Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'  (gelezen 1837 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #60 Gepost op: 18-12-2021, 22:19:37 »
Graag zelfs, maar dat mocht niet :(
We hebben nog Artispunten voor je.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #61 Gepost op: 18-12-2021, 22:27:06 »
O ja, Dennis ik wil jou ook nog even on the record bedanken voor onze samenwerking. Ik denk dat we een prachtige reeks hebben neergezet.  ::bravo:: (of eigenlijk 2, want in die andere deed jij ook iets geloof ik).

Ik wil alle kandidaten en in het bijzonder natuurlijk onze mol ook bedanken voor haar bijdrage. Je hebt het echt super gedaan. De mol zijn in deze sterke groep, met deze hosts en ook nog een gezinsleven - petje af!

Alle kijkers, gastspelers ook heel erg bedankt voor het kijken  ::bravo:: De mol (of ja Dennis) blijft nog even ondergronds, maar is in april 2022 weer terug met een nieuwe serie. Stay tuned, stay safe. En onthoud: als datgene wat zeker is, niet meer zeker is, wat is er dan nog zeker? En niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt.

Bedankt  ::bravo::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #62 Gepost op: 18-12-2021, 22:30:12 »
Bedankt lieve hosts voor deze topserie ::bravo::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ik ben zo dankbaar dat ik hier aan mee mocht doen, en heb van elke seconde genoten. Het was geweldig, nogmaals bedankt ::love::
« Laatst bewerkt op: 8-05-2022, 16:17:20 door JaccoS »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #63 Gepost op: 18-12-2021, 22:31:42 »
Dank MollenvangR en Dennis voor dit geweldige spel  ::bravo::

Ik heb onwijs genoten van de afgelopen weken. Ik denk dat ik komende week wel wat ontwenningsverschijnselen krijg als ik naar de forum ga en ik niet meer een opdracht moet spelen of proberen te saboteren natuurlijk.  ::hypocriet::

Overall, ik vond het heel leuk om het spel zo van deze kant mee te maken. Heel anders dan als kandidaat. Ik miste de paranoia en de onzekerheid af en toe wel. Maar het was ook wel lekker rustig zo in het weekend als je geen test hoeft te maken. ;D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #64 Gepost op: 18-12-2021, 22:34:25 »
Was Muse in de laatste aflevering geen hint? ;D

(Ik ben nog niet bij)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #65 Gepost op: 18-12-2021, 22:35:53 »
Was Muse in de laatste aflevering geen hint? ;D

(Ik ben nog niet bij)
Nee niet eens, puur toeval (maar toen ik de test ging maken dacht ik o Muse).

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #66 Gepost op: 18-12-2021, 23:23:22 »
Allereerst: van harte gefeliciteerd HIDM! ::bravo:: Verdiende winnaar!
Catshee ook gefeliciteerd! ::bravo:: Je stond wat mij betreft verdiend in de finale want je hebt enorm veel aan de opdrachten bijgedragen. Ik schrapte je al heel snel als mol omdat je veel goede dingen deed zoals fantastische liedjes posten die heel wat punten opleverde. :D Ik vond je een hele fijne kandidaat. Goed gedaan! ::bravo::
En Kaaasje: Gefeliciteerd mol! Goed gedaan! Respect dat je dit wou doen ondanks je ongetwijfeld drukke gezinsleven nu met een baby. ::bravo::

Maar oh, wat baal ik toch een beetje. Het komt nog terug in mijn biecht maar ik licht het hier al even toe. Want als ik dit zie had ik waarschijnlijk veel verder kunnen komen. Ik had gewoon het meeste goed in de allereerste test. Ik was ook helemaal niet van plan om Kaaasje te schrappen in test 2. Maar ik vond test 2 erg moeilijk en schrok hoe individueel die al ging. Ik had 4 vragen op mijn hoofdverdachte van dat moment (Jacco) ingevuld en wilde nog 3 vragen op 5 andere personen invullen. Maar dat ging dus niet omdat er al veel vragen waren die maar op 1 persoon konden slaan, dus moest ik iemand schrappen. Ik twijfelde tussen HIDM, Vermoljoen en Kaaasje. Uiteindelijk koos ik toch voor Kaaasje. Ik kan niet zeggen waarom precies. Dus ooh, wat baal ik nu dat ik jouw daar heb geschrapt want ik zat gewoon op het goede spoor. ::schaam::

Tot slot: MV en D*N, wat een mooie serie hebben jullie op zo'n korte periode weten neer te zetten. ::bravo:: Heel erg bedankt voor alle tijd en inzet jullie hier weer hebben ingestoken voor ons allen. ::bravo::

Aangezien ik later aangesloten heb bij de ontknoping beantwoord ik hieronder nog even jullie vraag:

Bubbles: Oh Bubbles toch, we waren zo excited dat je mee deed en toen vloog je er te vroeg uit! Heb je wel een goeie ervaring gehad? En kunnen we je misschien eens terugzien bij een ander spelletje?
Ja zeker! Ik heb het al vaker gezegd maar ik vond het echt leuk dat jullie mij na al die tijd nog niet waren vergeten en ik ben met heel veel plezier teruggekeerd en heb me echt vermaakt! Ik ben dan ook niet van plan om terug te verdwijnen maar ga hier gewoon terug gezellig blijven rondhangen. :D En inderdaad, nu ik er zo over nadenk heb ik denk ik tot nu toe enkel het molspel meegedaan. Ik ben altijd van mening dat als je meedoet aan het spel, dan wil ik daar voldoende aan kunnen bijdragen en meespelen. Heel vaak zit ik moeilijk qua tijd door mijn andere bezigheden. Maar als de puzzelstukjes een keer goed vallen kan het wel zijn dat jullie mij nog eens terug zien in een ander spel ook ja. Want als ik er de tijd voor heb vind ik het echt leuk om mee te doen. :D
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #67 Gepost op: 21-12-2021, 16:53:22 »
JAAAAA!! Gefeliciteerd HIDM. Super goed gedaan! Verdiende winnaar ::bravo:: ::bravo::

En Kaaasje, super goed gedaan! Je was mijn schot-voor-de-boeg-mol, maar heb je helaas na opdracht 1.2 compleet laten vallen...  :\'( Top mol! ::bravo:: ::bravo::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #68 Gepost op: 22-12-2021, 15:49:06 »
Citaat van: Biecht Vermoljoen aflevering 5
Meteen na het plaatsen van de opdracht kreeg ik al van HIDM te horen dat Daan niet met mij in dezelfde groep wilde om mensen die twijfelen tussen ons een keuze te laten maken op deze testvragen. Ook Chardo zelf probeerde het al meteen via mij zo te regelen. Hij moet natuurlijk ook het kandidatenspel blijven spelen  ;)  Zelf vind ik het ook niet zo'n heel slecht idee, want met Jacco en eventueel nog anderen die mij verdenken zouden ze op die vraag ook juist kunnen hebben als wij in hetzelfde team zitten. Dus besluiten we dat HIDM en ik samen bij Lukie4 gaan. Dat wordt vast wel een leuke muziekopdracht!
Wel ironisch dat ik dan bij Chardo in een team kom en Vermoljoen daardoor een vraag meer goed heeft ::rofl:: (En Chardo er dus uitvliegt omdat Vermoljoen minder overeenkomsten heeft met mij dan hijzelf)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #69 Gepost op: 24-12-2021, 16:55:51 »
Omg omg omg ik heb nog een vraag! Wat was de inhoud van de andere twee dozen van Pandora?  ::vergroot::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #70 Gepost op: 24-12-2021, 17:29:20 »
Omg omg omg ik heb nog een vraag! Wat was de inhoud van de andere twee dozen van Pandora?  ::vergroot::
Heb ik even opgezocht:
Box van Pandora 1: Extra spammer erbij
Box van Pandora 2: Immuniteit voor een envelop

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #71 Gepost op: 24-12-2021, 18:53:54 »
Oh en wat kon ik winnen als Vermoljoen mijn stewardessenopdracht niet zo had verpest?
Keep calm and eat chocolates!

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #72 Gepost op: 24-12-2021, 18:59:16 »
Een aanwijzing naar de identiteit van de mol toch?
My fall will be for you

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #73 Gepost op: 24-12-2021, 22:47:53 »
 ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #74 Gepost op: 25-12-2021, 00:09:28 »
Ik trek de portofoon uit de handen van Kaaasje en begin te praten tegen Jacco: https://voca.ro/1ee2NsCeGNqF

POKÉMONSSSSS??!!???!!??!!!!!

Citaat
The noun Pokemon is uncountable.

The plural form of Pokemon is also Pokemon.
   
Examples
I guess the network didn't want kids playing with fire because of Pokemon, so it was freeze-framed right after that shot.
In the Pokemon TV series, as soon as you capture a Pokemon, it somehow becomes loyal to you.
The Pokemon game in the second-floor rest area is also in both official languages.
Regarding the Pokemon Games we can offer you in this moment 4 Free Pokemon Games, whose amount is increasing daily.
Within each type are several different Pokemon each possessing various abilities.
Pokemon diamond is an adventure game in which we are a small boy and train Pokemon.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #75 Gepost op: 25-12-2021, 00:28:02 »




En dat is dus geen shiny Kecleon!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit is een shiny Kecleon.
« Laatst bewerkt op: 25-12-2021, 14:38:27 door Chardo »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #76 Gepost op: 25-12-2021, 15:01:15 »
Gefopt!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human