Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 53422 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De geheimelingen
« Reactie #500 Gepost op: 12-03-2021, 11:19:41 »
Je moet wel goed lezen Sanmol.
Ik heb nooit gezegd dat jij niet verdacht bent en stop even met mij woorden in de mond te leggen. Het enige wat ik heb gezegd is dat je mening kan veranderen.

Ik heb ruim vóór mijn naam genoemd werd al gezegd dat ik jou verdacht vond ::zwaai::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #501 Gepost op: 12-03-2021, 13:08:59 »
Wauw, alweer wordt er geprobeerd de stemming naar mij te sturen. Ik vind het vreemd, want ik ben van mening dat ik de opdrachten goed heb gedaan, afgelopen opdrachten nog door Lieven Scheire en Evi Hanssen te vinden. Ik denk dat ik toch wel twee derde van de deelnemers achter me laat als we kijken hoeveel punten iedereen heeft verdiend voor de groep.

Ik benoem dan maar de personen die voor mij verdacht zijn. Ik twijfel tussen Mitchkox en monkeysuncle, maar ik neig steeds meer naar de eerste. Sanmol vond ik aan het begin verdacht, nu niet meer zo, ik denk dat Sanmol het als geheimeling compleet anders aan zou pakken. In dat kleine lettertype is vragen om verdenkingen natuurlijk.

Jongens,

Jullie hebben het allemaal fout. Ik ben het namelijk echt niet. Probeer ik een keer mijn best te doen om geld in de pot te halen word het alsnog niet gewaardeerd. Voor mij zijn er nog maar twee verdachten mogelijk: Lucy en B&W. Eerst dacht ik dat Mitchkox een mogelijke verdachte was, maar die was zo grillig tegen mij dat ik hem niet meer verdacht.

B&W verdenk ik vanaf het begin al. Gelijk voordat we opdracht 1 deden begon B&W al iedereen te begroeten met een he-allo (Hey of Hallo). Letterlijk iedere persoon die zichzelf had opgegeven na B&W. BAM - eerste opdracht als geheimeling voldaan. Daarna edite B&W een oud- bericht met "...". Waarom zou je die niet gaan verwijderen als het toch geen inhoud had? BAM - tweede opdracht voldaan. Heel snel moest ik even mijn inspector gadget bril opzetten en kwam ik erachter dat B&W telkens net te laat was met een opdracht. Potentiële opdracht numero tres. BAM! Verdacht hoor. Ik wil wel eens horen van B&W waarom ie een post heeft geëdit naar "...", want dat vind ik heel erg onlogisch.
Sanmol, meid, ik moest dit even drie keer lezen voordat ik begreep wat je überhaupt probeert te zeggen. Dit slaat natuurlijk nergens op ::)
- Nummer 1 klopt niet, ik heb nergens ‘he-allo’ gezegd, waar haal je dit vandaan?
- Nummer 2, ik heb de tekst nog die er stond, zeg maar als je het wil zien. Op zich was het gek om die hele post weg te halen, want anders zien mensen de conversatie beginnen met “je kan dit bericht beter weghalen” ipv een leeg bericht wat verwarring oplevert.
- Nummer 3, ik zag oprecht de tijd pas nadat ik het bericht had geplaatst. Maar daar zal je nooit van kunnen overtuigen helaas. Tenzij jullie me eruit stemmen en zien dat ik geen geheimeling ben, maar dat is voor mij niet bepaald ideaal.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #502 Gepost op: 12-03-2021, 14:16:34 »
Volgens mij halen sommigen dit spel een beetje te veel door de war met Wie is de Mol?

In dat spel kan je er baat bij hebben om jezelf verdacht te maken, in dit spel niet.

Dus op het moment dat iemand in dit topic regelmatig op compleet willekeurige momenten van lettergrootte verandert, is diegene óf een Geheimeling, óf een kandidaat die we liever kwijt dan rijk zijn omdat diegene daarmee een stoorzender vormt.

En het is ook geen ramp als degene die we wegstemmen niet een Geheimeling blijkt te zijn, want anders wordt er toch wel een nieuwe aangewezen. (enige nadeel zou kunnen zijn dat diegene Vertrouweling wordt)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #503 Gepost op: 12-03-2021, 14:36:54 »
Dus op het moment dat iemand in dit topic regelmatig op compleet willekeurige momenten van lettergrootte verandert, is diegene óf een Geheimeling, óf een kandidaat die we liever kwijt dan rijk zijn omdat diegene daarmee een stoorzender vormt.

Ik type altijd in willekeurige lettergrootte. Als je mij niet geloofd moet je maar de weerwolven potjes gaan terug lezen. De dvd's liggen in de villa dáágh.

