Auteur Topic: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]  (gelezen 92455 keer)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1940 Gepost op: 26-04-2021, 22:14:46 »
Ik heb mazzel ::oink::
Ik geloof dat ik dan nu 8 actiepunten heb en nog 8 stappen? Kan ik dan gewoon naar het einde lopen? :-[

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1941 Gepost op: 26-04-2021, 22:36:53 »
Dan loop ik oostelijk richting de kliffen. Ik ga kijken of daar hoog op de kliffen nog iets ligt.

Je loopt richting de kliffen. Je merkt dat die naar lopen. Er zijn wat kleine paadjes en stukken die beklimbaar lijken, maar er is geen echte looproute. Behalve in oostelijke richting naar beneden klimmen of teruglopen naar het strand heb je hier geen andere mogelijkheden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1942 Gepost op: 26-04-2021, 22:50:31 »
Volgens mij was mij nog niet verteld wat de 4 betekende in deze post?


Je pakt de metalen bak op en loopt daarmee van het strand af richting de bosrand. In de metalen bak heb je de vuurstenen, het dorre struikgewas en de takjes liggen, zodat je maar één keer hoeft te lopen. Gelukkig maar dat je meteen in actie komt, want het feit dat je 2 gedobbeld hebt betekende dat de zeespiegel verder bleef stijgen. Sommige stukken zwerfhout drijven de zee in.

Hoe zou het verder gaan met de zee? Die zou toch niet nog verder kunnen stijgen? De eerste helft van het strand ligt nu onderwater. Je gooit 4 (ten aanzien van het zeewater). Wat dit betekent wordt duidelijk na jouw volgende actie.

Huidige situatie:

Jouw hele uitrusting en verzamelde spullen liggen een stuk hoger, circa anderhalve meter boven de huidige zeespiegel. Je bevind je aan de bosrand.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1943 Gepost op: 26-04-2021, 22:52:16 »
Ik heb mazzel ::oink::
Ik geloof dat ik dan nu 8 actiepunten heb en nog 8 stappen? Kan ik dan gewoon naar het einde lopen? :-[

Nee, je hebt nu nog 7 actiepunten en 7 stappen. Dus daarmee kan je inderdaad naar het einde lopen, met nog zeven kansen resterende. Met deze opdracht heb je 17 overlevingspunten verdiend. Daarnaast kan ik bekendmaken dat er ook wat reünisten opdrachten hebben voltooid. Laten we eerst maar kijken hoeveel dat jou tot nu toe heeft opgeleverd Michael. Voor jou zijn er...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dan gaan we naar wouters opbrengst kijken. Voor jou zijn er tot nu toe...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En ten slotte naar Swifty. Dankzij de inzet van reünisten heb jij tot nu toe...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Daarmee is de voorlopige tussenstand op dit moment:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Michaels tijd voor een nieuwe opdracht begint nu te lopen.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1944 Gepost op: 26-04-2021, 22:53:32 »
Volgens mij was mij nog niet verteld wat de 4 betekende in deze post?

Excuus! Het zeewater stijgt weer iets, maar jij hebt het strand al ontruimt dus daar heb je weinig last van.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1945 Gepost op: 26-04-2021, 22:58:31 »
Doe maar de puzzelproef ::jaja::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1946 Gepost op: 26-04-2021, 23:00:20 »
Let op: de puzzelproef moet binnen uiterlijk 1 uur opgelost worden. Als je de proef wilt doen is het dus handig om zeker te weten dat je die tijd hebt.

Hoor het graag als je er nu aan wilt beginnen. Dan stuur ik hem op per pb en mag je daar ook het antwoord laten weten.

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1947 Gepost op: 26-04-2021, 23:02:06 »
Let op: de puzzelproef moet binnen uiterlijk 1 uur opgelost worden. Als je de proef wilt doen is het dus handig om zeker te weten dat je die tijd hebt.

Hoor het graag als je er nu aan wilt beginnen. Dan stuur ik hem op per pb en mag je daar ook het antwoord laten weten.
Ja kom maar door

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1948 Gepost op: 26-04-2021, 23:09:26 »
Excuus! Het zeewater stijgt weer iets, maar jij hebt het strand al ontruimt dus daar heb je weinig last van.


