Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Alles gelezen behalve deze pub, maar daar staat waarschijnlijk toch niet veel relevants in .Wat een genot om te lezen. Een prachtig spel met weergaloze kandidaten. Geweldig georganiseerd.Doordat ik alles pas achteraf las, wist ik wel vrijwel vanaf het begin wie de mol was, maar dat mocht de pret niet drukken.Nu door met DWDW 2015
Ik zal binnenkort ook alles weer eens teruglezen, want ben bij het bijhouden helaas niet verder gekomen dan aflevering 4
En: weet je al wie de mol is?
Ja dat wist ik al sinds de bekendmaking, haha. Heb vooral teruggekeken naar de opdrachten. Wat waren die leuk!
Ik zou zeggen: doe mee aan editie 2, die waarschijnlijk begin volgend jaar zal plaats vinden!
Nu Wie is de Mol 2017 begint te naderen, begint het mol-gevoel ook te kriebelen. Daarom even (als SOG ) nog wat opdrachten teruggelezen. Heb me weer vermaakt, met deze opdrachten
Das mooi Lama, we hebben ook voor komend seizoen weer wat leuke verrassende spellen en twists staan
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Aapje, Compuart, Dennis, Doinel, Elijah, Frans, Gilles, Gerrit, het_Mollenvang, idk, Jesper, lorinsilver, Liana, Molcrazy, Maarten, Michiel, Mollenvanger, Nieky, naam, Pjotr, Paul, pilipili-piloot, PieterBasje, Paarseorka_, Realitynet, Rinusoide, Reflektor, Vlieg, VK, Vonne
Nu online
750 gasten en 23 vaste bezoekers