Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 53361 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #660 Gepost op: 15-03-2021, 21:05:49 »
Oh haha lezen is moeilijk.

Ik ben heel benieuwd wie er uit zal liggen deze keer. Ik vrees dat ik het ben geworden. ::nieuwsgierig::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #661 Gepost op: 15-03-2021, 21:43:59 »
De afvaller is bekend:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar is deze persoon een geheimeling?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De geheimelingen
« Reactie #662 Gepost op: 15-03-2021, 22:03:26 »
::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #663 Gepost op: 15-03-2021, 22:07:37 »
 ::fluit:: ::fluit:: ::fluit::
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #664 Gepost op: 15-03-2021, 23:17:44 »
Huh, waarom Lucy? :-X

Het enige verdachte dat zij heeft gedaan was benadrukken dat Klaas een slechte mol was. Maar verder heeft ze weinig tot geen inbreng gehad.

Voor wie het weten wil, mijn stem stond eerst op B&W, maar ben aan de hand van de OK's geswitcht naar monkeysuncle. Niet dat dat nou een mega-overtuigende theorie is, maar op dit moment wegen potentiële geheime opdrachten voor mij zwaarder dan dat follow the money systeem.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #665 Gepost op: 16-03-2021, 01:05:15 »
Jammer Lucy  ::hug::

Ik moet toegeven dat ik ook op jouw gestemd heb en er van overtuigd was dat ik goed zat. Ik ben blijkbaar niet zo goed in het vinden van Geheimelingen.

Ik zou er echter graag wel een puntje bij krijgen in de FTM. Bij MS1 was ik degene die over de Code van Coppens begon. Alleen zonder de naam van het programma te kennen.
...
En voor persoon 3: er is op de Vlaamse televisie toch een programma waarbij mensen een escaperoom spelen waarbij allerlei scheikundige en natuurkundige principes worden gebruikt en uitgelegd? Is nu ook op de Nederlandse tv, maar weet even niet hoe het heet. Misschien één van de presentatoren?

'Mitchflopz' reageerde hier direct op met 
Die twee broers? Of die Vlaamse Diederik Jekel? ::rofl::
MrChippie had dit niet gelezen (of deed net alsof  ::vergroot::)
...
Is de 3e niet een van de gebroeders coppens, van code van coppens?
...

B&W wist toen de gpede naam te noemen
Bedoel je Lieven Scheire?
...
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #666 Gepost op: 16-03-2021, 07:41:29 »
Vandaag en morgen spelen jullie triple agent. 3 van jullie hoort bij "het virus" en 4 horen bij "de dienst". Als "het Virus" wint krijgen deze elk een persoonlijk voordeel. Als "de dienst" wint worden er 15 groepspunten verdiend. Morgenavond moeten jullie op iemand stemmen die bij "het virus" horen. Als iemand van "het virus" de meeste stemmen krijgt, dan wint "de dienst". Als iemand van "de dienst" de meeste stemmen heeft, dan wint "het virus". Jullie krijgen allemaal een persoonlijke opdracht waarmee je info kan krijgen. Hier in het topic wordt gedeeld wie welke soort persoonlijke opdracht krijgt. Maar wat de persoonlijke opdracht exact is, dat moet/mag de persoon zelf in dit topic delen.
Ik stuur jullie rol via pm, en later ook jullie persoonlijke opdracht.

Ps. De "virus" leden weten van elkaar dat ze bij "het virus" horen. Maar niemand mag over dit spel in privé overleggen. Alles moet in dit topic gebeuren. (Behalve je persoonlijke opdracht uitvoeren, dat doe je in pm naar mij).
Succes

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #667 Gepost op: 16-03-2021, 07:52:09 »
Chipie, jouw persoonlijke opdracht is: verborgen agenda .

"Chippie krijgt nieuwe orders van bovenaf.

Chippie kan van agentschap wisselen, een nieuw doel krijgen of informatie over een andere spion ontvangen."

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #668 Gepost op: 16-03-2021, 08:34:25 »
Omg dit spel is zo leuk ::bravo::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #669 Gepost op: 16-03-2021, 09:06:13 »
Ik zou er echter graag wel een puntje bij krijgen in de FTM. Bij MS1 was ik degene die over de Code van Coppens begon. Alleen zonder de naam van het programma te kennen.

Ik ga hem toevoegen/aanpassen. Ik heb hem 'snel' voor de deadline gemaakt en wil hem sowieso iets aanpassen met + of - qua verdacht zijn. Zo had Chip een makkelijk woord gekozen na vriendschap met fietsband en gaf hij ook aan Merel hoog te willen zetten, maar staan deze (en andere) voorbeelden er nog niet in.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #670 Gepost op: 16-03-2021, 09:11:13 »
Mogen dan ook "Hee je bent aan de beurt", "Let op nog even posten voor de deadline" en dat soort zaken op Discord verwerkt worden?  ;D

Anyway, nu Lucy het ook niet is begin ik erg aan deheer SpacyColours te twijfelen. Die heeft het al heel druk met de voorbereiding aan WIDMO, deed ook nog mee aan de Circle op Discord, maakt wekelijks een Podcast en dan schrijft hij zich toch en zelfs als eerste in voor dit spel. In het begin sturen naar de juiste oplossing, misschien dat hij die al wist? Zoveel (extra) punten vielen daar nu ook weer niet te verdienen ::vergroot::

