Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Beste Lama en Swifty, welkom aan jullie startkraam. In dit seizoen duiken er weer rode vrijstellingen op. Deze impopulaire twist moeten we zo snel mogelijk verwijderen. Jullie krijgen rekensommen over jullie zelf om deze kraampjes te ontmaskeren en weg te slepen. Elk juist weggesleept kraampje levert 150 euro op. Som 1Aantal broers en zussen in totaal (van alle kandidaten) KEER Het aantal kandidaten dat het liefst de reis van Alaska/Colombia zou maken. Daarnaast heeft iedereen een enveloppe ontvangen. Zij weten nu allemaal wat er in hun enveloppe zit. De kandidaten Jullie gaan langs 5 kraampjes. Bij elk kraampje moeten jullie een envelop uitschakelen. Na 5 enveloppen te hebben uitgeschakeld, krijgen de overige kandidaten die nog in het spel zitten ook een stem. Het voordeel: Elke ronde dat je verder komt krijg je toegang tot 1 inschrijflijst van iemand. Maar als een bom het spel wint, dan krijgt alleen die persoon alle informatie en de rest niets. Er komt bovendien 750 euro in de pot als iemand wint zonder bom. Om de eerste enveloppe uit te schakelen, gaan jullie naar kraampje 82. Daar mogen ALLEEN jij en Swifty bepalen welke enveloppe daar achter blijft. Jullie mogen wel met de anderen in de groep overleggen/vragen wat er in hun enveloppe zit om te bepalen enveloppe er achter moet blijven bij kraampje 82.
Attentie Alle Kandidaten! Vermoljoen en ik hebben de opdracht gekregen om cookies te vinden die verstopt zijn in de berichten van de spamkraampjes voor 100 euro per stuk. Jullie kunnen natuurlijk ook meehelpen, dus mocht je toevallig iets vinden, schroom dan niet om dat even door te geven. Dat zou wel fijn zijn voor de pot. En let op dat die ook verstopt kunnen zijn in de code van het bericht. Bedankt alvast voor jullie hulp. Einde bericht.
Nou lekker dan Ik ga m'n best doen.@Lama: Ik heb er 1 en heb Alaska en Colombia ingevuld. +1 dus bij beide getallen voor mij. Wat betreft mijn envelop kreeg ik een pm met 'Jouw naam zit in enveloppe ...' (en dan dus een nummer). Over de inhoud weet ik niks. Weten jullie de inhoud van de genummerde enveloppen of is mijn naam dan gewoon de inhoud? 😅
Wat betreft mijn envelop kreeg ik een pm met 'Jouw naam zit in enveloppe ...' (en dan dus een nummer). Over de inhoud weet ik niks. Weten jullie de inhoud van de genummerde enveloppen of is mijn naam dan gewoon de inhoud? 😅
LENNART LENNART WAAR BEN JE?!
Ik ben er zoon!!!!!!!!!!!!!!Was verdwaald tussen een stel Bretonse zangeressen...
Van mij kreeg je 8 punten vader, heerlijk lied Een tutu en een hoed, ik heb géén idee op wie dat kan slaan. Ik heb de zoekfunctie al een beetje gebruikt, maar het heeft niets opgeleverd
Het is dus een oud-deelnemer maar ik heb echt geen idee... vond het wel typisch da Brtdm gelijk reageerde? Heeft hij ooit meegedaan?
Nope
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
706 gasten en 4 vaste bezoekers