Auteur Topic: [BBUS22] HoH 6: 'I said, "Do you speaking my language?"'  (gelezen 258 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
[BBUS22] HoH 6: 'I said, "Do you speaking my language?"'
« Gepost op: 31-10-2022, 16:33:21 »
Beste kandidaten,

Een klassieke muziek opdracht deze aflevering. Van verschillende nummers is de songtekst door Google translate gehaald. Aan jullie de taak om te achterhalen bij welke nummers dit is gebeurd. We spelen 2 rondes. In Ronde 1 is de tekst 1 keer door Google translate gehaald en in een andere taal geëindigd. De opgave(s) die je daar dus ziet hebben een andere originele taal. In deel 2 is een tekst een aantal keer door Google translate gehaald en wel weer geëindigd in de originele taal.



Je kunt een punt verdienen per titel en artiest. Totaal zijn er dus 50 punten te halen.
Bij een gelijke stand wint degene die als eerste zijn/haar/hun antwoorden heeft ingestuurd.

Vanzelfsprekend is opzoeken of zelf Google Translate gebruiken niet toegestaan.

Succes!
Deadline: vrijdag 4 november 20:00

Deel 1:
1. kan me helpen. Ik ben van een ontgoochelde generatie, (Fa-NL)
2. Dus ik knip er één, twee. Waar ben je? (En-NL)
3. I secretly danced with you. I hope you liked it (NL-EN)
4. Plots grijpt het me, ik ga naar hem toe. En zet hem aan: "Laat mijn vrouw met rust"Hij vraagt alleen: "Heb je een steek?" En ik denk alleen maar weer aan jou (Du-NL)
5. Varför, varför kan det här ögonblicket inte vara för evigt? Ikväll, ikväll är evigheten en öppen dörr (En-Zweeds)
6. Porque los jugadores van a jugar, jugar, jugar, jugar, jugar. Y los enemigos van a odiar, odiar, odiar, odiar, odiar (En-Spa)
7. Tout de gauche ā droite. La tente en cours de moulage (Ne-Fa)
8. Dit was gister my seun se verjaarsdag, hy het agt jaar oud geword my skat. Hy het my vir 'n vlieër gevra en hy het dit ook gekry (Ne-Afr)
9. I dream every night that you're next to me. But tonight I see you dancing with another cock (Ne-En)
10. Ja Nein. dass du dich nie entscheidest (Spa - Du)
11. Is dat goed ja? Geef mijn pistool weg als het geladen is (En-Ne)
12. Kom ons dans, nou is dit daardie lekker dansbord. Shame, al het jy beslis glad nie kans nie (Ne-Afr)
13. Su un'oscura autostrada del deserto. Vento fresco tra i capelli (En-Ita)
14. Zou je mijn naam weten? Als ik jou in de hemel zag (En-NE)
15. Rijd jongen duik jongen. Vuile gevoelloze engel jongen. In de deuropening jongen. Ze was een lippenstiftjongen (En-NE)

Deel 2:
1. mij. Wie kan het langst plassen?Wie is het meisje en de jongen?Lieg niet tegen de baas in de tent.
2. You know me better than ever. I think I really survived, I feel like a child
3. walk a lonely road. I know only one
4. Vish jij geeft mij dood hoog. Adrenaline. Het is besteld. Er zal meer liefde zijn
5. And now the end is near.And then I draw the final fabric.
6. run in the field. get into a fast car. whistle your name
7. I know there is something behind your smile. I can look you in the eye and say yes
8. We nemen dit met schroom aan. Nu is het tijd voor het gewenste Nederlands Pools.
9. Hij is hier alleen in de trein.Hij sprong in zijn kleren.Hij kijkt uit het raam. Zelfs hij was verrast
10. Wie belt er alsjeblieft. Hee hee. Dus waar ben je en waarom wil ik je zo graag? Om dichter bij jou te komen
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [BBUS22] HoH 6: 'I said, "Do you speaking my language?"'
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2022, 21:15:44 »
De antwoorden & Uitslag

Allereerst de antwoorden van deel 1 en 2 :)

Deel 1:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deel 2:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dan de uitslag!

Helaas maar 4 inzendingen deze week. Want de volgende kandidaat heeft niet ingezonden;
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op de 4e plek
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Op de 3e plek
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Op de 2e plek
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En op de 1e plek
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Gefeliciteerd! We zien je in de HoH room  ::bravo::
You'll never walk alone