Auteur Topic: De geheimelingen  (gelezen 48005 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #1080 Gepost op: 31-03-2021, 23:10:36 »
Lekker gespeeld hoor.  ::bravo::

Al bijzonder genoeg dat je er mee weg bent gekomen door mij hoogstpersoonlijk uit het spel te werken.  :o


Ik was nog zo goed voor de groep in mijn twee rondes als vertrouweling.  ::tandpastasmiley::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De geheimelingen
« Reactie #1081 Gepost op: 31-03-2021, 23:23:52 »
Ja, na de exit van monkeysuncle kwam ik erachter dat Mitch de Geheimeling was, en probeerde ik hem een beetje uit de wind te houden. Natuurlijk wel zuur om mensen eruit te stemmen die ik niet verdenk, maar zolang ik wist wie ik wel en niet kon vertrouwen, kon ik ook meer betekenen voor de groepspot. Zo kreeg ik als vertrouweling ook de keuze om bekend te maken of Ycaris wel of niet een Geheimeling was, óf punten voor de groepspot, en kon ik voor dat laatste kiezen.

Als er nog een stemming ging komen had ik eventueel nog mrchipie kunnen overhalen om samen met mij op Mitch te stemmen, zodat ik zelf kans had om nog Geheimeling te worden, maar aangezien die ook een bondje hadden, weet ik niet of dat gelukt zou zijn. De laatste dagen had ik ook niet veel tijd, dus vond het wel prima dat chipie uiteindelijk mij versloeg in de strijd voor de finale. Jammer dat we als groep niet hebben kunnen winnen, maar gefeliciteerd Mitch, je hebt het goed gespeeld! ::bravo::

En bedankt Arno, was een onwijs tof spel! :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De geheimelingen
« Reactie #1082 Gepost op: 1-04-2021, 00:42:39 »
Ik was na de 2e en 3e (?) ronde de vertrouweling en dit waren mijn dilemma's:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

In beide gevallen koos ik voor de eerste optie.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #1083 Gepost op: 1-04-2021, 02:33:16 »
Goed gedaan! ::bravo::
Gefeliciteerd MitchWinnaar ;)

Ik ben wel benieuwd wat de opdrachten waren :D

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De geheimelingen
« Reactie #1084 Gepost op: 1-04-2021, 10:50:04 »
Jullie krijgen vandaag en morgen af en toe eens een foto te zien. Deze verwijst naar iemand van het forum. Vanaf jullie denken te weten op wie de foto slaat, dan mag je dat vet drukken. Elk goed antwoord levert 2 punten op.



deze foto verwees naar mitch en er zat een moeilijke hint verstopt in deze foto. Als je rechts in het zwarte gedeelte inzoomt redelijk bovenaan in dat zwart gedeelte staat 4:24. Ofwel for Twenty-four, ofwel voor 24, Ofwel voor de 24STE, ofwel voor 24 februari, ofwel Mitch was er al voor 24 februari.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #1085 Gepost op: 1-04-2021, 20:51:03 »
Wauw Mitch, goed gedaan zeg, gefeliciteerd! ::bravo::

En Chip, jij ook met je finaleplaats ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #1086 Gepost op: 2-04-2021, 00:49:01 »
Gefelicteerd allebei, mrchippie en Mitch  ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

Blij te lezen dat het spel toch niet één grote mindfuck is. Ik dacht vanaf halverwege het spel oprecht dat Arno Spelleider, Geheimeling en Vertrouweling in één was. Hoop nog meer 'achter de schermen info' te krijgen, want doordat ik nooit een rol heb gehad, bleef het spelletje een beetje schimmig voor me.

Bedankt voor de organisatie Arno  ::bravo::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De geheimelingen
« Reactie #1087 Gepost op: 2-04-2021, 20:36:56 »
Ik vond het een leuk spel! Verdiende winst Mitch, je hebt het goed gespeeld! ::joehoe::

Ik had al een vermoeden dat er een bondje was, want ten eerste was ik van plan om er zelf ook een te maken (maar daar is uiteindelijk niks van gekomen, ik was het vergeten eigenlijk) en op de dag dat ik de meeste stemmen kreeg werd er letterlijk door niemand iets gezegd. Toen moesten er wel afspraken gemaakt zijn.
Bij het dilemma met Brtdm mochten we nog overleggen, en hij had ook niet de mogelijkheid gehad om te reageren. Ben er dus 2x uitgegaan zonder dat iemand iets tegen me zei, dus dat was frustrerend. :P

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #1088 Gepost op: 3-04-2021, 03:13:52 »
Ik ging er eigenlijk van uit dat bondjes niet toegestaan waren. En ik dacht dat we allemaal ons best deden om de Geheimeling er uit te werken in plaats van om in de finale te komen. Beetje naief zeker weer. Ik had de spelopzet beter moeten lezen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De geheimelingen
« Reactie #1089 Gepost op: 3-04-2021, 13:10:46 »
Super georganiseerd Arno! Het was een beetje een rare mix tussen wie is de mol en weerwolven, met de twists en de sabotages van de eerste en het stemmen en elkaar verdacht maken van de tweede. En dan nog die extra opdrachten.

EnigmaTV had grote pech dat hij als eerste geheimeling direct ontmaskerd werd, maar MitchK heeft het briljant afgemaakt.

Even wat tips en tops.

TOPS
- Origineel spelconcept en leuke twists. Begon al goed met die avatar-aanpassingen en werd goed volgehouden tot het eind.
- Creatieve spellen, zeer afwisselend. Vond de masked singer variant echt een hoogtepunt, vooral dat je er zelf ook in zat.
- Flexibele, betrouwbare en tolerante spelleiding. Af en toe halve punten geven, maar ook soms de regels wat buigen vind ik voor een eerste keer prima.
- Lekker diverse groep.

TIPS
- De regels waren af en toe wat onduidelijk, inclusief deadlines etc. Zou een paar openingsposts maken, waarin je dat soort zaken kwijt kunt tijdens het spel.
- Bondjes weet ik niet of ik dat zou toestaan, en als het wel toegestaan is, dat in de regels duidelijk maken. Kan me de frustratie van Ycaris goed voorstellen. En misschien ook af en toe het stemmen wat aanpassen (bv openbaar: de vertrouweling van de vorige ronde wijst 1 iemand aan, die is dan veilig, wijst de volgende aan en de laatste die overblijft valt dan af)

Ook hoop ik nog op een samenvatting van wie er allemaal vertrouweling waren, wat de geheime opdrachten waren en vooral ook wat je er zelf van vond. Ik heb me in ieder geval uitstekend vermaakt, nogmaals dank Arno!
My fall will be for you

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De geheimelingen
« Reactie #1090 Gepost op: 3-04-2021, 16:15:49 »
Hier sluit ik me helemaal bij aan  ::bravo::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?