Auteur Topic: RSC 30 - Roma, Italia || Il fuochi d'artificio  (gelezen 7627 keer)

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RSC 30 - Roma, Italia || Il fuochi d'artificio
« Reactie #240 Gepost op: 19-06-2025, 17:00:02 »
Ik had van het verkeerde blad een pdf gemaakt, dat is nu hersteld!  ::rofl:: ::rofl::
Dit is alleen hoe de landen de punten aan elkaar hebben gegeven... een eindstand volgt nog. Onze conciërge wil mij nu het gebouw uit hebben...

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Mozambique ontbreekt nog... :-X
🜃

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #241 Gepost op: 19-06-2025, 18:24:57 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik weet al wat er gebeurd is... ga dat morgenochtend herstellen! Heb vanavond even andere dingen te doen  ::tandpastasmiley::

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #242 Gepost op: 19-06-2025, 18:31:14 »
Was SpacyC de eerste die een liedje instuurde of gig of misschien nóg iemand anders?  8)
Nee Spacy was niet de eerste, wel één van de eersten...  ::hug::

De Salomonseilanden (MitchK) hadden de eer om als eerste een nummer in te sturen!

::bravo:: ::bravo::

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #243 Gepost op: 19-06-2025, 18:31:41 »
Bedankt voor de organisatie Lennart! ::bravo::

Het was een leuke editie en je hebt het top en met veel enthousiasme gedaan. ::ok::

Van mij mogen de deadlines wel iets strakker (deze editie werd op 1 april aangekondigd, het is nu al bijna juli). Maar dat is persoonlijk, wie weet vonden anderen dat juist fijn.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #244 Gepost op: 19-06-2025, 21:47:10 »
Heel stiekem was ik niet echt blij met Zweden... Misschien wel doordat er wel heel erg veel keuze is, te veel misschien wel. Ik had juist zo'n 'klein' land best wel willen hebben! Misschien een volgende keer...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #245 Gepost op: 19-06-2025, 23:58:30 »
Heel stiekem was ik niet echt blij met Zweden... Misschien wel doordat er wel heel erg veel keuze is, te veel misschien wel. Ik had juist zo'n 'klein' land best wel willen hebben! Misschien een volgende keer...
Dan krijg jij volgende keer Palau of Vaticaanstad van mij!  ::rofl:: ::rofl::

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #246 Gepost op: 20-06-2025, 00:01:47 »
Bedankt voor de organisatie Lennart! ::bravo::

Het was een leuke editie en je hebt het top en met veel enthousiasme gedaan. ::ok::

Van mij mogen de deadlines wel iets strakker (deze editie werd op 1 april aangekondigd, het is nu al bijna juli). Maar dat is persoonlijk, wie weet vonden anderen dat juist fijn.
Geen dank, heb dit graag gedaan!  ::hug::

Je hebt wel gelijk misschien wat de deadlines betreft. Maar ik heb me gebaseerd op de vorige edities...

Heb me wel voorgenomen om volgende keer de boel strakker te plannen, iets beter voorbereid te zijn op alles. Het was nu nog veel "zoeken" voor mij...

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #247 Gepost op: 20-06-2025, 10:30:19 »
Nu niet meer!!  ::rofl:: ::rofl::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #248 Gepost op: 20-06-2025, 12:00:53 »
Dan krijg jij volgende keer Palau of Vaticaanstad van mij!  ::rofl:: ::rofl::
hmm... Palau is misschien nog wel te doen, maar Vaticaanstad? Zijn er wel mensen überhaupt geboren?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #249 Gepost op: 24-06-2025, 12:01:08 »
Ben alweer een paar dagen thuis en ik had de uitslag al wel even opgezocht, maar had nog niet eerder de tijd om te reageren.

Allereerst, gefeliciteerd Michael90! ::bravo:: Altijd leuk als je favoriete nummer wint. Ergens klonk het wel bekend, maar ik zocht er (wegens tijdgebrek) niet echt iets achter.
Nu vond ik het bij far het beste nummer, dus ik denk niet dat ik anders had gestemd dit keer.

Zelf niet heel ontevreden met een top 10 notering.

Bedankt Lennart voor de organisatie. ::bravo::
Enige aanvullende feedback van mijn kant, ik last strakkere deadlines, is voor mij prima, maar ik denk vooral misschien vooraf al duidelijk maken wat de deadlines zijn, en wellicht wat vaker de data benoemen.

En voor onszelf. Mocht het thema random extreme (zo noem ik het maar even) weer opduiken, vind ik dat iedereen maximaal 1x mag klagen over zijn land (met name op Discord). Ik zal me er in het verleden ongetwijfeld ook schuldig aan hebben gemaakt, maar ik had het idee dat het dit keer extremer was.
Ik voelde me onderhand schuldig dat ik Australië had gekregen. Terwijl dat gewoon echt het lot was.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #250 Gepost op: 24-06-2025, 23:00:30 »
Ja dat had ik.ook met Duitsland. Ik had het gevoel (dat ligt bij mij hoor) dat je met zo'n groot land deze editie meteen kansloos was omdat dat te makkelijk is t.o.v. Tuvalu

Wat dat betreft was 2 opties loten misschien leuker geweest w.m.b. Dan had je met zowel Vaticaanstad als de USA een backup-optie.
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #251 Gepost op: 24-06-2025, 23:11:21 »
Ja dat had ik.ook met Duitsland. Ik had het gevoel (dat ligt bij mij hoor) dat je met zo'n groot land deze editie meteen kansloos was omdat dat te makkelijk is t.o.v. Tuvalu

