Wauw! Thanks jury en kandidaten die me gefeliciteerd hebben. Ik ben echt enorm blij met m'n winst, vooral omdat ik hem echt niet had verwacht. Toch fijn om na 2x een HoH op 1 punt verliezen weer eens iets te kunnen winnen!

Wat m'n veto betreft, ja, die ga ik gebruiken. Het heeft even iets langer geduurd omdat ik gewoon even met iedereen heb gebabbeld. Ik vind het wel zo fair om iedereen te kunnen aanhoren namelijk en als jullie me nu een beetje kennen weten jullie dat ik altijd opensta voor een gesprek. Het lastige is, niet iedereen heeft natuurlijk dezelfde belangen, dus ik kan niet iedereen tevreden stellen

Voor m'n veto kan ik natuurlijk verschillende afwegingen maken. Ik heb besloten om het over loyaliteit te gooien. Er zijn wel wat dingen gebeurd binnen de groep en er is in dit huis eigenlijk nog maar 1 iemand waarvan ik weet, daar kan ik op rekenen. Dat komt vooral door een verbond wat vrij vroeg in het spel ontstaan is en wat inmiddels bijna helemaal weg is wegens verschillende redenen. Ik voel in dit huis enorm dat het 2 tegen 4 is,
daarom wil ik Insanis met mijn veto beschermen. En nogmaals, ik weet dat ik hier niet iedereen blij mee maak, maar het is nou eenmaal mijn keuze en ik hoop dat jullie kunnen begrijpen waarom ik dit doe. Mitch, succes met je hernominatie!