Auteur Topic: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé  (gelezen 3772 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #40 Gepost op: 4-11-2021, 22:12:15 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel heel veel jokers vind, en ik ben bang dat dat bij de eerste loterij test en executie een grote rol gaat spelen. Daarom vind ik het ook een beetje jammer dat mijn duo er bijvoorbeeld geen heeft kunnen verdienen op de markt alleen omdat we toevallig in 2018 hebben meegedaan. Ik weet dat er achteraf wel weer een feedbacktopic komt, maar omdat het nu nog zo vroeg is kunnen jullie er misschien in het verdere verloop van het spel nog rekening mee houden :) En ja, ik weet natuurlijk dat WIDM niet per se altijd fair hoeft te zijn ;)

Daar wil ik wel echt aan toevoegen dat ik het een supertoffe eerste week vond en het echt enorm naar mijn zin heb! Hulde aan de hosts ::bravo:: Dankjulliewel dat jullie dit opgezet hebben en ons ervoor hebben uitgenodigd ::love::

Opdrachten zoals Tunnelvisie zijn meestal ook niet zo mijn ding omdat er vaak veel gokken en ogenschijnlijke willekeur bij komt kijken, maar ik vond dit een erg leuke en spannende variant! En ik snap dat zoiets tegenwoordig ook echt bij WIDM hoort, dus top dat het erbij zat :D

Ik ben echt nog niet klaar voor de test. Ik vind het spel zo ontzettend leuk en ben absoluut nog niet klaar om te gaan ::hyper::
Awel seg, ik ben het nu eens 100% eens met wat HIDM hierboven heeft gezegd waarbij ik vooral wil benadrukken dat het enorm leuk is dat we deze kans krijgen en dat het tot nu toe superleuk is geweest!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #41 Gepost op: 4-11-2021, 23:39:58 »
Eerlijk gezegd maak jij tot nu toe nog niet een heel georganiseerde indruk op mij, Lennart. Dat vind ik toch wel belangrijk, ik heb liever geen warrige penningmeester :P Die code was dan natuurlijk wel weer heel goed werk ::ok::
Nee klopt, chaos is my middle name  ::rofl::

Even serieus: ik kan chaotisch zijn, maar juist niet als het om geld gaat. Ik onthoud alles... mijn wederhelft klaagt altijd dat ik precies weet wat ze heeft uitgegeven  ::rofl::

Die code was lekker ja! Dat is echt met ff goed puzzelen opgelost... hoop dat ik daarmee heb laten zien dat ik het wel waard ben om penningmeester te zijn!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #42 Gepost op: 4-11-2021, 23:42:29 »
Hidm vind ik een goede keus!

Ikzelf hoef het niet per se te zijn.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #43 Gepost op: 5-11-2021, 01:38:31 »
Van mij mag HIDM de pot voorlopig ook wel bijhouden :)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #44 Gepost op: 5-11-2021, 12:18:25 »
Nou ik geloof dat ik al weinig meer in te brengen heb...

Laat HIDM maar penningmeester zijn dan. Mij wordt op dit moment niks gegund kennelijk  ::rofl::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #45 Gepost op: 5-11-2021, 15:19:43 »
Volgens hebben jullie een consensus: Hadewychisdemol is de penningmeester. Mochten jullie willen wisselen ergens in de serie, dan kunnen jullie dat hier bespreken ::ok::.


Nu we een rustig momentje hebben even de conversatie aanslingeren:

Nu bekend is dat we oude opdrachten gaan terughalen en in een nieuw jasje gaan steken: Welke opdracht hoop je dat er terug gaat komen?

Oh en wie was jullie favoriete spammer?  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #46 Gepost op: 5-11-2021, 15:49:46 »
Opzouten!!!!!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #47 Gepost op: 5-11-2021, 16:42:24 »
Opzouten!!!!!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Dennis, hoor je dat, Lennart wil dat we opzouten. Nu schijt ik 7 kleuren in de Albert Heijn denk ik :P Of was dat voor de spammers bedoeld?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #48 Gepost op: 5-11-2021, 16:43:18 »
Weer een opdracht met 20 pagina's voorbereiding ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #49 Gepost op: 5-11-2021, 16:58:59 »
Ik hoop vurig op nog een diner in de Taj Mahal. Tomatenslag was ook wel erg leuk. Bollywood Dance was mijn favoriet, maar het voelt als vreemdgaan wanneer ik een bar beheer met iemand anders dan LODEWIJK BACKER.

De kraammeneer om wie ik het meest heb moeten lachen is BRENT en zijn Anne-Marie merchandise.

Ik mis ze allebei  :\'(



S-speelt iemand van jullie Pokémon?  ::schaam::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #50 Gepost op: 5-11-2021, 17:08:10 »
Misschien dat we ook nog wel een Pokemon-related achtig spel krijgen ergens in de serie  ::vergroot::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #51 Gepost op: 5-11-2021, 17:17:24 »
Zal ik dan iedereen in de tussen een pressure cooker over Pokémon geven? Dus over de 898 verschillende soorten, hun varianten, mega evolutions, stats, types, abilities, beste natures, habitat, evoluties, movepools, effort values, signature moves, items en egg moves.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #52 Gepost op: 5-11-2021, 17:21:13 »
Leef je uit!
Mijn negeerlijst zal zijn werk doen!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #53 Gepost op: 5-11-2021, 17:48:29 »
Zal ik dan iedereen in de tussen een pressure cooker over Pokémon geven? Dus over de 898 verschillende soorten, hun varianten, mega evolutions, stats, types, abilities, beste natures, habitat, evoluties, movepools, effort values, signature moves, items en egg moves.
Graag! Pokemon college van jou, dan moet t wel goed zijn  ::ok::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #54 Gepost op: 5-11-2021, 20:15:43 »
Van mijn eigen seizoen: The Hunger Games. Met wat aanpassingen en dan nu zonder dat het forum uitvalt ;D

Van andere seizoenen heb ik wel eens gedacht... ooh dit had ik ook willen spelen. Maar die heb ik toch minder snel paraat... Volgens mij heb ik dat in ieder geval wel gedacht bij het door KingLennart genoemde Opzouten.  :D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #55 Gepost op: 5-11-2021, 21:44:39 »
Bedankt voor jullie (voorlopige ;)) vertrouwen. Volgens mijn berekeningen zit er op dit moment €5795 in de pot. Zeker geen slecht begin! Maar alle kleine bedragen die we hebben laten liggen (waar ik zelf ook schuldig aan ben in Tunnelvisie), tellen toch wel erg hard op. Laten we daar de volgende aflevering rekening mee houden.

