Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 48067 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #820 Gepost op: 18-03-2021, 16:36:55 »
Maar nog 1 dingetje...

Superleuk dat we nu steeds op zoek zijn naar een mol die de opdrachten saboteert, maar is dit wel het doel van de geheimeling? De Geheimeling verdient toch alleen zijn eigen punten door zijn opdrachten uit te voeren?

Uiteindelijk is het in de finale wel handig om meer punten te hebben dan de tegenpartij, maar je wilt natuurlijk eerst tot in de finale raken. Door veel te saboteren is dat niet handig om onder de radar te blijven. Bovendien kan er best wel wat in de groepspot terecht komen, als je weet dat al je persoonlijke opdrachten gelukt zijn.

Om die reden denk ik dat ik gewoon wederom op Monkeysuncle ga stemmen.
Hij draagt veel bij in het topic, waardoor er dus ook ruimte is om ongemerkt opdrachten uit te voeren. En in opdrachten lijkt hij goed mee te doen, maar toch heb ik mijn twijfels. Hij geeft zelden echt de doorslag bij beslissingen. En ook toen vrij duidelijk was dat ik een viruslid was, bleef hij eerst nog even onduidelijk en leek verder te zoeken naar de overige virusleden. Terwijl hij al lang wist dat we beiden virusleden waren. Uiteindelijk moest hij wel overstag, en ging toen ook fanatiek doen.
Het zou overigens ook nog kunnen dat Arno gewoon iets duidelijker was geweest tegen hem dat hij niet mocht zeggen dat hij viruslid was.

dus hierbij nog een vraag aan chipie: Heb jij ook nog aan Arno gevraagd of je jouw virusrol mocht openbaren en zo ja, wat was zijn reactie?

Dit zei Monkey:
Ik heb ook aan Arno gevraagd of ik direct mocht melden dat ik virus was, maar dat mocht niet.


Dit was mijn vraag aan Arno:
Citaat
Ik mag zeker niet gewoon zeggen dat ik een viruslid ben? Ik heb eigenlijk niet zo heel veel belang bij persoonlijk voordeel, maar het zou voor het spel wat saai zijn. Of mag ik wel Monkeysuncle lekker beschuldigen als viruszijnde als ik voor de groepspunten wil gaan?

en dit zijn antwoord:
Citaat
Beschuldigen kan. Maar bekennen dat je zelf 1 bent zou wat saai zijn. Maar je krijgt nu een persoonlijke opdracht die voor jou misschien wel goed kan uitpakken:

Hij had mij niet expliciet verboden om het niet te zeggen. Alleen dat het saai zou zijn. Maar het kan ook dat Arno gewoon niet op iedereen even duidelijk reageert. Vandaar dat ik graag wil weten of Chipie ook deze vraag heeft gesteld.


Maar eigenlijk vertrouw ik helemaal niemand meer. Spacy nog het meeste, omdat hij vaker doorslaggevende dingen goed heeft gedaan. Binnenkort maar eens goed speuren naar geheime opdrachten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #821 Gepost op: 18-03-2021, 16:37:02 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Drama heb ik atm geen zin in, maar come on de laatste opdraccht staat volgensmij hellemaal buiten dit. aangezien ze er ook niet over weten, en ik snapte het niet. was oprecht wel geswitcht en zei dat ook want wilde niet dat voordeel en al hellemaal als het sanmol ding echt was dat heb ik nog gezegd.

daarbij heb ik enorm vaak geholpen met goeie antwoorden en richtingen voor punten. oh en ik kwam met de twist in het begin  :-* je verzwijgt in je opsomming dingen waarbij ik 100 goed blijk, dus ik vind jou wel erg verdacht, vond ik je al.

daarbij twijfel ik niet meer over mitch en brtdm, die gewoon erg goed samen met mij alleen goed hebben gedaan! tja dan weet ik het echt niet  ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #822 Gepost op: 18-03-2021, 17:16:22 »
Ik ben me ervan bewust dat ik veel post. Dat doe ik omdat ik het spel leuk vind en omdat ik enthousiast meedoe en meespeur. Ik weet ook dat dat met weerwolven en aanverwante spellen niet altijd de beste tactiek is, maar goed, het is nou eenmaal mijn stijl en ik heb er plezier in. En als dat me verdacht maakt, prima, maar ik ben niet een geheimeling. Sterker nog, ik was helemaal niet van plan om mee te doen, maar juist omdat Swifty, Arno en ik met Vermoljoen op dat spookschip zaten en Swifty mij vroeg om het tiental vol te maken, ben ik mee gaan doen. Dat is niet met voorbedachte rade geweest. Dus ik kán helemaal niet een vooraf gekozen geheimeling zijn.

Ik ga stemmen op Mitchkox heb ik besloten. Vooral omdat hij veel "claimt" maar als je het op een rijtje zet valt het toch wat tegen. Mitch, laiverd, ik hoop dat ik hget mis heb, zou het wel briljant geacteerd van je vinden. Het kan heel goed mijn laatste keer zijn en dat is prima, ik heb me uitstekend vermaakt. Maar nogmaals, ik ben geen geheimeling.
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #823 Gepost op: 18-03-2021, 19:16:10 »
Ter laatste verdediging, mijn conversatie met Swifty.



