Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
16 x 5 = 90. Wij willen graag nummer 90 wegslepen
@Hosts: Kunnen Catshee en ik iig info krijgen voor ons nieuwe kraampje? Want ik zou graag vandaag nog minstens 1 duel spelen en als de tijd het toe laat 2. Krijgen wij nog iets te horen ook wie het eerste duel won of is dit pas op het einde?
Jullie slepen kraam 90 weg... dat is de kraam van Lucy! Dat betekent dat zij onschadelijk is gemaakt, maar dat jullie ook 150 euro laten liggen. Ik wil graag van jullie nog weten welke enveloppe er achter blijft. Daarna keren jullie terug naar de start om een volgende rekensom te ontvangen.Lucy jij mag helaas niet meer spammen.
Lama, enveloppe 5 en 7 zijn niet geclaimd zie ik, daar maar 1 van achterlaten?Die 150 euro is jammer, maar het scheelt wel een hoop youtubejes @ all, wie nog niet door 1 van ons wordt gecheckt moeten wij allemaal op cookies checken he!
Helaas, dat antwoord is niet juist. Seize klopte, Wallet en and waren niet juist. Dat moesten zijn ripped en chrystal. Jullie krijgen van ons de locatie van de volgende jukebox door. Overigens is 1x dikdrukken voldoende voor jullie
Zullen we envelop 5 skippen?
Zouden de halfbroers en -zussen dan toch niet meegeteld hebben? Of voor 0,5 per persoon?
Primawij laten enveloppe 5 achter bij deze kraam en willen horen waar we dan naartoe moeten
Of iemand heeft zelf een broer/zus vergeten mee te tellen
Dat was jij zeker molletje
Hier viel voor mij niet over te liegen, ik heb het al vaker op dit forum genoemd
Of de hosts hebben zelf gewoon niet goed opgelet!
Overigens woon ik tegenwoordig in een woonwijk met kleuren-straatnamen. Ik rij dagelijks door de Vermiljoen en in mijn hoofd is dat altijd Vermoljoen, ik kan het niet anders meer lezen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
746 gasten en 10 vaste bezoekers