Overzicht alibi'sMolduck:
Ik hou mij aan de deal en zal mijn verhaal vertellen. Chocolade-eendjes zijn mijn favoriet. Toen Roomey164 deze allemaal had opgegeten, was ik boos. Zo boos dat ik haar wel wat kon aandoen. Maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb eendjes thuis zitten, en in de gevangenis hebben ze geen chocolade-eendjes. Ik hoop dat ik jullie heb geholpen.
spechteke:
Oh, ik ben ook een verdachte? Ma ho ze, da ga ik eens veranderen dan. Laatst werd ik gevraagd om mee te gaan op reis, maar ik was veel te druk met mijn studie en dat ben ik nog steeds. Waarom ik dan hier op Curaçao zit en niet in Nederland? Nou mevrouw, ik studeer gewoon veel beter op een tropisch eiland.
Lodewijk:
Oké nou dan vertel ik jullie mijn dichtgetimmerde alibi. Kijk, ik ben ook bang voor bloed, naalden, messen, Gardo z'n woede-uitbarstingen, Villa Volta's en nog veel meer. Ik kan dus nooit die moord gepleegd hebben. Ik denk dat jullie LdHmolletje moeten vragen.
Ycaris

:
Oh, voor als jullie het je nog eens afvroegen: ik heb het niet gedaan. Echt niet. Ik zweer het!
Brent, Sanmol en Roomey benoemen niet waarom ze het niet gedaan hebben. Brent heeft wel mrchipie van de brug geduwd (alibi?) en Roomey zegt nog dat ze gewoon aan het verhuizen was. Waarom is haar bloed dan gevonden? Van Brent en Sanmol hadden we vermoedelijk een ander filmpje gezien als onze opdrachten daar geslaagd waren.
Moeten we nog iets met LdHmolletje?