Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 48020 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De geheimelingen
« Reactie #780 Gepost op: 17-03-2021, 20:41:42 »
Zeeeer goed gevonden. Maar hier is niks van waar.

Het was te proberen ::rofl::. Heb ik de geheimeling toch nog een dienst gegeven.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #781 Gepost op: 17-03-2021, 20:42:05 »
Eén van de redenen waarom ik dit denk is dat ik het raar vind dat Brtdm een gedicht heeft gekregen ipv van gewoon een aanwijizing zoals de rest hem kreeg.  Dat vind ik raar.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #782 Gepost op: 17-03-2021, 20:47:08 »
Mij is het om het even. Brtdm of mij, doe maar.
My fall will be for you

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #783 Gepost op: 17-03-2021, 20:49:31 »
Is het nou zeker dat Monkeysuncle van virus is, of niet?

Want ik vind het nu weer raar dat ik zeg: ik denk dat Monkey, Spacy en Mitch samen virus zijn en dat Spacey dan zegt: kan kloppen, laten we op monkey stemmen.
Als Spacey virus is, wil hij toch juist niet dat we op Monkey stemmen?

Andere optie: Mitch, Spacey en toch MrChippie.

Ik baal dat ik dit nu allemaal in haast moet bedenken en dat er eigenlijk geen tijd voor overleg of discussie meer is. Andere planning was fijn geweest!

Mij is het om het even. Brtdm of mij, doe maar.

Waarom is het jou om het even? Kun je dat toelichten?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #784 Gepost op: 17-03-2021, 20:50:34 »
JA WAT IS DIT NOU!?

Jullie zijn hier echt aan het mollen. Eerst ben ik verdacht omdat ik niet op Brtdm wil en nu dit?

Wat gaan we nou doen?

En waarom stemmen we dan niet op Chippie zoals ik zei!?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #785 Gepost op: 17-03-2021, 20:52:06 »
Dat is waar ook; jij stelde voor om op Chipie te stemmen. Dan is mijn laatst genoemde optie niet mogelijk.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #786 Gepost op: 17-03-2021, 20:53:06 »
Andere optie: Mitch, Spacey en toch MrChippie.


Geloof me nou. Spacy, B&W en ik zijn het niet.... Ik heb 2 rollen in mogen kijken en koos die twee. Allebei geen virus.

Wat doen we nou?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #787 Gepost op: 17-03-2021, 20:53:57 »
Zullen wij drieën op monkeysuncle stemmen dan? Dan hoop ik maar dat er nog iemand anders ook op hem heeft gestemd, of dat niet iemand anders meer stemmen heeft.
Sky might be falling but remember you can fly

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #788 Gepost op: 17-03-2021, 20:55:16 »
Zullen wij drieën op monkeysuncle stemmen dan? Dan hoop ik maar dat er nog iemand anders ook op hem heeft gestemd, of dat niet iemand anders meer stemmen heeft.

En waarom dan geen Chipie?

Je gelooft toch niet dat Chip gaat switchen en een eventueel voordeel laat lopen?

Uiterlijk 20:58 uur reactie, eventueel ga ik wel mee maar ik vind iedereen wel snel van Chip afwijken

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #789 Gepost op: 17-03-2021, 20:56:00 »
Geloof me nou. Spacy, B&W en ik zijn het niet.... Ik heb 2 rollen in mogen kijken en koos die twee. Allebei geen virus.

Wat doen we nou?
Jij keek naar Spacy en B&W en Spacy keek naar jou en B&W en jullie wisten allebei al dat de het sowieso bekend zou worden dat B&W dienst was. Ik vind het nogal domme/verdachte keuzes om dan juist naar die mensen te kijken. Dus ik denk dat jullie elkaar indekken.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #790 Gepost op: 17-03-2021, 20:56:51 »
Ik stem monkeysuncle.
Sky might be falling but remember you can fly

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #791 Gepost op: 17-03-2021, 20:57:22 »
Ik stem monkeysuncle.

