Auteur Topic: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13  (gelezen 9689 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #20 Gepost op: 18-12-2022, 21:38:44 »
En de rest niet?  ::)
...dat is gewoon iedereen die de top 3 een keer heeft gehaald en dus de grootste kansen heeft om te winnen. Uiteraard zou het ook leuk zijn als er iemand anders ineens verrassend uit de hoek komt en wens ik iedereen die meedoet succes.

Ze bedoelt het vast niet zo, maar zo arrogant klinkt het wel!
Of je kan gewoon even normaal reageren? Iedereen die me kent weet dat ik al jaren iemand anders de winst gun, maar dat ik het ook leuk vind om mijn titel te verdedigen.

Sorry dat ik het waag om na zoveel overwinningen een beetje zelfvertrouwen te hebben ::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #21 Gepost op: 18-12-2022, 22:06:13 »
Oooh dit is gewoon perfect!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #22 Gepost op: 18-12-2022, 22:06:40 »
Of iemand anders, misschien gaat PB wel verrassen ;D

Ik hoop het!  ;D

Maar er zitten wel een aantal redelijk onbekenden voor mij in de poule, dus dat wordt zeker even puzzelen. Succes iedereen!
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #23 Gepost op: 18-12-2022, 22:08:30 »
...dat is gewoon iedereen die de top 3 een keer heeft gehaald en dus de grootste kansen heeft om te winnen. Uiteraard zou het ook leuk zijn als er iemand anders ineens verrassend uit de hoek komt en wens ik iedereen die meedoet succes.

Ik snap het hoor, ik bedoelde het ook niet heel serieus.  ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #24 Gepost op: 18-12-2022, 22:13:11 »
Succes allemaal! Ik denk dat de helft van mijn antwoorden wel terug te vinden of te beredeneren is, de rest moet je maar een beetje deduceren of reduceren ::hypocriet::

Misschien dat ik ook nog een poging waag nu de poules kleiner zijn, maar de tweede ronde halen zal toch wel een uitdaging worden :-*

Ben vooral benieuwd naar jullie antwoorden ::hyper::
...óf niet!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #25 Gepost op: 18-12-2022, 22:31:49 »
...dat is gewoon iedereen die de top 3 een keer heeft gehaald en dus de grootste kansen heeft om te winnen. Uiteraard zou het ook leuk zijn als er iemand anders ineens verrassend uit de hoek komt en wens ik iedereen die meedoet succes.
Of je kan gewoon even normaal reageren? Iedereen die me kent weet dat ik al jaren iemand anders de winst gun, maar dat ik het ook leuk vind om mijn titel te verdedigen.

Sorry dat ik het waag om na zoveel overwinningen een beetje zelfvertrouwen te hebben ::)
Oh ik reageer normaal hoor, eigenlijk quasi hetzelfde als jij! Ik wens gewoon even 19 mensen succes en jij slechts drie! Maar neem het vooral niet te serieus ::brunette::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #26 Gepost op: 19-12-2022, 01:27:59 »
Ondanks alle lieve succeswensen vrees ik dat een podiumplaats er voor mij dit jaar niet in gaat zitten, aangezien ik zelf niet meespeel. :-X Ik ben het grootste gedeelte van het jaar niet actief geweest en heb veel minder contact gehad met medeforummers dan voorheen, dus ik denk ook niet dat ik veel kans had gemaakt op een plek in de top 3.

Uiteraard blijft het wel leuk om te zien hoe goed jullie mij kennen of inschatten. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #27 Gepost op: 19-12-2022, 08:35:24 »
Succes allemaal! Ik ben overigens heel benieuwd of iemand een 12 op 12 bij mij gaat scoren!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #28 Gepost op: 19-12-2022, 09:14:41 »
Ik snap het hoor, ik bedoelde het ook niet heel serieus.  ;)
Gelukkig, in combinatie met die smiley en Brent die er op in ging met "arrogantie" kwam het niet zo aardig over, en ik snapte al niet waar dat ineens vandaan kwam.

