Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 48015 keer)

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #180 Gepost op: 8-03-2021, 20:33:21 »
Elk goed antwoord levert 2 punten op:

Geen benen = 2 punten
Art = fout
België = fout
Iemand vermoorden = fout
Mol = 2 punten


Eindstand voor vandaag: 4 punten
Groeps pot: 7,5

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #181 Gepost op: 8-03-2021, 20:34:53 »
Das pech 6 punten weg.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #182 Gepost op: 8-03-2021, 20:35:34 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: We hadden dus gewoon simpel moeten denken, maar ja deze opdracht was grote deels gokken.
chipsverslaafde <3

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #183 Gepost op: 8-03-2021, 20:36:21 »
Er is weer flink gemoldgeheimelingd ::)

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #184 Gepost op: 8-03-2021, 20:37:26 »
Er is weer flink gemoldgeheimelingd ::)
::rofl::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #185 Gepost op: 8-03-2021, 20:38:08 »
Brrr en geheimelingen zeker 6 punten vanwege 3 andere antwoorden. En natuurlijk past helemaal niemand in dit precieze profiel  ::ohno::

Zomaar wat observaties:
B&W gooit Nederland er nog even in na de deadline met op zich een redelijke argumentatie. Oprechte deadline-vergissing?
Chip probeert ons van één van de twee goede antwoorden af te praten.
Sanmol maakt België-Nederland gelijk, op het moment dat dat nog de enige beslissing is. Als hen dat niet gedaan had, dan was het sowieso België geworden. Onverdacht?
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #186 Gepost op: 8-03-2021, 20:42:17 »
Brrr en geheimelingen zeker 6 punten vanwege 3 andere antwoorden.
Nee, dat zou te makkelijk zijn voor hun. Ze krijgen andere opdrachten.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #187 Gepost op: 8-03-2021, 20:42:55 »
ik kwam met een theorie niks meer niks minder! Ik had niet gezien dat ze niks wisten ook oops ::schaam::
chipsverslaafde <3

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #188 Gepost op: 8-03-2021, 20:43:46 »
Zomaar wat observaties:
Kan ik daar nog aan toevoegen dat Chip denkt dat 4 personen een meerderheid is ;D

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #189 Gepost op: 8-03-2021, 20:45:43 »
Ik heb de tweede geheimeling 6 namen van oud-mollen gegeven. Hij/zij moest ze van favoriet naar minder favoriete mol rangschikken. Jullie mogen allemaal Jullie zelf verdelen over de antwoorden. bijvoorbeeld: bij elke mol één iemand en bij sommige twee. De personen die zijn verdeeld bij de twee top favoriete mollen van de geheimeling leveren per persoon 2 punten op, De mensen die verdeeld zijn bij een mol op plek 3  van de rangschikking leveren elk 1 punt op. en de anderen leveren 0 punten op. Jullie mogen overleggen maar ik wil tegen morgen avond 18u00 een pm van iedereen waarin ze zeggen welke oud-mol ze kiezen. Let op: ik maak na 18u00 bekend wie welke mol heeft gestuurd dus als je een andere naam stuurt dan afgesproken, Dan komt de rest dat te weten.
De mollen die ik stuurde naar de geheimeling: Margriet, Klaas, Kim, Suzan, Merel en Anne-Marie Jung.

Van 18u00 tot 22u00 kunnen jullie dan morgenavond jullie eerste stem brengen op wie volgens jou een geheimeling is.


« Laatst bewerkt op: 8-03-2021, 20:58:49 door Molfreak Arno »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #190 Gepost op: 8-03-2021, 20:51:11 »
Het lijkt me geen slecht idee dat iedereen een persoonlijke rangschikking maakt. Ik kan wel beginnen:

1. Merel
2. Margriet
3. Suzan
4. Klaas
5. Anne-Marie
(Ik heb het seizoen van Kim niet gezien dus die kan ik nergens neerzetten ::nieuwsgierig::)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #191 Gepost op: 8-03-2021, 20:54:46 »
Eh behalve ik zelf en jij zag ik niemand die er tegen sprak, so dan is er toch een meerderheid


En ik zou niet weer dit gaan doen, anders gaan het net zo mis als de vorige opdracht.

over het algemeen wordt anne marie volgensmij wel als slechtste mol ooit gezien. en kim. een mol. ook.  Dus ik zou een beetje verdelen over wat veel mensen zeggen grote deels.
chipsverslaafde <3

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #192 Gepost op: 8-03-2021, 20:57:07 »
Oeps, sorry mensen, ik dacht dat we tot 21u de tijd hadden. Had een beetje drukke dag vandaag ook nog eens :-[
Maar ik was het wel eens met het rijtje dat is ingeleverd, op België na evt.

