Auteur Topic: [BBUS22] Big Brother Huis  (gelezen 4135 keer)

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #160 Gepost op: 17-10-2022, 21:16:29 »
Jammer rob ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #161 Gepost op: 17-10-2022, 21:18:12 »
Jammer Rob, je was een hele sterke speler  ::hug::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #162 Gepost op: 18-10-2022, 21:18:45 »
De uitslag m.b.t. de Doos

Aantal stemmen voor openen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Aantal stemmen voor dichtlaten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dat houdt in dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #163 Gepost op: 26-10-2022, 20:32:54 »
Geniet van jullie paar daagjes vrijaf. Zondag in de loop van de middag/avond komen de nieuwe opdrachten online  ;)
You'll never walk alone

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #164 Gepost op: 6-11-2022, 16:51:42 »
Wordt wel erg leeg hier ineens  ::ohno::
Er is geen Mol meer...

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #165 Gepost op: 12-11-2022, 00:36:43 »
Hoi!  ::zwaai::

Nog 1 laatste keer dat ik me op het forum uitlaat uitlaat over de gebeurtenissen in het spel, en dan zal ik, zoals gewenst, door de achterdeur verdwijnen  ::)

Jeetje Bjorn, ik ga me bijna afvragen wat ik jou ooit heb misdaan. Tijdens Z4P waren wij aan het bonden en heb ik, voor zover dat kon, altijd geprobeerd je te helpen, maar een echt bondje hadden we niet. Nu hadden we dat wel, samen met Mitch. Vanaf moment 1 leek het helder, wij zouden als trio bij de laatste drie gaan eindigen, en dat zou gaan lukken. Bijna dan. Oprecht, ik kan er met m'n kop niet bij waarom je uitgerekend mij moet verraden, want zelfs al had ik gesprekken elders lopen, ik was altijd open in het bondje en ik heb jou altijd uit de wind gehouden. Wat krijg ik ervoor terug? Stank voor dank. Jammer dat mijn loyaliteit richting jou niet beloond wordt  ::ohno::

[knip ivm info over spel]

En dan Mrchipie, ja..... dat jij hier bent is wel een klein wonder. Je hebt volgensmij maar de helft van de opdrachten ingeleverd en dat vind ik best wel flauw. De sensatie rondom jou begon natuurlijk al met het vijfmansbondje [knip vanwege spel info] ik ben iig blij dat ik niet meer hoef te doen alsof ik het spel niet snap om vervolgens jouw uitleg te horen  ::rofl::

Zo, het hele spel mijn mond gehouden maar dit moet er gewoon even uit  ;D
Heren, het was me een genoegen. Succes nog met de laatste loodjes. Het is een spel, ja. Maar jullie mogen best weten dat ik echt niet oke ben met hoe het nu is gespeeld. Toch bedankt aan iedereen die z'n steentje de afgelopen tijd heeft bijgedragen. Sorry Wouter, omdat je er door mij weer zo snel (onterecht) uit lag, en sorry Rob en Insanis, omdat ik me nu niet heb kunnen revancheren vanwege jullie. Minke, Niek, jullie zijn fijne hosts, bedankt voor de ervaring. Ik verlaat de achterdeur en we gaan zien hoe het afloopt. Doei!  ::bravo::

Edit door Lucy: sorry Frank, ik begrijp je gevoel maar het is echt niet de bedoeling om na je exit nog spelinformatie te delen met spelers ::sorry::
« Laatst bewerkt op: 12-11-2022, 07:55:19 door Lucy »
Er is geen Mol meer...

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [BBUS22] Big Brother Huis
« Reactie #166 Gepost op: 20-11-2022, 23:19:33 »
Het is allemaal oke ::love:: ik ben blij dat ik het spel met jullie beide hebt kunnen spelen!

Zoals jullie weten ben ik groot big brother fan en had ik het liefst na 2 eerder keren gespeeld te hebben en 5e en 3e te zijn geworden nu im de finale te staan. Jammer genoeg zag je indd Mitch dat ik je had kunnen verslaan in jury.  Ik kan wel speechen haha ook met hoe je deed en je spel tja... 

K vind het jammer dat ik het niet heb kunnen doen op m’n laptop en m’n iPad gewoon raar deed en ik gewoon stress en het het ging gewoon te snel en kreeg een meltdown..  ik wil zeggen dat ik nergens niet m’n best voorheb gedaan! Het niet inleveren van de veto’s was of omdat ik in de war raakte en het vergat van de data en wat er gebeurde privé. Ik hou daarvoor iets te veel van het spel om express niet dingen in te leveren.

Vind het jammer dat ik altijd erg onderschat wordt in de spelletjes hier... ik heb altijd een social game gespeeld en strategisch waar het voor bedoelt is. Waardoor ik nu hier ben gekomen, ja Björn Frank en Mitch hadden een bondje maar ik had ook individuelen banden met ze waardoor ik hier nu zit. Met iedereen had ik een bondje of een goeie band, dit is een geen win alle competities spel nee het is een strategisch social game en dat is wat ik deed! Niks oh hij deed niks we kunnen makkelijk van hem winnen want dat doet 1 enorm veel pijn en 2 is gewoon niet waar. Ondanks van het niet winnen van comps ben ik wel weer enorm veer gekomen in het spel en ik ben er trots op!

Mitch, ben blij dat ik een keer samen met jou heb kunnen spelen in een geheime final 2 sinds het begin ondanks het niet luisteren  ::) idk hoe de vote gaat zijn maar aan jury management heb je in iedergeval niks gedaan als je zelfs mij eruit moet gooien om een kans te maken :P

Björn, ik heb een deja vu inmiddels  ::) idk wat meer te zeggen dan dat ik je nooit meer ga kunnen vertrouwen in wat dan ook, je weet hoe loyaal ik ben. Door alles kreeg je m’n vertrouwen terug in dit spel waar ik begon met je te gebruiken heb je mij voor de derde keer gebruikt, ach meer dan dat heb je ook niet gedaan in dit spel niet ::trots::

Ach ja may the less of two backstabbers win i guess  ::zwaai::

(Geen echt afscheid zonder Shady chip :P )
chipsverslaafde <3