Oh ik reageer normaal hoor, eigenlijk quasi hetzelfde als jij! Ik wens gewoon even 19 mensen succes en jij slechts drie! Maar neem het vooral niet te serieus ::brunette::
Je weet echt wel dat dat het probleem niet was. Maar als je gewoon roept dat je het niet serieus bedoelt is het blijkbaar prima om allerlei lullige opmerkingen te maken, en dan ben ik natuurlijk gewoon te gevoelig als ik de humor van anderen zonder reden beledigen niet snap, ofzo.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #29 Gepost op: 19-12-2022, 10:48:23 »
Je weet echt wel dat dat het probleem niet was. Maar als je gewoon roept dat je het niet serieus bedoelt is het blijkbaar prima om allerlei lullige opmerkingen te maken, en dan ben ik natuurlijk gewoon te gevoelig als ik de humor van anderen zonder reden beledigen niet snap, ofzo.
Ik zeg letterlijk "ze bedoelt het vast niet zo, maar zo arrogant klinkt het wel!" waarmee ik duidelijk maak dat je post arrogant zou kunnen overkomen, maar dat je het vast niet zo had bedoeld. Dat jij dat verkeerdelijk opvat als een lullige opmerking is vervelend, want het was nooit de bedoeling om jou te beledigen! Het hoeft allemaal niet zo moeilijk en zwaar te zijn, toch?

Even weer ontopic gaan lijkt me nu wel aangewezen, veel plezier iedereen ::hug::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #30 Gepost op: 19-12-2022, 13:37:08 »
Ik zeg letterlijk "ze bedoelt het vast niet zo, maar zo arrogant klinkt het wel!" waarmee ik duidelijk maak dat je post arrogant zou kunnen overkomen, maar dat je het vast niet zo had bedoeld. Dat jij dat verkeerdelijk opvat als een lullige opmerking is vervelend, want het was nooit de bedoeling om jou te beledigen! Het hoeft allemaal niet zo moeilijk en zwaar te zijn, toch?

Even weer ontopic gaan lijkt me nu wel aangewezen, veel plezier iedereen ::hug::
Als je al wist dat ik het niet zo bedoelde, had je de opmerking niet hoeven maken. Zeker omdat Daisy niet eens wat zei over arrogantie. Maar blijkbaar wilde je het toch even gezegd hebben. Dat vind ik een kutopmerking ja. Maar heel fijn voor je dat je je mooi kunt verstoppen achter dat je het allemaal nooit zo hebt bedoeld ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #31 Gepost op: 19-12-2022, 13:56:07 »
Als je al wist dat ik het niet zo bedoelde, had je de opmerking niet hoeven maken. Zeker omdat Daisy niet eens wat zei over arrogantie. Maar blijkbaar wilde je het toch even gezegd hebben. Dat vind ik een kutopmerking ja. Maar heel fijn voor je dat je je mooi kunt verstoppen achter dat je het allemaal nooit zo hebt bedoeld ::ok::
Ik wou jou vooral laten weten dat je reactie mogelijks arrogant kon overkomen, hence de reacties van Lucy en Daisy. Het getuigt van weinig volwassenheid om dan zelf met kutopmerkingen te komen zoals jouw laatste zin hierboven, maar goed, ik hoef me niet te verantwoorden want ik heb duidelijk aangegeven hoe ik het bedoelde. Ik heb je nooit arrogant genoemd, maar blijkbaar is dat een gevoelig woordje voor jou.

Ik heb de bedoeling van mijn reactie ondertussen wel voldoende uitgelegd, dus ik kan enkel hopen dat je de boodschap begrepen hebt en er mee aan de slag gaat. Succes! ::wijn::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #32 Gepost op: 19-12-2022, 14:01:41 »
Starlight heeft het over zelfvertrouwen, Brent over arrogantie. Twee zijden van de medaille die Brent vriendschappelijk-competitief wilde benoemen. Dat kwam verkeerd over, kan gebeuren. Zand erover, jongens. Moge de beste winnen ::wijn::

Ik ben heel benieuwd naar jullie favoriete kerstliedjes ::hyper::
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #33 Gepost op: 19-12-2022, 14:13:53 »
Ik ben heel benieuwd naar jullie favoriete kerstliedjes ::hyper::
Ik ben dan weer heel benieuwd met welk boek jullie jezelf vergelijken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #34 Gepost op: 19-12-2022, 15:07:31 »
Ik wou jou vooral laten weten dat je reactie mogelijks arrogant kon overkomen, hence de reacties van Lucy en Daisy. Het getuigt van weinig volwassenheid om dan zelf met kutopmerkingen te komen zoals jouw laatste zin hierboven, maar goed, ik hoef me niet te verantwoorden want ik heb duidelijk aangegeven hoe ik het bedoelde. Ik heb je nooit arrogant genoemd, maar blijkbaar is dat een gevoelig woordje voor jou.