Wat dat betreft was 2 opties loten misschien leuker geweest w.m.b. Dan had je met zowel Vaticaanstad als de USA een backup-optie.
Als ik voor mezelf spreek had ik dat niet. Jullie kunnen daar niks aan doen dat jullie dan die landen hadden. Zo heb ik ook beoordeeld. De "fout" zit hem volgens mij erin dat Belize v.s Duitsland of Tuvalu v.s Italië gewoon "oneerlijk" is voor de competitie. Ja het stimuleert de creativiteit daar ben ik helemaal voor, maar dan had ik gewoon al die "goede"  landen eruit gefilterd (rest of world min ... landen) zodat het speelveld net wat eerlijker is en dit schuldgevoel bij mensen die er niks aan kunnen doen dat zij toevallig een "makkelijker" land hebben ook niet hoeft te ontstaan. Of inderdaad een dubbele keuze, al is Vaticaanstad (en die keuze heb ik ooit gehad i.c.m Slovenië) ook weer een uiterste. Dus dan een combi tussen makkelijk en moeilijk, beetje in evenwicht zodat je zelf de keuze in handen hebt.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 25-06-2025, 11:47:51 »
Ik vind het juist leuk dat loten uit allerlei landen. Dat je dan toevallig eens een superklein landje loot, is dan je lot, tja......winnen hoeft niet altijd  ;D en het is toch leuk om zo'n landje te verkennen en soms vind je wel een pareltje, of iemand vindt het een parel  8)
...maar soms even niet :)

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #253 Gepost op: 25-06-2025, 12:43:21 »
Voor één keer vond ik het ook wel leuk dat het volledig random was tussen alle landen. Voor het indivudu kan het wat tegenvallen. Maar in het geheel vond ik de diversiteit wel leuk.
En heel soms kom je toch eens een verrassing tegen in een onmogelijk land.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

• Global Moderator
« Reactie #254 Gepost op: 25-06-2025, 19:56:37 »
Uiteindelijk kun je met een moeilijk land ook weer bonuspunten krijgen, dus het levelt zichzelf ook weer uit. Ik heb een mooie vondst voor het onmogelijke Kiribati zelf ook met punten beloond.

Misschien een knuppel in het hoenderhok: Jacob Banks woont al vanaf zijn 13e in Engeland, maar als ik hem voor het VK had ingestuurd had hij niet gewonnen. Dat is denk ik prima, want ik had dan ook veel meer keuze dan michael90 die Nigeria had. Voor het VK had ik wel het gevoel dat ik speciaals in moest sturen; daarom ging ik voor het orkestrale Greatest Mistake in plaats van één van Jack Savoretti's vele andere goede popsongs.

Ik was zelfs blij verrast toen ik erachter kwam dat ik vier Afrikaanse landen, drie Latijns-Amerikaanse landen, één Aziatisch land en twee Pacifische eilandstaatjes punten had gegeven. Er is overal ter wereld kwaliteit te vinden ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 25-06-2025, 19:59:17 door Pac »
...óf niet!

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 25-06-2025, 20:46:46 »
Dit was leuk, voor één keer! ::hypocriet::

Wat ik nog wel heel erg miste dit keer, maar dat komt misschien ook omdat ik de live listening gemist heb, was de commentaren van iedereen op de liedjes. Bij de bekendmaking van de punten heeft bijna iedereen alleen de punten opgesomd. Ik heb daardoor volgens mij van niemand een commentaar over mijn liedje gelezen. Ook als je het helemaal niks vond, lees ik het graag.

::nieuwsgierig::
🜃

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #256 Gepost op: 26-06-2025, 00:11:23 »
Tuvalu 7   Prima, maar ik haakte een beetje af op de helft.

en voor de liefhebber ook alle anderen dan nog even onder elkaar (niet de mooiste opmaak overigens):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik bedenk me nu ook pas dat Costa Rica laatste is geworden.  :o zat net buiten mijn puntenreeks, maar laatste.. Had ik dan weer niet verwacht.
« Laatst bewerkt op: 26-06-2025, 00:28:35 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 26-06-2025, 12:45:46 »
Fabiann,  de meeste landen heb ik alleen punten gegeven en ik kan je zeggen dat ik bij jou 5,9 heb staan( beetje veel van hetzelfde deuntje). Daarmee heb je Cuba, Libië,  Kiribati,  Duitsland, Salomonseilanden,  Congo Brazzaville, Montenegro,  Honduras en Australië verslagen!
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 27-06-2025, 08:47:10 »
Mijn commentaar bij Tuvalu was hetzelfde als bij al de rest: niets.

Ik was al bli jdat ik alles op tijd had kunnen luisteren en punten had kunnen geven, laat staan ook nog overal tekst bij verzinnen.  ;D
Maar Tuvalu eindigde op de 22e plaats bij mij.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #259 Gepost op: 27-06-2025, 10:15:38 »
Dit was leuk, voor één keer! ::hypocriet::

Wat ik nog wel heel erg miste dit keer, maar dat komt misschien ook omdat ik de live listening gemist heb, was de commentaren van iedereen op de liedjes. Bij de bekendmaking van de punten heeft bijna iedereen alleen de punten opgesomd. Ik heb daardoor volgens mij van niemand een commentaar over mijn liedje gelezen. Ook als je het helemaal niks vond, lees ik het graag.

::nieuwsgierig::
Ik heb geen uitgebreide commentaren gemaakt (kon me er niet toe zetten deze keer). Had nog wel wat korte aantekeningen gemaakt tijdens het luisteren. (catchy, autotune, respect). Bij Tuvalu had ik dan gezegd als ik het had uitgeschreven:
Leuk catchy nummer, wel iets te veel autotune. Sowieso respect voor vinden van een nummer uit Tuvalu.

Je zat bij mij in het rijtje net wel of net geen punten met max 1-4
« Laatst bewerkt op: 27-06-2025, 10:18:50 door MollenvangR »
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023