10-01-2021, 22:52:58 »
Voor de vaard doe ik wel  koffer 3 en koffer 11
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht - seizoen 1
« Reactie #479 Gepost op: 10-01-2021, 22:59:23 »
Aflevering 2, Opdracht 2

Van harte gefeliciteerd MollenvangR-Art, Wouterv, Swifty en Timvdons! Jullie zijn de overgebleven kandidaten die kans maken op een plek in de finale. Hoewel MV en Wouter hier al eerder zijn geweest, zijn Swifty en Tim nieuw voor ons op dit podium. Laten we eens nader kennis met ze maken.

Allereerst Swifty, wat brengt jou hier naar destudio?

Citaat
Hoi LuchtManiak, wat tof dat ik hier aan de desk sta  :D Ik ben Swifty, ik ben 47, ik woon samen met vriend en hond in Flevoland, ik ben apotheker, en ik hou van spelletjes en van gokken dus dit is mijn spel  ;D

Fijn kennis te maken ::bravo:: Met al jouw spelervaring gaat deze tweede ronde vast en zeker lukken. Dan gaan we door naar Tim, zou hij snel kunnen schakelen?

Citaat
Ik ben Tim, 23 jaar oud en woonachtig in Scherpenzeel. Ik heb een vaste baan en als hobby heb ik o.a. voetbal en fotografie.

Leuk om te horen, welkom in deze tweede ronde! ::hug:: En dan nu op naar het echte werk.

In deze ronde moeten jullie aangeven of stellingen juist of onjuist zijn. De stellingen zijn verdeeld in vijf categorieën. Wij hebben vijf koffers klaarstaan, en elke koffer symboliseert een categorie. Jullie mogen zelf kiezen over welke categorie je stellingen krijgt:

De koffers:
-   A
-   F
-   P
-   T
-   W

Op het moment dat je een koffer kiest moet je ook een tegenstander kiezen. Tegen die speler ga jij strijden om een plek in de volgende ronde. Degenen die als eerst een koffer + tegenstander claimen krijgen die toegewezen.

Ik hoor jullie keuzes graag :)