Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 53368 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De geheimelingen
« Reactie #140 Gepost op: 8-03-2021, 10:02:39 »
Ik vind de aanname dat je je eigen land automatisch het mooist vindt een beetje raar eigenlijk, je ziet toch dat veel Nederlandse mensen ook voor België kiezen? ???

(België heeft ook veel meer variatie aan natuur en mooie steden ::hypocriet:: )
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #141 Gepost op: 8-03-2021, 10:09:16 »
Ik vind meeste stemmen gelden prima. De enige die dan nog gelijk kan worden is NL vs BE.

En eens met Lucy wat betreft de redenatie die niet helemaal klopt. Ik vind heel wat andere landen mooier dan Nederland. Laat België daar nou net weer níet bij zitten  ::hypocriet::

Opvallende antwoorden zijn verder natuurlijk de "geen armen" van Chip en de "geheimeling zijn" van Brtdm  ::vergroot::
My fall will be for you

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #142 Gepost op: 8-03-2021, 10:14:18 »
Ik heb nu even kleuren aangebracht om te kijken wie bij de meerderheid zit. Ik kies als Nederlander ook voor België vanwege de mooie oude gebouwen in de steden.

Wel even benieuwd: weet een geheimeling de opdracht? En moet die dus eerlijk ingevuld zijn?

Ik ga er vanuit van wel natuurlijk, omdat je anders duizend keer reverse psychology kan gebruiken ::rofl::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De geheimelingen
« Reactie #143 Gepost op: 8-03-2021, 10:19:21 »
Ik denk dat de geheimeling zijn of haar opdracht wel weet maar niet dat het per definitie eerlijk is ingevuld
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #144 Gepost op: 8-03-2021, 10:42:53 »
Nou, wachten jullie allemaal op mijn antwoorden? Wat een privilige toch ook. Hier komen mijn antwoorden.

Dilemma 1: Liever geen benen meer (mijn handen komen meer van pas)
Dilemma 2: Art (did someone mention art?)
Dilemma 3: Nederland (specifiek de Waddeneilanden)
Dilemma 4: Vermoord worden (ik ga echt niet iemand anders vermoorden)
Dilemma 5: Liever geheimeling zijn (dan ben je niet zo eenzaam)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #145 Gepost op: 8-03-2021, 10:49:25 »
UPDATE

SpacyColours: Geen benen, Art, België, Iemand vermoorden, Mol zijn
Mitchkox: Geen benen, Art, België, Iemand vermoorden, Mol zijn
Enigma TV: Geen benen, Art, Nederland, Vermoord worden, Mol zijn
Mrchipie: Geen armen, Rik, België, Iemand vermoorden, Mol zijn
Brtdm: Geen benen, Art, Nederland, Iemand vermoorden, Geheimeling zijn
B&W: Geen benen, Art, België, Iemand vermoorden, Mol zijn
Sanmol: Geen benen, Art, Nederland, Vermoord worden, Geheimeling zijn
Lucy: Geen benen, Rik, België, Iemand vermoorden, Mol zijn
Monkeysuncle: Geen benen, Rik, Nederland, Iemand vermoorden, Mol zijn
Swifty: Geen benen, Art, Nederland, Vermoord worden, Mol zijn

Dilemma 1: 9x geen benen, 1x geen armen
Dilemma 2: 7x Art, 3x Rik
Dilemma 3: 5x België, 5x Nederland
Dilemma 4: 7x Iemand vermoorden, 3x Vermoord worden
Dilemma 5: 8x De Mol zijn, 2x Geheimeling zijn

Nou guys... wordt het Nederland of België?
« Laatst bewerkt op: 8-03-2021, 11:41:50 door Mitchkox »

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #146 Gepost op: 8-03-2021, 10:52:10 »
Ik zie dat Mrchipie én Sanmol twee keer niet met de groep eens zijn en beiden kiezen voor België. Zelf koos ik ook voor België, maar is het misschien een idee om toch te kiezen voor Nederland?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #147 Gepost op: 8-03-2021, 10:55:18 »
Ik zie dat Mrchipie én Sanmol twee keer niet met de groep eens zijn en beiden kiezen voor België. Zelf koos ik ook voor België, maar is het misschien een idee om toch te kiezen voor Nederland?

Uhm, ik weet niet alsof je een bril op hebt, maar ik zei toch echt Nederland ::rofl::. België heeft tot zover ik weet geen Waddeneilanden.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De geheimelingen
« Reactie #148 Gepost op: 8-03-2021, 11:09:59 »
In de telling klopt het wel, het is inderdaad 5x BE 5x NL. Maar ik vind het op zich prima om voor NL te gaan.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #149 Gepost op: 8-03-2021, 11:42:34 »
In de telling klopt het wel, het is inderdaad 5x BE 5x NL. Maar ik vind het op zich prima om voor NL te gaan.

Mijn theorie klopt niet meer.

Nu is het 2x anders door Sanmol en 2x anders door Mrchipie.... En allebei een ander land.