Als Arno de geheimelingen al gekozen had  dan kan ik er toch geen zijn?  ???
My fall will be for you

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #824 Gepost op: 18-03-2021, 19:47:31 »
Nou maak je me wel hééééél nieuwsgierig waar jullie allebei nou zo van genoten hebben  ::nieuwsgierig::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #825 Gepost op: 18-03-2021, 19:51:25 »
Nou maak je me wel hééééél nieuwsgierig waar jullie allebei nou zo van genoten hebben  ::nieuwsgierig::

Waar Swifty allemaal van geniet weet ik niet, maar ik had van mijn vriendinnetje een coronaproof feestje gekregen  ::trots::
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #826 Gepost op: 18-03-2021, 20:06:25 »
Jullie hebben nog een uurtje

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #827 Gepost op: 18-03-2021, 20:50:57 »
Ik snap niet waar de stem op mij ineens vandaan komt Monkeysuncle. Ik heb niks gedaan wat lijkt op een geheime opdracht en heb altijd meegewerkt.

Maar prima, tot nu toe waren jouw stemmen nog niet al te best :P

Ik ben het eens met Brtdm dat de geheimeling niet eens echt opdrachten hoeft te verpesten. Maar ik denk dat de geheimeling dat wel wil doen toch? Die wil liever wat opdrachten verpesten zolang dat kan. Brtdm en Chip hebben tot nu toe wel echt meegewerkt. B&W heeft veel punten binnengehaald.

Ik vind het nog steeds lastig. Het stemmen op een Politieke Partij was nog makkelijker ::rofl::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #828 Gepost op: 18-03-2021, 20:54:20 »
Ik heb afgelopen half uur veel teruggelezen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik enorm aan het twijfelen ben. Het komt allemaal wat meer naar elkaar toe, dus mijn hoofdverdachten vind ik minder verdacht worden en sommigen die ik al had uitgesloten begin ik toch weer over te twijfelen.

Spacy maakt kans omdat het me een goede actie lijkt om aan het begin van het spel een goede actie te doen door de hele correcte zin neer te zetten voor 7 punten. Hierdoor leek hij bij niemand verdacht wat natuurlijk ideaal is. Daarna verslapte het naar mijn idee, maar deze Triple Agent opdracht heeft hij weer goed gedaan.

Ycaris vertrouw ik. Mrchipie ook nog. Monkeysuncle neig ik te geloven voor nu. Mitch weet ik niet zo goed.

Ook Brtdm begint bij mij iets verdachter te worden door zijn opmerking dat de geheimeling toch niet zou saboteren. Ik ben het er niet echt mee eens, want Enigma was ook flink bezig met het verstoren van de opdrachten. Toch denk ik hierdoor ook dat Brtdm het wel zo zou aanpakken, en dat matcht met hoe hij nu bezig is: niet saboteren, wel punten verdienen. Ik heb hem hierdoor helemaal niet verdacht tot nu toe en dat zou dus heel slim zijn.

Het wordt kop of munt denk ik ::rofl::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #829 Gepost op: 18-03-2021, 21:41:57 »
Molfreak heeft weer een nieuwe avatar. Er staat nu "Molfreak Arno" en "Niets is wat het lijkt". ::vergroot::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #830 Gepost op: 18-03-2021, 21:45:11 »
Haha je hebt gelijk ::vergroot::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #831 Gepost op: 18-03-2021, 21:46:04 »
Is Arno zelf de tweede geheimeling?  ::oink::
My fall will be for you

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #832 Gepost op: 18-03-2021, 21:46:43 »
Er is een beslissing genomen...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #833 Gepost op: 18-03-2021, 21:47:42 »
Is Arno zelf de tweede geheimeling?  ::oink::
Oooh deze plottwist had ik moeten bedenken   ::rofl::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #834 Gepost op: 18-03-2021, 21:50:24 »
Sorry monkeysuncle. :-[

Ik heb op jou gestemd, maar moet gewoon bekennen dat ik echt geen idee had. ::sorry::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #835 Gepost op: 18-03-2021, 21:50:34 »
Dank iedereen en top spel Arno!!  ::bravo::
My fall will be for you

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #836 Gepost op: 18-03-2021, 22:01:18 »
Monkey, thanks maat je was een leuke en goeie deelnemer ::hug::


En  ::oink:: ::oink:: ::oink:: Hoe hebben we 30 punten misgelopen, iemand ideeën?  ::vergroot::
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #837 Gepost op: 18-03-2021, 22:05:15 »
Over nieuwe avatars gesproken, draag je die strik al langer mrchipie, of valt het me nu pas op?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #838 Gepost op: 18-03-2021, 22:20:14 »
 Die heb ik letterlijk altijd al opgehad als in Mr in mr chipie snappie

We worden een beetje paranoia
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #839 Gepost op: 18-03-2021, 22:41:21 »
Nu weet ik hoe de Hunters zich voelden in Most Wanted. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly