We gaan het zien! Ik ga m'n best doen maar ik weet er een hoop gewoon niet en daar ga ik dan ook niet meer op komen vrees ik. Antwoorden gewoon hier posten? Dikgedrukt?

graag. Wat betreft mijn flexibilteit wil ik even uitleggen hoe ik naar jullie antwoorden heb gekeken (met wat voorbeeldjes). Het is met de puzzel ook een gevalletje van papier en praktijk. En met name daarin wil ik flexibel zijn, omdat er in de regels staat:
Elke correcte combinatie van verband met vier woorden is 25 euro waard1.1 Verband is correct met de 4 woorden zoals ik ze had bedacht
SinterklaasCadeau
Snoep
December
Schimmel
Helemaal correct.
1.2 Verband is correct, maar niet met de 4 woorden zoals ik ze had bedacht
1.2.1 --> De woorden die jullie anders hadden zijn net zo logisch, dus keur ik het antwoord goed
HalteStop
Bus
Tijden / (overstap) Tijden was het goede woord dat we zochten. Hier hadden jullie overstap, ja overstaphalte is niks tegenin te brengen, zeker i.c.m de andere woorden die wel goed zijn
Afroep
Deze zie ik als correct.
1.2.2 --> De woorden die jullie anders hadden zijn net niet logische alternatieven t.o.v wat jullie hadden kunnen gebruiken, dus keur ik het antwoord af.
SpaGraafwerktuig (elektriciteit)
Circuit (teun)
Bronwater
Kuuroord
Spa en Teun, daar snap ik niks van en Circuit met die naam is een logischer alternatief. Er is ook vast een link tussen Spa en elektriciteit, maar graafwerktuig vind ik hier toch logischere optie.
2. Verband is niet geraden of niet correct (spreekt voor zich)
3 Andere door jullie gevonden verbanden met 4 woorden uit de puzzel
3.1 Als er een logische redenatie is tussen 4 woorden en verband, heb ik er niks tegenin te brengen en keur ik het goed. Voorbeeld:
Steenzand steen
hard steen
hoek steen
Steen rijk
Ja, daar kan ik niks tegenin brengen, ook daar zit stukje papier en praktijk. Maar dit is dus ook correct.
3.2 Jullie komen tot een verband dat niet op de lijst staat, maar de combinatie van de 4 woorden en het verband vind ik niet logisch genoeg. Voorbeeld:
Stine JensenFilosoof --> dat is ze, kan ik nog inkomen
Denemarken --> Komt ze vandaan, kan ik ook nog inkomen
Boeken --> Die schrijft ze, vind ik al iets twijfelachtiger omdat boeken ook op andere plek tot zn recht had kunnen komen
Luw --> Luw in widm? Luw als in Saai? Irritant? Als ik Stine wilde beschrijven dan had ik daar Deelnemer widm 2018 of iets neergezet.
Ik hoop dat een beetje duidelijk is hoe ik dit uiteindelijk heb beoordeeld.