Nu we de Food Market gehad hebben hoop ik dus nog op iets met geografische kennis :D

Ik vond alle spammers heel entertaining, maar ook ik heb denk ik wel het hardst gelachen om het Anne-Marie Jung kraampje van Brent. Hoe vervelend hij ook was! Ook de shirtjes van Brtdm waren prachtig.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #56 Gepost op: 6-11-2021, 02:00:58 »
In mijn seizoen vond ik de diamantenroof echt heel gaaf! Ook de Pokémon-Go ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #57 Gepost op: 6-11-2021, 16:42:48 »
Vrienden even een mededeling voor allen die de test nog moeten maken: Dennis is werken en niet beschikbaar. Ik ben zo weg en ergens tussen 1830 en 1900 weer beschikbaar zoiets.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #58 Gepost op: 8-11-2021, 19:42:29 »
Mag ik zeggen dat de Hunger Games een spel is dat je alleen goed kunt spelen als je niet aan het werk bent overdag?

Ik kom terug van werken, en tref een paar pijlen in mijn rug. Ik ben al aangeschoten wild, en dan ook een
 ::bravo::
icoontje plaatsen als je weer een voltreffer plaatst.

Ik kan goed tegen mijn verlies, maar dit vind ik bijzonder flauw.

Volgende opdracht!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Kandidaatpraat/kandidatencafé
« Reactie #59 Gepost op: 10-11-2021, 09:50:44 »
Mag ik zeggen dat de Hunger Games een spel is dat je alleen goed kunt spelen als je niet aan het werk bent overdag?

Ik kom terug van werken, en tref een paar pijlen in mijn rug. Ik ben al aangeschoten wild, en dan ook een
 ::bravo::
icoontje plaatsen als je weer een voltreffer plaatst.

Ik kan goed tegen mijn verlies, maar dit vind ik bijzonder flauw.

Volgende opdracht!
Ik sluit mij hier bij aan en ik wil hier toch ook graag nog even iets van zeggen. Ik keek er enorm naar uit om dit spel een keer te kunnen spelen en het leek me echt een leuke opdracht. Maar als ik heel eerlijk mag zijn vond ik dit al snel echt niet meer leuk en had ik echt wel een beetje het gevoel dat mij een eerlijke kans om mee te spelen voor de vrijstelling werd ontnomen vanwege wat inactiviteit. Ik denk dat het erg wenselijk is als er in de toekomst nog meer van dit soort opdrachten komen, dat er bepaalde regels komen om het voor iedereen leuk te houden.

Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan dat een persoon max 2x mag aangevallen worden in een bepaalde tijdspanne, zodat de persoon in kwestie de kans heeft om zich te verweren. Als dit bij aanvang van het spel duidelijk gemeld wordt is dit voor iedereen duidelijk en weet je in welke tijdspanne je moet online komen. Nadat de tijdspanne verstreken is mag deze persoon wel weer aangevallen worden. Een andere mogelijkheid waar ik aan denk is om misschien te werken met tijdsblokken waarin het spel verder gaat. Dat er dus bijvoorbeel afgesproken wordt dat het spel elke dag van 17u tot 23u loopt, Dan hebben mensen die op school of werk moeten zijn overdag 's avonds een eerlijke kans om mee te spelen.

Tot slot denk ik dat dit ook leuker is voor de hosts zelf. Want ik kan me echt inbeelden dat het na een dag hard werken echt geen pretje is als je tientallen pagina's en weet ik hoeveel PM'S moet bijwerken. Zelf vond ik het vaak ook irritant dat je eigenlijk niet precies weet wat je in je bezit hebt. Als je bijvoorbeeld op zoek moet naar eten omdat je 24u bijna om zijn en je hebt 3 items checks gedaan, maar er zijn dan geen hosts online dan is dat erg lastig. Want je twijfelt heel erg of je moet blijven zoeken naar eten omdat je misschien nog niets hebt, maar als je wel al iets gepakt hebt wil je misschien liever een aanval doen bijvoorbeeld. En daarnaast is het ook handig om geregeld te weten of je een medicijn op zak hebt of niet in dit geval.

Ik heb nu wel mijn eerlijke zegje gedaan en ga mijn betoog nu stoppen. Jullie mogen het met me eens zijn, of net niet. Ik heb voor ieders mening respect. Tot slot wil ik nog even zeggen dat ik zeker geen steen werp naar iemand. Zoals hier wel vaker is gezegd enorm veel respect voor al het werk dat de hosts hierin steken en dat ze dit leuke spel voor ons allemaal willen opzetten. En elke kandidaat moet kunnen spelen hoe hij/zij dat zelf wil. Maar toch denk ik dat het wenselijk is dat er bij dit soort opdrachten eens gekeken wordt hoe het voor iedereen leuk kan blijven, zowel voor hosts als kandidaten.

En laten we nu leuk verder gaan met z'n allen. Op naar de volgende opdracht inderdaad!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."