Opdracht 2: Gouden BergenUitleg Opdracht:
Bij deze opdracht is het de bedoeling dat jullie het rauwe en ruige landschap van de Cressiabergen gaan doorkruisen. Dit doen jullie door in
dit topic jullie voortgang te posten.
Ofwel een post met
Stap 1, een post met
Stap 2, etc.
Iemand moet echter wel eerst na jou een stap gezet hebben voordat je weer een stap mag doen.
Om ervoor te zorgen dat er een duidelijk startschot is post ik
Stap 0 als het spel begint.
Op verschillende stappen. Is een Stop te vinden. Bij deze stops kun je, als je dat wilt. Je vrijstelling deponeren in de bak voor de bijbehorende aflevering.
Dit doe je door dit dikgedrukt aan te geven:
Ik deponeer mijn vrijstelling (Of iets in die strekking)
Op het moment dat je een vrijstelling hebt gedeponeerd, eindigt daar voor jou de opdracht.
Kies je ervoor om verder te gaan, dan kun je meer geld verdienen, maar krijg je de vrijstelling pas in een latere aflevering, mits je die haalt natuurlijk.
Hieronder is te zien wat je bij welk station krijgt:Stop 1 (Staat op 45 stappen) -> Vrijstelling voor aflevering 1 + 50 euro.4 bakken beschikbaar.
Stop 2 (Staat op 55 stappen) -> Vrijstelling voor aflevering 2 + 100 euro.3 bakken beschikbaar.
Stop 3 (Staat op 70 stappen) Vrijstelling voor aflevering 3 + 150 euro.2 bakken beschikbaar.
Stop 4 (Staat op 90 stappen) Vrijstelling voor aflevering 4 + 200 euro.2 bakken beschikbaar.
Aan het einde van de route. Stop 5(Stap 100) is één enkele
sleutel te vinden.
Als je goed hebt meegeteld kom je uit op 11 bakken. Er verliest sowieso een iemand hier en nu al zijn vrijstelling.
Het speelveld: