Auteur Topic: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]  (gelezen 92899 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1900 Gepost op: 26-04-2021, 12:00:58 »
Maybe I'm searching to much.

So I hope it are noodles?

Unfortunately, no.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1901 Gepost op: 26-04-2021, 12:09:49 »
Alright then, Maybe it is something less known?

There are variances of paella that also contains snails.
So paella?
klaar voor de strijd

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1902 Gepost op: 26-04-2021, 12:14:05 »
Alright then, Maybe it is something less known?

There are variances of paella that also contains snails.
So paella?

Wow, you're really good at this game! Congratulations  ::bravo::

Tussenstand:

Swifty: 18 punten
Michael90: 12 punten
Wouterv: 12 punten

Bezig met:

Swifty: (Vuurproef voor 20 overlevingspunten, deadline: 28-04-2021, 10:25)
Michael90: (Klimproef voor 17 overlevingspunten, deadline: 27-04-2021, 17:25)
Wouterv: (Uithoudingsproef voor 19 overlevingspunten, deadline: 27-04-2021, 16:54)
« Laatst bewerkt op: 26-04-2021, 12:44:39 door LuchtManiak »

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1903 Gepost op: 26-04-2021, 12:44:01 »
Het lukt je om het struikgewas te verzamelen. Precies genoeg om met beide handen vol mee te kunnen nemen.


Fijn, dan neem ik dat mee naar de metalen bak, en leg ik het eerst maar eens daar naast.
Ik ga kijken wat er westelijk om de bocht op het strand te zien is
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1904 Gepost op: 26-04-2021, 12:50:06 »

Fijn, dan neem ik dat mee naar de metalen bak, en leg ik het eerst maar eens daar naast.
Ik ga kijken wat er westelijk om de bocht op het strand te zien is

Je loopt over het strand aan de westkust van het eiland. Na zo’n 300 meter lopen kom je bij wat dichter begroeide stukken. Daar kan je bladeren en kleine takjes krijgen. Het strand loopt verder door in noordwestelijke richting. In noordoostelijke richting kan je het bos inlopen.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1905 Gepost op: 26-04-2021, 12:51:40 »
Kleine takjes, die kan ik goed gebruiken, die raap ik op. En ik ga noordoostelijk een kijkje in het bos nemen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1906 Gepost op: 26-04-2021, 13:01:51 »
Kleine takjes, die kan ik goed gebruiken, die raap ik op. En ik ga noordoostelijk een kijkje in het bos nemen.

Je loopt richting de bosrand en raapt daar wat kleine takjes bij elkaar. Terwijl je de takjes bij elkaar zoekt hoor je wat zachte geluidjes. Er gebeurt...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vervolgens besluit je het bos in te lopen. Je merkt dat het hier aardig dicht begroeid is, er is geen duidelijk pad dat je kan volgen. Het is dus een kwestie van geluk of je op een nuttige plek aankomt, als je al ergens aankomt. Hoe zal dat gaan...?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1907 Gepost op: 26-04-2021, 13:08:56 »
Ik had de takken op het strand laten liggen omdat ik er al vanuit ging dat die nat zouden zijn.


Het lijkt me verstandig om alles wat hogerop te zetten, de metalen bak, de 2 vuurstenen (die liggen er hopelijk nog wel toch?), het dorre struikgewas dat ik al had verzameld en de droge takjes die ik net had meegenomen.
Hoger op het strand, zodat het bij vloed niet wegspoelt. En eigenlijk zoek ik ook een plek waar het luw is, waar ik de wind niet voel.

Wat is het gevolg van het gooien van 2?
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1908 Gepost op: 26-04-2021, 13:21:47 »
Je pakt de metalen bak op en loopt daarmee van het strand af richting de bosrand. In de metalen bak heb je de vuurstenen, het dorre struikgewas en de takjes liggen, zodat je maar één keer hoeft te lopen. Gelukkig maar dat je meteen in actie komt, want het feit dat je 2 gedobbeld hebt betekende dat de zeespiegel verder bleef stijgen. Sommige stukken zwerfhout drijven de zee in.

Hoe zou het verder gaan met de zee? Die zou toch niet nog verder kunnen stijgen? De eerste helft van het strand ligt nu onderwater. Je gooit 4 (ten aanzien van het zeewater). Wat dit betekent wordt duidelijk na jouw volgende actie.

