Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 53421 keer)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #480 Gepost op: 11-03-2021, 21:51:03 »
En nu op zoek naar die ene geheimeling  ::vergroot::

My fall will be for you

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #481 Gepost op: 11-03-2021, 21:51:32 »
Goed gedaan allemaal ::joehoe::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #482 Gepost op: 11-03-2021, 21:55:19 »
Dankuwel voor de complimentjes trouwens  ::bravo::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #483 Gepost op: 11-03-2021, 21:58:44 »


Goed gedaan jongens, maar uhh wie is die geheimeling dan? Mag wel iets meer zijn best doen.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #484 Gepost op: 11-03-2021, 22:01:25 »
Ja, wie zou dat nou zijn?
Sky might be falling but remember you can fly

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #485 Gepost op: 11-03-2021, 22:03:17 »
Geen idee weet jij het SpacyColours?
My fall will be for you

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #486 Gepost op: 11-03-2021, 22:07:26 »
Ja, wie zou dat nou zijn?



Ben jij het SpacyColours?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #487 Gepost op: 11-03-2021, 22:09:27 »
Molfreak Arno en Rik: ‘Wie... Is... De Geheimeling?

Dat ziet u volgende week’

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #488 Gepost op: 11-03-2021, 23:32:26 »
Hier wil ik wel iets over zeggen. Ik zat vorige ronde op Sanmol en die is zeker nog één van mijn verdachten, maar inmiddels is Lucy ook bij mij in het vizier gekomen. Niet alleen probeert ze ons regelmatig van het rechte pad af te krijgen, ook viel me op dat haar laatste post op 24 februari was (kennen we die datum niet ergens van   ::vergroot::) en daarna pas weer op het moment dat ze zich voor dit spel inschrijft. Alsof ze de opdracht heeft gekregen die periode niets te posten.
Hoe denken jullie hierover?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #489 Gepost op: 11-03-2021, 23:38:42 »



Dat hebben weer goed gedaan 8)

En omg goed dat je het hoorde  ycaris, ik dacht toen ik het hoorde ook heey klinkt een beetje als kermit, maar die gaat toch niet in een -pak want pop. haha ::bravo::



chipsverslaafde <3

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #490 Gepost op: 12-03-2021, 08:18:01 »
Jullie hebben dus vandaag tot 21u00 om te stemmen op wie jou geheimeling is.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #491 Gepost op: 12-03-2021, 09:09:20 »
Voor mij gaat het ook tussen Lucy en Sanmol. Denk sowieso dat het met deze opdrachten lastig te mollengeheimelingen voor ze is, omdat de groep fanatiek en zelfcorrigerend is.

Als het puur om acties gaat vind ik Sanmol iets verdachter, omdat hen de dilemma's tot het allerlaatst bewaarde om de beslissende stem te hebben, maar wel direct Kim benoemde en vastlegde. Sanmol lijkt de verdachtmakingen ook niet heel erg te vinden en daarin zelfs een beetje uit te dagen, vind ik wel mooi gewaagd spel. Wel dook hen direct op de keuze voor Arno toen Ycaris dat noemde.

Lucy probeerde ons bij Klaas weg te houden (mening over Klaas kan natuurlijk prima kloppen  ;D ), alhoewel ze ook Spacy wilde behoeden voor een 0-punter. Bij de personages heeft ze Eva ondersteund en bij de vierde nog halfslachtig het naar een vrouwenstem willen leiden.

Wat voor mij nog het meest tégen Lucy spreekt is de discussie rondom de deadlines. Als Lucy Geheimeling zou zijn, dan zou ze m.i. scherper zijn op dat soort zaken en waarschijnlijk ook intensiever contact hebben met Arno.
My fall will be for you

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De geheimelingen
« Reactie #492 Gepost op: 12-03-2021, 10:21:09 »
Ik heb volgens mij meteen gezegd dat het inderdaad ook prima een man kon zijn. Het klonk voor mij de eerste keer luisteren gewoon als een lagere vrouwenstem.

Ik heb nauwelijks tijd om hier überhaupt mee te denken / posten, laat staan te geheimelingen. Ik heb ook helemaal geen rare dingen / opdrachten gepost, afgezien van dat ik blijkbaar op 24 februari iets gepost heb. Ik was helemaal niet van plan om mee te doen maar in een impuls toch wel gedaan, that’s all.

Ik vind Sanmol verdacht en dat heb ik ook al eerder gezegd. De kleine tekst en de rare onsamenhangende posts af en toe zijn de belangrijkste redenen, en hun poging tot verdachtmaking van Mitch.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2021, 11:02:36 door Lucy »
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #493 Gepost op: 12-03-2021, 10:22:29 »
Ik leg de hints naar the masked singers nog even uit voor de geïnteresseerden.

De mol: klaas van kruistum
Als je hoort wie ik ben zou je misschien kunnen denken dat ik religieus ben, dat ben ik zeker niet want ik kan best wel liegen. vanKRUIStem en goed in liegen want oud-mol
Je zou mij eigenlijk kunnen kennen van veel dingen want ik kan best wel veel. klaas kan alles Ik kan bijvoorbeeld goed peren stoven. fake zin Ik ga nog niet teveel verklappen zodat jullie niet meteen weten wie ik ben, been there done that. de kloosterhint

De trol: Laura Tessoro
Heey, trollen zijn soms enge wezens maar ik ben echt een schat. ze sprak de stem in van de hoofdpersonage in de film trolls en tesorro betekent "schat" Trouwens, over enge wezens gesproken, mijn ex is ook best een eng wezen maar met goede bedoelingen hoor. haar ex is giovani Kemper en hij speelt de wolf in de serie "nachtwacht" Jullie wisten waarschijnlijk wel dat ik kan zingen maar heb je mij al horen rappen? nou ja, ze zingt als beroep Wat Trouwens ook niet veel mensen weten is dat ik even bij een bekende Famille hoorde, nog voor ik zelf echt bekend werd. voor ze bekend was speelde ze ongeveer een jaar een kleinerol in de Vlaamse soap "familie" Vooral mijn zus is zeer bekend. fake hint

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #494 Gepost op: 12-03-2021, 10:39:18 »
Ik vind Sanmol verdacht en dat heb ik ook al eerder gezegd. De kleine tekst en de rare onsamenhangende posts af en toe zijn de belangrijkste redenen, en zijn poging tot verdachtmaking van Mitch.

Ik vind Sanmol ook verdacht hoor, maar ik vind het verdacht maken van mij juist heel raar als geheimeling. Of ik mis iets? Ik werk bij elke opdracht mee, kom met de goede oplossingen of gedachtegang. En ja ik ben misschien sturend maar tot nu toe juist naar de goede dingen. Waarom zou een geheimeling dan op iemand sturen die niet verdacht is? Natuurlijk is het slim om iemand weg te spelen die tot nu toe veel punten binnenhaalt, maar als ik dan inderdaad niet de geheimeling blijk: dan wordt Sanmol helemaal verdacht ::jaja::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #495 Gepost op: 12-03-2021, 10:44:36 »
Personage 3: lieven Scheire
Het konijn:
Haha jullie weten nog niet wie ik ben hé, maar ik wel want ik weet heel veel. hij is een wetenschapsnerd en won ooit de slimste mens. Ik presenteer nu graag maar vroeger speelde ik mee in sketches. hij speelde vroeger mee in sketchprogramma's. Ik speelde bijvoorbeeld al eens de koning. fake hint. In België kennen ze mij als hulpje die uitlegt hoe mensen kunnen ontsnappen en in Nederland kennen ze mij juist als iemand die veel probeerde te ontsnappen. hij geeft vaak uitleg van hoe bepaalde dingen in de Escaperooms van de code van Coppens Haha kan je mij nog volgen? hij presenteerde een programma genaamd kan iedereen nog volgen.

Cupido: Linda De Mol
Hallo iedereen, ik doe mee aan dit spel om mijn land te verdedigen want ik houd echt van mijn land. "ik hou van Holland". Ik ga al een tijdje mee. ze is al een wat oudere tv-gezicht. Daar maakte ik ook een programma over. "oh, wat een jaar!". Ik heb dan ook connecties met veel mensen waaronder een ander personage die hier vandaag aanwezig is. [b"]De Mol"⁸[/b] Ik ga nu voor jullie zingen want ik ben wel bekend met de stem. fake hint

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #496 Gepost op: 12-03-2021, 10:51:42 »
Ik vind Sanmol ook verdacht hoor, maar ik vind het verdacht maken van mij juist heel raar als geheimeling. Of ik mis iets? Ik werk bij elke opdracht mee, kom met de goede oplossingen of gedachtegang. En ja ik ben misschien sturend maar tot nu toe juist naar de goede dingen. Waarom zou een geheimeling dan op iemand sturen die niet verdacht is? Natuurlijk is het slim om iemand weg te spelen die tot nu toe veel punten binnenhaalt, maar als ik dan inderdaad niet de geheimeling blijk: dan wordt Sanmol helemaal verdacht ::jaja::

Je pijlen op een specifiek iemand richten en daarop doorgaan kan best een wolvengeheimelingen-tactiek zijn. Ik zou me er niet te druk over maken, in dit spel zijn er nou eenmaal verraders aanwezig en tenzij je onomstotelijk kunt vaststellen dat je (nu) geen geheimeling bent, kan je verdacht worden. Ycaris richtte ook al even een pijltje op mij een aantal posts terug, evenals B&W.

Dat wordt straks nog veel leuker wanneer we de laatste geheimeling elimineren, dan kan weer ieder van ons het worden.  ::tandpastasmiley::
My fall will be for you

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #497 Gepost op: 12-03-2021, 10:57:14 »


Jongens,

Jullie hebben het allemaal fout. Ik ben het namelijk echt niet. Probeer ik een keer mijn best te doen om geld in de pot te halen word het alsnog niet gewaardeerd. Voor mij zijn er nog maar twee verdachten mogelijk: Lucy en B&W. Eerst dacht ik dat Mitchkox een mogelijke verdachte was, maar die was zo grillig tegen mij dat ik hem niet meer verdacht.

B&W verdenk ik vanaf het begin al. Gelijk voordat we opdracht 1 deden begon B&W al iedereen te begroeten met een he-allo (Hey of Hallo). Letterlijk iedere persoon die zichzelf had opgegeven na B&W. BAM - eerste opdracht als geheimeling voldaan. Daarna edite B&W een oud- bericht met "...". Waarom zou je die niet gaan verwijderen als het toch geen inhoud had? BAM - tweede opdracht voldaan. Heel snel moest ik even mijn inspector gadget bril opzetten en kwam ik erachter dat B&W telkens net te laat was met een opdracht. Potentiële opdracht numero tres. BAM! Verdacht hoor. Ik wil wel eens horen van B&W waarom ie een post heeft geëdit naar "...", want dat vind ik heel erg onlogisch.

Lucy vind ik verdacht, want het is Lucy. Eerst zeggen dat het okay is dat ik Kim een goede mol vind, en daarna opeens een totale andere mening hebben als het puntje bij paaltje aan komt. Is dit Lucy haar gedrag of speelt ze een spel in een spel - als geheimeling.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De geheimelingen
« Reactie #498 Gepost op: 12-03-2021, 11:07:02 »
Ik kan niet terugvinden dat ik gezegd zou hebben dat je Kim een goede mol mocht vinden, kun je dat even citeren?

Ik heb wel gezegd dat meningen kunnen veranderen, maar dat neemt niet weg dat het verdacht is om Kim te stemmen aangezien de algemene consensus niet is dat zij nou een goede mol is, volgens de verschillende polls.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #499 Gepost op: 12-03-2021, 11:17:43 »
Ik heb wel gezegd dat meningen kunnen veranderen, maar dat neemt niet weg dat het verdacht is om Kim te stemmen aangezien de algemene consensus niet is dat zij nou een goede mol is, volgens de verschillende polls.

En ik vond haar wel een goede mol. Dat is mijn mening. Ik vind het gewoon verdacht hoe je eerst zegt dat ik niet verdacht ben en opeens als jouw naam word genoemd gooi je mij onder de bus. Ik ben echt geen geheimeling, maar dat zien jullie straks wel als jullie allemaal voor mij kiezen onder het mom van san-o-visie. Ik kan in ieder geval mr.chipie vrijpleiten. Die was echt aan het slapen toen 'ie te laat was met stemmen ::zwaai::.