Auteur Topic: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]  (gelezen 34417 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Gepost op: 13-01-2021, 09:28:19 »
RealityNet's


Welkom welkom allemaal bij deze allereerste editie van RealityNet's Miljoenenjacht!

In dit topic spelen we de finalerondes. Om de finale te bereiken moet je eerst deelnemen aan een selectieronde. Er zijn 10 selectiesrondes. Wekelijks is het mogelijk om je in te schrijven voor de selectieronde van de week daarna. Meer informatie daarover (en over hoe RealityNet's Miljoenenjacht werkt) kun je in dit topic vinden. Voor het overzicht zijn deze twee rondes in aparte topics gezet.

Highscore seizoen 1 RealityNet's Miljoenenjacht:

1. JaccoS | €1.100.000,- (finalist aflevering 3)
2. Vermoljoen | €310.500,- (finalist aflevering 4)
3. Monkeysuncle | €256.000,- (finalist aflevering 7)
4. Mrchipie | €241.000,- (finalist aflevering 1)
5. Ricardo | €3.500,- (finalist aflevering 6)
6. TimvDons | €1.501,51 (finalist aflevering 2)
7. Fabiann | €1.145,69 (finalist aflevering 8)
8. Aurynn | €55,- (finalist aflevering 5)
9. LdHmolletje | €0,50 (finalist aflevering 9)
-. Swifty | (finalist aflevering 10)

Huidige finalestatus:

Op dit moment speelt Swifty de finale van aflevering 10.

« Laatst bewerkt op: 8-06-2021, 08:55:44 door LuchtManiak »

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #1 Gepost op: 13-01-2021, 09:48:01 »
Ik ga voor koffer 15 en koffer 22

"Goed kijken," begon Lindaniak, "Welke zou je willen? Ga gewoon lekker op je intuïtie af."
Mrchipie ademde nog een keer diep in en uit, en maakte daarna zijn keuze bekend.
"Ik wil die twee graag." zei mrchipie, en hij wees degenen aan die hij wilde openmaken. En toen deze opengingen bleek er in te zitten ...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dan nu naar het bod van de bank. Je hebt deze beurt veel lage bedragen weggespeeld, drie uit het linkerrijtje. Dus als we nu geen hoger bod van de bank krijgen eet ik mijn schoenen op. Laten we gaan kijken. De bank begint te knipperen...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2021, 09:52:45 door LuchtManiak »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2021, 16:33:06 »
Mmmm ik twijfel, wat denk jij er van mv
chipsverslaafde <3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #3 Gepost op: 13-01-2021, 16:43:19 »
Mmmm ik twijfel, wat denk jij er van mv
Hmm... 3 open maken he? Ik hoopte dat je een bedrag over een ton zou krijgen. Mooi moment om te stoppen. Aan de andere kant, je staat er maar 1 keer. Hoe is je gevoel bij je eigen nummer 6? Zitten er miljoenen in? Dan zeg ik nog 1 keer doorspelen.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #4 Gepost op: 13-01-2021, 18:27:50 »
Ik ga dan nog 1 keertje door no deal ::jaja::

Koffer 7, 14 en de laastse mmm, Mv bij welke Koffer(s) heb jij nare gevoelens bij?
chipsverslaafde <3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #5 Gepost op: 13-01-2021, 18:41:41 »
4, 5, 12 en 26 zou ik niet doen

