Opdracht 1: Een punt maken!Voor deze opdracht hebben jullie allemaal een heel mooi liedje ingestuurd, maar deze opdracht draait helemaal om
MIJ... 
Ik als (pittige

) Braziliaanse Jury heb jullie nummers eens flink aan de braadpaal geschoven...
Hieronder volgt een summier stuk van het commentaar. Nog niet met de punten, of toch wel...?
Thailand - Klinkt super vrolijk, maar ik kan hier be
.st wel wat palingsound overheen gooien en het klinkt precies hetzelfde. Maar dat hoeft niet altijd een slecht ding te zijn en is op zijn tijd ook wel eens gezellig, misschien een paar gezellige punten?
Frankrijk - Dit is een vrouwelijke George Ezra. Dit is gewoon hele toegankelijke en veilige radiomuziek. En net als Ezra is de muziek/tekst zo irritant simpel dat het in je hoofd blijft hangen, maar hangen er dan ook punten aan?
Italië - Oh maar dit is echt super Italiaans. huh, voel me er gek genoeg wel vrolijk van. Maar of het genoeg is om er punten aan te geven?
(Voor degene die de edit heeft gedaan, Chapeau!)
Guinea-Bissau - Voor m
.ijn gevoel heb ik d
.it al eens eerder gezien/gehoord? Ho
.e dan ook zeker e
.en mooi nummer. Maar of deze vage Dej
.a-vu het punten gaat kosten?
Rusland - Ik had verwacht dat ie iets ruiger zo gaan, verder een goede vibe, maar ook bij dit nummer spat de veiligheid er vanaf, is het te veilig?
België - Ee
.n van d
.ie li
.ed
.jes d
.ie je h
.oort en daa
.rna niet meer los wet
.en te laten. Maar pak
.t dit nummer d
.an ook punten?
Nigeria - Dit is gewoonweg niet mijn soort muziek. Alleen als het écht op een goede manier wordt uitgevoerd, zou dit zo zijn?
Spanje - Die swit
.ch up zag ik niet aankomen. Maar is de vid
.eoclip nu deels gemaakt met AI? Kots. Geluk
.kig gaat het om de muziek. En die is wel aardig. Aardig genoeg om in m
.ijn top 10 te komen?
Kroatië - Waar moet ik beginnen, Bij de out of tune melodielijn, Severina die net als J-Lo denkt na haar 50ste nog steeds sexy te zijn in korte broekjes, of het feit dat zelfs de director van de videoclip niet meer wist wat hij moest doen. Het is zo fout dat het bijna goed wordt, of is het te goed dat het gewoon fout is?
Armenië - Oh een be
.etje dar
.kpop kan n
.ooit kwaad, Alleen voelt de tran
.sitie van couplette
.n naar refrein alsof er twee versc
.hillende nummers zijn gemaakt, of het daarm
.ee ook dubbel kans maakt op punten?
Polen - Ik zie dat Polen nog steeds Movie Maker gebruikt, maken ze hiermee kans op punten?
Turkije - Over darkpop gesproken, pakt Turk
.ije het nog een stuk
.je heftiger aan. Is he
.t heftig genoeg?
Vietnam - Dit num
.mer geeft mij een eno
.rm conflict. Het is goed, maar is het goed genoeg?
Nederland - Zweeft lekker door, maar ook naar de punten?
Albanië - Di
.t is stieke
.m nog be
.st goe
.d, kan het da
.n ook wat pun
.tjes stelen?
Noorwegen - Een heel mooi duet, veilig en verwarmend, of te veilig en puntloos?
Oekraïne - Poeh, wat een dragend nummer is dit zeg, draagt het zich naar het graf?
Roemenië - Vapes als een sponsor in je muziekvideo, gaan hiermee de punten in rook op?
Kazachstan - D
.it is h
.et so
.ort un
.iek
.e m
.uzi
.ek wa
.ar ik naar op zo
.ek b
.en, al is het mi
.sschien iets te un
.iek?
Duitsland - on
.tze
.tt
.end verr
.ast, maa
.r schri
.kt het af of le
.vert het wa
.t op?
Zuid-Afrika - Zoals al eerder het geval ik heb helemaal niks met deze stijl van muziek, misschien dan toch in deze uitvoering?
Tsjechië - Even je wereldproblemen vergeten, vergeet ik het daardoor punten te geven?
Zoals je ziet loopt het aardig
uiteen. Maar wie hebben er
punten gepakt, dat kun je best makkelijk achterhalen, door nog eens goed te
kijken...

Oh en voor de niet puzzelaars, ik heb een afbeelding in deze post verstopt, maar die moet je ook vinden natuurlijk.
En ja als je helemaal lui bent dan maak je van dit bericht gewoon een citaat...