Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 53323 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #260 Gepost op: 9-03-2021, 19:01:28 »
Nee same  ::rofl:: vond je toen in opdracht 1 echt enorm fanatiek, ben ik ook overigens. daarom ook dat bij de laatste opdracht, want was bang dat het weer in de soep zou lopen. Ja ik vind het nog onwijs moeilijk deze keer. ik kijk nog een beetje naar argumenten van de rest van jullie, ik zelf verdenk Mitch en B&W Mitch om dat hij echt elke keer iedereen lijkt te sturen elke opdracht weer. en B&w ook die gelijk begint over lijstjes etc.

Hebben ern hier een paar ook gezegd om op anne marie te stemmen trouwens?

Chip ik zou alles maar teruglezen. Jij riep inderdaad 'niet stemmen op Anne-marie', maar ik kwam als eerste met het idee om de punten te verdelen over Margriet/Klaas/Merel. Ik stuur omdat ik fanatiek ben en dat heeft deze opdracht veel punten opgeleverd.

Als je alles terugleest en je ziet de uitslag, dan zie je dat ik inderdaad de groep stuur. Maar wel in de goede richting. En ook heb ik aangegeven dat iedereen voor zichzelf mag kiezen, maar dat dat waarschijnlijk punten kost.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #261 Gepost op: 9-03-2021, 19:02:11 »
Ik ga in ieder geval niet op Spacy stemmen, heeft in alle opdrachten eigenlijk best wel veel goed gedaan. Kwam ook als eerste met de juiste verwoording van de twist naar voren.

EnigmaTV is wel gestegen op mijn verdachtenlijstje. Heeft twijfels bij de twist van chipie, en komt 9 seconden voor de deadline met een half goed antwoord.
Bij de dilemma's kan ik weinig over hem zeggen, zit gewoon in het midden (waar ik de geheimeling ook verwacht)
Bij de voorkeuren lijkt hij niet erg aan te moedigen om op klaas te gaan. Hij zegt er kort wel wat van dat hij door de hintfaal wel meer verdiend, maar doet hier niks mee met de (stemadvies) overzichten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #262 Gepost op: 9-03-2021, 19:07:43 »
Dat is ook het lastige met die opdrachten voor 1 geheimeling.
Vanaf nu zal ik melden wat de geheimelingen weten en niet. Want bij widm, weet de mol meestal alles over de opdrachten. Ik zal de geheimelingen niet altijd alles vertellen maar ik vertel jullie Vanaf nu wat de geheimelingen weten.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #263 Gepost op: 9-03-2021, 19:10:02 »
Ik stem in ieder geval (nog) niet op Brtdm die bijdraagt bij het spel. Mrchipie valt mij zo aan en doet vreemd, als geheimeling gekke keuze dus ook hem kies ik niet.

Ik ga zelf voor nu voor Ycaris. Maar ik stem nog niet definitief. Ook al hou ik je graag in het spel, vond ik persoonlijk de actie van Swifty erg vreemd

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #264 Gepost op: 9-03-2021, 19:24:14 »
Vreemd ::) Ik kwam met de twist als eerste en kwam gelijk met een betere optie om te doen en anne marie en kim niet te doen omdat ze toch altijd laatste staan overall, en dan doe ik vreemd? oke duidelijk.

chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #265 Gepost op: 9-03-2021, 19:26:24 »
Vreemd ::) Ik kwam met de twist als eerste en kwam gelijk met een betere optie om te doen en anne marie en kim niet te doen omdat ze toch altijd laatste staan overall, en dan doe ik vreemd? oke duidelijk.

Dat vreemd doen ging over de armen en dergelijke. Jouw theorie om Kim en Anne-Marie uit te sluiten was goed. Nogmaals: lees het terug en ik bevestig letterlijk dat ik het met je eens was toen je dat zei ::bravo::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De geheimelingen
« Reactie #266 Gepost op: 9-03-2021, 19:27:11 »
Ik ga in ieder geval niet op Spacy stemmen, heeft in alle opdrachten eigenlijk best wel veel goed gedaan. Kwam ook als eerste met de juiste verwoording van de twist naar voren.

