Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'  (gelezen 3481 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #40 Gepost op: 31-10-2021, 19:07:07 »
1 munt voor Bubbles, 1 munt voor Vermoljoen

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #41 Gepost op: 31-10-2021, 19:28:44 »
Jacco Chardo of Lennart, kan een van jullie even verhinderen dat er 100 euro uit de pot gaat?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #42 Gepost op: 31-10-2021, 19:41:45 »
Oeps, ik dacht dat wel al consensus hadden over de munten en wist niet meer dat we het meermaals moesten bevestigen.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #43 Gepost op: 31-10-2021, 20:14:00 »
Ahhh verdorie

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #44 Gepost op: 31-10-2021, 20:15:29 »
[MV over de portofoon]

Beste vrienden van busje 1 en busje 2. Ik zie dat JaccoS, Swifty, Bubbles en Vermoljoen een munt mogen bijschrijven op weg naar de 6 munten die een joker kunnen opleveren. Hoewel er consensus was over wie de munten kreeg, is er bij 1 busje niet voldaan aan 3/5 dikgedrukte antwoorden. Dat levert jullie in plaats van 2 x 200, nu 1x 200 en 1 x -100 euro op. 100 euro verdiend in plaats van 400 euro. Gaan we door naar de volgende stop. ​


STOP 2
Dit is jullie tweede stop. De opdracht hier is heel simpel voor beide busjes: laat 1 iemand hier op deze plek achter. Dat is degene die jullie het minste vertrouwen. Jullie mogen ALLEEN hier met elkaar bepalen wie jullie achter laten. Voor MAANDAG 1 NOVEMBER - 13.00 UUR willen we weer van 3 van jullie een naam dikgedrukt hebben. Lukt dat? 300 euro in de pot, lukt het niet? Dan bepaalt het lot wie er achter moet blijven en gaat er 150 euro uit de pot.

Let op: voor het busje met de mol geldt nog een extra regel. Als jullie de mol hebben achtergelaten, komt er aan het eind van de serie 500 euro in de pot. Zo niet? Dan gaat er aan het eind van de serie 250 euro uit de pot.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2021, 20:17:02 door MollenvangR »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #45 Gepost op: 31-10-2021, 20:23:16 »
Poeh, wat een dilemma.

Ik was trouwens K2 zoekt K3 aan het terugkijken met mijn zusje, en voordat ik het wist was het 19:30 geweest ::schaam::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #46 Gepost op: 31-10-2021, 20:23:20 »
Ik denk dus dat hier de inhoud van onze enveloppen een rol zal spelen :P Zoals al aangegeven, 250 euro in die van mij als ik de eindstreep haal. Ga ervan uit dat dat voor ieders inhoud geldt dat ze dat pas aan het einde verzilveren?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #47 Gepost op: 31-10-2021, 20:32:17 »
Sorry jongelui dat ik niet eerder heb gereageerd! Heb nu pas weer meer ruimte om actief mee te doen...

Ik zou het niet fijn vinden als ik word geofferd, ik heb in opdracht 1 me al opgeworpen om mijn envelop er uit te halen. Dus van mij mag de keuze op iemand anders vallen....

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #48 Gepost op: 31-10-2021, 20:41:59 »
Dat kan wel wezen, maar het gaat hier om vertrouwen en voor mij heb jij dan van alle vier dat nog het minst bewezen.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2021, 21:23:29 door Chardo »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #49 Gepost op: 31-10-2021, 20:48:15 »
Dat kan wel wezen, maar het gaat hier om vertrouwen en voor mij heb jij dat van alle vier dat nog het minst bewezen.
Omdat ik (legitiem) niet online kon zijn?

Vertel mij dan maar hoe ik me moet bewijzen....

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #50 Gepost op: 31-10-2021, 20:52:33 »
Ik denk dus dat hier de inhoud van onze enveloppen een rol zal spelen :P Zoals al aangegeven, 250 euro in die van mij als ik de eindstreep haal. Ga ervan uit dat dat voor ieders inhoud geldt dat ze dat pas aan het einde verzilveren?
Die van mij niet, maar jij moet in ieder geval blijven

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #51 Gepost op: 31-10-2021, 21:07:03 »
Hmmm, ik vind het natuurlijk heel lastig om nu al iemand aan te wijzen die de Mol zou kunnen zijn of die ik het minst vertrouw. Bus 2, hebben jullie een idee hoe we hier uit moeten komen? Willen we iets met de enveloppen proberen of degene achterlaten die we het minst vertrouwen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #52 Gepost op: 31-10-2021, 21:24:33 »
Omdat ik (legitiem) niet online kon zijn?

Vertel mij dan maar hoe ik me moet bewijzen....

Een voorstel voor een alternatief kan helpen.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #53 Gepost op: 31-10-2021, 21:48:48 »
Een voorstel voor een alternatief kan helpen.
Nou ik kan onze auto blij maken denk ik...

Als ik er in blijf tot het einde kan ik jullie één van de testvragen mededelen...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #54 Gepost op: 31-10-2021, 21:51:20 »
In navolging van Lennart bij de andere opdracht zal ik me hier dan maar opofferen. In mijn envelop zat slechts 1 jokermunt. Voor de pot is het dus prima om mij achter te laten. Aan de andere kant zouden jullie mij ook nog een paar rondes alle jokermunten kunnen geven en me er dan vlak voor het einde uit kunnen zetten, zodat niemand in onze auto een joker wint.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #55 Gepost op: 31-10-2021, 22:08:07 »
Het is mij om het even dan. Omdat Lennart inderdaad minder aanwezig is geweest, heb ik minder om op af te gaan qua vertrouwen, maar dat is ook alleen daarop gebaseerd. Inzicht in een testvraag vind ik niet zo interessant, want als niemand die heeft, blijft iedereen gelijk.

Ik kan zeggen dat ik in ieder geval geen item in mijn envelop heb zitten. Ik heb wel een bericht erin gekregen en die geeft informatie over het vervolg van het spel, maar om mijn positie op het moment te versterken zal ik die informatie nu nog niet vertellen.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #56 Gepost op: 31-10-2021, 22:11:57 »
In navolging van Lennart bij de andere opdracht zal ik me hier dan maar opofferen. In mijn envelop zat slechts 1 jokermunt. Voor de pot is het dus prima om mij achter te laten. Aan de andere kant zouden jullie mij ook nog een paar rondes alle jokermunten kunnen geven en me er dan vlak voor het einde uit kunnen zetten, zodat niemand in onze auto een joker wint.
Ik heb hetzelfde, één jokermunt. Dat maakt het nog handiger, want dat maakt de kans dat niemand jokers krijgt groter (als Swifty er genoeg heeft kunnen ze naar mij, en mij eruit gooien op het einde)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #57 Gepost op: 31-10-2021, 22:31:37 »
In navolging van Lennart bij de andere opdracht zal ik me hier dan maar opofferen. In mijn envelop zat slechts 1 jokermunt. Voor de pot is het dus prima om mij achter te laten. Aan de andere kant zouden jullie mij ook nog een paar rondes alle jokermunten kunnen geven en me er dan vlak voor het einde uit kunnen zetten, zodat niemand in onze auto een joker wint.
We weten natuurlijk niet hoeveel mensen eruit worden gezet. Maar dat maakt munten dumpen wellicht aantrekkelijk :) Tegelijkertijd kan dit natuurlijk ook nog altijd met iemand anders.

Mij is het om het even, ik ben morgenochtend misschien even online, maar zal sws zo zorgen dat ik tussen 12 en 1 met de lunch even online kom op de stemmen. Verder ben ik morgen vrij druk met werk, dus verwacht buiten die tijden niet online te komen voor 6 ;)


Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #58 Gepost op: 31-10-2021, 22:59:42 »
Voor mij gelden dezelfde tijden (al lunch ik ook wel eens tussen 1 en 2)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #59 Gepost op: 31-10-2021, 23:00:36 »
Oké, dit is een dilemma... hmmm misschien toch delen wat er in de envelop zit, bus 2?

Ik werk overigens morgen. Ik kan voor half 8 wel even online komen, rond 10 uur even en om 12 uur even.