Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 48010 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #740 Gepost op: 17-03-2021, 10:52:47 »
Ok ook dat klopt weer met alle beweringen. Mitch en Spacy matchen met elkaar, want B&W moet dienst zijn.

Told youuuuuu. Ik heb geen enkel voordeel om als virus-lid te zeggen dat Spacy en B&W dienst zijn. We moeten echt samenwerken Spacy en B&W. Chipie moeten we buiten beschouwing laten, want dat kan twee kanten op.

Als Spacy en B&W mij geloven dan hebben we met Ycaris, Brtdm en Monkeysuncle 2 van de 2 (of 3 als Chip er nog een is) virusleden. Zelf denk ik dat Brtdm bij ons hoort en Ycaris en Monkeysuncle de virusleden zijn.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #741 Gepost op: 17-03-2021, 11:03:49 »
Ok ook dat klopt weer met alle beweringen. Mitch en Spacy matchen met elkaar, want B&W moet dienst zijn.
Zie je wel dat we een match zijn, mitch! ::love::

Brtdm, monkeysuncle en Ycaris hebben me allemaal zowel dienst- als virusvibes gegeven, maar ik denk dat Ycaris bij de dienst hoort en Brtdm bij het virus.

Waarom?

Brtdm zat met zijn tekst over chipie eerst heel erg in de richting te denken van "chipie is te vertrouwen". Vervolgens claimt chipie te switchen naar The Good Side, en prompt komt Brtdm met de oplossing van het raadsel dat erop wijst dat chipie een virus was, maar daar hebben we nu weinig meer aan.

Bovendien leek Brtdm het spel al wel meteen redelijk door te hebben en verdedigde hij team virus door iets te zeggen als "ik kan me zo voorstellen dat ze strenge opdracht hebben om zich niet te outen" etc.

Ycaris daarentegen stelde allemaal vragen die ik ook had, omdat ik - als dienstjongen - ook weinig info kreeg over het spel. Als dat allemaal gespeeld is verdient ze een prijs, maar ik wil haar het voordeel van de twijfel geven.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #742 Gepost op: 17-03-2021, 11:11:13 »
hèhè. Eindelijk iemand die nadenkt.  ::bravo::  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #743 Gepost op: 17-03-2021, 11:12:41 »
hèhè. Eindelijk iemand die nadenkt.  ::bravo::  ::rofl::

En daarmee inderdaad ook in de metagame pluspunten verdient! Want de Geheimeling wil natuurlijk dat het virus wint, dat scheelt punten.
My fall will be for you

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #744 Gepost op: 17-03-2021, 11:20:58 »
En daarmee inderdaad ook in de metagame pluspunten verdient! Want de Geheimeling wil natuurlijk dat het virus wint, dat scheelt punten.

Ah mogen die pluspunten ook bij mij komen? Doordat ik dus team dienst een dienst bewijs (Pun intended) ::bravo::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #745 Gepost op: 17-03-2021, 11:27:18 »
Ah mogen die pluspunten ook bij mij komen? Doordat ik dus team dienst een dienst bewijs (Pun intended) ::bravo::

Haha nope sorry, jij speelde dit spel ook zoals je zou spelen als je virus was, ongeacht of je geheimeling bent of niet. Je had misschien wat chaos kunnen creëren als geheimeling en dat heb je niet gedaan, dus props daarvoor. Klein puntje wil ik je dan wel geven  ::hug::
My fall will be for you

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #746 Gepost op: 17-03-2021, 11:44:33 »
Haha nope sorry, jij speelde dit spel ook zoals je zou spelen als je virus was, ongeacht of je geheimeling bent of niet. Je had misschien wat chaos kunnen creëren als geheimeling en dat heb je niet gedaan, dus props daarvoor. Klein puntje wil ik je dan wel geven  ::hug::

Huh maar als viruslid zou ik toch niet voor Spacy én B&W kiezen? ::rofl:: Dan weet ik toch wie dat zijn en ga ik toch andere namen kiezen? Zeker als ik wist dat Ycaris B&W kan bevestigen.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #747 Gepost op: 17-03-2021, 11:47:36 »
Huh maar als viruslid zou ik toch niet voor Spacy én B&W kiezen? ::rofl:: Dan weet ik toch wie dat zijn en ga ik toch andere namen kiezen? Zeker als ik wist dat Ycaris B&W kan bevestigen.

Je kunt natuurlijk als viruslid best medevirus Spacy noemen samen met good guy B&W. Voorop gesteld, ik dénk niet dat dat zo is, maar het kan nog steeds wel.

Past alleen niet met Chip inderdaad, als Chip virus is/was en Brtdm ook, dan kan jij dat niet meer zijn en daarmee automatisch Spacy ook niet. Blijven Ycaris en ik over. Tenzij Chip van dienst naar virus is gegaan, wat automatisch een virusoverwinning zou kunnen opleveren.
My fall will be for you

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #748 Gepost op: 17-03-2021, 11:54:05 »
We begonnen met drie virusleden. Chip eraf of erbij maakt niet uit...