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #6 Gepost op: 13-01-2021, 18:46:29 »
Okey dat had ik ook een beetje, dan doe ik koffer 23 er bij
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #7 Gepost op: 14-01-2021, 00:02:48 »
De schrik sloeg op het gezicht van Lindaniak. "Wauw, wat een lefspeler hebben we vanavond! Met een bod van meer dan een ton nog drie koffers open gaan maken."
Mrchipie en MV zaten echter zelfverzekerd in de studio. "Ik ga nog een keertje door," zei mrchipie, "Er zit meer in, ik weet het zeker! Koffers 7 en 14 zijn veilig om open te maken. Maar wat daarna...."
"Zal ik de eerste twee koffers alvast voor je open laten maken?" vroeg de lieftallige tv-host. Zo gezegd zo gedaan. In koffer 7 zit...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Mrchipie keek gespannen naar zijn kameraad.
"En wat nu? Ik weet het echt niet meer. Jij nog ideeën voor koffers?"
MV stond op van zijn stoel en liep naar de kofferdames toe. Hij ging één voor één voor de dames staan, en keek ze vanaf anderhalve meter diep in de ogen aan.
Lindaniak schuifelde voorzichtig naar een van de crewleden. "Do we need to call security?"
Op dat moment liep MV echter met een voldane grijns terug naar zijn stoel.
"Koffers 4, 5, 12 en 26 moet je afblijven. De rest is free to go."
Mrchipie fronste na deze methode, maar besloot er op te vertrouwen. Hij koos koffer 23, en daarin zit...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar wat betekent dit voor de bankbod? De bank heeft ons eerder deze aflevering teleurgesteld, maar nu kan het bijna niet meer anders toch? Met deze bedragen nog in het spel moeten we wel een noemenswaardig bod gaan krijgen.

Ah! De bank is zo ver. Laten we gaan kijken! De bank begint te knipperen...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De keuze is aan jou mrchipie. Denk goed na, accepteer je dit bod van de bank? Of speel je door en ga je nog 2 koffers openmaken. Denk bewust na en maak dan de keuze. Druk je op de rode knop en accepteer je het bod? Of doe je het kastje dicht om door te spelen?


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #8 Gepost op: 14-01-2021, 00:17:18 »
Chippie, dit is ook weer een mooi bedrag. Wat is de kans dat je ze allebei eruit haalt? Wat denk je zelf? Als je nu doorgaat en ze allebei open trekt, krijg je dit nooit meer. Laat je er 1 zitten stijg je of blijf je ongeveer gelijk. Laat je ze allebei zitten, wordt het leuk.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #9 Gepost op: 14-01-2021, 04:28:09 »
 :o Oke ik denk dat ik het goed heb uitgepuzzeld waar zo al iets moet zitten, Ik ga een grote gok nemen, maar..
*Drukt bijna op de grote rode knop :o

Phoeh, gelukkig... Ik ga door!

NO DEAL! ::zweet::


Ik ga toch voor onze lieve koffer 26 want denk dat daar niet nog een hoge zit naast die andere, en koffer 10 ::nieuwsgierig::
chipsverslaafde <3

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #10 Gepost op: 14-01-2021, 12:02:00 »
Na een kort overleg zijn mrchipie en zijn adviseur MV er al snel uit.
"Ik neem een gok, we gaan nog een ronde door." zegt mrchipie stellig, en hij steekt zijn hand uit naar de knop. MV ziet al het geld in een flits voor zijn ogen voorbijschieten, en maakt een snoekduik door de studio. Net voordat mrchipie's hand de rode knop raakt tikt MV de hand weg. Het publiek is voor een moment stil uit anticipatie, waarnaar er een luid applaus en gejoel uitbarst.
"Phoeh, gelukkig..." slaakt mrchipie uit, "Ik ga door!"
Hij tikt het glazen kastje terug om de knop heen. Lindaniak probeert intussen terug op adem te komen, en wendt zich nu naar de koffergirls.
"Nummer 26, laat het alsjeblieft een lage zien. Alles behalve de miljoen, laat maar zien!"

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #11 Gepost op: 14-01-2021, 13:02:07 »
Wat een lange reclame hier op SBS!

*rent terug naar de blauwe tribune

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #12 Gepost op: 14-01-2021, 14:07:19 »
Wat een lange reclame hier op SBS!

*rent terug naar de blauwe tribune

Doe ik wel even de commercials
Uw witte was, wast nog schoner met De_Witte. En voor uw gekleurde was gebruikt u SpacyColours!

