Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 47997 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #960 Gepost op: 24-03-2021, 11:07:00 »
Jammer, guys, we konden nog wel wat hulp gebruiken.

Maar allebei geen Geheimeling dus... oeps. ::schaam::

Het wordt nu wel een beetje spannend, dat ik één van jullie drie niet kan vertrouwen. Ik weet ook niet of het in dit stadium slim is om nog te overleggen en bevindingen te delen? Ik ben eigenlijk gedurende het hele spel nog niet echt iets tegengekomen waarvan ik denk dat het een geheime opdracht kan zijn...
Sky might be falling but remember you can fly

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #961 Gepost op: 24-03-2021, 11:11:40 »
Jammer, guys, we konden nog wel wat hulp gebruiken.

Maar allebei geen Geheimeling dus... oeps. ::schaam::

Het wordt nu wel een beetje spannend, dat ik één van jullie drie niet kan vertrouwen. Ik weet ook niet of het in dit stadium slim is om nog te overleggen en bevindingen te delen? Ik ben eigenlijk gedurende het hele spel nog niet echt iets tegengekomen waarvan ik denk dat het een geheime opdracht kan zijn...

Ik blijf erbij dat Swifty raar deed met haar inschrijving. Zij maakte Monkeysuncle enthousiast om mee te doen, schreef zichzelf nog niet in, pas toen de laatste plek open was schreeft ze zich in. In mijn ogen is dit een geheime opdracht geweest. Op het begin van het spel werd Ycaris/Swifty meteen afgeschreven, maar is haar bijdrage nou echt zo groot?

Ik verdenk dus momenteel Ycaris wel echt het meeste, ook omdat ik Chip vanaf het begin echt vertrouw en Spacy zich daarna echt heeft bewezen als waardevolle speler.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #962 Gepost op: 24-03-2021, 13:35:45 »
Dat zou wel een heel groot risico geweest zijn dan. Wat als iemand haar net vóór was geweest? Had het hele spel in het water gevallen. Dus: nee, ik ben niet de geheimeling.

Hoe groot was mijn bijdrage? Dat varieert erg per opdracht. Bij de foto's wist ik inderdaad niks. Maar bij de Masked Singer heb ik 2 punten volledig op mijn naam en bij één gaf ik de eerste goede aanzet (naar Code van Coppens). Ook bij andere opdrachten heb ik zeker mijn punten binnengesleept.
En ik heb volgens mij geen enkele keer verwarring gezaaid over een goed antwoord of geprobeerd een fout antwoord in te brengen/door te drukken.

Helaas gaat de laatste opdracht ons ook geen hint meer opleveren, omdat De Geheimeling hier geen extra info had en dus ook niet weet wat goed of fout is.

Ter info: ik heb de afgelopen twee keer op jou gestemd en ga dit komende ronde weer doen.

Vraagjes aan Arno: mogen we weten hoeveel punten de geheimeling al binnen heeft gehaald? Dan weten we of we nog kans maken.
En zou je een tipje van de sluier kunnen oplichten betreffende de Vertrouweling? Misschien is het de bedoeling hoor, maar ik snap nog steeds niet goed aan wat voor spel ik meedoe.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #963 Gepost op: 24-03-2021, 14:24:11 »

Vraagjes aan Arno: mogen we weten hoeveel punten de geheimeling al binnen heeft gehaald? Dan weten we of we nog kans maken.
En zou je een tipje van de sluier kunnen oplichten betreffende de Vertrouweling? Misschien is het de bedoeling hoor, maar ik snap nog steeds niet goed aan wat voor spel ik meedoe.
Nou, vooruit dan:

Geheimelingen te verdienen: 159 punten
Verdiend: 150 punten

Groep te verdienen: 139 punten
Verdiend: 85,5
(Te verdienen is wat jullie al konden verdienen)
Maar er is nog wat verdient door jullie dat nog niet in de pot zit en jullie gaan nog wel genoeg kunnen verdienen. Dit is ook wel een motivatie om de geheimeling te ontmaskeren en er zo zelf 1 te worden.