***

De opdracht lijkt me supercool, ik heb alleen nog geen idee wat ik moet doen  ???
My fall will be for you

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #671 Gepost op: 16-03-2021, 10:05:12 »
Anyway, nu Lucy het ook niet is begin ik erg aan deheer SpacyColours te twijfelen. Die heeft het al heel druk met de voorbereiding aan WIDMO, deed ook nog mee aan de Circle op Discord, maakt wekelijks een Podcast en dan schrijft hij zich toch en zelfs als eerste in voor dit spel. In het begin sturen naar de juiste oplossing, misschien dat hij die al wist? Zoveel (extra) punten vielen daar nu ook weer niet te verdienen ::vergroot::
Ik had van jou toch wel iets betere argumenten verwacht, meneer de apenoom. ::vergroot::

Ik ben verdacht omdat ik me heb ingeschreven, en omdat ik het goede antwoord had in de eerste opdracht? ???
Sky might be falling but remember you can fly

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #672 Gepost op: 16-03-2021, 10:21:09 »
Ik had van jou toch wel iets betere argumenten verwacht, meneer de apenoom. ::vergroot::

Ik ben verdacht omdat ik me heb ingeschreven, en omdat ik het goede antwoord had in de eerste opdracht? ???

Nou meneer AlleKleurenVanDeRegenboogEnHetHeelal, het is een beetje afstrepen. Ik had u eerst afgestreept n.a.v. de eerste opdracht, maar ik denk dat u prima in staat bent een klein verlies te accepteren om uzelf niet verdacht te maken. En u lijkt me bij uitstek iemand die onze geachte Presentator had kunnen (en durven) vragen.

Daarnaast blijft er weinig meer over, ik kan meneer MitchMislukking, meneer ZndrKlnkrs, meneer GefrituurdeAardappelschijf en mevrouw ZoonVanDaydalis echt niet meer rijmen met de Geheimelingen-status. U nog wel, naast meneer ZEnW
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #673 Gepost op: 16-03-2021, 10:22:24 »
Mogen dan ook "Hee je bent aan de beurt", "Let op nog even posten voor de deadline" en dat soort zaken op Discord verwerkt worden?  ;D
Alleen dat mag wel.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #674 Gepost op: 16-03-2021, 10:35:13 »
Mogelijke opdrachten Spacy:
- Alleen maar "4. Geen associatie" posten bij de vorige opdracht.
- Persoonlijke tekst aanpassen naar Hatsieflatsie  ::schaam::

Maarrrrrrrrr Spacy ging in de mol-opdracht wel op Klaas  :-X Dat was niet nodig voor een geheimeling.

Trouwens, wel grappig dat we nu bij de opdracht op zoek moeten naar weer andere rollen binnen de rollen. Lijkt een beetje op het weerwolven bij S13.
My fall will be for you

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #675 Gepost op: 16-03-2021, 10:54:36 »
Mogelijke opdrachten Spacy:
- Alleen maar "4. Geen associatie" posten bij de vorige opdracht.
- Persoonlijke tekst aanpassen naar Hatsieflatsie  ::schaam::
"Hatsieflatsie" staat er al sinds aflevering 4 van afgelopen WidM seizoen, en ja, als jullie alleen maar woorden plaatsen die niets met "Doolhof" te maken hebben... ::rofl::

Ik krijg steeds meer het idee dat je nu probeert om de aandacht van jezelf af te halen...
Sky might be falling but remember you can fly

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #676 Gepost op: 16-03-2021, 11:07:08 »
Ik krijg steeds meer het idee dat je nu probeert om de aandacht van jezelf af te halen...

Nou nee hoor. Die aandacht is er toch wel, ik denk niet dat die zomaar weggaat als ik zelf ga zoeken naar eventuele opdrachten die een andere geheimeling kan hebben uitgevoerd.
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #677 Gepost op: 16-03-2021, 12:21:33 »
Verborgen Agenda
Brtdm krijgt nieuwe orders van bovenaf.

Brtdm kan van agentschap wisselen, een nieuw doel krijgen of informatie over een andere spion ontvangen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #678 Gepost op: 16-03-2021, 12:23:17 »
Het volgende spel klinkt weer heel spannend, alleen snap ik er nog niks van. Chippie heeft al wel een speciale opdracht, maar de rest nog niet? Er wordt al 'succes' gezegd; betekent dat dat we al zijn begonnen?
Zo niet: hoe laat krijgen we alle info en hoe laat beginnen we?  Tot wanneer gaan we door? Is er een manier om er achter te komen wie bij welke groep hoort? Zoveel vragen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #679 Gepost op: 16-03-2021, 12:44:32 »
De "virus" leden weten al van zichzelf en van elkaar dat ze in het "virus" team zitten. Als je van niks weet zit je bij de dienst. En om de zoveel tijd krijgt iemand een persoonlijke opdracht. Dat kan ook nog morgen zijn. Chippie en brtdm kregen al hun persoonlijke opdracht via pm. Aan hun of ze willen delen wat hun persoonlijke opdracht juist inhield.