Nieuws Volg ons ook op Twitter!
ik vind het ook wel aardig.Misschien die muismat (is wel bijzonder) en mok (heel standaard) omruilen ?Voor de rest mag je hem zo plaatsen van mij.
WenskaartButtonSleutelhangerKoelkastmagneetKaartspelMokMuismatTelefoonhoesjeBadkameraccesoiresKussenHorlogeLaptoptasSchoudertasSweaterKlokVoetbalshirt
Ik zou persoonlijk deze lijst gewoon een keer definitief insturen. Dan krijgen we te horen hoe het ervoor staat en kunnen we nog wijzigingen doorvoeren. Ik denk dat het niet zoveel zin heeft om te blijven veranderen want het is en blijft een moeilijke opdracht en vooral gokken denk ik. Je weet nu tenslotte niks. Misschien als we het een keer ingezonden hebben, dat we er wat meer mee kunnen.
Ik denk niet dat het voetbalshirt het duurste is.Gibraltar is nog maar pas opgericht en nog niet erkend door de fifa. Dan lijkt de klok mij duurder.
Maar als dat shirt het rugnummer heeft van één of andere bekende voetballer is kan het alsnog wel duur zijn toch? Ik heb alleen totaal geen verstand van voetbal dus geen idee of dat mogelijk is.En ik ben het ook wel eens met Duncton over die klok, ook klokken kunnen heel goedkoop zijn en ik vraag me af of ze hele dure klokken als souvenir gaan verkopen?
Die wenskaart is zeker niet het goedkoopste. Voor zo een kaart rekenen ze in toeristische gebieden veel aan. Veel meer dan het waard is. Maar je stuurt maar in zoals jullie willen
Klok dan nog iets naar beneden, maar wel boven voetbalshirt?WenskaartButtonSleutelhangerKoelkastmagneetKaartspelMokMuismatTelefoonhoesjeBadkameraccesoiresKussenHorlogeLaptoptasVoetbalshirtKlokSchoudertasSweater
Giro Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
778 gasten en 28 vaste bezoekers
RealityTV vandaag