Sorry Sanmol. Ik had wel mijn bril op, maar hij was nog niet schoon denk ik ::rofl::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De geheimelingen
« Reactie #150 Gepost op: 8-03-2021, 11:56:49 »
Moeten we er rekening mee houden dat de geheimeling júist tegen de verwachting in antwoordt? Of misschien zelfs liegt in dit topic? Op het eerste oog lijkt het lijstje van hierboven een prima gok, maar dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal. Maar om een eindeloze 'ja maar als dit, dan dat'-discussie te voeren zie ik ook niet zitten, dus laten we er maar vanuit gaan dat de geheimeling de dilemma's naar waarheid heeft beantwoord.  ::rofl::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #151 Gepost op: 8-03-2021, 11:59:26 »
Spacy, Mitch en B&W zijn de enigen zonder afwijkend antwoord en die hebben alle drie België geantwoord. Is dat een reden om het land van de spelleider maar te kiezen?
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #152 Gepost op: 8-03-2021, 12:26:01 »
Spacy, Mitch en B&W zijn de enigen zonder afwijkend antwoord en die hebben alle drie België geantwoord. Is dat een reden om het land van de spelleider maar te kiezen?
Nou, ik vind zelf Nederland mooier hoor  ::rofl::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #153 Gepost op: 8-03-2021, 13:10:44 »
Moeten we er rekening mee houden dat de geheimeling júist tegen de verwachting in antwoordt? Of misschien zelfs liegt in dit topic? Op het eerste oog lijkt het lijstje van hierboven een prima gok, maar dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal. Maar om een eindeloze 'ja maar als dit, dan dat'-discussie te voeren zie ik ook niet zitten, dus laten we er maar vanuit gaan dat de geheimeling de dilemma's naar waarheid heeft beantwoord.  ::rofl::

Ik denk dat de geheimeling eerlijk was met zijn of haar antwoorden, maar in dit topic wil diegene natuurlijk afwijken. Dus misschien dat diegene liegt als het uitkomt. Denk daarbij aan Sanmol die Nederland ipv België koos. Maar er zijn meer voorbeelden.

Ik zou wel voor België willen gaan, als dat goed is dan vind ik Sanmol wel verdacht

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #154 Gepost op: 8-03-2021, 14:05:09 »
@Molfreak Arno:

Moeten de geheime opdrachten zich eigenlijk in dit topic afspelen, of kan dat op het hele forum?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #155 Gepost op: 8-03-2021, 14:16:25 »
@Molfreak Arno:

Moeten de geheime opdrachten zich eigenlijk in dit topic afspelen, of kan dat op het hele forum?
Dat kan zowel hier als buiten dit topic zijn. Ja, zelfs op discord als de geheimelingen daar aanwezig zouden zijn. Wees dus zeer alert want alles kan voor je ogen gebeuren zonder dat je het doorhebt. Maar er zullen meer opdrachten binnen dit topic plaatsvinden dan erbuiten.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #156 Gepost op: 8-03-2021, 14:23:36 »
Ik denk dat de geheimeling eerlijk was met zijn of haar antwoorden, maar in dit topic wil diegene natuurlijk afwijken. Dus misschien dat diegene liegt als het uitkomt. Denk daarbij aan Sanmol die Nederland ipv België koos. Maar er zijn meer voorbeelden.

Ik zou wel voor België willen gaan, als dat goed is dan vind ik Sanmol wel verdacht

Ik snap deze niet helemaal. Waarom is het voor Sanmol verdacht om voor Nederland te gaan?
My fall will be for you

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #157 Gepost op: 8-03-2021, 15:14:53 »
Ik vind het vrij belangrijk om te weten of de geheimeling aan wie dit werd gevraagd wist dat de groep dit moest raden. Dat is een wereld van verschil. Als de geheimeling dat wist, maakt het niet uit wat we doen aangezien je het toch wel kan blijven omdraaien. Anders dacht de geheimeling 'shit' en is andere antwoorden gaan geven zodat diegene niet opvalt als het antwoord straks bekend wordt.

Iets anders: in eerste instantie zou je natuurlijk verwachten dat je je op tijd inschrijft als geheimeling zodat je genoeg tijd hebt voor de geheime opdrachten. Maar de zaak is nu wel veranderd, want het is veel handiger om geheime opdrachten uit te voeren ergens op het forum zonder dat iemand dat associeert met het spel.

Overigens, ik heb nu al last van tunnelvisie ::rofl::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De geheimelingen
« Reactie #158 Gepost op: 8-03-2021, 16:13:42 »
Arno, kun je ons vertellen of de geheimelingen vooraf weten dat hun input een opdracht voor de groep wordt?  ::vergroot::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #159 Gepost op: 8-03-2021, 16:26:46 »
Arno, kun je ons vertellen of de geheimelingen vooraf weten dat hun input een opdracht voor de groep wordt?  ::vergroot::
Ik heb de geheimeling gewoon antwoord gevraagd op de dillemas, zonder meer uitleg.