Opdracht 2: Onder leiding van...Dag 5, MinsaDe deelnemers hebben Fonya achter zich gelaten en reizen door naar Minsa, een klein maar gezellig dorpje. Gelijk bij aankomst worden PieterBasje en Arno apart genomen. Ze staan in een geheime ruimte met goed zicht op jullie allemaal. Renz kom aanlopen voor de uitleg van de opdracht:
"Beste Deelnemers,
Gisteravond terwijl jullie lekker lagen te slapen, hebben de twee vrijgestelden van deze aflevering een spelletje gespeeld. Hiermee hebben ze jullie onderverdeeld in 2 teams. Met hun als teamcaptain. Maar wie jullie teamcaptain is... Daar moeten jullie zelf achter komen.
Jullie gaan voor hun opdrachten spelen. Een opdracht per deelnemer, 4 opdrachten in totaal. Het succesvol afronden van een opdracht levert voor het hele team, dus ook de teamcaptain 75 euro op.
Maar wat misschien wel belangrijker is dan het geld, is dat jullie een hint verdienen naar jullie teamcaptain.
Als je als team denkt te weten wie jullie captain is, dan mag je dit doorgeven. Als dit klopt pakken jullie de vrijstelling af.
De sleutel is aan het begin van de opdracht alleen in het bezit van de teamcaptain,
als je een opdracht succesvol afrond krijgt de persoon die dit gedaan heeft ook de sleutel.
Maar die opdrachten, die heb ik niet bedacht... Die komen van de teamcaptains zelf."
Regels:- De Teamcaptains laten mij weten wie er een opdracht uit moet voeren, en welke opdracht ze deze deelnemer laten uitvoeren.
- Als deze opdracht met succes afgerond wordt, verdient het hele team (Incl. Teamcaptain) 75 euro.
- De persoon die deze opdracht succesvol afrondt, krijgt ook de sleutel.
- Als het team weet wie hun teamcaptain is mogen ze dit laten weten door dit dikgedrukt te reageren.
- Pas als heel het team het ermee eens is, stoppen jullie met spelen.
- Pas als allebei de teams een naam hebben doorgegeven, maak ik bekend welke teamcaptain bij welk team hoorde.
Maar dan de belangrijkste vraag, wie zit in welk team...