Nou ja dan ga ik mee :)


Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #792 Gepost op: 17-03-2021, 20:59:37 »
Moet in PM trouwens
My fall will be for you

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #793 Gepost op: 17-03-2021, 21:00:20 »
Moet in PM trouwens

Ja haha maar ik bedoelde dat ik mee ging stemmen met Spacy

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #794 Gepost op: 17-03-2021, 21:15:00 »
Eén van de redenen waarom ik dit denk is dat ik het raar vind dat Brtdm een gedicht heeft gekregen ipv van gewoon een aanwijizing zoals de rest hem kreeg.  Dat vind ik raar.

Jaaa...

Dat had ik dus niet.

Ik had de geheime taak om Chipie onder de bus te gooien, Als hij de meeste stemmen kreeg, dan kreeg ik als enige een voordeel. Ik heb voor het spel mijn best maar gedaan voor deze opdracht, maar wel hoopte ik dat ik op een gegeven moment door de mand zou vallen. Want ik had toch liever punten dan een voordeel. Maar om gewoon op moment 1 te zeggen dat ik een virus was, was te saai voor het spel.


Dit gedicht heb ik zelf gemaakt in de hoop dat iemand de verborgen boodschap zou spotten en zo chipster lekker verdacht werd. Toen dat niet gebeurde, deelde ik het zelf maar. Beetje spektakel leek me wel leuk.  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #795 Gepost op: 17-03-2021, 21:21:44 »
Jaaa...

Dat had ik dus niet.

Ik had de geheime taak om Chipie onder de bus te gooien, Als hij de meeste stemmen kreeg, dan kreeg ik als enige een voordeel. Ik heb voor het spel mijn best maar gedaan voor deze opdracht, maar wel hoopte ik dat ik op een gegeven moment door de mand zou vallen. Want ik had toch liever punten dan een voordeel. Maar om gewoon op moment 1 te zeggen dat ik een virus was, was te saai voor het spel.


Dit gedicht heb ik zelf gemaakt in de hoop dat iemand de verborgen boodschap zou spotten en zo chipster lekker verdacht werd. Toen dat niet gebeurde, deelde ik het zelf maar. Beetje spektakel leek me wel leuk.  ;D

Mooi gedaan Brtdm. Ik heb ook aan Arno gevraagd of ik direct mocht melden dat ik virus was, maar dat mocht niet. Dus toen de focus op Brtdm ging heb ik dat maar gesteund en toen vervolgens de focus op mij ging, vond ik dat ook prima. Vandaar mijn opmerking Ycaris.
My fall will be for you

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #796 Gepost op: 17-03-2021, 21:30:07 »
Jaaa...

Dat had ik dus niet.

Ik had de geheime taak om Chipie onder de bus te gooien, Als hij de meeste stemmen kreeg, dan kreeg ik als enige een voordeel. Ik heb voor het spel mijn best maar gedaan voor deze opdracht, maar wel hoopte ik dat ik op een gegeven moment door de mand zou vallen. Want ik had toch liever punten dan een voordeel. Maar om gewoon op moment 1 te zeggen dat ik een virus was, was te saai voor het spel.

Dit gedicht heb ik zelf gemaakt in de hoop dat iemand de verborgen boodschap zou spotten en zo chipster lekker verdacht werd. Toen dat niet gebeurde, deelde ik het zelf maar. Beetje spektakel leek me wel leuk.  ;D
Aha. Dus toch niet operatie zondebok, maar wel een geheime missie. Goed gerijmd hoor  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #797 Gepost op: 17-03-2021, 21:32:15 »
Nog niet alle stemmen zijn binnen. Chippie en brtdm moeten nog stemmen. Om 22u00 sluit de stemming en maak ik de uitslag bekend

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #798 Gepost op: 17-03-2021, 21:34:12 »
oh oeps..  ::schaam::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #799 Gepost op: 17-03-2021, 21:43:34 »
Eh mitch ik ben gewoon geswitcht, maar stem maar op mij is goed, dan hebben we teminste punten ik vind brtdm verdacht dus ga voor hem
chipsverslaafde <3