Auteur Topic: RN Presents: The Circle Discord  (gelezen 2268 keer)

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
RN Presents: The Circle Discord
« Gepost op: 21-02-2021, 19:11:29 »
Hallo iedereen!

Op de officiële RealityNet Discord gaat binnenkort The Circle van start. Je kunt je nu opgeven tot en met 26 februari.

The wattes?
Op social media kun je zijn wie je wilt en zeggen wat je wilt. Dus wie ben jij als er de winst van de fictieve 100.000 euro op het spel staan? Welkom bij The Circle.

The Circle is een Social Media experiment, welke op tv en Netflix al enkele succesvolle edities heeft gehad. Nu is het de tijd om The Circle naar Discord te brengen. In The Circle praten deelnemers niet face-to-face, maar communiceren ze enkel door The Circle. Profielen worden geüpdate en er worden kleine spelletjes gespeeld om het levendig te houden. Ondertussen hebben de deelnemers alleen contact met elkaar via The Circle. Een maand lang zal The Circle op Discord bestaan, waarna er een winnaar zal zijn. Durf jij het aan?

Deelnemers maken voor deze nieuwe Discord Reality game op de Reality Net Discord een nieuw account aan. Dit account kan een weerspiegeling zijn van hun eigen identiteit, maar het kan ook een zogeheten ‘catfish’ zijn (iemand anders dan je daadwerkelijk bent). Via dit account krijgen ze toegang tot The Circle. Ze stellen een profiel op met een korte tekst, wat basisinformatie en een paar foto’s en zullen met elkaar in contact komen. Dit kan in de algehele circle-chat die soms geopend zal zijn, maar natuurlijk ook in privégesprekken die geopend worden via The Circle. Dit kunnen natuurlijk ook groespgesprekken zijn om zo je bondjes te maken. Leer elkaar kennen en maak nieuwe vriendschappen en blijf zo lang mogelijk in The Circle. Vier feest met elkaar, voltooi kleine spelletjes/opdrachtjes om nog meer over elkaar te weten te komen en wordt de koning(in) van het netwerk!

Maar… pas op! Want een aantal keer worden er nieuwe spelers toegevoegd aan The Circle, maar helaas ook geblokkeerd. Door elkaar te raten zullen er Circle Influencers aangewezen worden die het lot van de deelnemers in handen heeft. Hopelijk ben je goed met ze bevriend…
Tot zover alvast een klein kijkje in wat The Circle is. Natuurlijk vertel ik nog niet alles, want The Circle heeft leuke dingen voor je in petto.

Wil je meedoen of wil je kijken? Kom dan snel naar de RealityNet Discord en doe mee met deze game! (D*N approved!)

« Laatst bewerkt op: 21-02-2021, 19:27:09 door Aurynn »
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RN Presents: The Circle Discord
« Reactie #1 Gepost op: 21-02-2021, 19:22:10 »

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Echt wat leuk!

Trouwens mocht je meer info willen, ik heb een topic gemaakt over het programma in het buitenlandse programma board  ::jaja:: en mocht je een kijkje willen nemen op netflix kan je Amerikaanse, braziliaanse en de franse versie bekijken, en op videobrother.com de Seizoenen van de UK waar het format vandaan komt!  veel succes Alberto!
chipsverslaafde <3

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RN Presents: The Circle Discord
« Reactie #2 Gepost op: 21-02-2021, 19:23:59 »
Leuk! Ik vond het wel een leuke serie. ::ok::
🜃

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: RN Presents: The Circle Discord
« Reactie #3 Gepost op: 22-02-2021, 12:41:35 »
Leuk! Ik vond het wel een leuke serie. ::ok::
Wie weet tot RN Circle dan  ::tandpastasmiley::

En thanks Chipie, komt goed!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: RN Presents: The Circle Discord
« Reactie #4 Gepost op: 25-02-2021, 16:39:50 »
Nog iets meer dan een dag om je in te schrijven! Ik hoop veel van jullie te mogen verwolkomen in The Circle  ::bravo::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!