Huidige situatie:

Jouw hele uitrusting en verzamelde spullen liggen een stuk hoger, circa anderhalve meter boven de huidige zeespiegel. Je bevind je aan de bosrand.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1909 Gepost op: 26-04-2021, 14:05:25 »
Het touw dat ik moet doorbranden, is dat ook meegekomen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1910 Gepost op: 26-04-2021, 14:08:29 »
Het touw dat ik moet doorbranden, is dat ook meegekomen?

Jazeker, je hele uitrusting staat nu op de nieuwe plek.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1911 Gepost op: 26-04-2021, 14:28:17 »
Hi,

Can I play the towerchallenge?
klaar voor de strijd

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1912 Gepost op: 26-04-2021, 15:10:13 »
Hi,

Can I play the towerchallenge?

The Towerchallenge

Deze proef gaat je waarschijnlijk doen denken aan een van de Miljoenenjacht opdrachten van dit seizoen. Je moet namelijk 15 voorwerpen uit je eigen huis op de foto zetten. Die afbeeldingen plaats je op het forum, maximaal 1 afbeelding per bericht. Dubbelposten is verbonden en je moet on topic blijven waar je het bericht plaatst. Zorg dat op elke foto een briefje met daarop geschreven “MJ2021” in beeld is.

Hiervoor heb je 30 uur de tijd. Veel succes!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1913 Gepost op: 26-04-2021, 18:08:02 »
Ik neem nog eens wat risico ::joehoe::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1914 Gepost op: 26-04-2021, 18:53:19 »
@Michaelje hebt een halfuur de tijd om forumberichten op te zoeken. Het gaat om forumberichten die in het verleden geplaatst zijn waarin iemand zijn/haar mening geeft over een land. Het mogen dus geen berichten zijn die geplaatst worden nadat ik deze opdracht geplaatst heb. Uit elk topic mag maximaal 1 bericht gehaald worden.

Andere leden mogen je bij deze opdracht helpen.

Per 2 posts wordt er 1 cijfer positief.

Succes, de tijd loopt nu!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1915 Gepost op: 26-04-2021, 18:58:25 »
Ierland bestaat vooral ook uit rotsen. Ierland is misschien echt wel mijn favoriete land qua natuur. Zo ontzettend ongerept. Ik was er als kind en mijn ouders waren bang dat we het niet leuk zouden vinden. Maar het was een groot sprookjesland. Voor iemand met een fantasie zoals ik, was het een groot paradijs.  :D

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1916 Gepost op: 26-04-2021, 19:00:55 »
Ik was vorig weekend een paar dagen in Engeland. Ik heb een oud-klasgenootje van me opgezocht die een jaar in Bristol studeert. Heel leuke, vrije stad met een aquarium, boekenwinkels, veel streetart, een imposante hangbrug en natuurlijk gezellige pubs.
Maandagmiddag en -avond was ik nog in Londen en ben toen in snel tempo langs alle highlights gestapt: Hyde park, Piccadilly Circus, Trafalgar Square, St. Paul's cathedral, Tower Bridge, London Eye, Westminster Abbey, Houses of Parliament, Big Ben (nog steeds in de steigers), Covent Garden en ik heb ook nog 1,5 uur rondgedoold door het Tate Modern.
De heen- en terugreis heb ik met de nachtbus gedaan, dus het was wel heel vermoeiend allemaal, maar ik heb er zeker van genoten. :D

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1917 Gepost op: 26-04-2021, 19:02:57 »
Kroatië is heel mooi! Van het beetje dat ik ervan gezien heb in ieder geval (Dubrovnik en Hvar).

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1918 Gepost op: 26-04-2021, 19:04:08 »
Hallooooo Roemenië! Hebben we een vertaler in tha House want hier is MC PaNDA en ik spreek geen WOORD Roemeens. Wat goed om ein-de-lijk mijn medemascottes te zien en hopelijk is het toch maar de tijd om geld te verdienen voor de pot. Want ik kan niet WACHTEN tot ik die cadeaubon kan inwisselen voor de Rituals Bamboo Serie.

Mijn lievelingskleur is natuurlijk geel, zoals het geel in de Chinese Vlag want daar komen de panda's vandaan en wat een MOOI land is dat  ::love::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1919 Gepost op: 26-04-2021, 19:04:58 »
Ik vind beide landen heel mooi, maar zoals ik al aangaf in kleine letters (ben je toch weer je bril vergeten!) vind ik de Waddeneilanden heel tof. Vandaar dat ik Nederland koos.