En wat de vertrouweling betreft: dat kom je te weten als je een vertrouweling bent geweest.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #964 Gepost op: 24-03-2021, 20:54:22 »
Ik heb 1 keer goed en 2 keer slecht nieuws. Slecht nieuws: jullie zijn niet op het goede woord gekomen.

 Het andere slecht nieuws:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wat is het goede nieuws dan?:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hier had ik nog niet op gereageerd, maar ik vind het dus echt wel jammer dat jullie nu allebei uit het spel liggen. Maar met alle twists in dit spel kunnen jullie vast het spel nog wel winnen  ::regenboog::

wat puntje 2 betreft: ik denk niet dat iemand van ons nu nog met een woord gaat komen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #965 Gepost op: 24-03-2021, 21:12:22 »
Sterker nog, het lijkt wel alsof ik helemaal geen 10-letterwoorden meer kan bedenken. ::schaam::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #966 Gepost op: 24-03-2021, 21:57:06 »
omg ::oink:: ja wie moet het dan zijn jullie alle 3 hebben veel ongeheimelingse dingen gedaan ::rofl::

en over het woord, tja ik weet het echt niet! ::ohno::
chipsverslaafde <3

Online Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #967 Gepost op: 25-03-2021, 08:15:31 »
Morgen krijgen jullie 5 en morgen ook 5 quotes die hier ooit op het forum zijn geplaatst. Jullie moeten de personen die die quote ooit hebben geplaatst die quote hier laten herhalen. Je mag niet een paar personen dezelfde quote laten posten zodat de juiste er tussen zit.

1:
"OH IK WERD GEROEPEN! Hallo!
Een echte presentator moet het publiek kunnen entertainen en duidelijk verstaanbaar zijn. Dus ik vind dat ik als Vlaamse minderjarige de beste kandidaat ben! Welk mens houdt nu niet van zo’n schattig kind dat zo mooi Vlaams kan spreken?

Als extraatje heb ik hier even een foto van mezelf:

"


2:
" ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Echt wat leuk!

Trouwens mocht je meer info willen, ik heb een topic gemaakt over het programma in het buitenlandse programma board  ::jaja:: en mocht je een kijkje willen nemen op netflix kan je Amerikaanse, braziliaanse en de franse versie bekijken, en op videobrother.com de Seizoenen van de UK waar het format vandaan komt!  veel succes Alberto!"




3:
"Precies de 3 bijdehandjes die ik had verwachf :). Of zijn het er 3, ach tellen ben ik wel goed in!"





4:
"May the Lord open

Het was een leuke avond, bedankt Swifty! ::bravo:: "



5:
"Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik derde zou worden, want ik kende jullie natuurlijk helemaal niet en nu een klein beetje meer. Dus ik ben wel trots op mijn podiumplaatsje.

Gefeliciteerd met de eerste plaats Daisy. Lucy met de tweede plaats. En Molduck met de vierde plaats. Ik denk dat wel duidelijk is dat vrouwen betere mensenkennis hebben dan mannen. Focus heeft trouwens alles expres verkeerd ingevuld, omdat ze een rebel is, dus zij is niet per se de uitzondering op de regel. Anders was ze sowieso ook wel hoger geëindigd.

R&N (wow), dank voor het organiseren. Ik heb genoten van de oneliners.  ::joehoe::

En nu ga ik weer Pokémon spelen!"

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #968 Gepost op: 25-03-2021, 09:12:10 »
Quote 5 is van Chardo. Ik heb hem al bericht of hij hem nogmaals wil quoten ::bravo::

De andere 4 moet ik nog even naar kijken.

EDIT:

1. Vermoljoen ofcourse, en bericht
2. Geen idee
3. Is Ricardo, hij is bericht
4. Iemand die mee heeft gedaan met ZAP 3.0
« Laatst bewerkt op: 25-03-2021, 09:15:09 door MitchK »

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: De geheimelingen
« Reactie #969 Gepost op: 25-03-2021, 10:26:29 »
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik derde zou worden, want ik kende jullie natuurlijk helemaal niet en nu een klein beetje meer. Dus ik ben wel trots op mijn podiumplaatsje.