EnigmaTV is wel gestegen op mijn verdachtenlijstje. Heeft twijfels bij de twist van chipie, en komt 9 seconden voor de deadline met een half goed antwoord.
Bij de dilemma's kan ik weinig over hem zeggen, zit gewoon in het midden (waar ik de geheimeling ook verwacht)
Bij de voorkeuren lijkt hij niet erg aan te moedigen om op klaas te gaan. Hij zegt er kort wel wat van dat hij door de hintfaal wel meer verdiend, maar doet hier niks mee met de (stemadvies) overzichten.

- De twist dat de geheimelingen al gekozen waren leek me onwaarschijnlijk, aangezien er gevraagd werd naar wie het wilde zijn. Achteraf dus een overbodige vraag, maar ik twijfelde daardoor wel. Toen de avatar van Arno veranderde in de hint, was het uiteraard onomstotelijk. Verder: als geheimeling zou je de vermelding van de juiste twist weglaten, zeker als je ‘m last minute nog post in het topic. Ik zou dan niet riskeren de volle punten te scoren op die manier.
- Bij de Mol-vraag was mijn verwachting niet dat Klaas op 1 zou staan. Kan er lang en kort over praten, maar de laatste keer dat ik keek/reageerde ging de discussie vooral over Merel en Margriet. Het feit dat ik Klaas niet in het overzichtje zette, was omdat ik verwachtte dat veel mensen toch voornamelijk de hintfaal aan hem koppelen en hem daardoor lager waarderen. Vandaag niet meer kunnen kijken, dus vandaar dat ik me niet meer actief heb bemoeid met de keuze voor Klaas.

Mijn verdenkingen gaan voor nu uit naar de mensen die onduidelijkheid zaaiden over wie nou voor België of Nederland koos en die opperden om de Mol-vraag individueel te doen. Op wie ik ga stemmen moet ik echter nog even kijken.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #267 Gepost op: 9-03-2021, 19:28:53 »
Chippie was te laat omdat hij te laat wakker was.  Hij stuurde mij net te laat de naam van merel.
Ik wil niet te streng zijn.
Maar Merel levert chippie 1 punt op inplaats van 2.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #268 Gepost op: 9-03-2021, 19:30:01 »
Chippie was te laat omdat hij te laat wakker was.  Hij stuurde mij net te laat de naam van merel.
Ik wil niet te streng zijn.
Maar Merel levert chippie 1 punt op inplaats van 2.

Ok Chip dus waarschijnlijk geen geheimeling  ::vergroot::
My fall will be for you

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De geheimelingen
« Reactie #269 Gepost op: 9-03-2021, 19:30:46 »
Of “antwoord te laat” was een geheime opdracht...

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #270 Gepost op: 9-03-2021, 19:32:54 »
Dat vreemd doen ging over de armen en dergelijke. Jouw theorie om Kim en Anne-Marie uit te sluiten was goed. Nogmaals: lees het terug en ik bevestig letterlijk dat ik het met je eens was toen je dat zei ::bravo::
Oke dan leg ik dat nog ene keertje uit. Ik vertelde het niet vanuit mezelf maar vanuit wat zouden hun doen. Iedereen koos benen en daarom koos ik armen want dat zou je niet easy kiezen. maar ik wist dus niet wat hun wel of niet wisten. maar ik zelf zou ook voor benen kiezen zei ik toen ook.

Dus hier mijn lijstje.

Benen
Art
nederland
iemand vermoorden
mol
 ::zwaai::

en really guys... en hoe is antwoord te laat een opdracht. ik stuurde 5 over 6 een pm naar Arno! Enigma het onder de bus gooien hoeft niet ::trots::
chipsverslaafde <3

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De geheimelingen
« Reactie #271 Gepost op: 9-03-2021, 19:36:02 »
Haha, je weet maar nooit. Wij weten niet wat voor opdrachten de geheimelingen krijgen. Sorry voor de (waarschijnlijk) onnodige verdachtmaking  ::vergroot::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #272 Gepost op: 9-03-2021, 19:38:08 »
Gelukkig pleiten ook veel dingen me vrij, maar is goed! Moeten we hier trouwens zeggen op wie we gaan of via pm?
chipsverslaafde <3

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #273 Gepost op: 9-03-2021, 19:40:53 »
Gelukkig pleiten ook veel dingen me vrij, maar is goed! Moeten we hier trouwens zeggen op wie we gaan of via pm?

Volgens mij alleen per pm

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #274 Gepost op: 9-03-2021, 19:57:23 »
Volgens mij alleen per pm
Klopt, of via discord. Maar enkel naar mij sturen en zeker niet in openbaar.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #275 Gepost op: 9-03-2021, 21:06:43 »
Jullie hebben nog een uur. Ik mis nog 3 stemmen.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #276 Gepost op: 9-03-2021, 21:53:42 »
Ik op dit moment:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik vind het stiekem wel duidelijk dat Enigma een geheimeling is, want hij werkte bij elke groepsopdracht tegen en het correcte antwoord op de dilemma’s vind ik best goed passen bij wat Enigma zou antwoorden. Als geheime opdracht kan het zijn dat hij veel puntjes moet gebruiken...

Verder vind ik niet zo veel spelers verdacht, ik zie nu monkeysuncle als tweede geheimeling, maar er staan ook nog een aantal spelers op ‘neutraal’.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: De geheimelingen
« Reactie #277 Gepost op: 9-03-2021, 21:55:32 »
Ik op dit moment:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik vind het stiekem wel duidelijk dat Enigma een geheimeling is, want hij werkte bij elke groepsopdracht tegen en het correcte antwoord op de dilemma’s vind ik best goed passen bij wat Enigma zou antwoorden. Als geheime opdracht kan het zijn dat hij veel puntjes moet gebruiken...

Verder vind ik niet zo veel spelers verdacht, ik zie nu monkeysuncle als tweede geheimeling, maar er staan ook nog een aantal spelers op ‘neutraal’.

Wacht even. Welke groepsopdracht werkte ik ook alweer tegen? Volgens mij was ik degene die in ieder geval nog een kléin beetje heeft geprobeerd om de twist die telkens van tafel geveegd werd in de laatste post te verwerken. En volgens mij was ik degene die niet individueel de laatste vraag wilde doen, om nog enigszins sturing in het groepsresultaat te behouden? En bij die dilemma's noemde ik volgens mij gewoon de goede antwoorden in mijn post, waarna anderen er weer overheen gingen walsen?
« Laatst bewerkt op: 9-03-2021, 22:01:27 door Enigma TV »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #278 Gepost op: 9-03-2021, 21:59:53 »
De eerste, omdat je daar de correcte vondst van Chipie tegenspreekt en bij een andere (verkeerde) optie van Brtdm noemt dat dat het goede antwoord is.
De tweede ook, omdat je plotseling nationaliteiten erbij gaat halen, terwijl dat niet de vraag was. Verder vind ik dat de correcte antwoorden wel verdacht veel op jouw antwoorden lijken, met als enige verschil Rik/Art, maar dat is natuurlijk makkelijk te liegen.



Ik was nog vergeten te zeggen waarom ik geen logische keuze zou zijn als geheimeling: de geheimelingen zijn dus al gekozen voor dit topic werd geopend maar ik heb daarvoor bijna 2 maanden niks op dit forum gepost. Het lijkt me niet logisch dat Arno mij dan zou benaderen om mee te doen met zijn spel en de hoofdrol op me te nemen.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #279 Gepost op: 9-03-2021, 22:01:51 »
Anderzijds is het dan ook opvallend dat je ineens meedoet en post toch?