Dit is de manier waarop ik praat en als je dat niet gezind is, dan stem je maar op mij. Ik ga niet mijn spreektaal aanpassen, omdat madame de pompadour een beetje smetvrees heeft van een lettertype groter dan 12p. Zoals ik zei doe ik erg mijn best om punten binnen te halen, maar ik kan er ook niks aan doen dat iedereen last heeft van San-o-visie. Ik blijf erachter staan dat ik Kim wel een goede mol vond. Oh, en het is wel degelijk handig om de geheimelingen eruit te stemmen, want zo verlaag je het x aantal punten wat ze per geheime opdracht kunnen verdienen. Minder geheime opdracht punten = een makkelijkere finale voor ons.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #504 Gepost op: 12-03-2021, 14:38:06 »
Ik benoem dan maar de personen die voor mij verdacht zijn. Ik twijfel tussen Mitchkox en monkeysuncle, maar ik neig steeds meer naar de eerste. Sanmol vond ik aan het begin verdacht, nu niet meer zo, ik denk dat Sanmol het als geheimeling compleet anders aan zou pakken. In dat kleine lettertype is vragen om verdenkingen natuurlijk.

En waarom ben ik dan verdacht? Want je roept nu twee namen zonder verdere uitleg

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #505 Gepost op: 12-03-2021, 14:50:57 »
Ik type altijd in willekeurige lettergrootte. Als je mij niet geloofd moet je maar de weerwolven potjes gaan terug lezen. De dvd's liggen in de villa dáágh.

Dit is de manier waarop ik praat en als je dat niet gezind is, dan stem je maar op mij. Ik ga niet mijn spreektaal aanpassen, omdat madame de pompadour een beetje smetvrees heeft van een lettertype groter dan 12p.
Kan je in elk geval even doen alsof je respect voor me hebt? Dat doe ik ook bij jou. Thanks. :-*

Ik had de laatste pagina's van jouw postgeschiedenis doorgespit en het viel me op dat je het alleen in dit topic deed en niet daarbuiten, dus vandaar dat ik denk dat dit een geheime opdracht zou kunnen zijn. Als je het niet erg vindt ga ik niet je berichten van een jaar terug ook nog helemaal doorlezen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #506 Gepost op: 12-03-2021, 15:12:01 »
Kan je in elk geval even doen alsof je respect voor me hebt? Dat doe ik ook bij jou. Thanks. :-*

Ik probeer vooral mijzelf te zijn voor een keer. Ik weet dat ik niet iedereen hun cup of tea ben. Jouw post refereert naar mij als "stoorzender", en dat vind ik gewoon niet heel erg aardig gezien dit is altijd hoe ik praat. Ik probeerde het nog op een lichte komische manier te brengen, maar gezien de boodschap niet duidelijk is: ik doe mee voor mijn plezier en heb geen zin in persoonlijke dingen.  Zoals ik al zei: als je mij niet mag, dan stem maar op mij. Het maakt mij echt niet uit.

En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen, want ik heb geen zin in geforceerde drama.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #507 Gepost op: 12-03-2021, 15:19:12 »
Spacy triggert me wel trouwens, zou er niet ook een Vertrouweling moeten zijn na stemronde 1? Hoop dat het voordeel gunstig was  ???
My fall will be for you

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De geheimelingen
« Reactie #508 Gepost op: 12-03-2021, 15:21:50 »
Ik probeer vooral mijzelf te zijn voor een keer. Ik weet dat ik niet iedereen hun cup of tea ben. Jouw post refereert naar mij als "stoorzender", en dat vind ik gewoon niet heel erg aardig gezien dit is altijd hoe ik praat. Ik probeerde het nog op een lichte komische manier te brengen, maar gezien de boodschap niet duidelijk is: ik doe mee voor mijn plezier en heb geen zin in persoonlijke dingen.  Zoals ik al zei: als je mij niet mag, dan stem maar op mij. Het maakt mij echt niet uit.

En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen, want ik heb geen zin in geforceerde drama.

Als jezelf zijn betekent dat je mensen respectloos moet behandelen, moet je misschien eens nagaan of je jezelf wel wil zijn.



Ik zou niet weten wie dan nu de Vertrouweling is, of wat het voordeel is. Misschien had iemand info gekregen over de opdracht?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #509 Gepost op: 12-03-2021, 17:34:03 »
Laten we het leuk houden!

Ik zelf verdenk Lucy ook best erg, vrouw  zeggen terwijl het duidelijk een mannenstem was en heel erg sturen!

chipsverslaafde <3

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #510 Gepost op: 12-03-2021, 17:43:23 »
De gans: Evi Hansen
Ik behoor tot een grote familie waar sommige van de andere personages van the masked singerforum editie ook bij horen. De wie is de mol? familie! Ik klink nu misschien niet toonvast maar ik heb al zowel in Nederland en België bewezen dat ik goed kan zingen. ze zong in it takes 2 en voor rode neuzendag. 'S morgens zie ik er helemaal anders uit dan in de rest van de dag. Fake hint. Ik heb ook ooit een vogel proberen te vangen maar het is me niet gelukt. De mol van haar seizoen was Merel. En ik ben meter van iets wat je misschien doet denken aan een clown. Ze is meter van rode neuzendag, dat is iets dat zich inzet voor de jeugd met problemen