Ik heb de bedoeling van mijn reactie ondertussen wel voldoende uitgelegd, dus ik kan enkel hopen dat je de boodschap begrepen hebt en er mee aan de slag gaat. Succes! ::wijn::
Lucy en Daisy hadden het beide helemaal niet over arrogantie, dat haal jij er ineens bij. Daarnaast is het 1. niet jouw taak om me erop te wijzen of iets al dan niet arrogant kan overkomen, en 2. niet arrogant om te vinden dat ik goed ben in deze quiz als ik hem al 7 keer gewonnen heb.

Daarnaast wenste ik de personen die me het al jaren moeilijk maken succes om me te verslaan, omdat ik het oprecht leuk vind als er iemand anders wint. Dat had je allemaal kunnen weten als je de quiz vaker had gevolgd, want zulke dingen heb ik vaker gezegd. Ik snap daarom gewoon oprecht niet waarom je denkt je ermee te moeten bemoeien en zulke opmerkingen te moeten maken. Dat is niet omdat ik me nou enorm beledigd voel door het woord arrogant, of überhaupt door wat jij van me vindt, maar omdat dit niet de eerste keer is dat je mij vanuit het niets begint aan te vallen met opmerkingen die nergens op slaan en ik dat niet een normale manier vind om met elkaar om te gaan. Je weet getuige je opmerkingen helemaal niets van mij of wie ik ben, dus waar denk je het recht vandaan te halen mij te moeten wijzen op hoe ik al dan niet zou overkomen? En als je die laatste opmerking onvolwassen vindt, dan zij dat maar zo. Ik kan me gewoonweg slecht voorstellen dat je zelf echt niet snapt hoe zo'n opmerking overkomt.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #35 Gepost op: 19-12-2022, 15:28:56 »
Jeetje even rustig. Als je je zo snel door iets aangevallen voelt, dan is er toch wel meer aan de hand. Ik zal in deze wel even de volwassen persoon spelen en, behoudens onderstaande, niet verder meer reageren op deze overdreven reactie.

Ik kan me gewoonweg slecht voorstellen dat je zelf echt niet snapt hoe zo'n opmerking overkomt.
Same <3
« Laatst bewerkt op: 19-12-2022, 15:30:48 door Brent »
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #36 Gepost op: 19-12-2022, 15:54:32 »
Jeetje even rustig. Als je je zo snel door iets aangevallen voelt, dan is er toch wel meer aan de hand. Ik zal in deze wel even de volwassen persoon spelen en, behoudens onderstaande, niet verder meer reageren op deze overdreven reactie.
Same <3
Want de reactie overdreven noemen en impliceren dat er iets met me aan de hand is, is wel heel volwassen natuurlijk ::ok::

Kijk, ik vind het prima als je vindt dat mijn reactie arrogant overkomt. Dat kan ik zelfs begrijpen als je mij en de context verder niet kent! Daar voel ik me verder niet door aangevallen. Waar ik echter niet zo van gediend ben, is dat jij me dat denkt te moeten vertellen. Ik ben van ver gekomen om überhaupt van mezelf te kunnen zeggen dat ik ergens goed in ben, en ik heb niet aan jou gevraagd om me even op mijn plek te komen zetten zodra ik heel misschien wel arrogant kan overkomen. We kennen elkaar nauwelijks en je bent niet echt in een positie dat je mij op dat soort dingen zou moeten wijzen. Dus ik stel voor dat we dat zo laten, en we in het vervolg geen enkel woord meer met elkaar wisselen ::ok::


Dan hoop ik dat we nu gewoon een leuke forumquiz kunnen maken. Ik was vooral verbaasd dat er ineens zo over die opmerking heen werd gevallen terwijl het volgens mij vrij duidelijk was wat ik bedoelde, en het was niet mijn bedoeling om er zo'n hele discussie van te maken ::sorry::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #37 Gepost op: 19-12-2022, 15:56:35 »
Je zou bijna denken dat mensen op een forum langskomen om hun mening te verkondigen. Hoe durven ze! ::rofl::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #38 Gepost op: 19-12-2022, 17:47:27 »
Terwijl jullie een hele discussie hebben over twee grappige opmerkingen die verkeerd vallen, zal ik dat quizje dan wel eens even gaan winnen!  ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 13
« Reactie #39 Gepost op: 19-12-2022, 17:48:51 »
Oh we hebben nog helemaal geen formulieren! Enig idee wanneer die er zijn Lucy?  ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human