Hoi!

Nog 1 laatste keer dat ik me op het forum uitlaat uitlaat over de gebeurtenissen in het spel, en dan zal ik, zoals gewenst, door de achterdeur verdwijnen

Jeetje Bjorn, ik ga me bijna afvragen wat ik jou ooit heb misdaan. Tijdens Z4P waren wij aan het bonden en heb ik, voor zover dat kon, altijd geprobeerd je te helpen, maar een echt bondje hadden we niet. Nu hadden we dat wel, samen met Mitch. Vanaf moment 1 leek het helder, wij zouden als trio bij de laatste drie gaan eindigen, en dat zou gaan lukken. Bijna dan. Oprecht, ik kan er met m'n kop niet bij waarom je uitgerekend mij moet verraden, want zelfs al had ik gesprekken elders lopen, ik was altijd open in het bondje en ik heb jou altijd uit de wind gehouden. Wat krijg ik ervoor terug? Stank voor dank. Jammer dat mijn loyaliteit richting jou niet beloond wordt

[knip ivm info over spel]
En dan Mrchipie, ja..... dat jij hier bent is wel een klein wonder. Je hebt volgensmij maar de helft van de opdrachten ingeleverd en dat vind ik best wel flauw. De sensatie rondom jou begon natuurlijk al met het vijfmansbondje [knip vanwege spel info] ik ben iig blij dat ik niet meer hoef te doen alsof ik het spel niet snap om vervolgens jouw uitleg te horen

Zo, het hele spel mijn mond gehouden maar dit moet er gewoon even uit

Heren, het was me een genoegen. Succes nog met de laatste loodjes. Het is een spel, ja. Maar jullie mogen best weten dat ik echt niet oke ben met hoe het nu is gespeeld. Toch bedankt aan iedereen die z'n steentje de afgelopen tijd heeft bijgedragen. Sorry Wouter, omdat je er door mij weer zo snel (onterecht) uit lag, en sorry Rob en Insanis, omdat ik me nu niet heb kunnen revancheren vanwege jullie. Minke, Niek, jullie zijn fijne hosts, bedankt voor de ervaring. Ik verlaat de achterdeur en we gaan zien hoe het afloopt. Doei!

Edit door Lucy: sorry Frank, ik begrijp je gevoel maar het is echt niet de bedoeling om na je exit nog spelinformatie te delen met spelers