Auteur Topic: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music  (gelezen 6999 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music
« Reactie #200 Gepost op: 24-05-2024, 22:25:12 »
Ook hier nog even gefeliciteerd D*N ::bravo::

En dank Brent voor de organisatie  ::bravo::

Als ik 1 dingetje nog mag zeggen over de 24 uursregel, ik vind 'm vrij lang - maar ik snap dat voor de host 12 uur misschien niet te doen is. Kan er dan iig in de regels komen dat degene erna gewoon mag als de tijd om is (en dus niet wachten op de host), het voelde nu een beetje als illegaal voordringen, maar na 24 uur wachten was ik t zat (en ik was ook echt moe). Dan weten we dat voor de volgende keer. ::jaja::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music
« Reactie #201 Gepost op: 24-05-2024, 22:42:53 »
Gefeliciteerd Dennis! ::bravo::
Ik kan niet zeggen verdiend, want wat een slecht nummer... ::rofl:: ...maar ik gun je wel heel erg de overwinning! ::hug::
Enne 12 punten van de winnaar... feels correct! ::hypocriet:: Thank you! :-*
Nou, volgens mijn statistieken heb jij na Whatthefrank de meest gemiddelde smaak deze editie. Je hebt het 'minst afwijkend' gestemd. ::ok::

Het meest afwijkend dit keer was Freak123, o.a. door de 4 van de 5 punten aan Pac en 5 van de 30 punten aan Letland.
Overigens heeft Pac op de winnaar en Oekraďne na, alleen maar punten aan het rechterrijtje gegeven, ook een prestatie! ::confettie::

Bedankt weer Brent voor de organisatie! ::bravo::

Ook leuk voor de statestiek, Tsjechië is "slechts" 4de geworden met het meeste aantal 12 punten.
Gemiddelde smaak klinkt ook alsof ik een basic B ben... XD (Ben ik misschien ook)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music
« Reactie #202 Gepost op: 25-05-2024, 10:42:26 »
Als ik 1 dingetje nog mag zeggen over de 24 uursregel, ik vind 'm vrij lang - maar ik snap dat voor de host 12 uur misschien niet te doen is. Kan er dan iig in de regels komen dat degene erna gewoon mag als de tijd om is (en dus niet wachten op de host), het voelde nu een beetje als illegaal voordringen, maar na 24 uur wachten was ik t zat (en ik was ook echt moe). Dan weten we dat voor de volgende keer. ::jaja::
Ik denk dat ik de 24 uursregel voorlopig laat staan zoals ze al een paar edities bestaat. Naar mijn gevoel ging het deze editie eigenlijk net erg vlot lopen met het stemmen, dus ik zie niet meteen een reden om dat te veranderen. Geduld is zo'n schone deugd!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music
« Reactie #203 Gepost op: 25-05-2024, 11:48:58 »
Hier ook nog even gefeliciteerd Dennis  ::bravo:: en bedankt weer om te hosten Brent  ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music
« Reactie #204 Gepost op: 27-05-2024, 08:15:36 »
Gefeliciteerd D*N!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music
« Reactie #205 Gepost op: 27-05-2024, 11:43:10 »
Gefeliciteerd Dennis! ::bravo::

Brent, bedankt voor WEERAL een geweldige organisatie!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music
« Reactie #206 Gepost op: 27-05-2024, 21:24:14 »
Het meest afwijkend dit keer was Freak123, o.a. door de 4 van de 5 punten aan Pac en 5 van de 30 punten aan Letland.
Overigens heeft Pac op de winnaar en Oekraďne na, alleen maar punten aan het rechterrijtje gegeven, ook een prestatie! ::confettie::
Griekenland had dan ook véél hoger moeten eindigen ::love:: Had stiekem gehoopt naast de laatste plaats ook de toondoofheidsbokaal mee naar huis te nemen, maar dat was buiten de stemmen op mijn eigen nummer gerekend :P

Ik had dit jaar niet bepaald het makkelijkste land om een nummer voor te kiezen. Arabisch wordt nooit heel erg gewaardeerd hier. Libanon is weliswaar verantwoordelijk voor één van de allerbeste RSC-inzendingen ooit, maar zelfs dát lied kwam destijds maar tot een magere 10e plaats.

Als ik niet meedoe voor de winst is optie 2: iets insturen waar ik in elk geval zélf helemaal achter sta. Ik kwam een aantal mooie, gevoelige nummers tegen, waaronder de geweldige zangeres Dana Hourani met Zuruni:


Maar dit had niet dezelfde kracht als mijn hitsingle Mpoledise van twee edities terug, en ik wilde geen slap aftreksel daarvan insturen. Toen ging ik zoeken of er een pakkende remix van dit nummer was gemaakt. En dat was er!

Maar: geen clip :\'( En dus ook kansloos.

Maar toen. Gelukkig waren daar de All-Stars! :D Deze versie was wel zo'n perfecte mix van artiesten die hun best doen en toch zo'n verschrikkelijk resultaat bereiken, dat ik het wel in móést zenden. Begrijp me niet verkeerd: het is gewoon een ontzettend mooi nummer met sterke zang. Maar het totaalplaatje, met een goed doel en een standaard zomerdeuntje en acht verschillende zangers die net te graag uit willen halen, is ook zo heerlijk fout! Eindelijk kon ik weer eens iets inzenden in de geest van Demis Roussos ::love:: Dank Freak123 en winnaar D*N voor het herkennen van dit pareltje ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 27-05-2024, 21:27:18 door Pac »
...óf niet!

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music
« Reactie #207 Gepost op: 31-05-2024, 12:25:31 »
Libanon is weliswaar verantwoordelijk voor één van de allerbeste RSC-inzendingen ooit, maar zelfs dát lied kwam destijds maar tot een magere 10e plaats.
Ik baal er nog steeds van dat ik net deze editie gemist heb. Mashrou Leila is echt een goede band. Met mijn 12 punten erbij had hij misschien nog wat hoger kunnen eindigen

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: RSC 28 - Ignitopolis, Flammique || United By Music
« Reactie #208 Gepost op: 1-06-2024, 00:01:04 »
Als ik niet meedoe voor de winst is optie 2: iets insturen waar ik in elk geval zélf helemaal achter sta. Ik kwam een aantal mooie, gevoelige nummers tegen, waaronder de geweldige zangeres Dana Hourani met Zuruni:


Oeh, ik denk oprecht als deze ertussen had gezeten ik stiekem wel een paar puntjes jou kant op had geschoven.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?