Ah prima, fijn


Dan zoek ik zoveel mogelijk beschutting bij het bos, leg ik een beetje dor struikgewas onder in de metalen bak, hou ik mijn takjes onder handbereik, zet ik de metalen bak onder het touw dat ik moet doorbranden en hou ik de vuurstenen dicht boven het dorre spul in de metalen bak. Wat gebeurt er als ik de vuurstenen hard tegen elkaar tik?
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1949 Gepost op: 26-04-2021, 23:20:40 »

Ah prima, fijn


Dan zoek ik zoveel mogelijk beschutting bij het bos, leg ik een beetje dor struikgewas onder in de metalen bak, hou ik mijn takjes onder handbereik, zet ik de metalen bak onder het touw dat ik moet doorbranden en hou ik de vuurstenen dicht boven het dorre spul in de metalen bak. Wat gebeurt er als ik de vuurstenen hard tegen elkaar tik?

Je loopt weer terug vanaf de kliffen naar de bosrand bij het strand. Het struikgewas ligt nu onder in de bak. Je tikt met de vuurstenen tegen elkaar, en na een aantal pogingen ontstaan er vonken. Het dorre struikgewas vat vlam.

Ondertussen staat het strandje onderwater, het is niet meer begaanbaar.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1950 Gepost op: 26-04-2021, 23:33:22 »
Ah het dorre struikgewas vat vlam, dat is mooi! Ik blaas voorzichtig om wat extra zuurstof in het vuur te krijgen en ik zet de takjes zo goed mogelijk rechtop in de metalen bak, rondom en boven de vlammen. Ik voeg steeds meer takken toe om het vuur hoger te krijgen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1951 Gepost op: 26-04-2021, 23:37:24 »
Michael heeft de puzzelproef met succes volbracht, en staat nu op 27 punten. Tijdens de nacht kan hij geen punten verliezen, maar morgenochtend om 7:30 gaat de teller weer lopen als hij nog geen nieuwe proef gekozen heeft.

Tussenstand:

Michael90: 27 punten
Swifty: 24 punten
Wouterv: 12 punten

Bezig met:

Swifty: (Vuurproef voor 20 overlevingspunten, deadline: 28-04-2021, 10:25)
Michael90: n.v.t.
Wouterv: (Uithoudingsproef voor 19 overlevingspunten, deadline: 27-04-2021, 16:54) en (Torenproef voor ? overlevingspunten, deadline: 27-04-2021, 21:10

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1952 Gepost op: 26-04-2021, 23:39:51 »
Ah het dorre struikgewas vat vlam, dat is mooi! Ik blaas voorzichtig om wat extra zuurstof in het vuur te krijgen en ik zet de takjes zo goed mogelijk rechtop in de metalen bak, rondom en boven de vlammen. Ik voeg steeds meer takken toe om het vuur hoger te krijgen.

Het dorre struikgewas is zo dun dat het al snel opbrand. Twee van de kleine takjes vatten vlam, maar branden zo snel op dat het kleine torentje vrij snel in elkaar stort.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1953 Gepost op: 26-04-2021, 23:44:21 »
Ok dan loop ik weer westelijk over het strand. Liggen er nog takjes en bladeren daar?
Keep calm and eat chocolates!

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1954 Gepost op: 26-04-2021, 23:45:44 »
Ik vraag de krachtproef dan maar aan ::joehoe::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1955 Gepost op: 26-04-2021, 23:52:52 »
Ok dan loop ik weer westelijk over het strand. Liggen er nog takjes en bladeren daar?

Je loopt over het strand aan de westkust van het eiland. Na zo’n 300 meter lopen kom je bij wat dichter begroeide stukken. Daar kan je bladeren en kleine takjes krijgen. Het strand loopt verder door in noordwestelijke richting. In noordoostelijke richting kan je het bos inlopen.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1956 Gepost op: 26-04-2021, 23:55:14 »
Ik vraag de krachtproef dan maar aan ::joehoe::

Die krijg je per privébericht. Je hebt 24 uur de tijd om deze opdracht uit te voeren. Dit kost 5 overlevingspunten, en kan je 8 overlevingspunten opleveren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1957 Gepost op: 27-04-2021, 08:51:22 »
Ik loop nog verder in noordwestelijke richting
Keep calm and eat chocolates!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1958 Gepost op: 27-04-2021, 09:02:13 »

Dan gaan we naar wouters opbrengst kijken. Voor jou zijn er tot nu toe...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Damn, Not very good news. Please people, support me. I need you  :)
« Laatst bewerkt op: 27-04-2021, 09:17:11 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [selectierondes]
« Reactie #1959 Gepost op: 27-04-2021, 09:04:32 »
Ik loop nog verder in noordwestelijke richting

Je loopt verder in noordwestelijke richting, en komt na een tijdje op een kruising. Je kan een goed begaanbaar pad in noordoostelijke richting inslaan. Of het pad langs het strand in noordwestelijke richting blijven volgen.