Bent u ook zo benieuwd hoe het is om te leven in een dictatuur? Kom naar Belarus! Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Stichting Visit Wit-Rusland beter bekend als ViWiRu.

Vergeet Lays, Nibbits, Pringles en Pombeer - Probeer nu Mrchipie, het meest krokante hapje van Nederland!

Heinz, if you want a hamburger with ketchup 

Nieuw van de Nederlandse loterij: VerEuroMoljoens. Maak kans op miljoenen. Let op: speel bewust 18+

*promo* Vanaf 1 februari op EnigmaTV - Pointless! Kun jij geen punten scoren? Een spannende kennisquiz voor het hele gezin!

« Laatst bewerkt op: 14-01-2021, 14:14:51 door MollenvangR-Art »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #13 Gepost op: 14-01-2021, 14:10:13 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #14 Gepost op: 14-01-2021, 14:27:25 »
 ::rofl:: ::rofl::

Ik wil meer reclames ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #15 Gepost op: 14-01-2021, 14:57:11 »
::rofl:: ::rofl::

Ik wil meer reclames ::jaja::
Wie weet volgen er nog wel meer in het volgende reclameblok ;) (heb nog wel wat inspiratie)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #16 Gepost op: 14-01-2021, 15:18:14 »
 ::rofl:: ::rofl:: Leuk reclame blok, maar ik wil de koffer weten, als ik die andere al goed kon voorspellen  ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #17 Gepost op: 14-01-2021, 16:07:13 »
Op verzoek doen we nog een 2e reclameblok (met de eerste in de herhaling want zo kan ik ze bundelen):

**Tweede commercial break**
Ook wij van WC-Eend adviseren Molduck!


Bent u na een dag Hulpdakdekkeren (spreek dit AUB niet uit als daggeren) ook zo moe?  En kunt wel wat sfeerverlichting in uw huis gebruiken? Koop dan Starlight, het stralende middelpunt in uw leven.


Uw gazonnetje strak en glad als altijd? Bel dan met hoveniersbedrijf Trialk en uw gras is altijd groen!


Last van nare en gekke geurtjes in uw huis? 1 keer sprayen met LuchtManiak en uw huis ruikt weer als nieuw. Te verkrijgen in de geuren: Daisy en Grassisgreen.


Nieuwe bestrating in voor- en of achtertuin nodig? Bel dan Brtdm stratenmaker, wij halen de oude klinkers voor u weg!

Weinig tijd samen doorgebracht sinds de kinderen er zijn? En zoekt u een oppas voor uw kleine aapjes? Bel Monkeysuncle, dan kunt u gerust samen naar de dierentuin!


Bang voor inbrekers of ander gespuis in uw huis? De oplossing voor verdachte situaties is Sus, Dus als bestel nu snel het beste beveilingssysteem van Nederland. Sus is ook verkrijgbaar privédetective.


Bent u klaar met het gebruik van Clearasil en weet u niet hoe u nu verder moet? Dan is er nu Ennasil!


Uw witte was, wast nog schoner met De_Witte. En voor uw gekleurde was gebruikt u SpacyColours!


Bent u ook zo benieuwd hoe het is om te leven in een dictatuur? Kom naar Belarus! Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Stichting Visit Wit-Rusland beter bekend als ViWiRu.


Vergeet Lays, Nibbits, Pringles en Pombeer - Probeer nu Mrchipie, het meest krokante hapje van Nederland!


Heinz, if you want a hamburger with ketchup


Nieuw van de Nederlandse loterij: VerEuroMoljoens. Maak kans op miljoenen. Let op: speel bewust 18+


*promo* Vanaf 1 februari op EnigmaTV - Pointless! Kun jij geen punten scoren? Een spannende kennisquiz voor het hele gezin!
« Laatst bewerkt op: 14-01-2021, 16:11:21 door MollenvangR-Art »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #18 Gepost op: 14-01-2021, 16:08:52 »
 ::bravo::

De klinkers nomineer ik voor leukste commercial van het jaar!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2021, 16:45:42 »
 ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.