Allereerst: van harte gefeliciteerd HIDM!

Verdiende winnaar!
Catshee ook gefeliciteerd!

Je stond wat mij betreft verdiend in de finale want je hebt enorm veel aan de opdrachten bijgedragen. Ik schrapte je al heel snel als mol omdat je veel goede dingen deed zoals fantastische liedjes posten die heel wat punten opleverde.

Ik vond je een hele fijne kandidaat. Goed gedaan!

En Kaaasje: Gefeliciteerd mol! Goed gedaan! Respect dat je dit wou doen ondanks je ongetwijfeld drukke gezinsleven nu met een baby.

Maar oh, wat baal ik toch een beetje. Het komt nog terug in mijn biecht maar ik licht het hier al even toe. Want als ik dit zie had ik waarschijnlijk veel verder kunnen komen. Ik had gewoon het meeste goed in de allereerste test. Ik was ook helemaal niet van plan om Kaaasje te schrappen in test 2. Maar ik vond test 2 erg moeilijk en schrok hoe individueel die al ging. Ik had 4 vragen op mijn hoofdverdachte van dat moment (Jacco) ingevuld en wilde nog 3 vragen op 5 andere personen invullen. Maar dat ging dus niet omdat er al veel vragen waren die maar op 1 persoon konden slaan, dus moest ik iemand schrappen. Ik twijfelde tussen HIDM, Vermoljoen en Kaaasje. Uiteindelijk koos ik toch voor Kaaasje. Ik kan niet zeggen waarom precies. Dus ooh, wat baal ik nu dat ik jouw daar heb geschrapt want ik zat gewoon op het goede spoor.

Tot slot: MV en D*N, wat een mooie serie hebben jullie op zo'n korte periode weten neer te zetten.

Heel erg bedankt voor alle tijd en inzet jullie hier weer hebben ingestoken voor ons allen.

Aangezien ik later aangesloten heb bij de ontknoping beantwoord ik hieronder nog even jullie vraag:
Bubbles: Oh Bubbles toch, we waren zo excited dat je mee deed en toen vloog je er te vroeg uit! Heb je wel een goeie ervaring gehad? En kunnen we je misschien eens terugzien bij een ander spelletje?
Ja zeker! Ik heb het al vaker gezegd maar ik vond het echt leuk dat jullie mij na al die tijd nog niet waren vergeten en ik ben met heel veel plezier teruggekeerd en heb me echt vermaakt! Ik ben dan ook niet van plan om terug te verdwijnen maar ga hier gewoon terug gezellig blijven rondhangen.

En inderdaad, nu ik er zo over nadenk heb ik denk ik tot nu toe enkel het molspel meegedaan. Ik ben altijd van mening dat als je meedoet aan het spel, dan wil ik daar voldoende aan kunnen bijdragen en meespelen. Heel vaak zit ik moeilijk qua tijd door mijn andere bezigheden. Maar als de puzzelstukjes een keer goed vallen kan het wel zijn dat jullie mij nog eens terug zien in een ander spel ook ja. Want als ik er de tijd voor heb vind ik het echt leuk om mee te doen.