Hallootjes! 2e en 1e worden was een feest, maar ik vind het stiekem veel te leuk om de punten namens
Mozambique als laatste te mogen uitdelen. Wat een spanning he mensen?

Leuk idee, een RSC met zoveel onbekendere landen. Ik zal jullie even meenemen in mijn gedachteproces over mijn land
Hey KingLennart! Sorry voor m'n late inzending maar het was echt een nachtmerrie om iets voor dit land te vinden. Enfin, het is een soort van gelukt 
Normaliter geef ik tijdens het luisteren van de liedjes cijfers aan landen. Aan het einde rangschik ik de cijfers en voila, dat is m'n puntenlijst. Dit keer heb ik het wat anders gedaan. Ik ben alles gaan luisteren en heb alles in eerste instantie een
ja of een
nee gegeven, optie tot punten of niet! Ik kan natuurlijk gelijk bekendmaken hoe ik tot mijn punten ben gekomen, maar dat is natuurlijk veel te makkelijk. Ik zal eerst bekendmaken welke landen van mij een
nee hebben gekregen en dus sowieso buiten de punten zullen vallen. Wat is het spannend he mensen, wisten jullie dat 5 landen nog kans maken op de winst? Dat verdient natuurlijk een spannende ontknoping! Ik kan er wel over blijven door yappen maar hey, wie krijgen er sowieso geen punten van mij.....
Libie
Verenigd Koninkrijk
Uruguay
Paraguay
Congo-Brazzaville
Zweden
Ethiopie
Costa Rica
Helaas, voor jullie heb ik sowieso geen punten!

To be continued!