Kandidaten, we staan hier in de vertrekhal op het punt om af te reizen naar een voor jullie nog onbekend land om het spel van jullie leven te spelen. Waar de reis jullie naartoe brengt komen jullie straks achter (of niet..)
Jullie gaan op jullie reis opdrachten uitvoeren om zoveel mogelijk geld te verdienen voor de pot. Één iemand is ervan verzekerd het volledige spel mee te maken van begin tot eind: de mol. De mol bevindt zich onder jullie en gaat de opdrachten in het diepste geheim proberen te saboteren.
Wie is er te vertrouwen en wie niet? Ontmasker jij de mol dan kroon jij je misschien wel tot winnaar van dit spel, weet jij niet wie de mol is dan vlieg je genadeloos het spel uit. De sleutel tot succes heb je in eigen hand.
Over sleutels gesproken ik heb hier een sleutel. Dit brengt mij bij de nieuwe opdracht. Aan wie mag ik deze sleutel geven? Ik wil in dit topic
één naam besloten door de meerderheid van groep zien voor het einde van opdracht 1.2 (de waar gaan we heen opdracht). Overleg in dit topic wie de sleutel krijgt en maak een lijstje waarop de namen staan die het eens zijn met de naar voren geschoven persoon. Lukt dit niet om 1 persoon aan te wijzen voor einde opdracht 1.2 gaat er 1000 euro uit de pot en dat zou zonde zijn niet?
Goed, genoeg gepraat. Tijd voor de tweede opdracht die we hier gaan spelen in de vertrekhal. Uitleg volgt in het speciaal daarvoor aangemaakte topic.