Het komt er op neer dat tussen Ycaris, Brtdm en Monkeysuncle minimaal twee virusleden zitten. Want stel Chip is geswitcht dan zijn er nog 2 over. Maar stel hij is van dienst naar virus gegaan dan zijn jullie alledrie virus-leden.

Als mijn uitspraak dus klopt, dan kan ik in de FTP lekker veel punten bijschrijven ::rofl::


Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #749 Gepost op: 17-03-2021, 12:02:18 »
We begonnen met drie virusleden. Chip eraf of erbij maakt niet uit...

Het komt er op neer dat tussen Ycaris, Brtdm en Monkeysuncle minimaal twee virusleden zitten. Want stel Chip is geswitcht dan zijn er nog 2 over. Maar stel hij is van dienst naar virus gegaan dan zijn jullie alledrie virus-leden.

Als mijn uitspraak dus klopt, dan kan ik in de FTP lekker veel punten bijschrijven ::rofl::

Schrijf jij lekker punten bij Mitch  ;D

Ik vind dat de punten verdiend zijn door Brtdm en Spacy. De eerste door een "foutje" te maken als viruslid en zich daardoor te verraden en de tweede door dat op te merken. Met nog extra FTP puntjes voor Brtdm die daarmee z'n persoonlijke voordeel laat lopen.
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #750 Gepost op: 17-03-2021, 12:04:48 »
MONKEYSUNCLE

DEENSE INLICHTINGENDIENST


Monkeysuncle onderschept een radioboodschap met twee namen: één is een VIRUS spion en de ander niet.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #751 Gepost op: 17-03-2021, 12:09:13 »
Het is echt hilarisch hoeveel bullshit ik hier heb zitten vertellen.  ::rofl::
Wat denken jullie dat mijn echte opdracht was?



Dit was zo'n beetje het enige wat niet gelogen was:
Ja, maar ik kan me ook goed voorstellen dat Arno wel gezegd heeft dat jezelf openbaren als virus niet de bedoeling was. Dit spel is opzich best leuk, maar een virusclaim zouden deze 2 dagen behoorlijk saai maken.

Daarnaast zou je best wel eens gelijk kunnen hebben dat er snel een nieuwe geheimeling in het spel komt.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2021, 12:12:10 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #752 Gepost op: 17-03-2021, 12:12:46 »
De radioboodschap geeft twee namen: Chippie en Mitch. Een van hen is een VIRUS spion en de andere niet. Jammer genoeg is je Deens niet vloeiend genoeg om te weten wie er in welk team zit.

Eén is een VIRUS spion, de andere niet:

CHIPPIE & MITCH


Lijkt me nu wel duidelijk  ::jaja::

Sorry dat ik aan je twijfelde Mitch. Brtdm en Chip de spionnen.

My fall will be for you

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #753 Gepost op: 17-03-2021, 12:30:41 »
Jongens, asjeblieft stem niet op de virusleden. Ik zit opgesloten in een kooi en ben het derde lid van het virus. Ik heb een tweede kans gekregen van Molfreak Arno. Nadat ik geëlimineerd was (als eerste kandidaat), heb ik gelijk een aanbod gekregen om door te gaan in het spel. De enige voorwaarde was dat ik dan dit spel moet winnen, anders kom ik niet terug. Ik weet ook wat het persoonlijke voordeel is van de andere virusleden.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #754 Gepost op: 17-03-2021, 12:33:03 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #755 Gepost op: 17-03-2021, 12:37:42 »
 ::rofl::  ::rofl:: ::rofl::
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #756 Gepost op: 17-03-2021, 12:42:40 »
Ok even uitgelachen. Mocht het een twist zijn dan is het wel een bizarre. En anders respect voor de creativiteit van Sanmol  ::bravo::

Kan dit nog waar zijn?  ::vergroot::

Sanmol, mag jij vertellen wat de voordelen zijn voor de andere virusleden? En heb je nog een reden waarom we je terug in het spel moeten laten?
My fall will be for you

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #757 Gepost op: 17-03-2021, 13:06:35 »
Sanmol, mag jij vertellen wat de voordelen zijn voor de andere virusleden? En heb je nog een reden waarom we je terug in het spel moeten laten?

Als de virusleden winnen krijgen ze immuniteit voor de volgende stemming én kunnen ze dus niet worden weggestemd. Ik heb na mijn eliminatie een nieuwe rol gekregen met 50 procent kans voor beide kanten. Jullie moeten mij op mijn woord geloven dat ik deze keer ook niet een geheimeling ben, anders zou ik dit niet vertellen.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #758 Gepost op: 17-03-2021, 13:28:03 »
Kan dit nog waar zijn?  ::vergroot::
Dat zou jij toch moeten weten? Je weet toch wie je mede-Virusgenoten zijn? ::vergroot::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #759 Gepost op: 17-03-2021, 13:29:42 »
Dat zou jij toch moeten weten? Je weet toch wie je mede-Virusgenoten zijn? ::vergroot::

 ::rofl::  ::hypocriet::
My fall will be for you