Gefeliciteerd met de eerste plaats Daisy. Lucy met de tweede plaats. En Molduck met de vierde plaats. Ik denk dat wel duidelijk is dat vrouwen betere mensenkennis hebben dan mannen. Focus heeft trouwens alles expres verkeerd ingevuld, omdat ze een rebel is, dus zij is niet per se de uitzondering op de regel. Anders was ze sowieso ook wel hoger geëindigd.

R&N (wow), dank voor het organiseren. Ik heb genoten van de oneliners.  ::joehoe::

En nu ga ik weer Pokémon spelen!

BYEEEEEE!

JA DAT HEB IK GEZEGD! Ik vind het enorm knap van Mitch dat hij mij uit duizenden andere Realitieters heeft weten te ontmaskeren. Ook ben ik zeer vereerd dat ik nog steeds gestalkt word op dit forum. Het doet mij deugd dat ik nog niet ben vergeten, al komt daar snel verandering in wanneer de winnaar van WidMO 2021 gekroond zal worden. Wel allemaal kijken trouwens he! Vanaf 1 april elke dag van 00:01 tot 00:00 (ook 's nachts inderdaad, want ik heb gehoord dat ze een topito-steel-opdracht ergens gaan spelen).

Hoe het ook zij, nu ga ik toch echt weer verder Pokémon spelen.

DIKKE DOEI

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #970 Gepost op: 25-03-2021, 12:45:51 »
"Precies de 3 bijdehandjes die ik had verwachf :). Of zijn het er 3, ach tellen ben ik wel goed in!"
Så hva gjør vi nå?

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #971 Gepost op: 25-03-2021, 12:49:53 »
Chardo en Ricardo ::bravo:: ::love::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #972 Gepost op: 25-03-2021, 17:47:12 »
2 is van onze bloedeigen Chipmans, en 4 van onze eigen spellenprinses Daisy!

Vanaf 1 april elke dag van 00:01 tot 00:00 (ook 's nachts inderdaad, want ik heb gehoord dat ze een topito-steel-opdracht ergens gaan spelen).
Er komt wel een opdracht dat 24 uur lang elke deelnemer verplicht elke 5 minuten iets moet posten en wie dat niet lukt ligt direct uit het spel!
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #973 Gepost op: 25-03-2021, 17:49:24 »
Ik ben indd 2, de circle discord waarop ik reageerde ::jaja::


chipsverslaafde <3

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #974 Gepost op: 25-03-2021, 17:55:26 »
May the Lord open

Het was een leuke avond, bedankt Swifty! ::bravo::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #975 Gepost op: 25-03-2021, 18:30:42 »
Ik ben indd 2, de circle discord waarop ik reageerde ::jaja::
En je gaat het niet herhalen?

Verdacht... ::vergroot::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De geheimelingen
« Reactie #976 Gepost op: 25-03-2021, 18:36:53 »
ohjaa " ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Echt wat leuk!

Trouwens mocht je meer info willen, ik heb een topic gemaakt over het programma in het buitenlandse programma board  ::jaja:: en mocht je een kijkje willen nemen op netflix kan je Amerikaanse, braziliaanse en de franse versie bekijken, en op videobrother.com de Seizoenen van de UK waar het format vandaan komt!  veel succes Alberto!"
chipsverslaafde <3

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #977 Gepost op: 25-03-2021, 19:34:19 »
Ik ben als kijker een beetje het overzicht kwijt:

Wie doen er nu allemaal nog mee? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: De geheimelingen
« Reactie #978 Gepost op: 25-03-2021, 19:39:13 »
Ik ben als kijker een beetje het overzicht kwijt:

Wie doen er nu allemaal nog mee? ::hypocriet::

Chip, Spacy, Ycaris en ik

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #979 Gepost op: 25-03-2021, 19:44:05 »
je vergeet Sanmol :D