De dokter: Eva Van Der Gucht.
Je kunt mij zowel kennen als vlaming en als een Nederlandse. ze is zowel actrice in België,  als Nederland.  En ze spreekt zowel vloeiend Vlaams, als Vloeiend Nederlands. Ik ben echt een gezellige vrouw en ik weet ook wel wat af van seks. Ze speelde Dokter Bea, inderdaad de Vlaamse dokter corrie. Sinterklaas heeft mij niet graag want hij duwde mij ooit van een dak af. Fake hint! Ik heb ook al eens een spel gespeeld met het konijn. ze zat ik the big escape samen met Lieven Scheire. Je kan mij ook misschien kennen als Gunna, Ina en Sandra. Dit zijn rollen die ze speelde


Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #511 Gepost op: 12-03-2021, 17:55:32 »
De presentator: Molfreak Arno
Ik ben een echte presentator, ik heb zelfs mijn eigen talkshow. Jammergenoeg een fake hint maar zeg nooit nooit! Ik ben ook een echte detective. Ik zit op dit forum en fan van de mol. Veel mensen noemen mij ook gek, dat vind ik niet erg want zo noem ik mezelf ook vaak. Gek is in het Engels vertaald, Freak! Ik kan echt veel, acteren, presenteren en zingen. Beetje lame over mezelf te zeggen maar ja, ik kan het allemaal. Bovendien, als je vragen hebt voor mij, ik kan ze snel beantwoorden voor jullie.  Ik ben jullie presentator van dienst en beantwoord dus jullie vragen over dit spel.

(Nogmaals bedankt voor de complimentjes, ik was echt ontroerd om te horen dat jullie het goed vonden)

Kip: Jandino Asporaat
Net als de kip ben ik 1 van de grappigere dieren in mijn vak. Hij is een comedian Bij mij bestaat er geen enkel taboe. Fake hint! Wist je trouwens dat kippen 1 van de eerste dieren waren? Er zouden blijkbaar ooit kip-dinos geleefd hebben. DINO's! Ik heb ook iets gemeen met churendi Martina. Churendi speelde de DINO in the masked singer en ze zijn allebei kaal Ik heb ook 2 kuikentjes. Hij heeft 2 dochters.

Dit waren alle hints uitgelegd, ik vond deze opdracht in ieder geval fantastisch.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #512 Gepost op: 12-03-2021, 18:23:18 »
Dit waren alle hints uitgelegd, ik vond deze opdracht in ieder geval fantastisch.
Ik vond hem ook heel leuk! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #513 Gepost op: 12-03-2021, 20:16:47 »
Topopdracht, Arno  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Misschien iets te gemakkelijk voor ons superteam  ::zon::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #514 Gepost op: 12-03-2021, 22:24:04 »
Er is weer een afvaller.
Maar wie?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar komen we deze keer weer te weten of deze persoon een geheimeling was?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #515 Gepost op: 12-03-2021, 22:28:42 »
Jammer Sanmol  ::hug::
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #516 Gepost op: 12-03-2021, 22:47:53 »
Oke Lucy en spacy stijgen.. Arme Sanmol, leuk dat je meedeed  ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #517 Gepost op: 12-03-2021, 23:31:36 »
Het maakt niet uit hoevaak ik zeg dat ik het niet ben, er zijn altijd wel een paar mensen die last blijven hebben van San-o-visie. Ik was het in ieder geval niet. Goed gedaan Geheimeling om iedereen te overtuigen om op mij te gaan stemmen.

Dit is in ieder geval mijn laatste bericht voor een tijdje, want ik moet even onder de grond duiken in verband met andere verplichtingen  ::vergroot::.

Oh en nog één laatste ding:

KIM PIETERS WAS WEL DEGELIJK EEN GOEDE MOL GEHEIMELING!!1!1!!.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De geheimelingen
« Reactie #518 Gepost op: 13-03-2021, 04:07:30 »
Oke Lucy en spacy stijgen.. Arme Sanmol, leuk dat je meedeed  ::hug::

:’)

Goede tactiek als geheimeling ja, uitgebreid iemand verdacht maken die het niet is en wel grote kans heeft geëlimineerd te worden.

Ik vind het echt heel vreemd dat je mij sturend noemt. Meestal als ik hier kom moet ik eerst 4 pagina’s bij lezen. Ik heb letterlijk de eerste 4 masked singers niet eens meegekregen en bij de laatste 4 heb ik alleen gezegd wat ik hoorde. Je kan toch moeilijk ontkennen dat een lage vrouwenstem en een hoge mannenstem niet heel ver van elkaar liggen? En zelfs als je dat wel vindt, kun je mijn gedrag echt absoluut niet sturend noemen.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #519 Gepost op: 13-03-2021, 08:11:11 »
Die verwarring bij de Kip snapte ik wel ja. Het was ook puur dat ik dacht aan FC kip dat ik aan Jandino dacht. Maar ik durfde hem al bijna niet te noemen, omdat ik ook een vrouwenstem hoorde.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?