Ik weet het niet bij dit seizoen. Probleem was dat ik gespoiled over de spelers die terugkwamen van S49 en hierdoor vermoedde ik al dat ze beide minsten top 5 gingen halen. Stephenie spoilede ook al na de opnames dat er 3 winnaars zouden zijn in S50 en we kenden maar Kyle en Dee. Het feit dat Savannah in een kamp zat zonder winnaar én zij Maryanne verving in de cast maakte dit heel duidelijk.
Ik denk dat zonder dit te weten het seizoen veel leuker zou zijn geweest. Wint Savannah immuniteit? Speelt Rizzo zijn idol? Spannend was het dus niet voor mij.
Alleen alles wat na het seizoen uitkomt is wel goud waard:
1) 2 spelers zijn vlak voor het seizoen uit de cast gegooid omdat ze betrapt waren op meerdere keren contact te zoeken met elkaar in de sequester terwijl dit verboden is en na meerdere waarschuwingen. De bal ging aan het rollen omdat Kristina dit aangaf aan de producers nadat zij te horen kreeg dat zij haar als eerste wouden wegstemmen.
Alleen, er waren veel meer dan 2. Sage heeft een hele video gemaakt hierover en zei dat er 4 spelers waren in de cast die niet betrapt zijn. 2 ervan heeft ze niet genoemd omdat ze die zelf niet betrapt heeft en maar van horen zeggen heeft. De andere 2 waren Jake en Sophi (van uit de blauwe kamp). Blijkbaar slapen ze in ponderosa s'nachts in tenten en zij kropen er s'avonds heel laat uit en hadden dan hun conversaties. S'ochtends worden ze wakker gemaakt door de staf van ponderosa. Dan hebben ze enkele momenten om zich klaar te maken wanneer productie er nog niet is. Blijkbaar ging Sophi dan ook rond in de tenten om te vragen welke kleur ze moesten meepakken. Zo zocht ze haar kampgenoten (wat ook verboden is).
2) Het is uitgekomen dat op een bepaald online site een fanaccount was die tijdens het seizoen Sophi ophemelde en elke kritiek op haar wegwoof en maar bleef zeggen hoe geweldig dat Sophi is. Dat account is van Sophi zelf (staat op haar nummer)