Voor morgen hier overleggen hoe we ons verdelen?

Arno, moet er minstens 1 van ons staan bij iedere mol, of mogen we bijv ook allemaal bij 1 of 2 gaan staan?

Ik heb de reeks met Merel niet gezien. De rest vond ik matige mollen, maar Anne-Marie wel echt de slechtste, ik denk dat we daar beter niemand bij kunnen zetten. Waarom staat alleen bij Anne-Marie de achternaam vermeld trouwens?
Keep calm and eat chocolates!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #193 Gepost op: 8-03-2021, 20:58:41 »
Mijn eigen lijstje heb ik gepost op het WidM-forum.

10 Klaas
13 Margriet
15 Merel
18 Susan
19 Kim
20 Anne-Marie
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #194 Gepost op: 8-03-2021, 21:03:17 »

Voor morgen hier overleggen hoe we ons verdelen?

Arno, moet er minstens 1 van ons staan bij iedere mol, of mogen we bijv ook allemaal bij 1 of 2 gaan staan?
Jullie mogen overleggen tot 18u00 morgen maar ik wil tegen dan van iedereen een pm gehad.

Jullie mogen allemaal hetzelfde antwoorden geven of allemaal iets anders of 50/50 of gelijk wat, jullie verdelen jullie hoe jullie ook willen.

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #195 Gepost op: 8-03-2021, 21:04:49 »
ranking:
1. Merel: Leukste mol. Durfde best wel wat met de blokjes voor haar hoofd, ik twijfelde zelf ook nog in de finale. Vooral de laseropdracht waar ze geld wegpakte was leuk.
2. Margriet: Remember her face. Actieve mol die de leiding durfde te nemen. Leuke molacties zoals het museum, het parkeren van de auto's en het geld uit de trein gooien
3. Klaas: Tja Klaas CF Mol... Iedereen herinnert zich het wel :P Maar ik vond Klaas wel echt een hele leuke mol qua acties verder.
4. Susan: Ik vond haar acties mwa want ik kan het niet echt herinneren, ze werd alleen door weinig mensen verdacht zo ver ik kan herinneren. Daarom staat ze bij mij boven Anne-Marie
5. Anne-Marie: Ik denk dat iedereen AM laag heeft staan. Het krijtje is, samen met de klok in het vliegtuig en de leiding nemen in de controleroom van die opdrachten met die lijnen waar ze in beeld gaat staan zijn de enige acties die mensen onthouden

EDIT: Ik kopieerde de lijst van B&W en zag dat ik Kim miste ::schaam::

Anne-Marie gaat naar 6 en Kim komt op 5. Ik kan dat seizoen van Kim niet heel goed herinneren qua molacties. Ik herinner me alleen de autorijschool, Holland Village (leuke opdracht!), die wandeltocht waarbij ze elkaar niet tegen mochten komen en de quiz op school.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2021, 21:09:45 door Mitchkox »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #196 Gepost op: 8-03-2021, 21:09:29 »
En niet kijken en weer je lijstjes posten ::ohno::

Jongens vorige keer ging dit fout, dan doen we dat toch niet weer?

Sowieso zou ik niemand bij kim en anne marie zetten, iknow hoe jullie er over denken?
chipsverslaafde <3

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #197 Gepost op: 8-03-2021, 21:11:05 »
En niet kijken en weer je lijstjes posten ::ohno::

Jongens vorige keer ging dit fout, dan doen we dat toch niet weer?

Sowieso zou ik niemand bij kim en anne marie zetten, iknow hoe jullie er over denken?

Je bent wel verdacht bezig. Je roept eerst armen en dat het niet duidelijk was en wil nu zonder na te denken of ideeën te posten kiezen.

Overigens eens dat Kim en Anne-Marie door niemand gekozen wordt in de top 2 ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #198 Gepost op: 8-03-2021, 21:12:54 »
Eens, Kim en Anne-Marie moeten we niet kiezen.

We zijn met z'n 10-en, doen we 3-3-2-2? 4-3-2-1?
Keep calm and eat chocolates!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #199 Gepost op: 8-03-2021, 21:15:22 »
Eens, Kim en Anne-Marie moeten we niet kiezen.

We zijn met z'n 10-en, doen we 3-3-2-2? 4-3-2-1?

Ik zou gaan voor 4-3-2-1.

1 punt voor Susan (of eventueel Klaas als iemand die hint zwaar vindt tellen) naar mijn mening. Ik denk dat Merel nummer 1 is bij veel mensen.

Ik herinner me Margriet, Merel en Klaas ook beter dan Kim, Susan en Anne-Marie dus die eindigen daarom ook lager bij mij ::rofl::