Zal ik aftrappen?
Ik ben gegaan voor:
1. Moordgrap (die werkte zo goed, ook nog eens veel gastspelers voorbij zien komen in de taaldeelopdracht, verwijzingen naar personen uit de widmo geschiedenis en het is de opdracht die onze 2 stijlen samen heeft gebracht. Daar is alles op zijn plek gevallen).
2. Uitgezonden/weer bericht (ik heb op uitgezonden gestemd omdat we die dusdanig hebben omgedraaid dat het een volledig nieuw jasje kreeg, maar weer bericht was ook een favoriet van mij omdat dit zo'n typische Dennis opdracht is die ik nooit had kunnen bedenken en die simpel en leuk in elkaar zat met de veranderende weersomstandigheden).
3. Tunnelvisie (Echte mindfucks en item strooi opdrachten had deze serie niet nodig, maar widmo is geen widmo zonder opdracht van vertrouwen en deze was een combinatie van alles wat we al eens gehad hebben zowel op tv als in de widmo reeksen. De mandjesopdrachten, de niets is wat het lijkt opdrachten, het element van een groep afzonderen en die in het geheim keuzes laten maken kwam heel fijn uit de verf).
Eervolle vermeldingen voor mijn top 5:
4. Allstars bingo (door mij gehate opdracht omdat ik hem als host zo verkloot heb in een nieuw jasje

)
5. Faeröer market opdracht (knap hoe Dennis erin geslaagd is alle elementen samen te brengen uit oude series in een gewaardeerde opdracht uit seizoen 2020).